MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - *4got* - 03-26-2020

Keun, denk je nu echt dat het nieuwe duo Vergauwe / Minne ook 8 milj. sponsoring gaat ophalen zoals Orlans?(KVO staat in de top5 van sponsorinkomsten in 1A)
Orlans werd betaald op commissie, dus veel verkoop is veel commissie. Moet je Orlans dan straffen omdat hij veel en goed werk verricht?
Ik weet veel ondernemers die heel blij zijn als hun verkoper (op commissie) veel verdient, dat komt het bedrijf ten goede.
Enkel, kan hier de vraag gesteld worden of hij niet teveel % commissie had of op te diverse onderdelen. Maar wie heeft die contracten dan afgesloten met Orlans? Callant? Dan wist Dierckens dat toch.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - smetje - 03-26-2020

@Keun

https://www.ejustice.just.fgov.be/tsv/tsvn.htm
KV Oostende NV (BE 0895.938.619)
Je kunt het Belgische staatsblad raadplegen:
Publicatie benoeming Peter Callant tot gedelegeerd bestuurder 2 maart 2018
Publicatie benoeming Frank Dierckens tot gedelegeerd bestuurder 22 maart 2019


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 03-26-2020

Kunnen we niet met wit blad beginnen dan
A wil niet met b samenwerken
B niet met À en c enz.. Enz..


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - visfretter - 03-26-2020

4 got en Smetje, Orlans geeft geen enkele keer een Budget doen kloppen, dit seizoen ongeveer 6.5 milj. sponsering, daartegenover stonden veel ruildeals, en veel te hoge uitgaven, niet getekende deals van sponsoring enz.. Orlans bezit zeker de kunst om mensen in iets te laten geloven.. en mensen op tafels laten dansen, zelfs Marc Coucke,

De exuberante uitgave aan de nieuwe tribune is daar een voorbeeld van, denk dat dit een jongensdroom was van hem met die Spektakelzaal , maar wel met een ander zijn geld. We zijn een familie club KVO he, voetjes op grond en alles nuchter annaliseren, hopelijk kan Frank zijn werk voortzetten.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - fonzie - 03-26-2020

Mijn broek zakt af wat ik hier lees : liever een herstart in vierde amateur dan een overname met Orlans (en MC). Wie dat de touwtjes in handen heeft en wie de dupe is van een overname kan mij niet zoveel schelen. Het voornaamst voor mij (en waarschijnlijk voor de meeste supporters) is dat het huidige KVO blijft bestaan en een competitieve ploeg in de hoogste klasse heeft. MC heeft het slim gespeeld en Dierckens was zeer naïef om er in te trappen. Zolang KVO daar niet de dupe van is vind ik dat van ondergeschikt belang. Hopelijk spoedig weer positief nieuws daarover.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 03-26-2020

(03-26-2020, 03:51 PM)fonzie Wrote: Mijn broek zakt af wat ik hier lees : liever een herstart in vierde amateur dan een overname met Orlans (en MC). Wie dat de touwtjes in handen heeft en wie de dupe is van een overname kan mij niet zoveel schelen. Het voornaamst voor mij (en waarschijnlijk voor de meeste supporters) is dat het huidige KVO blijft bestaan en een competitieve ploeg in de hoogste klasse heeft. MC heeft het slim gespeeld en Dierckens was zeer naïef om er in te trappen. Zolang KVO daar niet de dupe van is vind ik dat van ondergeschikt belang. Hopelijk spoedig weer positief nieuws daarover.
En hoe is KVO volgens jou daar dan niet de dupe van? We krijgen misschien geen licentie... En de onzekerheid over de toekomst van de club zal zeker ook de sportieve prestaties van de afgelopen seizoenen hebben beïnvloed. 

Hopelijk voor de werknemers van de club wordt er een overnemer gevonden. Wie dat dan ook mag zijn.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - *4got* - 03-26-2020

(03-26-2020, 03:21 PM)visfretter Wrote: 4 got en Smetje,  Orlans geeft geen enkele keer een Budget doen kloppen, dit seizoen ongeveer 6.5 milj. sponsering, daartegenover stonden veel ruildeals, en veel te hoge uitgaven, niet getekende deals van sponsoring enz.. Orlans bezit zeker de kunst om mensen in iets te laten geloven.. en mensen op tafels laten dansen, zelfs Marc Coucke,

De exuberante uitgave aan de nieuwe tribune is daar een voorbeeld van, denk dat dit een jongensdroom was van hem met die Spektakelzaal , maar wel met een ander zijn geld. We zijn een familie club KVO he, voetjes op grond en alles nuchter annaliseren, hopelijk kan Frank zijn werk voortzetten.

