MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Ward - 05-23-2019

(05-22-2019, 05:49 PM)Keun Wrote:
(05-22-2019, 05:36 PM)oostendenaar Wrote:
(05-22-2019, 05:07 PM)jantje Wrote: en als Versluys het voor bekeken houdt, en zijn aandelen verkoopt

is het dan niet het moment om een andere bouwgroep binnen te halen ?   Degroote  bijvoorbeeld

en we kunnen ook de naam van het stadion koppelen aan een firma die sponsert

er zijn er nog die dat gaan doen.......  Lotto Arena...... Daikin Arena...... Filou Arena

Ons stadion heet toch al Versluys Arena. En gezien we het (deels) huren van Coucke zal die naam wel vast liggen.
Versluys en mc .... kom er stillaan slecht van ..geldjoden 
Die mc met ze kvo hart ....ze ploeg van ze “hart “ leeg melken 
Versluys mocht stadion zetten ....kassa kassa ... nu kun we de boom ....voor iemand van onze streek dan nog ... idd haal gewoon degroote bin ....doei Versluys

Gaat dat gezever over Coucke en Versluys hier eindelijk ophouden g.dverd.mme!

Dat zakenlui zoals Coucke en Versluys graag goed geld verdienen is een evidentie. Is naast de kick van het zaken doen en iets op te bouwen een van de dingen, die zakenlui motiveren.

Maar Coucke heeft financieel zijn broek zwaar gescheurd aan KVO. Het gat in zijn beurs loopt al in de 7 cijfers. Als je me niet gelooft, bekijk dan o.a. even de jaarrekeningen van KVO (zoekterm op het internet : Kruispuntbank Public Search). En als je daar hulp bij nodig hebt, je zal wel een boekhouder kennen, die je daar bij kan en zal helpen.

En als je gelooft dat de bouw van een stadion een fortuin oplevert aan de aannemer, dan kan ik je vertellen dat aannemers aan flinterdunne marges werken. Als je me niet gelooft, bekijk dan opnieuw even...

Bij Versluys zal de interpretatie wel wat moeilijker zijn, want de man is naast aannemer ook bouwpromotor en de marges van een bouwpromotor zijn veel hoger dan deze van een aannemer.

So please, get a life en laat het Coucke-verhaal achter je.

En voor je begint over mijn zogezegde sympathie voor de man. Als jarenlange supporter van eerst ASO en daarna KVO heeft de manier waarop hij KVO dumpte ook bij mij een zeer, zeer zure nasmaak nagelaten. Maar voor mij is dat voltooid verleden tijd.

Het is een beetje zoals wanneer je man of je vrouw je dumpt. Dat laat dat ook een zeer, zeer zure nasmaak na. Dat is ook een zeer, zeer emotioneel verhaal. Je kan in dat geval ook blijven treuren, natrappen, enz... maar dat helpt je niets, maar dan ook niets vooruit.

Blijft echter het feit, dat we zonder Marc Coucke nu in het beste geval in 1 B speelden of meer waarschijnlijker (nog veel) lager. En dat in dat oude versleten stadion, waarin we vroeger speelden.

Vandaag spelen we in de Jupiler League, in een mooi stadion, met een trainingscentrum Jupiler League waardig, enz...

Als oud lief komen we er dus nog zo slecht niet uit!!!

(05-22-2019, 01:39 PM)markos Wrote: Hopelijk is het geen snoepreisje.
Zal hij op de terugweg nog stoppen in Cambodja om premier Hun Sen te spreken?? LOL

Er is nog een een ander Japans bedrijf in Oostende nl Mutoh Europe.
Een verdeler en maker van printers voor de industrie.

Vanuit marketing standpunt lijkt sponsoring van KVO voor Mutoh Europe niet echt interessant.

