MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 07-29-2022

(07-29-2022, 10:19 AM)fonzie Wrote: De inkomende transfers zitten er waarschijnlijk op, de uitkomende transfers waarschijnlijk niet. De vraag die moet gesteld worden is : zijn we versterkt tegenover vorig seizoen en zijn we voldoende gewapend om een rustig seizoen te kennen. 

We moeten daarvoor een onderscheid maken tussen de ploeg van voor de wintermercato en deze van erna. 

Ongetwijfeld zijn we versterkt tegenover de ploeg van voor de mercato. We hebben 2 goede wingers erbij (Albanese en Sakamoto) en goede verdedigers (Uzase en Duncan) maar de goede Guye van het begin zijn we wel kwijt. Mogelijks vertrekt hij helemaal. Afwachten wat onze nieuwe spits zal brengen.

Maar tegenover de ploeg na de mercato zijn we zeker niet versterkt. Jäkel weg en Katelaris er bij. Ook D’Arpino is tijdelijk buiten strijd. Volgens mij is dit een status quo. 

Zijn we dan voldoende gewapend om een rustig seizoen te hebben ? Mogelijks wel maar de concurrentie heeft daarentegen wel veel bijgekocht. Dus we moeten niet op onze 2 oren slapen. Het moet nog op het veld bewezen worden dat we niet verzwakt zijn. 
Rustig seizoen ? Ik denk het niet. Sad


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - fonzie - 07-31-2022

Na 2 wedstrijden kunnen we al iets beter een antwoord geven op de vraag of we versterkt zijn en of we een rustig seizoen tegemoet gaan. 

Ik denk dat we nu iets minder negatief kunnen zijn over de zwakte van onze ploeg. We zijn zeker niet het zwakke broertje die vele analisten in ons zagen. En ik durf nu zeggen dat we een sterkere ploeg hebben dan verleden seizoen. 

De ploeg speelt met veel meer inzet en enthousiasme dan verleden jaar. De sfeer is top. Maar wat de ploeg sterker maakt is dat er veel spelers veel stappen vooruit hebben gezet. Dan denk ik aan Ambrose, Atanga, Albanese, Medley en nog enkele andere. Ook in de breedte zijn we versterkt. De wedstrijd tegen Mechelen hebben we gespeeld zonder Sakamoto, Guye, onze nieuwe spits Hornby, D’Arpino, MC Geeghan, Duncan, Cappon en katelaris. Dat is bijna een gans elftal. Dus ja we zijn toch versterkt. 

Maar dat rustig seizoen weet ik nog niet. Buiten Seraing heb ik nog niet veel zwakke ploegen gezien. En er zakken er 3. Hopelijk pakken ze snel nog veel punten. 


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - fonzie - 08-29-2022


De laatste dagen van de transferperiode zijn ingegaan en het is klaarblijkelijk windstil bij KVO. Klaarblijkelijk want we weten niet wat achter de schermen gebeurt. Door het gebrek aan communicatie vanwege het bestuur is dat ook niet verwonderlijk. 

De pessimisten vrezen dan ook dat er niets meer zal gebeuren. Afwachten wie gelijk krijgt. 
Ondertussen is duidelijk geworden wat we mogen verwachten van het seizoen. Bij het huidig status qou gaan we in elk geval geen rustig seizoen tegemoet. Maar we zijn gelukkig niet alleen. Het zal dus knokken worden om de 3 laatste plaatsen te vermijden. 
Gelukkig hebben we een ploeg die heeft getoond te willen knokken. Want aan inzet en enthousiasme is er geen gebrek. Maar we hebben een jonge ploeg waar er toekomst in zit en die zeker nog progressie kan maken. Maar dat is jammer genoeg niet voldoende om zonder problemen het seizoen door te komen. Het is ook duidelijk geworden dat er toch een gebrek aan talent is. We missen enkele sterkhouders die ervaring hebben en een meerwaarde zijn voor de ploeg. 
Ik veronderstel dat onze president GG dat ook gezien heeft en er iets zal aan doen. In een ideale wereld mogen we dus zeker nog veel uitgaande en inkomende transfers verwachten. 
Vooreerst hebben we een aantal spelers die in de eerste klasse geen plaats hebben en die, al of niet definitief, mogen uitkijken naar een transfer. En dan denk ik aan Kvasina, Koziello. Jammer genoeg ook aan Guye want die had ik toch liever zien blijven, tenminste als hij het niveau van zijn eerste seizoen zou halen. Maar met zijn karakter zal dat waarschijnlijk niet meer lukken. 
Wat de inkomende transfers betreft zou er zeker nog een aantal meerwaarden moeten bijkomen. In mijn ideale wereld denk ik aan een Sakala, Hjulsaeger en Theate. Die spelers natuurlijk niet maar wel die profielen. En misschien vinden ze ook een betere linkskbak dan Ndicka en ook Duncan zouden ze beter vervangen.
Als dit zou kunnen zie ik KVO zeker goed meedraaien in de middenmoot. Maar aangezien dit geen ideale wereld is vrees ik dat we geen dergelijke spelers meer moeten verwachten. We zouden al blij zijn met 1 zo’n speler. Enkel GG weet of er nog iets in de pijplijn zit. IK ben benieuwd. 


