MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 01-12-2020

Die Amerikaan heeft wel de middelen om de schulden weg te werken... Met alle respect voor onze brave voorzitter maar die middelen heeft die mens niet....
Ik zie het zo komen we er beter uit... Ik denk van wel maar da dachten we me mc ook de tijd zal het uitwijzen.... Maar hoop dat onze brave ons gered heeft en er wat €€€ aan verdient heeft dan een verlies te hebben van paar milj...


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 01-12-2020

(01-11-2020, 08:47 PM)Turbof Wrote:
(01-11-2020, 08:00 PM)4genKVO Wrote: En nu plots applaus voor Orlans, nadat hij in het verleden al enkele ploegen naar de dieperik bracht en hier al wat kritiek kreeg.
Hij verdient nu al bijna € 40 000 per maand. Op elke euro inkomsten heeft hij zijn % . Een cadeau van MC. En nu gaat hij ons KaaVee
aan een Amerikaan verkopen !!!  Weer kassa kassa !!! En dan is hij riebedebie zeker ?
Onze voorzitter Dierckens ocharme, misschien wat naïef, gaf daarentegen zelf nog een paar miljoentjes uit zijn eigen zak om ons te redden.
Je moet het maar doen. Als dank mag hij het aftrappen...proper...
Triest dat we onze ziel verkopen aan een buitenlander die geen moer geeft om ons ploegsje !
Daar heb ik het moeilijk mee...
 Top bericht. Al degenen die onmiddellijk zeggen dat we moeten verkopen aan die Amerikanen (op basis van wat, een artikel?) , amai, stank voor dank voor Dierckens die ons heeft gered. Ik hoop dat de voorzitter stand kan houden tegen de druk (een ondervoorzitter die naar de pers stapt, triestig) en een eigen goede piste vindt. Die man verdient ons respect en ons vertrouwen. Ik ga niet zomaar meer in een nieuwe megalomane Amerikaanse piste en al zeker niet als Orlans erbij zit. Die denkt aan zijn eigen commissies, we hebben gezien bij Aalst hoe dat afloopt.

100% akkoord. Ik vind dat ook weinig collegiaal.

(01-12-2020, 01:51 PM)Keun Wrote: Die Amerikaan heeft wel de middelen om de schulden weg te werken... Met alle respect voor onze brave voorzitter maar die middelen heeft die mens niet....
Ik zie het zo komen we er beter uit... Ik denk van wel maar da dachten we me mc ook de tijd zal het uitwijzen.... Maar hoop dat onze brave ons gered heeft en er wat €€€ aan verdient heeft dan een verlies te hebben van paar milj...
Door nieuwe schulden te creëren aan zichzelf?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 01-12-2020

die Rijke Amerikaan,neemt niet alleen de schulden over
hij zal misschien ook wel geld hebben om spelers aan te kopen
om ze dan met winst te verkopen
nu halen we Neto's en Vargassen.... ,dat zegt toch genoeg

nog raar dat ze Matthias Bossaerts geen tweede kans geven
transfervrij , en achteraan kunnen ze wel nog iets gebruiken


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 01-12-2020

Frank zegt dat hij geen blanco cheque tekent.
Als ik het goed begrijp is de partij van Orlans niet dezelfde als die van de ondervoorzitter.

https://www.focus-wtv.be/sport/kv-oostende-werkt-hard-onder-spaanse-zon


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - ratatouille - 01-12-2020

(01-12-2020, 07:07 PM)markos Wrote: Frank zegt dat hij geen blanco cheque tekent.
Als ik het goed begrijp is de partij van Orlans niet dezelfde als die van de ondervoorzitter.

https://www.focus-wtv.be/sport/kv-oostende-werkt-hard-onder-spaanse-zon

Wat een nest zeg! En dat allemaal als voorbereiding voor de belangrijkste match van  het seizoen.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - 4genKVO - 01-12-2020

Moet onze voorzitter een overeenkomst ondertekenen met een nobele onbekende, aangebracht door Orlans of de ondervoorzitter ? Wat zit daarachter ? Zou jij dat doen ? onbetrouwbaar...
Sorry, dit lijkt mij een vies zaakje


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 01-13-2020

(01-12-2020, 08:50 PM)4genKVO Wrote: Moet onze voorzitter een overeenkomst ondertekenen met een nobele onbekende, aangebracht door Orlans of de ondervoorzitter ? Wat zit daarachter ? Zou jij dat doen ? onbetrouwbaar...
Sorry, dit lijkt mij een vies zaakje

Idd, de voorzitter zit al in de voorbereiding met de vragen op de receptie.
Dan vraag ik mij af spreek je niet met je CEO en je ondervoorzitter?

Als voorzitter wou hij op dicht bij de club en ploeg staan , het laatste had hij al met een kantoor in het nieuwe gebouw.
De supporters willen klare wijn!!!
Hopelijk meer nieuws op 16/01.

