MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - danny2 - 07-09-2019

Was er op het praatcafé niet gezegd dat er verschillende kandidaat hoofdsponsors waren ?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 07-09-2019

(07-09-2019, 12:56 PM)danny2 Wrote: Was er op het praatcafé niet gezegd dat er verschillende kandidaat hoofdsponsors waren ?
Idd... We zullen zondag zien wat er op de truitjes staat...... Of als er 2de druk komt Big Grin


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 07-09-2019

Onze voorzitter wordt dus ook hoofdsponsor. Wat mij betreft erg slecht nieuws en een dikke vette buis voor Orlans die toch maanden tijd heeft gehad om een hoofdsponsor binnen te halen.

Ik wil niet doemdenken maar geen enkele echt kapitaalkrachtig bedrijf heeft dus interesse in KVO. Ik verwacht dat ze de goednieuwsshow en andere praatjes nu even in de kast stoppen en dat ze durven uitspreken wat het werkelijke budget is. Hiermee zullen we allemaal mogen beseffen dat elk jaar in de JPL een serieus succes mag worden genoemd.

en ook nog: het blijven ontkennen van een mogelijke overname doet nog meer vermoeden dat die pistes bewandeld worden. Mijn vertrouwen in deze bestuursploeg is na dit te zien/lezen toch niet gestegen, in tegendeel.. Dan maar rekenen op sportieve verrassingen.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - fonzie - 07-10-2019

Japanners willen geld in Oostende pompen, maar ruzie over twee honden dreigt alles op te blazen
KV Oostende voert vergevorderde onderhandelingen met een Japans investeringsbedrijf, dat naar verluidt bereid zou zijn om met het oog op een eventuele latere overname ‘drie miljoen euro per jaar’ in de club te pompen. Voorzitter Frank Dierckens en Patrick Orlans, die de deal op poten zette, menen dan weer dat het enkel om sponsoring gaat.


Tomas Taecke en Niels Vleminckx 10 juli 2019 Berichten in het Laatste Nieuws.

‘Een sponsorship van 3 miljoen euro per jaar voor de komende 3 seizoenen én een aanbod van 10 à 12 miljoen euro om initieel 49 procent van de aandelen van KV Oostende over te nemen’. Dat is volgens de Vlaamse zakenman Robert Maes, woonachtig in Tokyo, het aanbod van een Japans investeringsbedrijf. De zakenman bracht Patrick Orlans, enkele maanden geleden op bezoek in Japan, in contact met het niet nader genoemde bedrijf, al staat een diplomatiek euvel de deal volgens Maes nog in de weg. De Belgische ambassade in Japan weigert al maandenlang de honden van de zakenman, die in Japan door de ambassade ontvreemd werden, terug met de eigenaar te verenigen. Zo lang dat niet gebeurt, weigert Maes naar eigen zeggen halsstarrig om Japans geld in het Belgische voetbal te pompen.

Sponsorship
KV Oostende weerlegt op haar beurt dat de Japanners straks de mogelijkheid krijgen om te participeren in de kustploeg. Voorzitter Dierckens, die bij de overname van ex-voorzitter Peter Callant een kapitaalsverhoging van drie miljoen euro doorvoerde, benadrukt dat hij de club zelfs niet gedeeltelijk van de hand wil doen. Dat hij de vijf procent aandelen, die Callant destijds verkocht aan projectontwikkelaar Bart Versluys, opnieuw overneemt, is daarvan het beste bewijs. Dierckens beschikt nu over 97 procent van de aandelen, dit terwijl de overige 3 procent eigendom zijn van zijn wingman en ondervoorzitter Gino Vanderhaegen.

De Japanners bieden 3 miljoen euro per jaar voor de komende 3 seizoenen, maar er is een diplomatiek probleem
Orlans en Dierckens benadrukken dat het om een sponsorship gaat, over een bedrag in een andere grootorde dan de door Maes vooropgestelde drie miljoen euro per jaar. In afwachting van de deal met de Japanners, die naar verwachting hoofdsponsor van de kustploeg zullen worden, zal Diaz - het decoratiebedrijf van voorzitter Dierckens - op de shirts prijken. En zolang de kustploeg financieel niet in de problemen komt, zal er volgens het huidige bestuur ook geen buitenlandse overnemer komen. Afwachten hoe de toekomst van Oostende er zal uitzien. In november 2017 nam het Japanse DMM, dat aanvankelijk ook slechts 20 procent aandelen overnam van Roland Duchätelet, de club volledig over. Een scenario dat niet volledig uitgesloten kan worden aan zee.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 07-10-2019

Dat lijkt me allemaal zever. Geloof nooit dat iemand een sponsordeal tegen houdt omdat hij z’n hondjes niet heeft.

Overigens is het eerste artikel dat ik tegen kom over die Maes dit:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/251m4a26

Tja. Dit soort figuren kan je denk ik beter toch mijden. Hopelijk stopt het geleur met de club binnenkort eens.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 07-10-2019

We zijn nog niet aan de nieuwe patatjes zunne

Eerst .. Chinezen... Nu jappen
We vinden nu zelfs geen hoofdsponsor meer
Zeker niet goed voor de club zelf

Hoelang zal onze voorzitter dit volhouden...?
Hij is geen mc.... Die kon blijven geld in kv pompen

Wel vind ik het zielig dat onze showboy... Bart Versluys niet opkomt voor KVO.... Heeft zelfs ze 5% verkocht
Maar mocht wel nieuw stadion bouwen met ze naam erop.... Kassa kassa en doei


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 07-10-2019

Nieuwe Japanse sponsor vanaf de winterstop Ninkyo dantai.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 07-10-2019

(07-10-2019, 06:48 AM)markos Wrote: Nieuwe Japanse sponsor vanaf de winterstop Ninkyo dantai.

YAKUZA ??


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Ward - 07-10-2019

Ik denk dat de bouw van een klaagmuur ergens in het stadion misschien wel nuttig zou kunnen zijn. Kunnen we onze wensen - een sponsor, die elk jaar miljoenen in de club stopt, maar het volkse karakter van de club respecteert... Die het beleid van de club in handen van lokale mensen laat. Enz... - op een briefje krabbelen en tussen de slecht gevoegde stenen stoppen.

De bouw hoeft niet veel te kosten, want het mogen, moeten eigenlijk oude slecht gevoegde stenen zijn. Waar stop je anders die briefjes met wensen? Daar hebben we dus noch een sponsor, noch een Versluys voor nodig.

Als de voetbalgoden de vragers gunstig gezind zijn, dan komt het wel goed.

Als er geen antwoord komt op de vragen, dan is het omdat de voetbalgoden vinden dat te veel gevraagd wordt...


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 07-10-2019

Idd ward.....
Gewoon abo tje kopen.... Zoveel mogelijk pinten zuipen in het seizoen....
Zoveel mogelijk truitjes, sjaals en andere kopen

Wat aandelen kopen voor de zonnepanelen

Wat men vooral niet mag doen is..... Vragen stellen
Gewoon mondje toe !

Ik stel me wel vragen.... Wie brengt steeds die berichten in de media.... Over Chinezen, jappen.....
Al denk ik dat het veel Bull SH..... Is

Orlans vond geen nieuwe hoofdsponsor op tijd dus springt onze voorzitter in de bres...
Dus buis voor orlans.... Zo zie ik het