MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 05-05-2020

Zou weer niet raar zijn dat er nog geen uitspraak was gisteren... Hopelijk komt het goed


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - MARCO - 05-05-2020

Is niet helemaal onlogisch dat bedrag er had moeten zijn voor de BAS beslissing ..Beetje eigenaardig dat onze voorzitter en zijn team dat niet hebben zien aankomen maar ja zijn natuurlijk hectische dagen.
Hopelijk kan men de datum toch vervroegen van 15 mei naar deze week en zo het BAS toch nog overtuigen om de licentie te geven en een positieve uitspraak te doen  op 10 mei. 

Hoop alleen dat PMG de datum niet op 15 mei gezet hebben om eerste zekers te zijn dat KVO zijn licentie heeft vooraleer een verdere financiele stap te zetten.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 05-05-2020

Zal allemaal wel nog goed komen denk ik. Echt streng zijn ze niet, dat heeft het verleden al genoeg bewezen.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - *4got* - 05-05-2020

Wat ik niet goed begrijp is dat de voorzitter eerst stelde dat alles pas in orde was als het geld op zijn rekening stond.
Nu werd het geld blijkbaar niet gestort, de vooropgestelde datum zou pas 15/05/20 zijn!?


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - oostendenaar - 05-05-2020

(05-05-2020, 06:46 PM)*4got* Wrote: Wat ik niet goed begrijp is dat de voorzitter eerst stelde dat alles pas in orde was als het geld op zijn rekening stond.
Nu werd het geld blijkbaar niet gestort, de vooropgestelde datum zou pas 15/05/20 zijn!?
Daarmee bedoelde hij waarschijnlijk voor de verkoop van zijn aandelen aan Pacific. Dus het geld op zijn persoonlijke rekening aangezien die aandelen hem toebehoorden. 

Het geld dat voor de licentie op de rekening moet staan zal wel op de rekening van de club moeten zijn, aangezien het dient als bewijs dat je volgend seizoen kan volmaken.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Strangeloaper - 05-06-2020

HLN: 6/5/2020 - Waasland-Beveren vecht licentie KV Oostende aan
TOMAS TAECKE
Uit vrees voor een eventuele degradatie grijpt Waasland-Beveren alle middelen aan. Zo vecht de nummer laatst de proflicentie van KV Oostende aan, dat eergisteravond voor het BAS verscheen. De Waaslanders stellen de verbondenheid van Anderlechtvoorzitter Marc Coucke en KVO in vraag. Al is het aannemelijk dat het arbitragehof daar straks geen oren naar zal hebben. Eerder was de licentiecommissie al van oordeel dat Coucke 'geen invloed tracht uit te oefenen' op KVO - dat op 8 april voor die commissie zélf de licentie van Anderlecht aanvocht. "Een schuldeiser die tracht terugbetaling te bekomen, zelfs al wordt hierbij een zekere druk uitgeoefend, is niet noodzakelijk een entiteit die een beduidende invloed op de licentie van die kandidaat uitoefent", stond toen in het verslag. Bij Waasland-Beveren wou men niets bevestigen, al gaf voorzitter Dirk Huyck dit mee: "Door onze situatie zijn wij betrokken partij. Als de regels gerespecteerd worden, blijven wij aan de zijlijn. Zoniet, zijn wij aandachtig." Op basis van het verslag van de licentiecommissie, die het BAS adviseert, hoeft KVO zich hierover wellicht weinig zorgen te maken. Wél kreeg het een negatief advies omwille van de late timing van de kapitaalsverhoging, die pas op 15 mei zou plaatsvinden. (TTV)


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 05-06-2020

Waar wacht het BAS eigenlijk op om oordeel te vellen over de proflicentie voor KVO?

Standard heeft nu al officiële bevestiging gekregen van het gunstige oordeel. Dat komt omdat de licentiemanager een gunstig advies gegeven had.
In feite komt het er op neer dat het BAS gewoon de licentiemanager volgt, in geval van gunstig advies.

Voor KVO was dat advies ongunstig. Dan moet de driekoppige kamer een beslissing nemen of het dat negatieve advies al dan niet volgt.
Dat moet gebeuren in concensus. Dus als het jurielid dat aangeduid werd door de licentiecommissie halstarrig dwars blijft liggen, dan kunnen we een gunstig eindoordeel vergeten.

Ik betwijfel zelfs of het nog verschil zou uitmaken als de kapitaalsverhoging door PMG toch vandaag of morgen nog zou uitgevoerd worden. Worden nieuwe feiten na de zitting nog meegenomen in de eindbeslissing?


PS: hoe werkt het BAS? https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/bas-beslist-vanaf-vandaag-over-proflicenties-maar-hoe-werkt-dat-net~afdecdb3/


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 05-07-2020

(05-01-2020, 10:33 PM)kavéé Wrote: ik bedacht me vandaag hetzelfde, Marco. 
Stel je maar eens voor dat ze een administratief document ergens vergeten bij te voegen op D-day. Dan valt alles in duigen en is het over & out. Want die kleine lettertjes zullen ongetwijfeld in dat contract staan met PMG. Hoe het BAS precies in z'n werk gaat, weet ik niet, maar enig beroep is hier toch niet meer mogelijk dacht ik? Dus nog even ons hart vasthouden en rekenen op de professionaliteit van ons bestuur.

Zitten we in een situatie waar ik voor vreesde? 
Het dossier onvoldoende voorbereid waardoor alles nu afhangt van de goodwill van het BAS omdat we bepaalde sommen niet op tijd op de rekening hebben gekregen? 
Ik krijg hier meer en meer een slecht gevoel over.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 05-07-2020

(05-07-2020, 08:15 AM)kavéé Wrote:
(05-01-2020, 10:33 PM)kavéé Wrote: ik bedacht me vandaag hetzelfde, Marco. 
Stel je maar eens voor dat ze een administratief document ergens vergeten bij te voegen op D-day. Dan valt alles in duigen en is het over & out. Want die kleine lettertjes zullen ongetwijfeld in dat contract staan met PMG. Hoe het BAS precies in z'n werk gaat, weet ik niet, maar enig beroep is hier toch niet meer mogelijk dacht ik? Dus nog even ons hart vasthouden en rekenen op de professionaliteit van ons bestuur.

Zitten we in een situatie waar ik voor vreesde? 
Het dossier onvoldoende voorbereid waardoor alles nu afhangt van de goodwill van het BAS omdat we bepaalde sommen niet op tijd op de rekening hebben gekregen? 
Ik krijg hier meer en meer een slecht gevoel over.

Volgens HNB kregen we van het BAS tijd tot morgen om de kapitaalsverhoging in orde te brengen.

De oorverdovende stilte vanwege het bestuur is benauwelijk.
In de facebookgroep is de partner van een belangrijke medewerker ook stilgevallen maandagavond.

Als dit nog goed afloopt gaat de opluchting immens zijn.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Keun - 05-07-2020

Ik kan niet snappen dat dit het probleem is... En waarom stond dat geld nog niet op de rekening of is er meer aan de hand? 

Onze soap mag stilaan stoppen na afl 537 
Heb het wat gehad met al die praatjes... Deal... No deal... 99% deal enz...

Waarom wachten tot vrijdag? Ofwel storten ze het geld ofwel niet en is het game over zo simpel is het.... Straks zorg mc nog voor de storting lol