MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Ward - 01-29-2020

(01-28-2020, 08:26 PM)jantje Wrote:
(01-28-2020, 07:46 PM)Ward Wrote:
(01-24-2020, 09:47 PM)Keun Wrote: Die guri wil ik zelfs niet meer op de bank zien
da kieken loopt nog in de weg ook die luiehond

Vargas moest op ze plaats staan

Maar toch met opgegeven hoofd naar volgende week toe  
Neto ook sterk gespeeld

(01-27-2020, 11:51 AM)jantje Wrote: Dat is nu al twee seizoenen ,
dat we middenin het lopende seizoen uitkijken naar het volgende
omdat het huidige op gin kl*ten trekt

't wordt tijd dat ,dat eens ophoud en dat we weer kunnen uitkijken op iets dergelijks

om te beginnen ,
als de voorzitter nu al zegt dat we weer kandidaat PO1 zullen worden
begin dan maar met serieuze versterkingen

een doelman die de nul op het bord houdt
een centrale verdediger
een centrale middenvelder /een spelmaker
een spits die scoort

Wie zal dat betalen, wie heeft zoveel geld...?
jantje misschien?
of Keun?

wat komen die Amerikanen hier dan doen,  de schulden overpakken ??
of gaan ze niet investeren in spelers misschien ??

Als ze komen is het zeker niet om met geld te gooien. Als KVO in het verleden maar op 10% van je wensen was ingegaan, dat was KVO al lang failliet...

(01-29-2020, 03:40 AM)Keun Wrote: Wardje denkt dat de Amerikanen komen voor de filou bierstraat in te palmen Smile

Maar nog steeds NO DEAL
Hun ploegen barnsley en thun staan op degradatie als dat maar goed komt

Naar loffelijke gewoonte zie je alleen het negatieve. Dat ze met Nice een succesverhaal realiseerden, daar ga je aan voorbij.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 01-29-2020

alléé vandaag maakt Mbuyu bekent dat die andere group 30 miljoen in KVO wou steken

KV Oostende gaat in zee met Pacific Media Group. Maar er waren ook die andere Amerikanen, die met een straf bod afkwamen. Patrick Orlans kwam ermee in contact via Dimitri Mbuyu, de ex-technisch directeur van Lokeren en voormalig hoofdscout van Anderlecht.

We vingen op dat M'Buyu als contactpersoon had gediend tussen voormalig KVO-CEO Patrick Orlans en de Amerikaanse investeerders, die ver wilden gaan in hun overname van Oostende. M'Buyu bevestigde ons dat hij als tussenpersoon fungeerde voor de groep.

Dimitri, hoe ben jij in dat dossier verzeild geraakt?

"Ik heb contacten met die Amerikaanse investeerdersmaatschappij en ik had gehoord dat ze nog op zoek waren naar een ploeg. Ze hebben ook al Crystal Palace en Alcarcon onder hun hoede. Ze wilden fors en positief investeren in het sportieve project."

Waar is het dan misgelopen?

"De voorzitter (Frank Dierckens) wou minderheidsaandeelhouder blijven en dat was voor hen niet bespreekbaar. Pas op, ze wilden de schulden overnemen en de club opkopen. Ze hadden zelfs al een regeling over de tribune met Marc Coucke getroffen. Ze hadden een visie met de club. Ze wisten waar ze naartoe wilden. In plaats van te huren kan je beter kopen hé. De toekomst zal uitwijzen of het de juiste keuze was."

We hoorden over een investering van meer dan 20 miljoen? Zoveel geld voor Oostende...

"Ze vinden België een interessante markt. Ze wilden een zware inspanning doen ja. Ze hadden het beste met de club voor. Om geld te verdienen moet je eerst de club gezond maken. Dat wisten ze en ze waren bereid daarin te investeren."

Voorzitter Dierckens zei wel dat hij van niks wist.

"Dat weet ik niet. Ik heb enkel met Patrick Orlans gesproken, een kennis en vakman die ik apprecieer. Ik vond het een prachtig project voor een club als Oostende."



Read more: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2020-01-29/voormalig-technisch-directeur-lokeren-dimitri-mbuyu-bracht-amerikaanse-investeerdersgroep-aan#ixzz6CQ6EZuZU


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 01-29-2020

Iemand de full story? Mijn gratis artikels voor de maand zijn op...lol

https://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/kvo-exit-orlans-enter-ganaye/article-normal-1558625.html


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Socrates - 01-29-2020

(01-29-2020, 11:58 AM)jantje Wrote: alléé  vandaag maakt Mbuyu bekent dat die andere group  30 miljoen in KVO wou steken

KV Oostende gaat in zee met Pacific Media Group. Maar er waren ook die andere Amerikanen, die met een straf bod afkwamen. Patrick Orlans kwam ermee in contact via Dimitri Mbuyu, de ex-technisch directeur van Lokeren en voormalig hoofdscout van Anderlecht.

