MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 08-17-2019

(08-16-2019, 10:35 PM)markos Wrote: Kunnen we niet kijken om een samenwerking op te starten met het Knokke van de gebr. Van Honsebrouck?
Enkele talenten laten rijpen in een lagere klasse?
Wat talentjes aanwerven van andere continenten en daar wat speelminuten laten opdoen door een  trainer met ervaring.

Tenslotte is Xavier wel één van onze hoofdsponsors.

Daar hebben we toch geen geld voor. Je moet al minstens 80000 per jaar betalen aan die spelers. Zal in de praktijk veel meer zijn, talenten zullen wel keuze hebben uit meerdere aanbiedingen. 

Denk ook niet dat talenten staan te springen om bij Knokke te gaan spelen.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 08-17-2019

(08-17-2019, 08:59 PM)oostendenaar Wrote:
(08-16-2019, 10:35 PM)markos Wrote: Kunnen we niet kijken om een samenwerking op te starten met het Knokke van de gebr. Van Honsebrouck?
Enkele talenten laten rijpen in een lagere klasse?
Wat talentjes aanwerven van andere continenten en daar wat speelminuten laten opdoen door een  trainer met ervaring.

Tenslotte is Xavier wel één van onze hoofdsponsors.

Daar hebben we toch geen geld voor. Je moet al minstens 80000 per jaar betalen aan die spelers. Zal in de praktijk veel meer zijn, talenten zullen wel keuze hebben uit meerdere aanbiedingen. 

Denk ook niet dat talenten staan te springen om bij Knokke te gaan spelen.
Ha , ik denk ook niet dat ze staan te springen Wink


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 09-16-2019

Geen probleem voor mij om de brugse beloften europees te laten spelen in het Albertpark, zolang ze maar betalen.
Maar de reclame voor die wedstrijd zou ik maar snel van de website verwijderen...!


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 09-16-2019

(09-16-2019, 10:16 AM)Gaston Wrote: Geen probleem voor mij om de brugse beloften europees te laten spelen in het Albertpark, zolang ze maar betalen.
Maar de reclame voor die wedstrijd zou ik maar snel van de website verwijderen...!

ASAP.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 10-22-2019

De stand van zaken.... ziet er niet rooskleurig uit blijkbaar.
Het feit dat ze dit zelf in de pers naar voor schuiven baart me zorgen.

Ze gaan me niet wijsmaken dat ze tot nu nog niet met MC hebben proberen te spreken hierover. Ik denk dat MC er niet van wakker ligt en dat hij eens met zijn ogen zal draaien als hij die brief leest. Slim gespeeld van hem om eerst vriendje Callant te laten kopen aan deze voorwaarden en slim van Callant om al snel eieren voor zijn geld te kiezen.

Onze vriendelijke voorzitter heeft geen overnemers voor Lombaerts en co gevonden én geen deftige hoofdsponsors. Deze puzzelstukjes samenleggen met de berichten van vandaag kan enkel maar doen concluderen dat we op transfervlak niets moeten verwachten in de winter en dat een licentie behalen dé prestatie van het jaar zal zijn. In 1A blijven zal dan de kers op de taart moeten zijn zeker?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 10-22-2019

(10-22-2019, 12:22 PM)kavéé Wrote: De stand van zaken.... ziet er niet rooskleurig uit blijkbaar.
Het feit dat ze dit zelf in de pers naar voor schuiven baart me zorgen.

Ze gaan me niet wijsmaken dat ze tot nu nog niet met MC hebben proberen te spreken hierover. Ik denk dat MC er niet van wakker ligt en dat hij eens met zijn ogen zal draaien als hij die brief leest. Slim gespeeld van hem om eerst vriendje Callant te laten kopen aan deze voorwaarden en slim van Callant om al snel eieren voor zijn geld te kiezen.

