MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 12-03-2019

(12-02-2019, 07:13 PM)gintonic Wrote: Als ik mij goed herinner was het Coucke die aan zijn vrouw vroeg "gaan we ons nog eens in een avontuur storten" en niet omgekeerd. Laat je persoonlijke ervaringen met vrouwen hierbuiten aub pinanti  :p

Klopt maar half.
Madame Coucke vond dat haar man telkens de "boereleute" opzocht en mevrouw wou liever een ploeg met standing.
Maar behalve de eerste matchen zien we haar niet meer...
Dan luister je naar je vrouw en zit ermee, een ploeg waar je een fortuin insteekt en meer miserie ziet dan in "thuis"....

Waar we bij KVO(een familieploeg) nog de dochters "AlyCloe" zagen, zijn die verdwenen bij RSCA.
Of mogen kinderen niet in de tribune van de dikkenekken(sponsors/RSCA oudjes)... Blush


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - gintonic - 12-03-2019

(12-02-2019, 08:52 PM)pinanti Wrote:
(12-02-2019, 07:13 PM)gintonic Wrote: Als ik mij goed herinner was het Coucke die aan zijn vrouw vroeg "gaan we ons nog eens in een avontuur storten" en niet omgekeerd. Laat je persoonlijke ervaringen met vrouwen hierbuiten aub pinanti  :p

Wat ik " hierbuiten " laat zal ik zelf wel bepalen en moet jij niet in moeien aub gintonic .

was om te lachen pinanti, dat je dat zo serieus opneemt was nu ook niet de bedoeling :/


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - *4got* - 12-03-2019

Ik meen me ook nog te herinneren dat indertijd geschreven werd in de pers dat Coucke om "toestemming" vroeg aan zijn vrouw. Haar antwoord was toen dat waneer Coucke zoiets vraagt zijn beslissing al genomen is. Maw zijn vrouw heeft hier absoluut niets mee te maken Couckes keuze was al gemaakt.
Ik vond het trouwens een goede repliek van Vandenbempt in extra-time, verwijzend naar het interview met Dierckens, dat Coucke net een eender discours had gevoerd over de (financiele) toestand van RSCA na het vertrek van Vandenstock.
Als de heisa rond het "akkefietje" rond Dierkens-Coucke, aldus de panelleden (vooral Verscheuren), het gevolg is van een slechte timing van het interview in de zevende dag, wil ik hen eens vragen wat ze dan verwacht hadden. Dat een dergelijk interview zou afgenomen worden nav van de wedstrijd Eupen-KVO of iets dergelijks !?
Maar mss best de zwarte Piet in deze doorschuiven naar het journaille, zo kunnen de plooien mss enigszins platgestreken worden tussen beide voorzitters want beiden hebben er baat bij dat KVO blijft bestaan.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - MARCO - 12-03-2019

Onze voorzitter zou nu strategisch coucke moeten uitnodigen op een verzoeningsetentje....

Gewoon het initiatief nemen is al punten scoren en coucke kan eigenlijk niet weigeren of hij krijgt nog meer volk tegen hem.

Hopelijk doet hij zo iets..


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 12-03-2019

(12-02-2019, 09:34 AM)Keun Wrote:
(12-01-2019, 11:15 PM)gintonic Wrote: kHeb dat interview op radio 1 eens grondig beluisterd.. kan me niet ontdoen van de indruk dat Coucke het moeilijker had met het feit dat hij zich niet welkom voelde en hier en daar wat stekken kreeg dan met het feit dat anderlecht verloren heeft. En dan denk ik in mijn naieviteit wel eens verdomme kerel je had toch beter gewoon hier gebleven.... Hij klonk inderdaad ongelukkig
Hier was leute en plezier ....stond op de toog te dansen , maakte eigen songs ...strips enz...
Winnen of verliezen het was feest 
Niks moest alles kon ...mc werd op handen gedragen door gans kvo ...stond in de c2 tss ons 
hij was één van ons en dan steek je mes in de rug als het wat minder ging  

Mc ze enige fout ..... hij nam Devroe als vertrouwens persoon 
daar liep het al mis van in het begin ....Devroe heeft ons veel geld gekost en weinig opgeleverd 
Waar is al dat geld van de transfers ????? 

Devroe ging naar Anderlecht en daar de grote mr worden en nam mc mee in ze verhaal 
Bekijk ze nu eens samen
Devroe de schuld geven van alles klopt niet. Coucke heeft Lombaerts (bv.) zelf aangetrokken. 
Coucke heeft een belachelijk dure tribune gebouwd (door z'n eigen bedrijf dan nog). Die tribune kost volgens de krant 20 miljoen euro. Het stadion van ADO Den Haag bv. (15000 toeschouwers) koste in totaliteit 32 miljoen. (27 miljoen zonder rekening te houden met de inflatie).

En dat geld van de transfers zal wel naar de hoge lonen van de spelers zijn gegaan. Proto, Lombaerts, Gano,... zullen allemaal wel rond het miljoen hebben verdiend.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 12-03-2019

(12-03-2019, 01:06 AM)gintonic Wrote:
(12-02-2019, 08:52 PM)pinanti Wrote:
(12-02-2019, 07:13 PM)gintonic Wrote: Als ik mij goed herinner was het Coucke die aan zijn vrouw vroeg "gaan we ons nog eens in een avontuur storten" en niet omgekeerd. Laat je persoonlijke ervaringen met vrouwen hierbuiten aub pinanti  :p

Wat ik " hierbuiten " laat zal ik zelf wel bepalen en moet jij niet in moeien aub gintonic .

was om te lachen pinanti, dat je dat zo serieus opneemt was nu ook niet de bedoeling :/
OK , gintonic , verkeerde interpretatie van mij.
Zand erover.
Even goede vrienden.
We gaan zeker geen ruzie maken over vrouwen Wink Wink
Forza KVO !!