We vingen op dat M'Buyu als contactpersoon had gediend tussen voormalig KVO-CEO Patrick Orlans en de Amerikaanse investeerders, die ver wilden gaan in hun overname van Oostende. M'Buyu bevestigde ons dat hij als tussenpersoon fungeerde voor de groep.

Dimitri, hoe ben jij in dat dossier verzeild geraakt?

"Ik heb contacten met die Amerikaanse investeerdersmaatschappij en ik had gehoord dat ze nog op zoek waren naar een ploeg. Ze hebben ook al Crystal Palace en Alcarcon onder hun hoede. Ze wilden fors en positief investeren in het sportieve project."

Waar is het dan misgelopen?

"De voorzitter (Frank Dierckens) wou minderheidsaandeelhouder blijven en dat was voor hen niet bespreekbaar. Pas op, ze wilden de schulden overnemen en de club opkopen. Ze hadden zelfs al een regeling over de tribune met Marc Coucke getroffen. Ze hadden een visie met de club. Ze wisten waar ze naartoe wilden. In plaats van te huren kan je beter kopen hé. De toekomst zal uitwijzen of het de juiste keuze was."

We hoorden over een investering van meer dan 20 miljoen? Zoveel geld voor Oostende...

"Ze vinden België een interessante markt. Ze wilden een zware inspanning doen ja. Ze hadden het beste met de club voor. Om geld te verdienen moet je eerst de club gezond maken. Dat wisten ze en ze waren bereid daarin te investeren."

Voorzitter Dierckens zei wel dat hij van niks wist.

"Dat weet ik niet. Ik heb enkel met Patrick Orlans gesproken, een kennis en vakman die ik apprecieer. Ik vond het een prachtig project voor een club als Oostende."



Read more: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2020-01-29/voormalig-technisch-directeur-lokeren-dimitri-mbuyu-bracht-amerikaanse-investeerdersgroep-aan#ixzz6CQ6EZuZU
Blabla .... ik geloof er geen woord van, dat is gewoon natrappen


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 01-29-2020

(01-29-2020, 03:05 PM)markos Wrote: Iemand de full story? Mijn gratis artikels voor de maand zijn op...lol

https://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/kvo-exit-orlans-enter-ganaye/article-normal-1558625.html

KV Oostende wil deal met Amerikaanse investeerder binnen vijf dagen afronden
  • 17/01/20 om 17:06

  • Bijgewerkt om 17:19

  • Bron : Belga
KV Oostende hoopt om de investeringsdeal met de Amerikaanse investeringsmaatschappij Pacific Media Group binnen de vijf dagen af te ronden. Dat maakte de kustploeg vrijdag bekend. 'De overeenkomst is voor 95 procent rond', aldus KVO-voorzitter Frank Dierckens. 'Onze club is financieel gered.' [Image: 1c36e9313149d3993e95872a0cac0c67.jpg]KVO-voorzitter Frank Dierckens.
Dierckens [url=https://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/nieuwe-amerikaanse-koper-meldt-zich-voor-overname-kv-oostende/article-news-1554169.html]meldde het nieuws donderdagavond ook al op een nieuwjaarsreceptie aan een 500-tal aanwezige supporters. KV Oostende onderhandelt exclusief over een overname met de Amerikaan Paul Conway, samen met de Chinees-Amerikaanse miljardair Chien Lee onder meer actief in de reissector. De Pacific Media Group is al eigenaar van de Zwitserse eersteklasser FC Thun en de Engelse tweedeklasser Barnsley, en investeerde ook in het Franse Nice. De Amerikaanse investeerders - aangebracht via Luc Devroe - willen niet de volle pot, waardoor Dierckens aan boord kan blijven als voorzitter. Hij zou zo'n kwart van de aandelen van de kustploeg behouden.
'Er is nu een exclusiviteit van vijf dagen, wat betekent dat we in deze periode niet met andere partijen mogen onderhandelen. Beide partijen hebben de intentie om met elkaar in zee te gaan en deze deal af te ronden', legt Dierckens uit op de website. De voorzitter van KVO hoopt de overeenkomst binnen vijf dagen te sluiten. Veel tijd rest er niet meer. Tegen 15 februari moet de club een licentiedossier indienen bij de voetbalbond. 'Het kan dan wel nog een tweetal weken duren voor alle documenten opgesteld en ondertekend zijn.'


