MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



Stand van zaken van ons weireldploegsje - chuki - 04-19-2015

jantje Wrote:zolang Marc Coucke zelf niet reageert op het verschenen artikel, is het volgens mij gazette praat zoals Piwie het zegt Wink
zo denk ik ook
maar als er een nieuwe trainer komt aub geen bob Peeters want dan zijn we er zeker bij in po3
het liefst van al als 't zo ver komt zie ik de Schot die bij RC Genk is als trainer ( is trouwens vrij ) komen naar Kv die man heeft alles om hier te slagen en de ploeg zo dicht mogelijk bij po1 te brengen


Stand van zaken van ons weireldploegsje - chuki - 04-19-2015

jantje Wrote:zolang Marc Coucke zelf niet reageert op het verschenen artikel, is het volgens mij gazette praat zoals Piwie het zegt Wink
zo denk ik ook
maar als er een nieuwe trainer komt aub geen bob Peeters want dan zijn we er zeker bij in po3
het liefst van al als 't zo ver komt zie ik de Schot die bij RC Genk is als trainer ( is trouwens vrij ) komen naar Kv die man heeft alles om hier te slagen en de ploeg zo dicht mogelijk bij po1 te brengen.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - mikedanneels - 04-20-2015

Sorry, maar dit is enorm respectloos!!!!

Fred heeft ons van middenmoot 2e klasse naar middenmoot 1e klasse gebracht. In 4,5 jaar heeft hij ons een eindronde in 2e klasse, een titel in 2e klasse en winst in POII bezorgd. Tevens gaf hij ons een aantal goeie bekerjaren met een halve finale vorig seizoen en bovenal heeft hij ons een 3e jaar 1e klasse gegarandeerd. Dit in niet altijd even makkelijke omstandigheden, en dit met vallen en opstaan.

Hem op deze wansmakelijke, onmenselijke manier aan de kant zetten is laag bij de grond. Zeker niet van het niveau MC. Ik ben er van overtuigd dat onze MC het zeker niet op deze manier wou of zou doen (ik hoop nog stiekem dat het artikel niet juist is of dat er nog iets kan veranderen).

Zoals ieder trainer/speler/manager heeft Fred fouten gemaakt. Dit lijkt mij ook meer dan normaal als jonge trainer. Aan hem om die fouten in te zien en hier uit te leren. (denkt men echt dat een ervaren, "grote" trainer geen fouten meer maakt??. De "grote vlaamse Mourinho" heeft ook een aantal keer op zijn bek gegaan, heeft een aantal keren terug zijn kans gekregen en is door zijn karakter/mentaliteit nu toch trainer bij een ploeg die meestrijdt voor de titel) (los of je voor of tegenstander bent van H.VHZB).
Wat ik wel spijtig vind is dat degene die deels toch de hand in eigen boezem moet steken zijn paraplu opentrekt om zo zelf uit de wind te kunnen staan. Vindt hij zelf dat zijn werk geslaagd is? Vindt hij zelf dat zijn werk in het verleden zo geslaagd was? Een beetje zelfkritiek zou hier aan de orde zijn me dunkt.
Is het ook niet zo dat hij er is gekomen op vraag van Fred??...(zou dit dan niet de grootste fout geweest zijn dat fred gemaakt heeft??..)

Dit artikel, deze beslissing is echt een aanval, een messteek in de rug is..

(toch blij te horen dat de gewone supporter en de spelers (artikel Brillant/Siani) aan de kant van hun trainer staan)

Bij deze dus een oproep aan MC:
1: zoals hier eerder al geschreven: volledige meeting en screeningvan uw sportieve staf met rondvraag individueel en in groep inzake wat liep er "fout", wat kunnen en wat gaan we er aan doen.
2: geef Fred een eerlijke kans met een eerlijke ambitie en beoordeel hem dan op een waardige correcte manier.
3: verander uw transferbeleid: waarom enkel werken op mooie verhalen van managers en bureaus...

please MC, maak de juiste beslissing voor ons weireldploegske zonder de eigenheid van ons KVO te verliezen.

met dank


Stand van zaken van ons weireldploegsje - mikedanneels - 04-20-2015

Sorry, maar dit is enorm respectloos!!!!