Onze vriendelijke voorzitter heeft geen overnemers voor Lombaerts en co gevonden én geen deftige hoofdsponsors. Deze puzzelstukjes samenleggen met de berichten van vandaag kan enkel maar doen concluderen dat we op transfervlak niets moeten verwachten in de winter en dat een licentie behalen dé prestatie van het jaar zal zijn.  In 1A blijven zal dan de kers op de taart moeten zijn zeker?

Ergste is dat ze via de media dit uitbrengen 
Is alsof heel de voetbalwereld ons failliet verklaard nu 

En wij vragen stellen wat er met onze spelers is gebeurd  Huh

We zijn oktober al de abo’s zijn verkocht , sponsors binnen ...en zelfs mensen overtuigen om mee te investeren in zonnepanelen terwijl 2,5 maand geleden een nieuw kvo op rails ging gezet worden .....wie geloofd wie nog ....nu bijna failliet 

Ben benieuwd wat mc ze antwoord zal zijn .....is alvast geen mens die hem ga laten onder druk zetten op deze wijze 

Wat ik raar vind is dat ze toch wisten van de hoge huur voor de voorzitter het overnam ...ze wisten dat er spelers met zware contracten zaten ....nu opeens paar maand later is het alarm ??

Denk dat we ons nog aan wat onprettig nieuws mogen verwachten in de toekomst


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - wiender - 10-22-2019

Hier en daar gaat het, qua lonen, ook over Canesin. Was er vorig seizoen geen ploeg die toen nog 2M€ wou betalen? 6 maand later wou men hem niet lossen voor minder dan 0,5M€ en straks zal men er niks meer voor vangen.
Zou dit alle problemen oplossen? Neen. Maar dan moet je met zo'n communicatie toch opletten: starks zijn de spelers nog gedemotiveerd...


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 10-22-2019

Zal het zo een vaart lopen?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 10-22-2019

ik ben geen zwartkijker, maar zelfs met lang proberen tussen de regels te lezen, kan ik er weinig hoopvolle dingen uit afleiden. Wetende dat we geen sponsors met naam hebben kunnen aantrekken deze zomer was eigenlijk al een logische voorbode van dit soort nieuws.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - tim2pin - 10-23-2019

Ik vind trouwens het vingerwijzen naar Marc Coucke toch ook een beetje gemakkelijk door het huidige bestuur.
Heeft Coucke ons een kloot afgetrokken met het stadion, waarschijnlijk, heeft hij ons een kloot afgetrokken met Musona en Milic, waarschijnlijk, heeft hij ons opgezadeld met contracten die ons petje te boven gaan, zeer zeker.

maar:

- Lombaerts, Ozkan, Bah, ... zitten al 2 seizoenen te schimmelen bij de beloften. Laat die jongens vertrekken en pas desnoods het loonverlies dat ze zouden leiden bij (voor de resterende duur van het contract) dan win je daar toch al iets op i.p.v. geld door het raam te kieperen.

- Canesin kon al eens voor 2 miljoen de deur uit, kon al eens voor 500.000 de deur uit naar Gent, Italie, Iran, Brazilië ... als hij dan toch zo zwaar doorweegt (dat je financiële toekomst ervan afhangt), waarom laat je hem dan niet gaan? En het is voor iedereen duidelijk dat Canesin zijn groeicurve bij KVO de laatste 3 seizoenen in dalende lijn zit, vervangbaar is een 'dure' Canesin zeker ... trouwens deze zomer houd je er zelfs geen transfersom meer aan over ...

... en trouwens wie altijd onbegrijpelijk buiten schot blijf is Patrick Orlans ... is het niet zijn taak om een nieuwe hoofdsponsor aan te brengen (met al zijn connecties?) vorig seizoen 'verkloot' hij een nieuwe deal met Willem's Veranda en deze zomer haalt hij geen nieuwe binnen.

Het 'nieuwe' bestuur wist eigenlijk maar al te goed waar het aan begon, zelf Callant (de zogenaamde stroman van Coucke) zei het op voorhand dat de financiën precair waren en hij het financieel niet kon bolwerken.