MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - .bakkertje - 04-09-2020

Als we failliet gaan hoop ik wel nog altijd voetbal te kunnen zien in oostende, ook al is da provinciaal. Khoop dat er dan een visie is om zo snel mogelijk naar amateur te kunnen stijgen. Kunnen nog leuke jaren worden zo. Als bij faillisement we ons stadion zouden verliezen,ben ik de eerste om die hoofdtribune mee te helpen afbreken. Fuck you coucke,echt.. zo'n grote leugens da je hier hebt verkondigd


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 04-09-2020

Veel 'onverzettelijken' roepen dat KV tot de laatste adem moet vechten tegen coucke.
'Dan gaan we tenminste strijdend ten onder!'

Een dode club kan echter geen nieuwe start nemen op een lager niveau.
Deze 'heroïsche' dood zal na afloop wellicht niet meer dan een zinloze kamikaze-actie geweest zijn.
Hoop is er enkel wanneer er nog leven is. Zelfs als dat leven afhangt van de sociopaat die voor deze toestand verantwoordelijk is.

Voor een scenario waarbij een andere club in het Albertpark komt spelen, na een zogezegde fusie, pas ik.

Als er over een maand naar het BAS gegaan wordt, met hetzelfde dossier en dezelfde afgewezen argumenten, dan is het voorbij voor KVO.
Hopelijk wordt deze maand nog nuttig gebruikt.


(04-09-2020, 11:46 AM).bakkertje Wrote: Als bij faillisement we ons stadion zouden verliezen,ben ik de eerste om die hoofdtribune mee te helpen afbreken. Fuck you coucke,echt.. zo'n grote leugens da je hier hebt verkondigd

Als we zijn tribune gratis voor hem afbreken bespaart hij nog eens op de afbraakkosten.
Dan kan hij goedkoper appartementen zetten en nog eens langs de kassa passeren met zijn 50% in bouwgroep versluys.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - danny2 - 04-09-2020

Ik hoop ook dat er nog een oplossing zal komen , maar ik dacht dat de grond nooit voor iets anders dan een park of iets dergelijks kan of mag gebruik wegens een Koninglijke schenking indertijd , dus zeker geen appartementen !


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 04-09-2020

(04-09-2020, 01:34 PM)danny2 Wrote: Ik hoop ook dat er nog een oplossing zal komen , maar ik dacht dat de grond nooit voor iets anders dan een park of iets dergelijks kan of mag gebruik wegens een Koninglijke schenking indertijd , dus zeker geen appartementen !

Tja op de oude bijveldjes staan er nu toch ook appartementen en winkels...


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - *4got* - 04-09-2020

Johan Vandelanotte heeft indertijd (bouwaanvraag tribune) de clausule laten opnemen in de erfpacht dat de nieuwe tribune eigendom wordt van de stad Oostende als er niet meer gevoetbald wordt op het Albertpark. In geval van faling is mc die dan ook kwijt. Heeft al gepoogd om bij de burgemeester een "oplossing" te zoeken voor zijn tribune. Gemeentelijke overheid, bij ronde vd burgemeester, stelde dat zij geen betrokken partij was. Houden zo burgemeester.

Ik heb de indruk dat KVO op twee manieren de licentie alsnog wil behalen via het BAS. Het gedeelte dat de vermenging van mc bij KVO moest aantonen. Gezien het intussen al (onbegrijpelijk weliswaar) verworpen is, vrees ik voor deze piste.

De andere manier de legaliteit van het licentiereglement in vraag stellen. Dan raad ik zeker advocaat Hans Rieder aan.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - danny2 - 04-09-2020

(04-09-2020, 01:46 PM)Gaston Wrote:
(04-09-2020, 01:34 PM)danny2 Wrote: Ik hoop ook dat er nog een oplossing zal komen , maar ik dacht dat de grond nooit voor iets anders dan een park of iets dergelijks kan of mag gebruik wegens een Koninglijke schenking indertijd , dus zeker geen appartementen !

Tja op de oude bijveldjes staan er nu toch ook appartementen en winkels...
Daar heb je gelijk in !


