MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 04-09-2020

We zagen de brui al hangen... Het kinderspelletje van de mannen met centen is gespeeld
MC het grootste klein moet altijd ze zin hebben... De jeugdspelerstjes zullen je dankbaar zijn mc !!
Supporter van me 5j... Heel de voetbalwereld begint van je te kotsen nu je ware aard boven komt

Dierckens heeft de middelen niet om tegen mc te vechten

Het groot kind zal ze gedacht moeten hebben... ZIJN OVERNEMER EN EXIT VOORZITTER.. krijg hij het niet is het amateur.. Zo zie ik het

De vraag is wat willen we, in 1a voor onze jeugd met mc achter de schermen of amateur en ons eigen kvo terug en mc ze schulden kan steken waar de zon niet schijnt


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - dirkoost - 04-09-2020

Ik blijf positief, ik zie nog een overname door een andere (coucke) groep vlak voor de uitspraak van het BAS.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - visfretter - 04-09-2020

Ja ok, maar voor de huidige voorzitter telt alleen nog.. Wat krijg ik nog voor mijn aandelen,
Die in de gegeven omstandigheden normaal is.
Persoonlijk vind ik dat er nu teveel naar Coucke gekeken word.
Ze blijven draaien aan hetzelfde molentje tot de limiet toe,

Als je een bedrijf overlaat weet je toch ook wat nog in de pot zit.. Callant tekende.. Marc in de zevende hemel. Kvo aan de strop.
Frank wist toch ook wat er in de pot zat, moet toch voor hem een serieuze ontgoocheling zijn

Ik lees dat sommige denken dat we kunnen doorstarten in amateur, de vraag alleen met wat.. Zonder overname is er geen geld meer.

Blijkbaar beweegt er ook niets meer bij Stad Oostende...


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - *4got* - 04-09-2020

(04-09-2020, 07:29 AM)visfretter Wrote: Ja ok, maar voor de huidige voorzitter telt alleen nog.. Wat krijg ik nog voor mijn aandelen,
Die in de gegeven omstandigheden normaal is.
Persoonlijk vind ik dat er nu teveel naar Coucke gekeken word.
Ze blijven draaien aan hetzelfde molentje tot de limiet toe,

Als je een bedrijf overlaat weet je toch ook wat nog in de pot zit.. Callant tekende.. Marc in de zevende hemel. Kvo aan de strop.
Frank wist toch ook wat er in de pot zat, moet toch voor hem een serieuze ontgoocheling zijn

Ik lees dat sommige denken dat we kunnen doorstarten  in amateur, de vraag alleen met wat.. Zonder overname is er geen geld meer.

Blijkbaar beweegt er ook niets meer bij  Stad Oostende...

Ik hoop dat er niets meer beweegt bij de stad Oostende, want mc is nog capabel hen om te praten (op 1 of andere manier) om zijn tribune terug te krijgen. Tenzij het stadsbestuur mc kan overhalen om KVO met PMG in zee te laten gaan.
Ik vrees echter dat mc het nu persoonlijk gemaakt heeft en een machtsstrijd wil aangaan met Dierckens, lees hem kapot wil maken. Mc heeft nu toch al imago-schade genoeg opgelopen, dat kan er dus nog wel bij.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 04-09-2020

Met een terugzetting naar de amateurklassen zou ik nog kunnen leven. Niet van harte, maar toch.
Met die degradatie verdwijnen echter de schulden niet, maar wel het gros van de inkomsten. Faillissement zou dan het logische gevolg zijn.
Van daar af wordt alles onduidelijk.
Bondsschulden en spelerslonen zijn betaald, dus van schrapping (van het stamnummer) lijkt me geen sprake.
Maar op welk niveau we terecht zouden komen, na faillissement, is me een raadsel.

