MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 10-23-2019

Orlans zijn parcours kennende zal hij opnieuw een club mogen toevoegen aan zijn CV...


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 10-23-2019

Ik denk dat we onze hoop , tegen mijn zin , zullen moeten richten naar buitenlands kapitaal.
Het is 5 voor 12.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 10-23-2019

(10-23-2019, 02:10 PM)tim2pin Wrote: Ik vind trouwens het vingerwijzen naar Marc Coucke toch ook een beetje gemakkelijk door het huidige bestuur.
Heeft Coucke ons een kloot afgetrokken met het stadion, waarschijnlijk, heeft hij ons een kloot afgetrokken met Musona en Milic, waarschijnlijk, heeft hij ons opgezadeld met contracten die ons petje te boven gaan, zeer zeker.

maar:

- Lombaerts, Ozkan, Bah, ... zitten al 2 seizoenen te schimmelen bij de beloften. Laat die jongens vertrekken en pas desnoods het loonverlies dat ze zouden leiden bij (voor de resterende duur van het contract) dan win je daar toch al iets op i.p.v. geld door het raam te kieperen.

- Canesin kon al eens voor 2 miljoen de deur uit, kon al eens voor 500.000 de deur uit naar Gent, Italie, Iran, Brazilië ... als hij dan toch zo zwaar doorweegt (dat je financiële toekomst ervan afhangt), waarom laat je hem dan niet gaan? En het is voor iedereen duidelijk dat Canesin zijn groeicurve bij KVO de laatste 3 seizoenen in dalende lijn zit, vervangbaar is een 'dure' Canesin zeker ... trouwens deze zomer houd je er zelfs geen transfersom meer aan over ...

... en trouwens wie altijd onbegrijpelijk buiten schot blijf is Patrick Orlans ... is het niet zijn taak om een nieuwe hoofdsponsor aan te brengen (met al zijn connecties?) vorig seizoen 'verkloot' hij een nieuwe deal met Willem's Veranda en deze zomer haalt hij geen nieuwe binnen.

Het 'nieuwe' bestuur wist eigenlijk maar al te goed waar het aan begon, zelf Callant (de zogenaamde stroman van Coucke) zei het op voorhand dat de financiën precair waren en hij het financieel niet kon bolwerken.

Nagels met koppen!

Orlans blijkt goed in ballonnetjes op te laten en lucht te verkopen. Cfr. dat idee van die nieuwe tribune met business center. Waarschijnlijk heeft hij op zijn eentje een 3D simulatie laten maken om een persberichtje te lanceren zonder ook maar iets van plan erachter.
En blijkbaar speelt hij op vlak van sponsors binnenhalen ook maar op 1B niveau of lager. Want veel merken met nationale uitstraling zie je ook niet hangen in ons stadion. Hoeft ook niet voor mij, maar is wel een teken aan de wand. Zou me niet verwonderen dat hij ook binnenkort de handdoek gooit. (als laatste MC-mannetje?)


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 10-23-2019

Idd , zo denk ik er ook over
Het stinkt allemaal en nog geen beetje eerst was het ..we bouwen nieuwe weg en opeens kost tribune teveel ...spelers met te hoge lonen enz...
De voorzitter lijkt me sympathieke man ....maar als hij de boel overnam wist hij toch wel al die cijfers dat vind ik zo vreemd ..

Callant heeft met mc het plannetje goed uitgewerkt
Mc kon nooit verkopen op tijd ....daar zou men beter eens de boel uitspitten

Kvo 0.1 dan 0.2 en 0.3 ....enz...wat heeft die orlans ons nog al willen wijs maken dan ons budget zeker niet ging zakken en op 15milj ging blijven.... als je nu mag geloven zijn we bijna failliet

Dit verhaaltje mag echt niet lang duren voor de club

Ik denk dat er vuile spelletjes achter de schermen gespeeld worden ...das mij gevoel
(Hoeveel kost de tribune als we in 1b spelen ?) denk veeeeel minder


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 10-23-2019

Hadden wij geen procent op de doorverkoop van Dimata???
Waar is dat geld dan gebleven?
Marusic en Lukaku zitten nog bij Inter, bij een verkoop hoeveel krijgen we dan nog?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 10-24-2019

(10-23-2019, 09:52 PM)markos Wrote: Hadden wij geen procent op de doorverkoop van Dimata???
Waar is dat geld dan gebleven?
Marusic en Lukaku zitten nog bij Inter, bij een verkoop hoeveel krijgen we dan nog?

Dimata is met verlies verkocht aan Anderlecht door Wolfsburg dus daar is geen doorverkoop op. Op Lukaku zullen ze bij Lazio ook geen winst maken dus daar zal ook geen doorverkoop op zitten.

Uiteindelijk zijn we zonder mecenas gewoon te klein voor eerste klasse, dat is toch al altijd zo gebleken. Ik weet dus niet of het zin heeft om schuldigen te gaan zoeken. Onze ligging en de grotere clubs in de directe omgeving spelen ons gewoon parten.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - visfretter - 10-24-2019

We hebben een 3 tal mooie jaren gekend, alle records werden verbroken helaas was het sprookje te mooi om waar te zijn. 
We zijn stilaan terug gewoon kvo maar dan wel beter gestructureerd dan vroeger. 
Een voetbalclub runnen is big business weinig tijd voor sentiment, is goed dat de stad  zich moeit met het stadion. Ideaal is dat de stad eigenaar word. Volgend seizoen zijn de vette contracten weg. Nu verder bouwen aan een gezond en familiier kvo.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - bjorno - 10-26-2019

(10-24-2019, 12:03 PM)visfretter Wrote: We hebben een 3 tal mooie jaren gekend, alle records werden verbroken helaas was het sprookje te mooi om waar te zijn. 
We zijn stilaan terug gewoon kvo maar dan wel beter gestructureerd dan vroeger. 
Een voetbalclub runnen is big business weinig tijd voor sentiment, is goed dat de stad  zich moeit met het stadion. Ideaal is dat de stad eigenaar word. Volgend seizoen zijn de vette contracten weg. Nu verder bouwen aan een gezond en familiier kvo.

Dat is ideaal in de ogen van mensen die KVO een warm hart toedragen. Er zijn echter veel mensen die niets met voetbal hebben. Dus denk ik dat men hier geen belastinggeld moet aan verspillen. Ik vind het trouwens eigenaardig dat niemand zich de vraag stelt hoe het mogelijk is dat een voorzitter van een andere club een stadion verhuurt aan een club die in dezelfde reeks zit.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - *4got* - 10-26-2019

De eigenaar/verhuurder zal op zijn minst een rechtspersoon zijn, waarschijnlijk NV Versluys.
Wat jij eigenaardig vindt? Wat dan met pakweg Sylla die deze avond tegen zijn ploeg speelt!


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - visfretter - 10-26-2019

Allez, we kunnen binnenkort appartementen zetten op de gronden van het stadion, 600 jeugdspelers en 30 werknemers op straat....

Coucke deed de stadion investeringen omdat de stad toen niet thuis gaf... Lees Europees voetbal. Kvo betaald zich blauw aan de constructies van.... Coucke...
Zoals een supporter reeds zei, hij verliet kvo, zoals een hond zijn stront achterlaat.

We kunnen enkel hopen er een investeerder gevonden word anders is het over en out..