MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Turbof - 01-13-2020

(01-13-2020, 07:04 PM)pinanti Wrote:
(01-13-2020, 05:27 PM)oostendenaar Wrote:
(01-13-2020, 01:32 PM)Socrates Wrote:
(01-13-2020, 12:59 PM)oostendenaar Wrote:
(01-13-2020, 08:28 AM)jantje Wrote: eindelijk toch iemand die het snapt,  ik denk dat je als sponsor niet alleen wil komen te staan
hoe meer , hoe beter

iedereen stond te bleiten dat Coucke zijn sponsors meenam naar Anderlecht ,
wat denk je dat er gaat gebeuren als Orlans buiten vliegt

Niets denk ik. Door Coucke zijn er heel wat sponsors bijgekomen omdat veel mensen met geld blijkbaar graag in de buurt van Coucke willen raken. 
Behalve wat kleine sponsoren (die we altijd hebben gehad) heeft Orlans toch weinig binnen gehaald? We hebben niet eens een grote shirtsponsor. Er wordt altijd wel veel reclame gemaakt voor elke kleine sponsordeal (zie dat bij geen enkele andere eersteklasser) zodat het misschien lijkt alsof hij zeer veel binnen haalt.
Nu heb je het helemaal mis...
Op basis van wat juist? Een commercieel manager waarvan de ploeg op de rand van faillissement staat, heeft volgens mij niet goed gewerkt.
Ik ben zeker geen fan van Orlans  maar zonder hem was de toestand mischien nog erger , ..............................

Denk dat ze dit in Aalst en Lokeren niet denken ... orlans heeft nergens langer dan 5 jaar gezeten. Dan is het of naar de knoppen, of heeft ie genoeg geschept. Die man zal wel een goede commercant zijn maar lijkt me geen integer persoon.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 01-14-2020

Deal amaerikaan naar af

Nu is de voorzitter aan zet, hopelijk heeft hij goeie back up nu.... Anders is het game over voor ons kvo

Hopen vlug duidelijkheid wat hij van plan is want die is voor niemand goed... Zeker niet voor de spelers groep


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - MARCO - 01-14-2020

Onze voorzitter moet wel heel erg gerust zijn dat hij het scenario lokale verankering kan waarmaken.

Ik hoop het natuurlijk ook maar denk dat de voorzitter al bij de overname van Callant een verkeerde inschatting gedaan heeft. Hopelijk komt dit goed.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 01-14-2020

(01-13-2020, 07:04 PM)pinanti Wrote:
(01-13-2020, 05:27 PM)oostendenaar Wrote:
(01-13-2020, 01:32 PM)Socrates Wrote:
(01-13-2020, 12:59 PM)oostendenaar Wrote:
(01-13-2020, 08:28 AM)jantje Wrote: eindelijk toch iemand die het snapt,  ik denk dat je als sponsor niet alleen wil komen te staan
hoe meer , hoe beter

iedereen stond te bleiten dat Coucke zijn sponsors meenam naar Anderlecht ,
wat denk je dat er gaat gebeuren als Orlans buiten vliegt

Niets denk ik. Door Coucke zijn er heel wat sponsors bijgekomen omdat veel mensen met geld blijkbaar graag in de buurt van Coucke willen raken. 
Behalve wat kleine sponsoren (die we altijd hebben gehad) heeft Orlans toch weinig binnen gehaald? We hebben niet eens een grote shirtsponsor. Er wordt altijd wel veel reclame gemaakt voor elke kleine sponsordeal (zie dat bij geen enkele andere eersteklasser) zodat het misschien lijkt alsof hij zeer veel binnen haalt.
Nu heb je het helemaal mis...
Op basis van wat juist? Een commercieel manager waarvan de ploeg op de rand van faillissement staat, heeft volgens mij niet goed gewerkt.
Ik ben zeker geen fan van Orlans  maar zonder hem was de toestand mischien nog erger , ..............................

Dat is goed mogelijk. Ik heb geen zicht op hoe goed Orlans z'n werk doet, maar de negatieve financiële cijfers en de gelijkenis met wat bij Aalst gebeurde, doen me niet het beste vermoeden. Hopelijk is dat vermoeden verkeerd.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 01-14-2020

geen Amerikaanse toestanden,

lokale verankering = provinciaal ploegsje ?? Big Grin

straks debry's tegen Fc Mandel en Knokke


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - MARCO - 01-14-2020

Denk wel dat onze voorzitter NU een beslissing moet nemen.. de situatie is echt niet meer houdbaar want KVO is elke dag minder interessant aan het worden en iedereen(spelers,supporters,sponsors,....) is het beu.

Verder uitstellen is echt een horror scenario ..

Frank,gelieve met de kaarten die nu op tafel liggen aub deze week een beslissing te nemen .


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - fonzie - 01-14-2020

Het wordt kiezen tussen de cholera en de pest. Ik heb de indruk dat geen van beiden een goede keuze is. Maar de huidige toestand is ook dramatisch. Dus toch maar liever één van die twee mogelijke scenario’s. Met een volledige overname riskeren we toestanden te krijgen zoals bij Cercle, Eupen of St. Truiden. Maar wat is het verschil met een minderheidsparticipatie en een buitenlandse investeerder ? Ook dan zullen die baas zijn. Het risico dat we binnenkort in de lagere klassen spelen blijft groot.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 01-14-2020

Nu Vrijdag 17 Jan, 100 miljoen te winnen met Euromillions.
Als we nu eens een lotto groep maken en elk 2.5 Euro storten en de winst gebruiken om KVO op te kopen...


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 01-15-2020

(01-14-2020, 10:08 PM)markos Wrote: Nu Vrijdag 17 Jan, 100 miljoen te winnen met Euromillions.
Als we nu eens een lotto groep maken en elk 2.5 Euro storten en de winst gebruiken om KVO op te kopen...

ja maar, wie gaat er dan beslissen, welke versterkingen we gaan kopen , huren of gaan schooien   Big Grin

misschien dat er hier of daar nog een ploeg gesponsord wordt die een speler te veel heeft , die we dan voor een prijsje kunnen krijgen  Rolleyes


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 01-15-2020

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200115_04806594

Wilde westen bij KVO...machtstrijd en de deadline die steeds dichter komt.
De ondervoorzitter met zijn 3% heeft verkoopsrecht, dus moet Frank nog de goedkeuring krijgen van Gino...
Wat een soep/soap...

Wie we nog niet officieel gehoord hebben in dit verhaal is de CEO Patrick Orlans.
Hij mag ook wel eens met zijn verhaal afkomen.