MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - smetje - 03-26-2020

@visfreter: ik hoop vooral dat er nog een oplossing komt voor KV Oostende.

Gezien Frank zijn financiële inspanning van vorig seizoen, mag dit gerust zijn project met PMG zijn of een ander door hem aangebracht project. Maar je moet ergens realistisch zijn dat hij zichzelf niet in meest gunstige onderhandelingspositie heeft gebracht. Zijn populistisch optreden tijdens het praatcafé vond ik persoonlijk minder geslaagd (zeker als je dan weet dat hij geen sluitende deal had met PMG).

Het project door de eigenaars van Crystal Palace met of zonder Orlans mag wat mij betreft, gerust ook volop zijn kans krijgen.

Ik hou niet van kritiek op basis van perceptie, op basis van de interne cijfers waarover jij beschikt, kun je wel gefundeerde kritiek op Orlans geven, namelijk dat de commerciële cijfers een dalende tendens kennen van 10 miljoen onder Coucke, naar 8 miljoen en vervolgens naar 6,5 miljoen. Misschien een idee om de interne jaarrekening openbaar te maken zodat de sponsors en supporters gefundeerd een opinie kunnen vormen.

Een heropstart in 4de provinciale is geen realistisch verhaal, een fusie verhaal met pakweg Knokke zou dan misschien in een worst-case een beter optie zijn. Maar ook in dergelijke casus zal je afhankelijk zijn van externe investeerders.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 03-26-2020

smetje Wrote:@visfreter: ik hoop vooral dat er nog een oplossing komt voor KV Oostende.

Gezien Frank zijn financiële inspanning van vorig seizoen, mag dit gerust zijn project met PMG zijn of een ander door hem aangebracht project. Maar je moet ergens realistisch zijn dat hij zichzelf niet in meest gunstige onderhandelingspositie heeft gebracht. Zijn populistisch optreden tijdens het praatcafé vond ik persoonlijk minder geslaagd (zeker als je dan weet dat hij geen sluitende deal had met PMG).

Het project door de eigenaars van Crystal Palace met of zonder Orlans mag wat mij betreft, gerust ook volop zijn kans krijgen.

Ik hou niet van kritiek op basis van perceptie, op basis van de interne cijfers waarover jij beschikt, kun je wel gefundeerde kritiek op Orlans geven, namelijk dat de commerciële cijfers een dalende tendens kennen van 10 miljoen onder Coucke, naar 8 miljoen en vervolgens naar 6,5 miljoen. Misschien een idee om de interne jaarrekening openbaar te maken zodat de sponsors en supporters gefundeerd een opinie kunnen vormen.

Een heropstart in 4de provinciale is geen realistisch verhaal, een fusie verhaal met pakweg Knokke zou dan misschien in een worst-case een beter optie zijn. Maar ook in dergelijke casus zal je afhankelijk zijn van externe investeerders.
PMG is over and out.
Volgens Dierckens was het contract met PMG een kwestie van komma's ! Hallo ! Deze verklaring was dus volledig ONJUIST !
Ik volg je volledig ivm Crystal Palace.
Het is onze laatste strohalm.
Anders zien we nog hoogstens cafévoetbal.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Turbof - 03-26-2020

Bon, de info die ik heb gehoord van een sponsor en vanuit kvo is dat Orlans commisie pakte op wat hij binnen bracht maar hij hield geen rekening met de onkosten van zijn ruildeals. Sponsor X sponsort bvb 50.000 maar KVO moest in ruil voor 30.000 bij sponsor x producten afnemen. Orlans pakte dan commissie op die 50.000 terwijl het eigenlijk op het verschil (20.000) moest zij. Zo rekende hij zichzelf rijk en werden de balansen scheef getrokken.

En als coucke kvo nog wil helpen kan ie toch gewoon een deal sluiten met PMG? Waarom moet dat dan perse met Palace? Welke adders zitten daar weer onder het gras?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 03-26-2020

Turbof Wrote:Bon, de info die ik heb gehoord van een sponsor en vanuit kvo is dat Orlans commisie pakte op wat hij binnen bracht maar hij hield geen rekening met de onkosten van zijn ruildeals. Sponsor X sponsort bvb 50.000 maar KVO moest in ruil voor 30.000 bij sponsor x producten afnemen. Orlans pakte dan commissie op die 50.000 terwijl het eigenlijk op het verschil (20.000) moest zij. Zo rekende hij zichzelf rijk en werden de balansen scheef getrokken.