Heeft iemand daar een gefundeerd antwoord op?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - visfretter - 04-09-2020

Gaston, 1 ste amateur, maar wie gaat de schulden overnemen, tribune huur, nieuwe ploeg op poten zetten.. In corona tijden.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 04-09-2020

Mij lijkt het duidelijk: ofwel wordt het nog liicentie ofwel starten van 0. Ik denk niet dat de voorzitter nog zal aanblijven in amateur en de schulden zal inderdaad niemand willen overnemen.

Zoals hierboven gezegd, denk ik dat Coucke sowieso koppig blijft en weigert tot Dierckens de handdoek gooit en er dan ultiem nog een andere overnemer zal komen. Al weet ik niet of dit nog een optie is, licentiegewijs? Mag je in deze fase nog afkomen met een totaal nieuwe overnemer en businessplan om je licentie te staven?

Maar de kans op slagen is niet 95, 80 of 70% maar ik vrees voor 20%. En daar heeft de huidige voorzitter toch ook wel zijn aandeel in, want hij is te naïef geweest in heel deze saga. Met goede bedoelingen kom je niet ver in dit wereldje.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - dirkoost - 04-09-2020

(04-09-2020, 09:51 AM)kavéé Wrote: Mij lijkt het duidelijk: ofwel wordt het nog liicentie ofwel starten van 0. Ik denk niet dat de voorzitter nog zal aanblijven in amateur en de schulden zal inderdaad niemand willen overnemen.

Zoals hierboven gezegd, denk ik dat Coucke sowieso koppig blijft en weigert tot Dierckens de handdoek gooit en er dan ultiem nog een andere overnemer zal komen. Al weet ik niet of dit nog een optie is, licentiegewijs? Mag je in deze fase nog afkomen met een totaal nieuwe overnemer en businessplan om je licentie te staven?

Maar de kans op slagen is niet 95, 80 of 70% maar ik vrees voor 20%.  En daar heeft de huidige voorzitter toch ook wel zijn aandeel in, want hij is te naïef geweest in heel deze saga. Met goede bedoelingen kom je niet ver in dit wereldje.
Als de "juiste" overnemer wordt gevonden (met nodige garanties : lees betalingen) denk ik dat dit voor de BAS geen probleem is. 
MC is zijn vertrek aan het voorbereiden bij Anderlecht (en volgens mij zal hij het voetbal volledig verlaten) en kan nu ook nog een maand intensief zoeken naar een overnemer.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 04-09-2020

(04-09-2020, 09:01 AM)visfretter Wrote: Gaston, 1 ste amateur, maar wie gaat de schulden overnemen, tribune huur, nieuwe ploeg op poten zetten.. In corona tijden.

Geen licentie profvoetbal betekent terugzetting naar 1e amateur.
Daar blijf je inderdaad met de schulden zitten, die niemand gaat overnemen en dus ga je failliet.
Dat begrijp ik.

Bij een faillissement worden je bezittingen in beslag genomen en verkocht om de schuldeisers zo veel mogelijk tegemoet te komen.
Voor KVO betekent dat het verkopen van de spelers die nog onder contract liggen.
Dat zal wellicht niet volstaan om alle schulden te vereffenen.

De vraag is wat er daarna gebeurt. Na faillissement en verkoop van de activa.
Wordt een club dan automatisch ontbonden en verdwijnt dus het stamnummer?
Of mag je verder doen (na extra degradatie) op voorwaarde dat de prioritaire schulden betaald zijn (werknemers, overheid, voetbalbond) en zo ja op welk niveau (2e amateur)?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - MARCO - 04-09-2020

Zoals het er nu naartoe uitziet is het 1a of failliet en niet meer bestaan van KVO.

Zou een optie niet zijn inderdaad failliet gaan en we doen fusie met Knokke zodat we in 1 amateur kunnen spelen en op het albertpark (dat we dan mogen gebruiken van stad Oostende aan gunsttarief).

Dat zou een opstart zijn op redelijk niveau en in ons vertrouwd albertpark en zonder schulden