Daarenboven is het bedrijf niet direct zo winstgevend, dat ze miljoenen in sponsoring kunnen stoppen. Dat zou meer dan de winst van de onderneming opslorpen.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 05-23-2019

Ward je hebt duidelijk kennis van zaken

zouden we ons niet beter richten richting Depanne, om aan sponsors te geraken
hierbij denk ik voornamelijk aan plopsaland en Gertje


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 05-23-2019

Ward idd... We moeten Mc achter ons laten
Maar je theorie klopt niet helemaal
MC zei altijd dat je niet moet in het voetbal stappen om veel geld te verdienen... integendeel

Oké hij is weg.... Maar jij vergeet dat hij eigenaar is van ons stadion... Wie laat wie niet los?

En wat mij stoort... Waarom moet de huur voor een half stadion verhogen van 800 000 naar 1,2milj
Als je echt goed voor had met kvo

Dat is alsof je ex in jou huis blijft wonen en haar huur optrekt van 800 naar 1200€ wie kloot wie dan?
Maar je mag geen kritiek op je ex


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 05-23-2019

(05-23-2019, 07:51 AM)jantje Wrote: Ward je hebt duidelijk kennis van zaken

zouden we ons niet beter richten richting Depanne, om aan sponsors te geraken
hierbij denk ik voornamelijk aan plopsaland  en Gertje
Profvoetbal heeft niet echt een kindvriendelijk imago spijtig genoeg. Foute spreekkoren, matchen die worden stilgelegd omwille van crapuleus gedrag van ‘fans’, omkoping, hooliganisme,... 
Als ik eigenaar was van een pretpark zou ik toch niet geneigd zijn om een voetbalploeg te sponsoren.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Erudict - 05-23-2019

(05-23-2019, 08:19 AM)Keun Wrote:  En wat mij stoort... Waarom moet de huur voor een half stadion verhogen van 800 000 naar 1,2milj
Als je echt goed voor had met kvo

[Image: 4s1hsyE_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium]


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Ward - 05-23-2019

(05-23-2019, 07:51 AM)jantje Wrote: Ward je hebt duidelijk kennis van zaken

zouden we ons niet beter richten richting Depanne, om aan sponsors te geraken
hierbij denk ik voornamelijk aan plopsaland en Gertje

jantje,

Vanuit marketingstandpunt lijkt het door Plopsaland sponsoren van KVO inderdaad een zinvolle piste.

Ik kan me dus niet inbeelden dat Plopsaland nog niet in het vizier gekomen gekomen is van het Bestuur van KVO. Orlans & C° hebben ons en al zeker mij niet nodig om op het idee te komen om Gert Verhulst aan te spreken. Anders hadden Orlans & C° de business community rond KVO niet op zo'n manier kunnen uitbouwen. Al zal het Coucke-effect in dat laatste ook wel een belangrijke rol gespeeld hebben...

Misschien is KVO al in gesprek geweest met Studio 100 en was het niets. Misschien is KVO voor het ogenblik aan het praten met Studio100... Zo'n zaken worden niet aan de grote klok gehangen en vragen discretie.

We kunnen maar hopen dat ons Bestuur een (of zelfs twee, zoals op de praatavond gemeld werd) grote vis(sen) aan de haak slaat voor ons 'sloeptje'.

(05-23-2019, 11:06 AM)oostendenaar Wrote:
(05-23-2019, 07:51 AM)jantje Wrote: Ward je hebt duidelijk kennis van zaken

zouden we ons niet beter richten richting Depanne, om aan sponsors te geraken
hierbij denk ik voornamelijk aan plopsaland  en Gertje
Profvoetbal heeft niet echt een kindvriendelijk imago spijtig genoeg. Foute spreekkoren, matchen die worden stilgelegd omwille van crapuleus gedrag van ‘fans’, omkoping, hooliganisme,... 
Als ik eigenaar was van een pretpark zou ik toch niet geneigd zijn om een voetbalploeg te sponsoren.

oostendenaar,

Dat zal inderdaad meespelen bij een onderneming zoals Studio 100.
Al mag van de supporters van KVO gezegd worden dat ze op dat vlak niet slecht scoren.