En als coucke kvo nog wil helpen kan ie toch gewoon een deal sluiten met PMG? Waarom moet dat dan perse met Palace? Welke adders zitten daar weer onder het gras?
Sorry als ik verkeerd ben in het beoordelen van onze benarde situatie , maar volgens mij is PMG voltooid verleden tijd.
En 1 van de struikelblokken is de tribune , ....
Coucke die KVO wil helpen ? Hij wilde zelfs niet aanwezig zijn bij de onderhandelingen bij  PMG en de " tribune problemen ", wat een doorn in het oog was van PMG.
Coucke is de ondergang van KVO.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 03-27-2020

Mc heeft weer geluk met de crisis en koopt zo wat tijd

Het voorstel is 18 ploegen in 1a

We blijven de speelbal van de mannen met de centen... Het gaat ons in alle geval terug veel publiek en sponsors kosten wat er ook gebeurd


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 03-27-2020

is het eigenlijk bekend tegen wanneer dat ons licentiedossier in orde moet zijn en wanneer deze zal worden beoordeeld?
Want ik vraag me af of het nu 5 voor 12 is of 5 na 12 om de nodige miljoenen klaar te hebben om de licentie te verkrijgen.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 03-27-2020

"Financiële zorgen voor Belgische voetbalclubs" (sporza.be)
https://sporza.be/nl/2020/03/27/financiele-zorgen-voor-belgische-voetbalclubs~1585313078690/
De mooiste club van België zorgt voor beeldmateriaal bij dit item.

Dat meneer sporteconoom twijfelt om zijn abonnement te verlengen mag niet verwonderen.
Successupporters zat bij de gulzige 5+1.

Ik wil best nu al een abonnement kopen voor volgend seizoen.
Waar wordt op gewacht voor acties onder de slogan #ikblijfkvo #putyourmoneywhereyourmouthis ?
Smile


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - smetje - 03-27-2020

@turbof: Met de firma Depora hebben wij gedurende 5 jaar aanzienlijke bedragen gesponsord aan KV Oostende. Bij de bouw van het nieuw oefencomplex werden de ramen dan ook besteld bij onze firma. Dit is mijn inziens toch een win/win situatie voor zowel KV Oostende als Depora. In jou redenering zou de commercieel medewerker die deze sponsordeal heeft afgesloten dan commissie moeten krijgen op het gesponsorde bedrag verminderd met de kostprijs van de ramen?
Het is toch logisch dat je aankopen doet bij je eigen sponsors, verkopers hun commissies worden in elke organisatie uitbetaald op basis van hun afgesloten deals.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 03-27-2020

(03-27-2020, 01:32 PM)Gaston Wrote: "Financiële zorgen voor Belgische voetbalclubs" (sporza.be)
https://sporza.be/nl/2020/03/27/financiele-zorgen-voor-belgische-voetbalclubs~1585313078690/
De mooiste club van België zorgt voor beeldmateriaal bij dit item.

Dat meneer sporteconoom twijfelt om zijn abonnement te verlengen mag niet verwonderen.
Successupporters zat bij de gulzige 5+1.

Ik wil best nu al een abonnement kopen voor volgend seizoen.
Waar wordt op gewacht voor acties onder de slogan #ikblijfkvo #putyourmoneywhereyourmouthis ?
Smile
Dat lijkt me momenteel niet verstandig.
Een groot deel van de supporters is technisch werkloos, dan kan je als club waarvan het voortbestaan zo onzeker is, toch geen campagne houden om abonnementen te verkopen... Dat komt echt wel zeer negatief over.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 03-27-2020

(03-27-2020, 02:34 PM)oostendenaar Wrote:
(03-27-2020, 01:32 PM)Gaston Wrote: "Financiële zorgen voor Belgische voetbalclubs" (sporza.be)
https://sporza.be/nl/2020/03/27/financiele-zorgen-voor-belgische-voetbalclubs~1585313078690/
De mooiste club van België zorgt voor beeldmateriaal bij dit item.

Dat meneer sporteconoom twijfelt om zijn abonnement te verlengen mag niet verwonderen.
Successupporters zat bij de gulzige 5+1.

Ik wil best nu al een abonnement kopen voor volgend seizoen.
Waar wordt op gewacht voor acties onder de slogan #ikblijfkvo #putyourmoneywhereyourmouthis ?
Smile
Dat lijkt me momenteel niet verstandig.
Een groot deel van de supporters is technisch werkloos, dan kan je als club waarvan het voortbestaan zo onzeker is, toch geen campagne houden om abonnementen te verkopen... Dat komt echt wel zeer negatief over.

OK, terechte opmerking over technische werkloosheid en de financiële gevolgen voor de supporters.
Dat het niet zou kunnen omwille van de onzekerheid over het voortbestaan, daar volg ik niet ; mits men duidelijk zou aangeven dat men zijn geld kwijt is als het fout afloopt.
In moeilijke tijden kan een club gered worden door breed gedragen supportersacties. Symbolische daden die tonen dat mensen wel degelijk geven om hun club. Ik mis dat gevoel van solidariteit rond KVO.
Maar voetbal is nu natuurlijk meer dan ooit bijzaak.