MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



Stand van zaken van ons weireldploegsje - fred - 05-01-2015

Merci Marc, dit siert je voor een woordje uitleg te geven op dit forum!!
Zo kennen we je weer se'
Twijfel er nie aan dat je de juiste trainer zal aantrekken voor ons kvtje!
Was het ook nie eens met de beslissing maar ja das voetbal zeker!
Zal allesins een emotioneel afscheid worden vanavond!
Verdomme fredje kzal je missen man!
Wie het ook wordt onze nieuwe trainer,
Zal verdomme serieus uit de hoek moeten komen om beter te doen!!


Stand van zaken van ons weireldploegsje - bjorno - 05-01-2015

Amai jullie keren snel. De voorzitter komt een woordje plaatsen en opeens is de beslissing begrijpbaar. Voor mij is hij dit nog altijd niet! De voorzitter begaat een serieuze flater. Het doet me denken aan de flater met dat 'gadget' tegen GSM straling waar hij achter stond. Die later niet bleek te werken. De voorzitter was dan ook door veel studies geïnformeerd. Nog een voorbeeld van een misser van de voorzitter: de zaak Gilbert. En is het erg dat de voorzitter eens mist? Neen want het is volgens mij ook maar een mens. Zo zie je maar dat hij ook mist.

En nu in deze zaak laat hij zich weer leiden door volgens mij de verkeerde mensen. Mensen die niet meer weten hoeveel je moet werken om een euro te verdienen. Want dat is wat onze trainer wel wist! En net daarom zagen wij als gewone supporters onze trainer graag. De vrees is groot bij veel KVO fans dat KVO niet meer voor het gewone volk is. En zo voelt het ook aan. We zijn geen kleine vissersloep meer. We zijn een cruiseschip aan het worden. Met soms een optreden van Nicole en Hugo erbij.

En het is volgens mij net zoals er hier al geschreven werd. Namelijk jammergenoeg terug een geldkwestie. Spelers worden aangebracht. Maar als ze niet spelen of niet goed spelen kunnen ze niet doorverkocht worden. En kunnen er bepaalde personen idd hun procentje niet krijgen. Toch jammer dat altijd alles om geld draait. Zeker als je weet dat deze mensen al alles hebben. En volgens mij geen procentje meer nodig hebben.

Eén ding is zeker. De persoon die spelers aanbrengt zijn positie is op korte of lange termijn onhoudbaar. Bij een volgende mindere periode zullen de sups zich keren tegen hem. Die persoon mag zijn valies nu al klaar zetten. Want in de sups hun ogen heeft hij schuld aan deze beslissing.

Wij willen ook geen champagnevoetbal zien! Ja de 'nieuwe' sups die hier nu rondlopen en die de shows van Nicole en Hugo meepikken mss wel. Maar waar waren die mensen in 2de zelfs in 3de klasse? En waar zullen die mensen zijn als het minder gaat met de club? Ik hoop maar in die periode dat de voorzitter ons ook niet in de steek laat. Want dan kan een cruiseschip snel kelderen. En dat is ook een grote vrees volgens mij bij de gewone sups.

Het Oostends publiek staat bekend als een zeer kritisch publiek. We hebben al salonvoetballers gehad en die vielen hier niet in de smaak. Een type Vanderbiest die totaal geen mooie techniek had. Maar die er verdomme zo hard zijn kop voor legde zagen wij veel liever dan bv een Meyssen. We zijn eigenlijk een club die dichtst bij Engeland ligt. En daaraan spiegelen we ons ook. En in Engeland blijven trainer meer dan 20 jaar bij dezelfde club!

Kom terug op je beslissing voorzitter!


Stand van zaken van ons weireldploegsje - geertje - 05-01-2015

100 procent akkoord Bjorno, zelf Mourinho gaat er met deze spelerskern niet meer uithalen.
En misschien nog iemand uit Brugge aannemen, kan de naam dan veranderd worden in FC KVB.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 05-01-2015

bedankt voorzitter voor woordje uitleg

En respect dat jullie ook meer aan de gewone supporters gaan denken .... mss eens extra drank kraamtje zodat we niet 20 min moeten wachten om ons pintje in de regen Wink

het ostends vissersvolkje is idd kritisch volk ...maar woeste harde werkers die dit terug willen zien in hun voetbalploegje ....als er dan een paar wandelen ipv lopen zit het er idd bovenhands op

Bjorno heeft wel gelijk ...mooie tekst !!!! geertje idd geen fcb gedoe meer we hebben er genoeg van , al is orlans meer Aalst volgens mij Smile die verricht volgens mij héél goed werk !!!


Stand van zaken van ons weireldploegsje - johnny - 05-01-2015

Ik heb nog het nooit geweten dat bij een voetbalploeg dat het beoogde resultaat gehaald heeft de trainer moet opstappen
ik vind het triestig van de voorzitter dat hij zegt dat het zijn verantwoordelijk is dat de trainer ontslagen is (maar dit is wel degelijk om andere
personen uit de wind te zetten)


Stand van zaken van ons weireldploegsje - johnny - 05-01-2015

Ik heb nog het nooit geweten dat bij een voetbalploeg dat het beoogde resultaat gehaald heeft de trainer moet opstappen
ik vind het triestig van de voorzitter dat hij zegt dat het zijn verantwoordelijk is dat de trainer ontslagen is (maar dit is wel degelijk om andere
personen uit de wind te zetten)


Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 05-01-2015

beste Marc, je zal met een serieuse klepper moeten afkomen als trainer ,
want ' t zal anders geen deugd doen in de portemonnee , ipv 95% zal het rap 65% worden

een tijdje geleden kon ik lezen dat je Eric Gerets naar Lille wou halen ,
ehwel , Oostende is niet zo ver van Lille
laat hem maar naar hier komen Big Grin

en uw drie extra versterkingen zullen betere moeten zijn dan een Loemba

tussen haaksjes , zal die nieuwe trainer, uw spelers betere hoekschoppen en vrije trappen leren trappen,
een beetje meer geconcentreerd en niet alsof het tegen hun goesting is, dat ze op het plein staan Big Grin ik hoop het

misschien heb je wel gelijk ,
met een nieuwe trainer, gaan de routiniers zich opnieuw moeten bewijzen
om zeker te zijn van hun plaatsjes


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Socrates - 05-01-2015

jantje Wrote:beste Marc, je zal met een serieuse klepper moeten afkomen als trainer ,
want ' t zal anders geen deugd doen in de portemonnee , ipv 95% zal het rap 65% worden

een tijdje geleden kon ik lezen dat je Eric Gerets naar Lille wou halen ,
ehwel , Oostende is niet zo ver van Lille
laat hem maar naar hier komen Big Grin

en uw drie extra versterkingen zullen betere moeten zijn dan een Loemba

tussen haaksjes , zal die nieuwe trainer, uw spelers betere hoekschoppen leren trappen Big Grin ik hoop het

Allez, met de opbrengst van de abo's van de C zullen ze 1 of 2 weken salaris van Gerets kunnen betalen !


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Bram - 05-01-2015

Om even te repliceren op je vraag ivm het drankstandje keun : op onze website kun je nu de grote KVO - supportersenquete invullen. Geef daar je opmerkingen door en we proberen er rekening mee te houden.
Bovendien kun je nog een abonnement of andere leuke prijzen winnen.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 05-01-2015

Socrates Wrote:Allez, met de opbrengst van de abo's van de C zullen ze 1 of 2 weken salaris van Gerets kunnen betalen !

sinds wanneer zijn de pensioen uitkeringen zo gestegen in België Smile