Ik hoop ook dat Frank in zijn opzet slaagt. Want zonder hem was het al gedaan geweest. Hij heeft dan nog de pech dat die corona-toestand zijn werk nog extra bemoeilijkt.

Voorts had ik graag geweten, in het kader van een eventuele laatste competitiespeeldag, tot wanneer de huurspelers (Akpala, Verstraete, Palaversa edm) onder contract liggen. Eveneens de spelers die einde contract zijn zoals Dutoit, Jonckheere en de rest of getransfereerd worden (Faes). Want stel dat men de laatste wedstrijd speelt ergens halverwege juni, kunnen, zullen of mogen deze spelers nog aantreden voor KVO (kans op kwetsuren, bijkomende verzekeringen, toestemming van hun club)


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - visfretter - 03-26-2020

Spelers staan in principe onder contract tot 30 juni,


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - geertje - 03-26-2020

(03-26-2020, 04:35 PM)oostendenaar Wrote:
(03-26-2020, 03:51 PM)fonzie Wrote: Mijn broek zakt af wat ik hier lees : liever een herstart in vierde amateur dan een overname met Orlans (en MC). Wie dat de touwtjes in handen heeft en wie de dupe is van een overname kan mij niet zoveel schelen. Het voornaamst voor mij (en waarschijnlijk voor de meeste supporters) is dat het huidige KVO blijft bestaan en een competitieve ploeg in de hoogste klasse heeft. MC heeft het slim gespeeld en Dierckens was zeer naïef om er in te trappen. Zolang KVO daar niet de dupe van is vind ik dat van ondergeschikt belang. Hopelijk spoedig weer positief nieuws daarover.
En hoe is KVO volgens jou daar dan niet de dupe van? We krijgen misschien geen licentie... En de onzekerheid over de toekomst van de club zal zeker ook de sportieve prestaties van de afgelopen seizoenen hebben beïnvloed. 

Hopelijk voor de werknemers van de club wordt er een overnemer gevonden. Wie dat dan ook mag zijn.
Hoe lang ben jij al supporter ???


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 03-26-2020

(03-26-2020, 01:16 PM)*4got* Wrote: Keun, denk je nu echt dat het nieuwe duo Vergauwe / Minne ook 8 milj. sponsoring gaat ophalen zoals Orlans?(KVO staat in de top5 van sponsorinkomsten in 1A)
Orlans werd betaald op commissie, dus veel verkoop is veel commissie. Moet je Orlans dan straffen omdat hij veel en goed werk verricht?
Ik weet veel ondernemers die heel blij zijn als hun verkoper (op commissie) veel verdient, dat komt het bedrijf ten goede.
Enkel, kan hier de vraag gesteld worden of hij niet teveel % commissie had of op te diverse onderdelen. Maar wie heeft die contracten dan afgesloten met Orlans? Callant? Dan wist Dierckens dat toch.
Anderlecht, Club Brugge, Standard, Gent, Genk, Antwerp, Mechelen,... hebben volgens mij toch een stuk meer sponsorinkomsten? Wij hebben niet eens een hoofdsponsor... 
Misschien dat we in de Coucke-jaren veel haalden uit sponsoring, maar dan ook vooral door de bedrijven waarin Coucke zelf zat en omdat rijke mensen blijkbaar graag in de buurt van Coucke vertoeven.

(03-26-2020, 04:52 PM)geertje Wrote:
(03-26-2020, 04:35 PM)oostendenaar Wrote:
(03-26-2020, 03:51 PM)fonzie Wrote: Mijn broek zakt af wat ik hier lees : liever een herstart in vierde amateur dan een overname met Orlans (en MC). Wie dat de touwtjes in handen heeft en wie de dupe is van een overname kan mij niet zoveel schelen. Het voornaamst voor mij (en waarschijnlijk voor de meeste supporters) is dat het huidige KVO blijft bestaan en een competitieve ploeg in de hoogste klasse heeft. MC heeft het slim gespeeld en Dierckens was zeer naïef om er in te trappen. Zolang KVO daar niet de dupe van is vind ik dat van ondergeschikt belang. Hopelijk spoedig weer positief nieuws daarover.
En hoe is KVO volgens jou daar dan niet de dupe van? We krijgen misschien geen licentie... En de onzekerheid over de toekomst van de club zal zeker ook de sportieve prestaties van de afgelopen seizoenen hebben beïnvloed. 

Hopelijk voor de werknemers van de club wordt er een overnemer gevonden. Wie dat dan ook mag zijn.
Hoe lang ben jij al supporter ???
Sinds m'n zesde. 29 jaar dus.