MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - markos - 09-30-2022

Hier een woordje uitleg;

Het niet communiceren in eerste instantie is volledig de verantwoordelijkheid van de federatie, dit was terug te brengen door het mis begrijpen van een afspraak tussen de federatie en KVO. Wij bieden hiervoor onze excuses aan omdat dit toch voor redelijk wat wrevel zorgde.

We kijken om eventueel nog uitgebreidere communicatie te brengen over de praatavond maar bij deze al even de belangrijkste zaken op een rij:

– omdat KVO enkele lucratieve transfers deed, denken veel fans dat ze op een berg geld zitten. Dat is echter niet zo want zoals de meeste Belgische clubs lijdt KVO verlies, zeker na de coronatijden. Transfers zijn daarom nodig om die putten te dichten. Daarnaast komt het geld van een transfer tegenwoordig niet meer direct op de rekening maar wordt dat in schijven betaald. Zo komt er nu nog steeds geld binnen voor bvb Theate. Het is dus niet dat dat geld meteen op de rekening staat. Daarnaast gaat er nog een groot deel van het geld naar vorige clubs, makelaars,… de cijfers in de pers misleiden dus.

Er werd dan ook geen geld van transfers overgeheveld naar de Amerikaanse investeerders.

– KVO moet op zijn eigen benen kunnen staan zonder financiële injecties van de Amerikanen. Op lange termijn is dat ook de beste oplossing, zodat we weer niet in een Coucke verhaal terecht komen.
Mocht de club echt in problemen komen, springen de Amerikanen wel bij.

– Thorsten Theys en Gauthier Ganaye werken zowel voor KVO als voor Nancy. Beide clubs vallen net als Den Bosch en Esbjerg onder quasi dezelfde verschillende Amerikaanse aandeelhouders. Barnsley en Thun vallen enkel onder PMG ( Paul Conway).

– KVO heeft Nancy vorig seizoen geholpen met transfers. Als dat in de toekomst omgekeerd nodig zou zijn, zou dat ook gebeuren.
Bedoeling was om de waarde van bepaalde spelers op te trekken zodat KVO er mee van profiteerde maar door slechte resultaten van Nancy is dat er niet echt van gekomen. Uiteindelijk werd Biron wel nog voor een mooi bedrag verkocht aan RWDM. In de toekomst kunnen er ook nog spelers van Nancy naar KVO komen of jongeren van ons ervaring opdoen bij Den Bosch.

– de ambitie is om gestaag te groeien zonder zotte bedragen uit te geven. Dit seizoen koos de club vooral voor stabiliteit door de kern en trainers samen te houden. Om de optie van Sakamoto te lichten werd diep in de buidel getast.
Huur met aankoopoptie is interessant omdat je de spelers dan eerst een jaar aan het werk ziet en als ze interessant zijn, dan kun je de optie lichten. Zoals met Sakamoto dus.


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - danny2 - 09-30-2022

(09-30-2022, 06:52 AM)André Van Nieuwenhuysen Wrote:
(09-29-2022, 03:18 PM)danny2 Wrote: Weinig respons moet ik zeggen , dus zijn de geruchten die m'n zoon hoorde zijn correct , wist niet dat sommige supporters van KV zulke slippendragers van het bestuur zijn !!!

Pen hier dan eens neer wat uw zoon hoorde.
Over welke KVO supporters (...de slippendragers) heb je het?
Wel André , over het feit dat er geen communicatie kon of mocht gebeuren naar buiten toe over de supportersavond .
Wie de slippendrager(s) is of zijn laat ik in het midden , sommigen ken ik persoonlijk , dus laat me dit met hen uitklaren .


RE: Stand van zaken van ons wèreldploegsje - pinanti - 10-02-2022

(09-30-2022, 08:17 PM)danny2 Wrote:
(09-30-2022, 06:52 AM)André Van Nieuwenhuysen Wrote:
(09-29-2022, 03:18 PM)danny2 Wrote: Weinig respons moet ik zeggen , dus zijn de geruchten die m'n zoon hoorde zijn correct , wist niet dat sommige supporters van KV zulke slippendragers van het bestuur zijn !!!

Pen hier dan eens neer wat uw zoon hoorde.
Over welke KVO supporters (...de slippendragers) heb je het?
Wel André , over het feit dat er geen communicatie kon of mocht gebeuren naar buiten toe over de supportersavond .
Wie de slippendrager(s) is of zijn laat ik in het midden , sommigen ken ik persoonlijk , dus laat me dit met hen uitklaren .
Als het persoonlijk is , heb je gelijk : so be it .