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 08-29-2022

(08-29-2022, 03:45 PM)fonzie Wrote:
De laatste dagen van de transferperiode zijn ingegaan en het is klaarblijkelijk windstil bij KVO. Klaarblijkelijk want we weten niet wat achter de schermen gebeurt. Door het gebrek aan communicatie vanwege het bestuur is dat ook niet verwonderlijk. 

De pessimisten vrezen dan ook dat er niets meer zal gebeuren. Afwachten wie gelijk krijgt. 
Ondertussen is duidelijk geworden wat we mogen verwachten van het seizoen. Bij het huidig status qou gaan we in elk geval geen rustig seizoen tegemoet. Maar we zijn gelukkig niet alleen. Het zal dus knokken worden om de 3 laatste plaatsen te vermijden. 
Gelukkig hebben we een ploeg die heeft getoond te willen knokken. Want aan inzet en enthousiasme is er geen gebrek. Maar we hebben een jonge ploeg waar er toekomst in zit en die zeker nog progressie kan maken. Maar dat is jammer genoeg niet voldoende om zonder problemen het seizoen door te komen. Het is ook duidelijk geworden dat er toch een gebrek aan talent is. We missen enkele sterkhouders die ervaring hebben en een meerwaarde zijn voor de ploeg. 
Ik veronderstel dat onze president GG dat ook gezien heeft en er iets zal aan doen. In een ideale wereld mogen we dus zeker nog veel uitgaande en inkomende transfers verwachten. 
Vooreerst hebben we een aantal spelers die in de eerste klasse geen plaats hebben en die, al of niet definitief, mogen uitkijken naar een transfer. En dan denk ik aan Kvasina, Koziello. Jammer genoeg ook aan Guye want die had ik toch liever zien blijven, tenminste als hij het niveau van zijn eerste seizoen zou halen. Maar met zijn karakter zal dat waarschijnlijk niet meer lukken. 
Wat de inkomende transfers betreft zou er zeker nog een aantal meerwaarden moeten bijkomen. In mijn ideale wereld denk ik aan een Sakala, Hjulsaeger en Theate. Die spelers natuurlijk niet maar wel die profielen. En misschien vinden ze ook een betere linkskbak dan Ndicka en ook Duncan zouden ze beter vervangen.
Als dit zou kunnen zie ik KVO zeker goed meedraaien in de middenmoot. Maar aangezien dit geen ideale wereld is vrees ik dat we geen dergelijke spelers meer moeten verwachten. We zouden al blij zijn met 1 zo’n speler. Enkel GG weet of er nog iets in de pijplijn zit. IK ben benieuwd. 

Uitgaande zou Gueye al voor 80% zeker weg zijn...nog 2 dagen voor Spanje de deuren sluit voor inkomende transfers.
In zou oa Matthis Riou op de radar staan.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 08-29-2022

(08-29-2022, 03:45 PM)fonzie Wrote:
De laatste dagen van de transferperiode zijn ingegaan en het is klaarblijkelijk windstil bij KVO. Klaarblijkelijk want we weten niet wat achter de schermen gebeurt. Door het gebrek aan communicatie vanwege het bestuur is dat ook niet verwonderlijk. 

De pessimisten vrezen dan ook dat er niets meer zal gebeuren. Afwachten wie gelijk krijgt. 
Ondertussen is duidelijk geworden wat we mogen verwachten van het seizoen. Bij het huidig status qou gaan we in elk geval geen rustig seizoen tegemoet. Maar we zijn gelukkig niet alleen. Het zal dus knokken worden om de 3 laatste plaatsen te vermijden. 
Gelukkig hebben we een ploeg die heeft getoond te willen knokken. Want aan inzet en enthousiasme is er geen gebrek. Maar we hebben een jonge ploeg waar er toekomst in zit en die zeker nog progressie kan maken. Maar dat is jammer genoeg niet voldoende om zonder problemen het seizoen door te komen. Het is ook duidelijk geworden dat er toch een gebrek aan talent is. We missen enkele sterkhouders die ervaring hebben en een meerwaarde zijn voor de ploeg. 
Ik veronderstel dat onze president GG dat ook gezien heeft en er iets zal aan doen. In een ideale wereld mogen we dus zeker nog veel uitgaande en inkomende transfers verwachten. 
Vooreerst hebben we een aantal spelers die in de eerste klasse geen plaats hebben en die, al of niet definitief, mogen uitkijken naar een transfer. En dan denk ik aan Kvasina, Koziello. Jammer genoeg ook aan Guye want die had ik toch liever zien blijven, tenminste als hij het niveau van zijn eerste seizoen zou halen. Maar met zijn karakter zal dat waarschijnlijk niet meer lukken. 
Wat de inkomende transfers betreft zou er zeker nog een aantal meerwaarden moeten bijkomen. In mijn ideale wereld denk ik aan een Sakala, Hjulsaeger en Theate. Die spelers natuurlijk niet maar wel die profielen. En misschien vinden ze ook een betere linkskbak dan Ndicka en ook Duncan zouden ze beter vervangen.
Als dit zou kunnen zie ik KVO zeker goed meedraaien in de middenmoot. Maar aangezien dit geen ideale wereld is vrees ik dat we geen dergelijke spelers meer moeten verwachten. We zouden al blij zijn met 1 zo’n speler. Enkel GG weet of er nog iets in de pijplijn zit. IK ben benieuwd. 
De middenmoot mag je alvast vergeten.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - danny2 - 09-28-2022