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 04-09-2020

(04-09-2020, 11:02 AM)MARCO Wrote: Zoals het er nu naartoe uitziet is het 1a of failliet en niet meer bestaan van KVO.

Zou een optie niet zijn inderdaad failliet gaan en we doen fusie met Knokke zodat we in 1 amateur kunnen spelen en op het albertpark (dat we dan mogen gebruiken van stad Oostende aan gunsttarief).

Dat zou een opstart zijn op redelijk niveau en in ons vertrouwd albertpark en zonder schulden
Als we failliet gaan kunnen we onmogelijk fusioneren met Knokke, want dan bestaan we niet meer. 

Misschien dat je Knokke kan overhalen om in Oostende te spelen onder een andere naam, maar daar ben ik helemaal geen voorstander van. Dat is wel heel fake allemaal. 

Als we geen licentie halen is het voorbij met profvoetbal in Oostende en dat voor zeer lange tijd. Dat lijkt me heel duidelijk. De ene na de andere club raakt in de problemen. In elke reeks.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 04-09-2020

oostendenaar Wrote:
MARCO Wrote:Zoals het er nu naartoe uitziet is het 1a of failliet en niet meer bestaan van KVO.

Zou een optie niet zijn inderdaad failliet gaan en we doen fusie met Knokke zodat we in 1 amateur kunnen spelen en op het albertpark (dat we dan mogen gebruiken van stad Oostende aan gunsttarief).

Dat zou een opstart zijn op redelijk niveau en in ons vertrouwd albertpark en zonder schulden
Als we failliet gaan kunnen we onmogelijk fusioneren met Knokke, want dan bestaan we niet meer. 

Misschien dat je Knokke kan overhalen om in Oostende te spelen onder een andere naam, maar daar ben ik helemaal geen voorstander van. Dat is wel heel fake allemaal. 

Als we geen licentie halen is het voorbij met profvoetbal in Oostende en dat voor zeer lange tijd. Dat lijkt me heel duidelijk. De ene na de andere club raakt in de problemen. In elke reeks.
Als ik mij niet vergis was Beerschot jaren geleden met Patrick Vannoppen ook failliet en was er toch een fusie met Wilrijk in eerste provinciale met overname van het stamnummer van Wilrijk.
Dit zijn constructies die ik altijd afgekeurd heb.
Failliet = Failliet en RIP.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 04-09-2020

(04-09-2020, 02:05 PM)*4got* Wrote: Johan Vandelanotte heeft indertijd (bouwaanvraag tribune) de clausule laten opnemen in de erfpacht dat de nieuwe tribune eigendom wordt van de stad Oostende als er niet meer gevoetbald wordt op het Albertpark. In geval van faling is mc die dan ook kwijt. Heeft al gepoogd om bij de burgemeester een "oplossing" te zoeken voor zijn tribune. Gemeentelijke overheid, bij ronde vd burgemeester, stelde dat zij geen betrokken partij was. Houden zo burgemeester.

Ik heb de indruk dat KVO op twee manieren de licentie alsnog wil behalen via het BAS. Het gedeelte dat de vermenging van mc bij KVO moest aantonen. Gezien het intussen al (onbegrijpelijk weliswaar) verworpen is, vrees ik voor deze piste.

De andere manier de legaliteit van het licentiereglement in vraag stellen. Dan raad ik zeker advocaat Hans Rieder aan.

als we het via juridische weg willen spelen, zijn we een vogel voor de kat. Doorgaans ben ik geen doemdenker en geloof evenmin in complottheorieën maar ik geloof wel dat we als kleine vis het nooit kunnen halen tegen de gevestigde macht. 

Dus het wordt ofwel een vergelijk over de tribune en dus overname PMG of faillissement. Procederen heeft geen zin vrees ik.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - neerhof - 04-09-2020

Na 51 jaar trouwe supporter kan dit het laatste jaar worden, zo veel vrienden zal ik moeten missen, die al die jaren trouw op post zaten. Al die jeugdspelers en kindjes die nu zwaar ontgoocheld zijn. Indien Coucke dit allemaal teniet doet, vind ik een zware schande, merci Marc. Nooit ga ik nog dan voetbal gaan kijken.