Fred heeft ons van middenmoot 2e klasse naar middenmoot 1e klasse gebracht. In 4,5 jaar heeft hij ons een eindronde in 2e klasse, een titel in 2e klasse en winst in POII bezorgd. Tevens gaf hij ons een aantal goeie bekerjaren met een halve finale vorig seizoen en bovenal heeft hij ons een 3e jaar 1e klasse gegarandeerd. Dit in niet altijd even makkelijke omstandigheden, en dit met vallen en opstaan.

Hem op deze wansmakelijke, onmenselijke manier aan de kant zetten is laag bij de grond. Zeker niet van het niveau MC. Ik ben er van overtuigd dat onze MC het zeker niet op deze manier wou of zou doen (ik hoop nog stiekem dat het artikel niet juist is of dat er nog iets kan veranderen).

Zoals ieder trainer/speler/manager heeft Fred fouten gemaakt. Dit lijkt mij ook meer dan normaal als jonge trainer. Aan hem om die fouten in te zien en hier uit te leren. (denkt men echt dat een ervaren, "grote" trainer geen fouten meer maakt??. De "grote vlaamse Mourinho" heeft ook een aantal keer op zijn bek gegaan, heeft een aantal keren terug zijn kans gekregen en is door zijn karakter/mentaliteit nu toch trainer bij een ploeg die meestrijdt voor de titel) (los of je voor of tegenstander bent van H.VHZB).
Wat ik wel spijtig vind is dat degene die deels toch de hand in eigen boezem moet steken zijn paraplu opentrekt om zo zelf uit de wind te kunnen staan. Vindt hij zelf dat zijn werk geslaagd is? Vindt hij zelf dat zijn werk in het verleden zo geslaagd was? Een beetje zelfkritiek zou hier aan de orde zijn me dunkt.
Is het ook niet zo dat hij er is gekomen op vraag van Fred??...(zou dit dan niet de grootste fout geweest zijn dat fred gemaakt heeft??..)

Dit artikel, deze beslissing is echt een aanval, een messteek in de rug is..

(toch blij te horen dat de gewone supporter en de spelers (artikel Brillant/Siani) aan de kant van hun trainer staan)

Bij deze dus een oproep aan MC:
1: zoals hier eerder al geschreven: volledige meeting en screeningvan uw sportieve staf met rondvraag individueel en in groep inzake wat liep er "fout", wat kunnen en wat gaan we er aan doen.
2: geef Fred een eerlijke kans met een eerlijke ambitie en beoordeel hem dan op een waardige correcte manier.
3: verander uw transferbeleid: waarom enkel werken op mooie verhalen van managers en bureaus...

please MC, maak de juiste beslissing voor ons weireldploegske zonder de eigenheid van ons KVO te verliezen.

met dank


Stand van zaken van ons weireldploegsje - hans - 04-20-2015

Dacht ook dit mag niet onze stijl worden.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - etixxxx - 05-01-2015

Beste supporters, het zijn inderdaad bewogen tijden, dus graag geef ik jullie wat duiding hier.

Als kvo supporters kunnen we alleen maar dankbaar zijn aan Fred, hij bracht ons van onderaan 2e naar middenin 1e klasse. En hij knokte keihard voor ons ploegsje. Respect is het minste wat we hem kunnen betuigen.
Kvo is dan ook belangrijk geweest in de carriere van Fred; op enkele jaren is hij een bekende eersteklasse trainer geworden.

So far so good, maar we moeten durven vooruit kijken. Dat ben ik jullie verplicht, want stilstaan is geen optie, dat mislukt altijd. En na heel veel gesprekken ben ik tot het besluit gekomen dat het voor ons kvo beter is nu meer en andere ervaring binnen te halen.

