MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 05-20-2019

het was een hoopvolle avond
ik heb me lekker geamuseerd

moge alles wat ze beloven , uitkomen
en ik heb er echt weer hoop op , dat we weer een ploeg met ambitie zullen zijn

nog een jaartje doorbijten, dure contracten zullen verdwijnen
en dan opent er een nieuw tijdperk, waar we weer kunnen meebieden op betere spelers

sponsors : Cambodja , Daikin en nog een paar , die ik niet verstaan heb
dat beloofd , ik ben optimistisch

waarom zouden we nog twijfelen om een abonnement te kopen
met onze steun geraakt KVO , ook verder hé

Neto is de eerste transfer , als die blessure vrij blijft , hebben we al één topper binnen

nu nog een spits.......waarom eens niet kijken bij Antwerp ,
Nwosu en Haeldermans zijn op elkaar ingespeeld

en waarom vragen we aan nonkel Marc geen links back ( Milic ? )

als het aan onze trainer ligt, komen er een paar Noren en misschien Cambodjanen
misschien dat Orlans nog een Jap of Chinees in zijn valies meebrengt
of een paar sponsorcontracten

de toekomst ziet er goed uit, het zal alleen iets langer duren dan voorheen
maar we geraken er wel

diene nieuwe Voorzitter ziet er veel sympathieker uit en is geen clown

Bram was top
Joost gaf de juiste weergave van alles
Ghysel zijn kwaliteiten kennen we al lang, niets op aan te merken
da madamtje , waarvan de naam mij ontsnapt, was tof en gaf klare en duidelijke uitleg

en onze voorzitter........ een man om naar op te kijken
gulle zijt goed bezig

sorry voor diegene die ik vergeet , ze waren allemaal duidelijk en eerlijk
we hebben véél bijgeleerd
Big Grin


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - gintonic - 05-20-2019

Klaar en duidelijk, wat een verschil met vorig jaar. Voorzitter is duidelijk en kreeg terecht complimenten uit publiek. Ging geen vragen uit de weg. Inderdaad dat clowneske gedoe er eindelijk uit.

Veel volk en veel vragen. Ook wat animo bij sommige vragen, boe-geroep, applaus, dat werd verdomme eens tijd.

Hopelijk wordt die klaarblijkelijke generatiekloof in de C(2) eindelijk eens opgelost, want wat al heel lang duidelijk was voor andere supporters is daar eindelijk eens op tafel gelegd. Luidste roepers moeten vooraan in de spionkop.

Heb de indruk dat het dwalende clownspook eindelijk weg is en dat deed deugd. Goed gemodereerd van Bram.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 05-20-2019

Merci voor de korte uitleg.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Bram - 05-20-2019

Merci voor de mooie woorden, doet deugd. Met het hele team hebben we echt geprobeerd om er een avond van te maken met een meerwaarde voor de fans. Oké, voor de ene zal dit of dat eens niet goed zijn, maar denk dat we wel tevreden kunnen terugblikken. Fantastische opkomst ook.
En ja, op alle vlakken zijn er nog minpuntjes of mankementen, maar laat ons daar samen (in de mate vh mogelijke) aan werken.
Morgen volgt nog een verslag op onze website !


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 05-21-2019

Was er ook bij .... de opkomst was goed ...dat wil zeggen dat er nog steeds veel interesse is in ons kvo

Wat heb ik geleerd .... de voorzitter is rechtuit ...geen couckebak of een orlans die luchtkastelen verkoopt ...zeggen waar het opstaat

Oké ik heb me twijfels bij “maar”5 tranfers want niet alle 5a6 zullen schot in de roos zijn
Dan nog 4 met neto
Maar oké de toekomst zal het uitwijzen .... we hebben nog steeds Devroe ze strond niet opgekuist en ben zeker het een heel beerput vol is

