MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 04-30-2020

(04-30-2020, 06:26 AM)Keun Wrote: Onze voorzitter had veel lof voor mc nu en vraagt wat respect voor hem nu???  Wat geld met u mens kan doen he 
Respect moet je verdienen en niet met eerst een mes in de rug te planten 

Die pipo is toch niet van plan ze charme offensief in te zetten om ooit terug te keren hè, zou in niets verschieten met couckebak


mag van mij altijd terugkeren als sponsor ,

een paar spelers kopen  ," die hij zelf hun loon betaald ",

kan ons niet schelen dat hij dan hoog loon betaald

zo lang het de club geen kwaad doet

de spelers die hij zelf aankoopt , mag hij dan met winst verkopen

wij kunnen dan nog eens genieten van spelers zoals .... Lukaku's ... Marusic's ...Dimata's.... Ovono's....enz....


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Turbof - 04-30-2020

Komaan keun, niet naief zijn, lovende woorden spreken over Coucke zal wel part of the deal geweest zijn hé. Coucke denkt zo wellicht het OOstendse publiek wat te paaien, maar daarvoor is er té veel gebeurd en sleepte alles veel te lang aan. Mijn respect voor de mens Coucke is al lang zoek. Dierckens zal dat zelf ook wel beseffen hoor, maar goed, als het ego van Coucke zo weer wat gestreeld is, so be it.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 04-30-2020

(04-30-2020, 10:35 AM)jantje Wrote:
(04-30-2020, 06:26 AM)Keun Wrote: Onze voorzitter had veel lof voor mc nu en vraagt wat respect voor hem nu???  Wat geld met u mens kan doen he 
Respect moet je verdienen en niet met eerst een mes in de rug te planten 

Die pipo is toch niet van plan ze charme offensief in te zetten om ooit terug te keren hè, zou in niets verschieten met couckebak


mag van mij altijd terugkeren als sponsor ,

een paar spelers kopen  ," die hij zelf hun loon betaald ",

kan ons niet schelen dat hij dan hoog loon betaald

zo lang het de club geen kwaad doet

de spelers die hij zelf aankoopt , mag hij dan met winst verkopen

wij kunnen dan nog eens genieten van spelers zoals .... Lukaku's ... Marusic's ...Dimata's.... Ovono's....enz....

Man man man.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 04-30-2020

Mijn respect voor Coucke , is na alles wat gebeurde : 0, 0 %.
Ik wil die vent nooit meer zien.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 05-01-2020

Dat de voorzitter hem liever te 'vriend' houdt dan te blijven tegen z'n schenen schoppen, is niet dom. Het is zijn taak om de vrede te bewaren en ruzie maken helpt het imago van KV geen beetje vooruit. Zijn belangrijkste taak is om ons terug wat meer geloofwaardigheid te geven voor het brede publiek én om ons rustige jaren in 1A te verzekeren.

Maar als KV supporter kan je toch niet hopen dat MC  hier nog ooit terugkeert. Dat hij een ander speeltje vond, tot daar aan toe. Maar de hele saga van de voorbije maanden was enkel maar zout in de wonde en het bewijs dat clubliefde bij hem gewoon niet bestaat. 

Maar belangrijker: nu zo snel mogelijk die laatste horde van het BAS nemen en dan vol ongeduld uitkijken naar de plannen van de nieuwe bazen.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - fonzie - 05-01-2020

Ik denk daar toch enigszins anders over. 

Sommige goeie spelers heb je liever in je ploeg dan bij de tegenstander. 

Van MC kun je hetzelfde zeggen. Je hebt hem liever in je eigen ploeg (als voorzitter) dan bij de tegenpartij (als schuldeiser) . 

Onze hoogtepunten hebben wij toch bereikt toen hij voorzitter was. Dus als hij ooit zou terugkeren kunnen we er alleen maar voordeel bij hebben. 

En dat wil niet zeggen dat ik enigszins goedkeur wat hij nu doet. Het is een wolf in schapenvacht. Maar liever in ons voordeel dan in ons nadeel.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 05-01-2020

fonzie Wrote:Ik denk daar toch enigszins anders over. 

Sommige goeie spelers heb je liever in je ploeg dan bij de tegenstander. 

Van MC kun je hetzelfde zeggen. Je hebt hem liever in je eigen ploeg (als voorzitter) dan bij de tegenpartij (als schuldeiser) . 

Onze hoogtepunten hebben wij toch bereikt toen hij voorzitter was. Dus als hij ooit zou terugkeren kunnen we er alleen maar voordeel bij hebben. 

En dat wil niet zeggen dat ik enigszins goedkeur wat hij nu doet. Het is een wolf in schapenvacht. Maar liever in ons voordeel dan in ons nadeel.
Respect voor je mening , maar : MC heb ik liever NIET meer in onze ploeg : onze hoogtepunten gingen niet blijven duren en als voorzitter bij Anderlecht is hij ook niet goed bezig : kent niets van voetbal en moeit zich met alles tot in de kleedkamer.
En als je eens tegen zijn benen schopt of anderzijds duizend rozen geeft en de rode loper voor hem legt : maakt allemaal geen enkel verschil : die rozen vergeet hij snel en uiteindelijk draait alles alleen maar bij hem over de $$$$$$$$$$$$$$.
Supporter in hart en nieren , ja , hallo.
Ik vraag mij ook af hoelang hij nog in het voetbal zal blijven : is voor hem een speeltje waar hij toch niet veel plezier aan beleeft.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - MARCO - 05-01-2020

Ik heb er alle vertrouwen in dat de club een stevig dossier aan het afwerken is om met succes de licentie te halen.

Volgens mijn mening zou het niet halen van de licentie een ramp zijn want ik vermoed dat in alle overeenkomsten nog ergens in kleine letters staat , enkel deal indien men in eerste klasse speelt .

Ik kan mij niet voorstellen dat de amerikanen dezelfde financieele  voorwaarden aanvaarden voor eerste amateur als voor eerste klasse . En misschien is er geen interesse meer voor eerste amateur vanwege PMG.

gelijk hoe cross the fingers dat we onze licentie halen .

P.S. weet er iemand wie dan de nieuwe CEO gaat worden (ooit werd een fransman vermeld)


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 05-01-2020

ik bedacht me vandaag hetzelfde, Marco. 
Stel je maar eens voor dat ze een administratief document ergens vergeten bij te voegen op D-day. Dan valt alles in duigen en is het over & out. Want die kleine lettertjes zullen ongetwijfeld in dat contract staan met PMG. Hoe het BAS precies in z'n werk gaat, weet ik niet, maar enig beroep is hier toch niet meer mogelijk dacht ik? Dus nog even ons hart vasthouden en rekenen op de professionaliteit van ons bestuur.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 05-02-2020

Misschien hebben we PMG niet nodig als we naar de amateurs zouden moeten afzakken. 
Nu Dierckens en coucke de strijdbijl begraven lijken te hebben, is er misschien ook een regeling van de schulden mogelijk in dat geval.
Een gezonde, lokaal verankerde amateurclub worden is voor mij geen slecht toekomstbeeld. Al zie ik mijn club natuurlijk liefst zo hoog mogelijk acteren.
Het moderne profvoetbal lijkt een luchtbel die met de corona-crisis mogelijk definitief doorprikt wordt.