Als bestuur maken we het er onszelf moeilijk mee, en nu hebben we de verdomde plicht jullie een zo goed mogelijke trainer te bezorgen. We werken er keihard aan. Wie het ook is, het zal voor iedereen wat wennen zijn, kvo met een andere trainer. Maar ik ben ervan overtuigd dat we zo iets meer kans hebben nog een stapje vooruit te zetten.

Want onderschat niet hoe ongelooflijk positief de interne evolutie van kvo is. 95% bezetting voor thuismatchen (qua thuissupporters), en wekelijks komen er nieuwe sponsors bij. Sponsors van heinde en verre, aangetrokken door voetbal aan zee en de heerlijke sfeer op kvo. Voor volgend seizoen alleen al, hebben quasi alle sponsors vernieuwd en zijn er een 60-tal bijgekomen. Nu reeds. We gaan naar meer dan €10 mio budget, dit was 4.3 mio anderhalf jaar geleden, nochtans ook al in 1e klasse. Dus we moeten constant werken aan een sterker kvo, zodat deze unieke evolutie blijft duren..

Ons echte, authentieke kvo mag daarbij niet veranderen. We gaan meer en meer initiatieven nemen voor de 'gewone' supporters. En blijven gaan voor aanvallend voetbal, zeewind in de rug. Want voor jullie doen we het, en samen bouwen we iets schitterend op.

Alle begrip voor wie ontgoocheld of kwaad is dat we niet met Fred verdergaan. Maar ik hoop oprecht dat hij elders andere ervaringen kan opdoen, en dan is dit ook voor hem verrijkend. En iedereen voelt dat het dan misschien geen vaarwel maar een tot ziens kan zijn..

De match tegen moeskroen wordt een rare match. Laat ons eerst heel veel medeleven tonen met het drama dat Gregory Mertens overkomen is.
Maar laat ons ook Fred een fantastische laatste thuismatch geven. De spelers door voor hem overtuigend te winnen, en de supporters door hem te tonen hoezeer we zijn werk geapprecieerd hebben. Ik twijfel er niet aan dat jullie dat super zullen doen!

Een onbelangrijke match tegen een niet erg aantrekkelijke tegenstander in het duistere PlayOff2... en de match is ongeveer uitverkocht (begin deze week waren er nog minder dan 300 kaarten over), we hebben 517 eters (mede door de ingehuurde artiest Smile ). Dit kan alleen kvo zijn!

Volgend jaar gaan we met hernieuwde moed voor de linker kolom. Dat is onze ambitie, en we gaan daarvoor nog een 3-tal spelers kunnen aanwerven.
We hebben een prachtig hoofdstuk geschreven samen met Fred, laat ons dit in schoonheid afsluiten en dan beginnen we samen aan een nieuw, ander maar ook boeiend, hoofdstuk in de heerlijke kvo-geschiedenis.

Marc


Stand van zaken van ons weireldploegsje - bibixx - 05-01-2015

Dank u Meneer de Voorzitter voor deze toelichting,ik ben er zeker van dat dit met de allerbeste bedoeling is, daarom wil ik jullie bedanken,en ook Fred een mooie toekomst wensen


Stand van zaken van ons weireldploegsje - chuki - 05-01-2015

dank u voorzitter voor deze uitleg, maar breng AUB geen trainer type Bob Peeters of Jacky Mathijssen want piwie is 100 maal beter dan deze luiten, al een aan alex Mcleish gedacht ? die heeft the bolls om te slagen bij kvo


Stand van zaken van ons weireldploegsje - foxy - 05-01-2015

chuki Wrote:dank u voorzitter voor deze uitleg, maar breng AUB geen trainer type Bob Peeters of Jacky Mathijssen want piwie is 100 maal beter dan deze luiten, al een aan alex Mcleish gedacht ? die heeft the bolls om te slagen bij kvo

volledig mee eens


Stand van zaken van ons weireldploegsje - MARCO - 05-01-2015

Ik kan de gedachtengang van MC volledig volgen.

Ik heb er ook vertrouwen in dat we dank zij hem nog veel voetbalplezier zullen hebben als KVO fan