MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 02-03-2021

tim2pin Wrote:Ik denk dat de bedoeling met KVO door PMG vanaf het begin duidelijk waren: 'goedkoper (liefst gratis) spelers aantrekken om later met winst te verkopen' er werd volgens mij nooit gezegd: 'KVO moet een stabiele subtopper worden' integendeel PMG zou het zelfs 'niet erg' vinden mochten we zakken, dan nog gingen/gaan ze dezelfde werkwijze hanteren nl. goedkope/gratis spelers binnenhalen en met winst verkopen. Alle beslissingen binnen de club worden genomen met het oog op budget, geen exuberante uitgaven meer.

We hebben nu gewoon geluk dat de 'mayonaise pakt' vanaf speeldag 1 ... voor hetzelfde geld staan hier deze zomer 10 nieuwe spelers en vechten we tegen degradatie dan zie ik PMG ook niet zomaar 4 en 5 miljoen smijten voor een 'versterking'.
Dan begrijp ik toch niet dat ze Theate niet laten vertrekken voor 5 ( VIJF )  !!  miljoen ,......
 Behalve dat ze er nog veel meer voor zullen krijgen ,.............


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 02-05-2021

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/belgische-profclubs-draaien-massaal-verlies-anderlecht-opnieuw-de-slechtste-leerling-van-de-klas~a6311ff6/

Met 2.6 miljoen doen we het goed, vermoedelijk zit de transfer van Wout Faes hier in.
We kunnen nog beter als men 20 miljoen wil voor 4 spelers...
Twee van hen waren gratis...


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 04-11-2021

We zitten hier met een fortuin aan spelers, zie maar hier:

https://www.footballdatabase.eu/en/country/overall/54-belgique

Enkele KVO spelers die in de beste top 10 spelers staan.
Ik zie al Euro tekens in Thorsten zijn ogen...lol


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 04-14-2021

De soap kan weer beginnen;

https://www.hln.be/jupiler-pro-league/moeskroen-en-kv-oostende-krijgen-een-buis-van-de-licentiecommissie~ae7f81cc/

Begrijp dit niet hoor.
Ik dacht dat de club zelfbedruipend was.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - André Van Nieuwenhuysen - 04-28-2021

(04-14-2021, 09:13 PM)markos Wrote: De soap kan weer beginnen;

https://www.hln.be/jupiler-pro-league/moeskroen-en-kv-oostende-krijgen-een-buis-van-de-licentiecommissie~ae7f81cc/

Begrijp dit niet hoor.
Ik dacht dat de club zelfbedruipend was.

Woensdag 5 mei mag KVO zich gaan verdedigen voor het BAS.
https://sporza.be/nl/2021/04/28/oostende-5-mei-en-moeskroen-6-mei-komen-volgende-week-voor-het-bas~1619625964555/


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - tim2pin - 05-02-2021

Gewoon een storm in een glas water, gaat niet over schulden, liquiditeit of geldtekort maar over een document die onze grote bazen niet wilden voorleggen omdat dit in de Amerikaanse/Chinese cultuur niet de gewoonte is om alles zomaar transparant op tafel te leggen aan derden. Komt goed.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - jantje - 05-05-2021

(02-03-2021, 06:09 PM)pinanti Wrote:
tim2pin Wrote:Ik denk dat de bedoeling met KVO door PMG vanaf het begin duidelijk waren: 'goedkoper (liefst gratis) spelers aantrekken om later met winst te verkopen' er werd volgens mij nooit gezegd: 'KVO moet een stabiele subtopper worden' integendeel PMG zou het zelfs 'niet erg' vinden mochten we zakken, dan nog gingen/gaan ze dezelfde werkwijze hanteren nl. goedkope/gratis spelers binnenhalen en met winst verkopen. Alle beslissingen binnen de club worden genomen met het oog op budget, geen exuberante uitgaven meer.

We hebben nu gewoon geluk dat de 'mayonaise pakt' vanaf speeldag 1 ... voor hetzelfde geld staan hier deze zomer 10 nieuwe spelers en vechten we tegen degradatie dan zie ik PMG ook niet zomaar 4 en 5 miljoen smijten voor een 'versterking'.
Dan begrijp ik toch niet dat ze Theate niet laten vertrekken voor 5 ( VIJF )  !!  miljoen ,......
 Behalve dat ze er nog veel meer voor zullen krijgen ,.............

niet te begrijpen , ze zoeken overal transfert vrije spelers , maar ze laten dan wél één vertrekken  (Sakala)

konden ze nu echt niet overeenkomen om hem een nieuw contract te geven ,

ze hadden hem met winst kunnen verder verkopen toch   Huh


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - kavéé - 05-05-2021

denk je dat KVO Sakala met veel plezier gratis laat vertrekken? 

Als ik het goed heb gevolgd, kwam er in januari al in de pers dat ze hem een voorstel hadden gedaan. Maar het is het goed recht van Sakala om zo'n voorstel te weigeren. Hij zal hierdoor vermoedelijk wel een steviger contract kunnen tekenen hebben bij de Rangers. 

Het enige wat je KVO kan verwijten is dat ze niet vroeger zijn contract hebben opengebroken. Maar vorige zomer zou het grote deel van de KVO-aanhang waarschijnlijk weigerachtig staan tegenover een verlenging van zijn contract, want zooo uitmuntend was hij voor dit seizoen ook weer niet hé.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - tim2pin - 05-06-2021

Vorige zomer denk ik niet dat we bij machte waren ($$$) om Sakala een verbeterd contractverlenging aan te bieden (en dat dit ook van het bestuur uit niet echt de bedoeling was - er waren toen andere zorgen + nieuwe filosofie).

Anderzijds moet ook de speler in kwestie (en zijn entourage) dat willen, ik denk dat 'de fout' eerder daar te zoeken is ...
Als Sakala hoort dat er ploegen als Rangers, Antwerp ... etc. interesse hebben, dan zou hij dom geweest zijn om zijn contract te verlengen. En kom niet af met uit respect voor KVO had hij dat wel gedaan blablabla ... t'gaan om geld é, niet meer niet minder en bij Rangers gaat hij wel een flinke duit meer verdienen.
Trouwens het risico bestond dat die ploegen konden afhaken als hij niet transfervrij op markt kwam, we leven jammer genoeg niet meer in een tijd dat ploegen zomaar 5 miljoen op tafel smijten voor een 'onbekende' spits van een klein ploegje uit de Belgische competitie ... 
Voor Sakala was het een win-win situatie of hij vertrok transfervrij naar een lucratieve aanbieding of hij tekende deze zomer bij, bij KVO.

Trouwens de optie van Hjulsager werd gelicht, maar eind volgend seizoen is die ook einde contract é.
Dus in principe moet je hem deze zomer van de hand doen als je zijn goed seizoen wil verzilveren.
Een contractverlenging zie ik nu niet meteen gebeuren, gelet op de vermoedelijke interesse en het zich financieel willen verbeteren.

Het wordt nog een drukke zomertranfermercato.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Gaston - 05-06-2021

Van "Sukkela" en "ze mogen hem gratis komen halen" naar verontwaardiging omdat ze hem niet langer vastlegden met een ongetwijfeld veel zwaarder contract.
Het kan soms snel gaan.