KV Oostende verkiest Pacific Media Group boven de steenrijke Amerikaanse investeerder David Blitzer, co-eigenaar van Crystal Palace in de Engelse Premier League, omdat er een plan op lange termijn op tafel ligt. 'Ze stelden ons een duidelijk sportief plan voor, met ook veel aandacht voor de jeugdwerking. In voorstellen van andere geïnteresseerden zouden we louter een satellietclub worden', aldus Dierckens. 'Ik wil ten allen tijde een zekere eigenheid behouden. Daarom ben ik ook blij dat ik in deze deal aan boord kan blijven als voorzitter. Niet omdat ik per se wil vasthouden aan mijn postje, wel omdat de lokale verankering zo verzekerd blijft.'
De Amerikaanse investeerders nemen in de deal wel het sportieve beleid over van het huidige bestuur. "Bedoeling zou zijn dat ik mij focus op het operationele en dat de nieuwe partij, samen met Guy Ghysel en de trainersstaf, het sportieve beleid bepaalt", zegt Dierckens, die voorts geen details over de overeenkomst geeft.


Nieuwe Amerikaanse koper meldt zich voor overname KV Oostende
16/01/20 om 20:12
Bijgewerkt om 20:12
Bron : Belga
Een groep rond de Amerikaanse investeringsgroep Pacific Media Group voert exclusieve gesprekken met KV Oostende over een overname. Dat bericht De Tijd donderdagavond.

1
Keer gedeeld

© Belga Image
Volgens De Tijd onderhandelt KV Oostende exclusief over een overname met de Amerikaan Paul Conway, samen met de Chinees-Amerikaanse miljardair Chien Lee onder meer actief in de reissector. De groep is al eigenaar van de Zwitserse eersteklasser FC Thun en de Engelse tweedeklasser Barnsley.

De exclusieve gesprekken zijn opmerkelijk, want vorige week raakte nog bekend dat de steenrijke Amerikaanse investeerder David Blitzer, co-eigenaar van Crystal Palace in de Engelse Premier League, interesse toonde in de kustclub. Blitzer bood ongeveer 5 miljoen euro voor 100 procent van de club. De nieuwe gegadigden zouden niet de volle pot willen, waardoor KVO-voorzitter Dierckens een belangrijk aandeel in de club kan houden. Dierckens heeft altijd gezegd dat hij lokale verankering belangrijk vindt.

Het is onduidelijk of de nieuwe kandidaat net als Blitzer bereid zou zijn om 6 miljoen euro schuld te vereffenen aan ex-eigenaar Marc Coucke. Blitzer bood ook aan de tribune voor 20 miljoen over te kopen van Coucke.

Zonder overnemer stevent KVO af op het faillissement. Veel tijd rest er niet meer. Tegen 15 februari moet de club een licentiedossier indienen bij de voetbalbond


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 01-29-2020

De voorzitter zei al... het kan wat later worden dan 15feb....
Maar een deal van 99,9% is nog steeds NO DEAL


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 01-30-2020

Artikel in het NB

KVO zit met een schuld van 23milj

De gesprekken zijn nog steeds lopend met de Amerikanen
Als dit nog maar goed komt


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 01-30-2020

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200130_04828087?fbclid=IwAR2FxiiR5LVn466-z6fNVYbJQF3zYhAA-2YZz3ueHJn3ieA8G_6CtpKYFeo

en een dikke merci aan Marc Coucke

investeren in KVO noemen ze dat dan

ja in dikke schulden geïnvesteerd


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 01-30-2020

(01-30-2020, 07:06 PM)jantje Wrote: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200130_04828087?fbclid=IwAR2FxiiR5LVn466-z6fNVYbJQF3zYhAA-2YZz3ueHJn3ieA8G_6CtpKYFeo

en een dikke merci aan Marc Coucke

investeren in KVO noemen ze dat dan

ja in dikke schulden geïnvesteerd
Stel dat het door één of andere reden een NO DEAL word dan is het game over voor kvo volgens mij 
Word toch stillaan tijd dat het in orde komt 

Tja oralns gaat de cijfers wel gelekt hebben naar de media... Maar vrees dat we diep zitten


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 01-30-2020

Hoeveel schulden heeft RSCA? Standard? Antwerp?

AA Gent zat een paar jaar geleden ook tot over hun oren in de schulden.
Dankzij de Michel met zijn neus voor zaken/transfers doen zijn ze bijna schuldenvrij.

Dit is wat we nodig hebben, een goeie manager, jong talent kopen en duur verkopen.
Goed voetbal spelen en dan komen de toeschouwers en sponsors terug.

https://www.tijd.be/ondernemen/sport/nieuwe-eigenaar-erft-diepe-financiele-put-bij-kv-oostende/10204258.html