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 12-04-2019

(12-03-2019, 06:34 PM)oostendenaar Wrote:
(12-02-2019, 09:34 AM)Keun Wrote:
(12-01-2019, 11:15 PM)gintonic Wrote: kHeb dat interview op radio 1 eens grondig beluisterd.. kan me niet ontdoen van de indruk dat Coucke het moeilijker had met het feit dat hij zich niet welkom voelde en hier en daar wat stekken kreeg dan met het feit dat anderlecht verloren heeft. En dan denk ik in mijn naieviteit wel eens verdomme kerel je had toch beter gewoon hier gebleven.... Hij klonk inderdaad ongelukkig
Hier was leute en plezier ....stond op de toog te dansen , maakte eigen songs ...strips enz...
Winnen of verliezen het was feest 
Niks moest alles kon ...mc werd op handen gedragen door gans kvo ...stond in de c2 tss ons 
hij was één van ons en dan steek je mes in de rug als het wat minder ging  

Mc ze enige fout ..... hij nam Devroe als vertrouwens persoon 
daar liep het al mis van in het begin ....Devroe heeft ons veel geld gekost en weinig opgeleverd 
Waar is al dat geld van de transfers ????? 

Devroe ging naar Anderlecht en daar de grote mr worden en nam mc mee in ze verhaal 
Bekijk ze nu eens samen
Devroe de schuld geven van alles klopt niet. Coucke heeft Lombaerts (bv.) zelf aangetrokken. 
Coucke heeft een belachelijk dure tribune gebouwd (door z'n eigen bedrijf dan nog). Die tribune kost volgens de krant 20 miljoen euro. Het stadion van ADO Den Haag bv. (15000 toeschouwers) koste in totaliteit 32 miljoen. (27 miljoen zonder rekening te houden met de inflatie).

En dat geld van de transfers zal wel naar de hoge lonen van de spelers zijn gegaan. Proto, Lombaerts, Gano,... zullen allemaal wel rond het miljoen hebben verdiend.
Ergens gelezen dat devroe ook met aandelen in de tribune zit.... 
Ik blijf erbij zonder devroe maar met een mc zaten we veel verder 
Oké mc maakte fouten met ze namen binnen te halen... Maar een lombaerts had bakken ervaring.... Toch was ik meer fan van rozenhal maar die wou devroe niet meer

Maar het is idd waar wat lycke in HNB zegt 
De schulden waren bij de overname.. dit wist onze voorzitter maar al te goed 
Wat mc met callant uitspookte moet boven water komen.... Als mc ons schip laat zinken dan moeten alle cijfers boven water komen 

Maar een open brief van de supporter federatie aan mc  vind ik een heel mooi idee, het is dan aan mc om weerwoord te geven 

Zat etixxxx vroeger niet op dit forum  Big Grin


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 12-04-2019

Dat zal allemaal wel kloppen, dat Frank Dierckens wist (of had moeten weten) welke lasten hij over nam, maar wat had er dan moeten gebeuren?
Als hij het niet had gedaan, dan waren we vorig jaar al onze licentie kwijt.
Hij heeft ons een jaar extra respijt gegeven en hoopte in die tijd een oplossing te vinden. Daarvoor verdient hij respect.
Dat buitenstaanders zonder KVO-verleden dat op een klinische, zalkelijke manier bekijken kan ik nog aannemen ; maar het gaat hier toch ook over mensen voor wie het verdwijnen van KVO een drama zou zijn!

Dan kun je niet om het gegeven dat de grootste schuldeiser, de man die ons het genadeschot kan geven of gratie kan verlenen, iemand is die beweert dat KVO de ploeg van zijn hart is/was !


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 12-04-2019

(12-04-2019, 10:40 AM)Gaston Wrote: Dat zal allemaal wel kloppen, dat Frank Dierckens wist (of had moeten weten) welke lasten hij over nam, maar wat had er dan moeten gebeuren?
Als hij het niet had gedaan, dan waren we vorig jaar al onze licentie kwijt.
Hij heeft ons een jaar extra respijt gegeven en hoopte in die tijd een oplossing te vinden. Daarvoor verdient hij respect.
Dat buitenstaanders zonder KVO-verleden dat op een klinische, zalkelijke manier bekijken kan ik nog aannemen ; maar het gaat hier toch ook over mensen voor wie het verdwijnen van KVO een drama zou zijn!

Dan kun je niet om het gegeven dat de grootste schuldeiser, de man die ons het genadeschot kan geven of gratie kan verlenen, iemand is die beweert dat KVO de ploeg van zijn hart is/was !
VOILA !!!


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 12-06-2019

even een (vergezocht) doem-scenario voorschotelen: Stel dat Coucke alles in handen heeft om KVO aldaniet failliet te laten gaan en hij beseft dat bij faillisement KVO alle behaalde punten vervallen naar forfaitnederlagen... Dan krijgt hij in tegenstelling tot de meeste andere ploegen 6 punten erbij en stijgen zijn kansen op PO1 serieus.

Ik kan me niet voorstellen dat hij zo denkt, maar ik kon me ook niet voorstellen dat iemand 'de ploeg van zijn hart' op deze ongeziene manier in de steek zou laten.

Geen idee of het reglement zo ineen zit, maar mocht zoiets gebeuren denk ik niet dat Coucke nog op veel hoofdtribunes in de JPL welkom zou zijn.