MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 10-29-2019

(10-29-2019, 02:57 PM)Gaston Wrote:
(10-29-2019, 12:57 PM)Ward Wrote:
(10-26-2019, 09:41 PM)Keun Wrote:
(10-26-2019, 09:27 PM)kavéé Wrote: wat ik mezelf net bedacht: zouden spelers à la Lombaerts nu geen greintje 'schuldgevoel' tonen naar KVO en beseffen dat zij de financiële malaise voor een stuk in de hand werken door geld te scheppen zonder iets te presteren. En zouden ze niet geneigd zijn om water bij de wijn te doen?

I know, contract is contract en wij zijn maar 'arme', naïeve supporters... Maar toch...
Geen greintje ....hoe zeggen ze da...hoe rijker hoe vroeder 

Maar correct hebben we hem ook niet behandeld ...dus dit heb je dan

Wie van jullie is bereid om op zijn loon in te leveren voor het redden van de onderneming, waarin ze werken? Wie van jullie is bereid om op zijn loon in te leveren voor het behoud van de dienstverlening in de administratie, waarin ze werken?

De vraag stellen is ze waarschijnlijk beantwoorden...


Serieus, Ward?
Ga je de wedde van een modale supporter, die elke dag moet gaan werken om de rekeningen te betalen, vergelijken met dat van Lombaerts ; die niks anders moet doen dan 3 keer per week naar Oostende komen, om een beetje zijn conditie te onderhouden?
Die mens is zo vermogend dat hij zich gerust een beetje mededogen kan permiteren.

En jawel, er bestaan mensen voor wie geld niet alles is.
Klopt Gaston : Lombaerts is al multimiljonair , maar blijkbaar heeft hij nog niet genoeg.
Die situatie is totaal niet te vergelijken met mensen die met hun loontje moeten rondkomen, dat is appelen met peren vergelijken.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 10-29-2019

Wat zou orlans rechtstreeks en onrechtstreeks verdienen bij ons ??

kon zelfs geen hoofdsponsor binnen halen ....of was het 2 kleinere ipv van 1 grotere

Ik zou niet verschieten dat mr opeens richting Brussel trekt ...nu dat mc word aangevallen door kvo

De overname van Coucke naar callant dit moest onder vergrootglas gekomen zijn ....mc kon nooit verkopen op tijd

Wat ik niet begrijp is dat onze voorzitter toen ondervoorzitter was ....dus wist hij toch ook wel van de zaken af ?? Waarom dan zelf overnemen of is hij stroman nr 2 ...want callant had 5jaar de tijd om te verkopen niet ? ...( vraagprijs 15milj )
Begin het toch al maar raarder te vinden ....de stand van zaken en het gefoefel


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 10-30-2019

Alsof het zo makkelijk is om een deftige sponsor binnen te halen... 90% van eerste klasse speelt met gokbedrijven op hun shirts.

(Niet dat je geen twijfels mag hebben over Orlans)

(10-29-2019, 05:07 PM)pinanti Wrote:
(10-29-2019, 02:57 PM)Gaston Wrote:
(10-29-2019, 12:57 PM)Ward Wrote:
(10-26-2019, 09:41 PM)Keun Wrote:
(10-26-2019, 09:27 PM)kavéé Wrote: wat ik mezelf net bedacht: zouden spelers à la Lombaerts nu geen greintje 'schuldgevoel' tonen naar KVO en beseffen dat zij de financiële malaise voor een stuk in de hand werken door geld te scheppen zonder iets te presteren. En zouden ze niet geneigd zijn om water bij de wijn te doen?

I know, contract is contract en wij zijn maar 'arme', naïeve supporters... Maar toch...
Geen greintje ....hoe zeggen ze da...hoe rijker hoe vroeder 

Maar correct hebben we hem ook niet behandeld ...dus dit heb je dan

Wie van jullie is bereid om op zijn loon in te leveren voor het redden van de onderneming, waarin ze werken? Wie van jullie is bereid om op zijn loon in te leveren voor het behoud van de dienstverlening in de administratie, waarin ze werken?

De vraag stellen is ze waarschijnlijk beantwoorden...


Serieus, Ward?
Ga je de wedde van een modale supporter, die elke dag moet gaan werken om de rekeningen te betalen, vergelijken met dat van Lombaerts ; die niks anders moet doen dan 3 keer per week naar Oostende komen, om een beetje zijn conditie te onderhouden?
Die mens is zo vermogend dat hij zich gerust een beetje mededogen kan permiteren.

En jawel, er bestaan mensen voor wie geld niet alles is.
Klopt Gaston : Lombaerts is al multimiljonair , maar blijkbaar heeft hij nog niet genoeg.
Die situatie is totaal niet te vergelijken met mensen die met hun loontje moeten rondkomen, dat is appelen met peren vergelijken.
Een contract is een contract, of Lombaerts veel geld heeft of niet doet er niet toe. KVO had maar wat slimmer moeten zijn en hem geen zo'n langdurig contract met belachelijk hoog salaris moeten geven. Iedereen kon zien dat hij dat niet waard was en het niet realistisch was voor KVO. Je kan Lombaerts zeker een gebrek aan karakter en ambitie verwijten. Maar toch niet dat hij dat hij geen afstand doet van zijn loon.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 10-30-2019

(10-30-2019, 01:27 AM)oostendenaar Wrote: Een contract is een contract, of Lombaerts veel geld heeft of niet doet er niet toe. KVO had maar wat slimmer moeten zijn en hem geen zo'n langdurig contract met belachelijk hoog salaris moeten geven. Iedereen kon zien dat hij dat niet waard was en het niet realistisch was voor KVO. Je kan Lombaerts zeker een gebrek aan karakter en ambitie verwijten. Maar toch niet dat hij dat hij geen afstand doet van zijn loon.