Blijkbaar was er gisterenavond een supportersavond ( ben momenteel in het buitenland ) waar supporters vragen konden stellen aan[font="Segoe UI Historic", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif] Gauthier Ganaye en Thorsten Theys .Weet iemand hier meer van ? Vind hier nergens iets van terug , heb wel van horen zeggen dat van wat besproken is niets naar buiten mag komen ![/font]
[font="Segoe UI Historic", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif]Vind ik vreemd als dit waar zou zijn , deze werkwijze werkt enkel verdeeldheid in de hand , maar bazen hebben dit natuurlijk graag dat de achterban verschillende richtingen uitwijzen !Als dit gerucht waarheid is natuurlijk .[/font]


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - MARCO - 09-29-2022

(09-28-2022, 09:19 PM)danny2 Wrote: Blijkbaar was er gisterenavond een supportersavond ( ben momenteel in het buitenland ) waar supporters vragen konden stellen aan[font="Segoe UI Historic", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif] Gauthier Ganaye en Thorsten Theys .Weet iemand hier meer van ? Vind hier nergens iets van terug , heb wel van horen zeggen dat van wat besproken is niets naar buiten mag komen ![/font]
[font="Segoe UI Historic", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif]Vind ik vreemd als dit waar zou zijn , deze werkwijze werkt enkel verdeeldheid in de hand , maar bazen hebben dit natuurlijk graag dat de achterban verschillende richtingen uitwijzen !Als dit gerucht waarheid is natuurlijk .[/font]
Het is gewoon schandalig dat het bestuur verplicht dat er geen communicatie mag zijn over deze samenkomst....niet iedereen kon zich die avond vrijmaken....dit kan echt niet!!!!!!....het zijn dergelijke stupide maatregelen die maken dat de band met onze club de slechte richting uitgaat.....hopelijk kan het bestuur dit deze week nog inzien en een korrektie doen........


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - danny2 - 09-29-2022

Weinig respons moet ik zeggen , dus zijn de geruchten die m'n zoon hoorde zijn correct , wist niet dat sommige supporters van KV zulke slippendragers van het bestuur zijn !!!


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 09-29-2022

(09-29-2022, 10:06 AM)MARCO Wrote:
(09-28-2022, 09:19 PM)danny2 Wrote: Blijkbaar was er gisterenavond een supportersavond ( ben momenteel in het buitenland ) waar supporters vragen konden stellen aan[font="Segoe UI Historic", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif] Gauthier Ganaye en Thorsten Theys .Weet iemand hier meer van ? Vind hier nergens iets van terug , heb wel van horen zeggen dat van wat besproken is niets naar buiten mag komen ![/font]
[font="Segoe UI Historic", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif]Vind ik vreemd als dit waar zou zijn , deze werkwijze werkt enkel verdeeldheid in de hand , maar bazen hebben dit natuurlijk graag dat de achterban verschillende richtingen uitwijzen !Als dit gerucht waarheid is natuurlijk .[/font]
Het is gewoon schandalig dat het bestuur verplicht dat er geen communicatie mag zijn over deze samenkomst....niet iedereen kon zich die avond vrijmaken....dit kan echt niet!!!!!!....het zijn dergelijke stupide maatregelen die maken dat de band met onze club de slechte richting uitgaat.....hopelijk kan het bestuur dit deze week nog inzien en een korrektie doen........
Ja man, dat is echt over the top.
Zulke situaties zijn allesbehalve goed voor de sfeer op KVO.
Wij zijn niets waard , dat gevoel heb ik.  We zijn wel goed om een abonnement te kopen ( X 3 ).


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - André Van Nieuwenhuysen - 09-30-2022

(09-29-2022, 03:18 PM)danny2 Wrote: Weinig respons moet ik zeggen , dus zijn de geruchten die m'n zoon hoorde zijn correct , wist niet dat sommige supporters van KV zulke slippendragers van het bestuur zijn !!!

Pen hier dan eens neer wat uw zoon hoorde.
Over welke KVO supporters (...de slippendragers) heb je het?