(05-23-2019, 08:19 AM)Keun Wrote: Ward idd... We moeten Mc achter ons laten
Maar je theorie klopt niet helemaal
MC zei altijd dat je niet moet in het voetbal stappen om veel geld te verdienen... integendeel

Oké hij is weg.... Maar jij vergeet dat hij eigenaar is van ons stadion... Wie laat wie niet los?

En wat mij stoort... Waarom moet de huur voor een half stadion verhogen van 800 000 naar 1,2milj
Als je echt goed voor had met kvo

Dat is alsof je ex in jou huis blijft wonen en haar huur optrekt van 800 naar 1200€ wie kloot wie dan?
Maar je mag geen kritiek op je ex

Keun,

Ik vrees dat het eerder KVO is dat Coucke niet loslaat, dan omgekeerd. Coucke zou waarschijnlijk maar al te graag van het stadion afraken, want ik noem dit nu niet direct een interessante belegging. Zakt KVO - God forbid - naar 1 B of nog lager dan is het stadion bijna nauwelijks nog wat waard. Want KVO kan de huur dan doodgewoon niet meer betalen.

KVO had, heeft en zal in de nabije toekomst de centen niet hebben om het stadion over te kopen van Coucke. En geen enkele bankier zal geïnteresseerd zijn om het te financieren.

Coucke zit dus vast aan KVO en niet omgekeerd...

Wat betreft die huurprijs, dacht ik dat het wel wat ingewikkelder is dan een eenvoudige verhoging van de huurprijs met 50%. Ik meen me te herinneren dat die verhoging slechts geldt wanneer KVO Play-Off I speelt.

Misschien iets om vriendelijk aan Bram te vragen als hij ons daarover wijzer kan maken?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 05-23-2019

Ward... Weet niet als je op de praatavond was
De vraag werd gesteld en beantwoord door de voorzitter.... En de cijfers kloppen... Maar niets gehoord over play off 1


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 05-24-2019

De vraag komt steeds terug voorstaan tribune

Waarom word de E tribune niet omgevormd?
Dan konden ze ook eens zingen met de wind in hun rug Smile


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 05-24-2019

Ward, je hebt gelijk Mutoh is te klein voor ons.

Maar Studio 100 zie ik nu ook niet zitten tenzij ze opeens iets met voetbal willen doen.
Zal de ploegen niet noemen die te marginaal zijn voor 1A...

Je hebt gelijk dat men aan naambekendheid wil doen en daarom dacht ik aan "SKY TOWERS by Degroote" is toch een serieus project.
Als je al 40 miljoen kan betalen om de oude hotelschool te kopen en dan nog es een paar miljoen om ze af te breken dan kan 1 miljoen of minder ook af voor de promo.
Sky towers = KV Oostende
Om dit megaproject te verkopen zullen ze toch nationale reklame nodig hebben.
Blijkbaar beseffen ze dat niet bij Degroote, want Versluys(Coucke) verkoopt wel lekker de flats op de Oosteroever.

Een ander serieus project is de komst van het Nederlandse Jumbo supermarkt naar Belgie.
Ze zijn al sponsor in het wielrennen en openen hun eerste Belgische supermarkt dit jaar.
Er ligt op de Torhoutsesteenweg een stuk grond dat voorzien was voor concurrent Appie Heyn maar dat ging niet door omdat Delhaize nu onder de AH holding valt.
Daar kan Jumbo dan wel een supermarkt inplanten.
De kleur van Jumbo is geel en dat is nu éénmaal de kleur van onze ploeg...lol


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 05-25-2019

we lezen hier mega goeie voorstellen

wat ik me afvraag, is dat nu de taak van Bram , om dit allemaal te lezen
en dan de betere voorstellen door te geven aan Orlans kwa sponsering

en voor het sportieve ( spelersnamen ) aan Ghysel

of zouden er hier al een paar uitvoerende krachten meelezen
en wordt dat achter de schermen besproken ??

anders vind ik het zinloos , dat ik al die voorstellen zit te lezen
het doet mij dromen.........maar dromen zijn toch bedrog

dat is toch godgeklaagd , dat al die mooie voorstellen
tot niets zouden leiden