Dat is nu echt een staaltje van fundamentalistisch denken waar geen ruimte is voor het zoeken naar constructieve oplossingen.

"KVO had slimmer moeten zijn..." ; de slimme die Lombaerts dat contract gaf is ondertussen al lang weer weg!

Als gewone mensen (ik veronderstel dat dit geldt voor jou ook) dergelijke destructieve hebzucht van rijkaards goedpraten, dan hebben we nog een lange weg af te leggen.

Als KV straks failliet zou gaan, dan verliezen tientallen mensen hun baan, worden leveranciers niet meer betaald en krijgen abonnees geen voetbal meer. Dat zijn ook contracten die gehonoreerd moeten worden. Ze wegen meestal minder zwaar dan dat van Lombaerts, maar zijn ze daarom ook minder waard?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 10-30-2019

(10-30-2019, 02:55 PM)Gaston Wrote:
(10-30-2019, 01:27 AM)oostendenaar Wrote: Een contract is een contract, of Lombaerts veel geld heeft of niet doet er niet toe. KVO had maar wat slimmer moeten zijn en hem geen zo'n langdurig contract met belachelijk hoog salaris moeten geven. Iedereen kon zien dat hij dat niet waard was en het niet realistisch was voor KVO. Je kan Lombaerts zeker een gebrek aan karakter en ambitie verwijten. Maar toch niet dat hij dat hij geen afstand doet van zijn loon.

Dat is nu echt een staaltje van fundamentalistisch denken waar geen ruimte is voor het zoeken naar constructieve oplossingen.

"KVO had slimmer moeten zijn..." ; de slimme die Lombaerts dat contract gaf is ondertussen al lang weer weg!

Als gewone mensen (ik veronderstel dat dit geldt voor jou ook) dergelijke destructieve hebzucht van rijkaards goedpraten, dan hebben we nog een lange weg af te leggen.

Als KV straks failliet zou gaan, dan verliezen tientallen mensen hun baan, worden leveranciers niet meer betaald en krijgen abonnees geen voetbal meer. Dat zijn ook contracten die gehonoreerd moeten worden. Ze wegen meestal minder zwaar dan dat van Lombaerts, maar zijn ze daarom ook minder waard?

Volledig akkoord Gaston : Lombaerts is het type voorbeeld van de IK , IK , en nog eens IK samenleving , contract of niet , die vent is al lang binnen en is een pure geldwolf. Zoals Coucke.
Dat tientallen mensen hun baan kunnen verliezen enz, .... : geen probleem , rot op ,val dood , pleeg zelfmoord , ....
Als IK en IK alleen maar mijn MILJOENEN krijg. Die IK al heb GVD !!
Dank U.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 11-01-2019

Als je nu een speler niet betaald dan is hij volgens de regels van FIFA een vrije speler...
Dan zijn we er ook vanaf of dat weer zeer simpel bekeken...LOL


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 11-02-2019

vandaag schrijven ze in het nieuwsblad ;

twee namen van spelers die eventueel gaan vertrekken om geld binnen te krijgen

namelijk Faes en Sakala , de ene gaan we duidelijk meer missen dan de andere

maar mogen daaruit afleiden, dat na nieuwjaar er terug beroep zal gedaan worden op Lombaerts ?

want deze zal niet vertrekken en wil zijn contract uit doen tot juni 2020

ze moeten hem toch betalen, waarom zouden ze hem dan niet gebruiken ??


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 11-02-2019

Ook in het NB , orlans verdiend 40000 euro in de maand!!!


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - ratatouille - 11-02-2019

(11-02-2019, 09:14 AM)markos Wrote: Ook in het NB , orlans verdiend 40000 euro in de maand!!!

Ook in het NB : Orlans is dag en nacht bezig met KVO en hij krijgt wel het budget van 14.5 mio euro rond. Ik ben geen fan de man maar de waarheid heet ook zijn rechten.
Verder in het NB : klaarblijkelijk kicken de huidige verantwoordelijken voor het transferbeleid nog evenzeer op vedetten als in het verleden. Hierdoor zitten we met Vargas en Neto aan ons been . En ware het niet van de trainer dan hadden we er met Gedoz nog een volgevreten vedette bij. Leert men hier werkelijk niets uit het verleden?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - visfretter - 11-02-2019

Ik weet niet wat er scheelt met het nieuwsblad, lk heb de indruk ze Kvo telkens aanvallen net voor een match en in herhaling vallen... 

Gans de wereld weet nu we 2000000 euro nodig hebben voor de licentie.., allez iedereen weet nu ook wat PO verdiend en dat gaat ons nu allemaal vooruithelpen.

Ik ben nog altijd van mening er een overeenkomst is van vergoeding die gehonoreerd word. Het is aan de voorzitter om deze vergoeding in samenspraak met PO aan te passen naar de huidige conjunctuur van Kvo.


Sportief... de spelers hebben nu alles om goed te presteren.. Ik hoor kwaliteit dit en dat maar we haalden wel veel punten in het begin van het seizoen en de behaalde punten waren niet gestolen. 

Ik geloof zeker nog in deze groep  FORZA KVO