Wouters van Antwerp heeft jaren alles geblokeerd, kijk waar ze nu zijn...


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 01-13-2020

Wat is waarheid en wat is fake.... Het word echt een soap terug aan de kust
Het kruipt ook in de hoofden van de spelers.... Kijk naar de 5-0 en trainer dada

Idd de voorzitter kan niet zomaar akkoord gaan
En die Orlans zou eruit moeten
Maar als ik morgen me auto verkoop en er goed voor betaald word.... Moet ik ook niet weten waar die auto gaat rijden en als ze er goed zorg voor gaan dragen

Punt is.... De voorzitter wil voorzitter blijven met 20%
en wil van geen wijken weten.... Dit kan onze ondergang betekenen

Tuurlijk wil iedereen die mens aan boord en Orlans eruit.... Maar soms is het kiezen of delen int leven

... De supporters kunnen wel eens duidelijk maken dat we Orlans eruit willen tijdens de match..


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Socrates - 01-13-2020

(01-10-2020, 06:28 PM)pinanti Wrote:
(01-10-2020, 05:58 PM)oostendenaar Wrote: Zowel Liverpool, Manu als Arsenal zijn in Amerikaanse handen. Als de deal doorgaat zullen we dan vermoed ik de jongeren van een van deee PL-ploegen moeten opleiden. Een beetje zoals Antwerp destijds, Cercle nu,...
Het zal wel de enige manier zijn voor ons om te overleven, maar echt blij word ik hier toch ook niet van eerlijk gezegd.

Ik word daar ook niet blij om , maar zoals je zegt : het is een kwestie van overleven.
Stel je voor dat die Amerikanen van Perrigo zouden zijn Wink Wink  , grapje , ...................

(01-13-2020, 03:49 AM)Keun Wrote: Wat is waarheid en wat is fake.... Het word echt een soap terug aan de kust
Het kruipt ook in de hoofden van de spelers.... Kijk naar de 5-0 en trainer dada

Idd de voorzitter kan niet zomaar akkoord gaan
En die Orlans zou eruit moeten
Maar als ik morgen me auto verkoop en er goed voor betaald word.... Moet ik ook niet weten waar die auto gaat rijden en als ze er goed zorg voor gaan dragen

Punt is.... De voorzitter wil voorzitter blijven met 20%
en wil van geen wijken weten.... Dit kan onze ondergang betekenen

Tuurlijk wil iedereen die mens aan boord en Orlans eruit.... Maar soms is het kiezen of delen int leven

... De supporters kunnen wel eens duidelijk maken dat we Orlans eruit willen tijdens de match..

Voor alle duidelijkheid : ik ben niet voor of tegen iemand
Sinds hij aan boord is heeft Orlans enorm veel sponsor geld binnen gebracht. Zijn stijl (een beetje ouderwetse hard saler) bevalt niet iedereen, maar hij kent zijn stiel en het lukt hem. Als hij weg moet, vrees ik dat onze inkomsten gaan kelderen. De trouwe sponsors zoals ik, Unicar,of RHK ....,zullen blijven, maar de rest ...?
Wat heeft Dierkens tot nu toe bewezen ?  Hij lijkt een heel sympathieke persoon ... zoals Callant, zoals Coucke... maar voor de rest wat weten wij van hem?
Ik denk dat jullie veel te snel iemand als de duivel of als een engel beschouwen.
Dus Dierkens, Orlans of ondervoorzitter Vanderhaeghen... als ik zou moeten kiezen.... weet ik het niet zo zeker.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 01-13-2020

(01-13-2020, 07:50 AM)Socrates Wrote: Voor alle duidelijkheid : ik ben niet voor of tegen iemand
Sinds hij aan boord is heeft Orlans enorm veel sponsor geld binnen gebracht. Zijn stijl (een beetje ouderwetse hard saler) bevalt niet iedereen, maar hij kent zijn stiel en het lukt hem. Als hij weg moet, vrees ik dat onze inkomsten gaan kelderen. De trouwe sponsors zoals ik, Unicar,of RHK ....,zullen blijven, maar de rest ...?
Wat heeft Dierkens tot nu toe bewezen ?  Hij lijkt een heel sympathieke persoon ... zoals Callant, zoals Coucke... maar voor de rest wat weten wij van hem?
Ik denk dat jullie veel te snel iemand als de duivel of als een engel beschouwen.
Dus Dierkens, Orlans of ondervoorzitter Vanderhaeghen... als ik zou moeten kiezen.... weet ik het niet zo zeker.

eindelijk toch iemand die het snapt, ik denk dat je als sponsor niet alleen wil komen te staan
hoe meer , hoe beter

iedereen stond te bleiten dat Coucke zijn sponsors meenam naar Anderlecht ,
wat denk je dat er gaat gebeuren als Orlans buiten vliegt