Sommige mensen maakten opmerking op de controle van Stewarts ...en terecht iedere keer opnieuw je abo tonen als je pintje vast hebt...oké moet gecontroleerd worden maar de opmerkingen van de verantwoordlijke in kwestie vond ik maar mager ...een controle minder en er zitten opeens honderden andere op je plaats komaan waar komen die dan opeens vandaan ... iedereen kent nu beetje elkaar al

Tot slot heb ik me in binnenste terug wat kwaad gemaakt op indertijd onze topfan mc ...
de huur van 800 000 naar 1,2milj die mens heeft echt afgedaan en hoorde de voorzitter nog zeggen was peter die dit akkoord tekende ...maar peter (mc ze stroman) is er vandoor

Weer allemaal goed geflikt die mc ....maar wij moesten beleefd blijven voor die mens als Anderlecht kwam
(Hoorde niets over de paarse verlichting ...maar oké zal wel een foutje geweest zijn ) Alé zand erover

Het gebouw op de schorre mooi ... maar heb me twijfels dat dit afgeraakt voor aanvang competitie want dat gaat daar niet vooruit in mijn ogen ...de ruwbouw en daar bleef het bij


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 05-21-2019

Keun spring eens op de kar van de optimisten

je gaat ook gelukkiger zijn Big Grin


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - dirkoost - 05-21-2019

'k heb wel sympathie met de nieuwe voorzitter maar ook wat compassie nu hij en zijn team toch veel shit van couckelul en Callant mogen opkuisen.
Hij wist ons ook nog te vertellen dat hij de aandelen van Versluys zal overkopen maar dat het wel de bedoeling is van nog een geldschieter te vinden die terug van hem wil kopen, want het is "een zware investering"...
Het zou mij niet verwonderen dat Versluys onder druk van couckelul moet verkopen, net zoals Wim De Meyer verplicht is van hem te volgen.

Positief ook dat hij in principe iedere dag te vinden zal zijn op het oefenterrein, dus gedaan met luie spelers....Ik verwacht dan ook veel van de nieuwe trainer.
Er zullen in zijn voetsporen wel een Noor of twee volgen die onmiddellijk inzetbaar zijn (volgens de geruchten).

Inderdaad proficiat aan moderator Bram, het was een leuke avond (met gratis pintjes Smile )


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 05-21-2019

(05-21-2019, 06:46 AM)Keun Wrote:
(05-21-2019, 06:38 AM)jantje Wrote: Keun spring eens op de kar van de optimisten

je gaat ook gelukkiger zijn  Big Grin
Neenee ik bekijk het altijd nuchter.... Al die show en luchtkastelen achterwege laten.... Ipv mensen bij 17de te zetten .... Playoff 1 in je abo als je ploeg koopt voor 2de klasse dat stoorde me 

Zeg juist dat de voorzitter het goed voor heeft met ons.... Dat gevoel heb ik 

Maar mag wel mc en vooral devroe ze strond opkuisen ipv 0 te starten... Start je - 5



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 05-21-2019

(05-21-2019, 10:53 AM)Keun Wrote: Zeg juist dat de voorzitter het goed voor heeft met ons.... Dat gevoel heb ik 

als we straks Daikin kunnen afsnoepen van Brugge, als hoofdsponsor
en Orlans brengt een paar Jappen mee  , ( sponsors en spelers  )

' t zou eens helemaal anders kunnen worden volgend seizoen
we worden weer concurrent van.............dinges Big Grin Big Grin .... voor de 6de plaats in PO1


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 05-21-2019

(05-21-2019, 06:27 PM)jantje Wrote:
(05-21-2019, 10:53 AM)Keun Wrote: Zeg juist dat de voorzitter het goed voor heeft met ons.... Dat gevoel heb ik 

als we straks Daikin kunnen afsnoepen van Brugge, als hoofdsponsor
en Orlans brengt een paar Jappen mee  , ( sponsors en spelers  )

' t zou eens helemaal anders kunnen worden volgend seizoen
we worden weer concurrent van.............dinges   Big Grin Big Grin  ....  voor de 6de plaats in PO1
Jantje voetjes op de grond  Big Grin Big Grin Big Grin