MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



Stand van zaken van ons weireldploegsje - 4genKVO - 12-20-2017

Ach, stop het met al dat negatief gedoe, en wees eerlijk ! Zonder Marc speelden we bij de amateurs. Als je dat niet inziet ! Ik ben er ook kapot van, maar ik blijf hem altijd dankbaar en ik ben er zeker van dat hij ons niet in de steek zal laten. Laten we eerst vrijdag afwachten. En heul niet mee met de talrijke flauwzwarten die hier nu alle haat uitspuwen omdat hij voor Anderlecht koos...


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 12-20-2017

Lucje Wrote:Ik denk wel dat Marc een groot supporter is van ons Kavéetje ... maar het speeltje was te klein en er zijn helaas geen groeimogelijkheden.
Nu RSCA voor een deftig prijsje kon binnengehaald worden heb je nu een nieuw speeltje met veel meer mogelijkheden. Dit heet in business-termen een opportuniteit. De achtergebleven KVO aanhangers (medewerkers en supporters) kunnen maar enkel en allen bang afwachten tot vrijdag vooraleer we een Kerstmenu geserveerd krijgen of in het slechtste geval een rouwmaaltijd.

Dit jaar en volgend jaar mss nog oké ... maar op lange termijn zullen supporters en sponsors weg trekken = je club gaat achteruit !!

Heb niets tegen zaken doen .... maar zeg niets waar je woord niet kan houden , 10j plan ??
De club van ze hart ?? En dan nog naar een ander club trekken en opeens zijn we te min voor mr omdat hij daar meer aandacht zal krijgen .... draait ze leven nu echt op altijd willen in de belangstelling te staan .... te koste wat of wie dan ook ?

We spelen een jaar minder en hij verlaat vlug het zinkend schip ...zo zie ik het


Stand van zaken van ons weireldploegsje - kavéé - 12-20-2017

Ik weet niet wat ik moet denken van het gerucht van Versluys als mogelijke voorzitter. Ik las recent nog dat hij wel nog eens naar KV komt als het hem past, maar het lijkt me niet direct een voetbaldier. Hoeft op zich ook niet, maar uiteindelijk is hij dan nog steeds een mannetje van Coucke, waardoor we ons gaan mogen verwachten aan een lading huurspelers en transfers tussen Oostende en Brussel. Geef mij dan maar eerder een totaal nieuw bestuur (met de nodige centen, visie en passie).


Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 12-20-2017

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.1050697

Om te weten hoe een eigenaar een andere club koopt in dezelfde serie...


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Lucje - 12-20-2017

Mensen laat ons in spanning vrijdag afwachten en kijken wat er uit bus komt. Nu kunnen we alleen ons kwaad maken, ons ziek voelen, ons zorgen maken enz. Na de persconferentie weten we (hopelijk) meer.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Gaston - 12-20-2017

Dit komt zeer hard aan. Bovendien nog vlak voor kerst en op een moment dat we het sportief moeilijk hebben.
We voelen ons zwaar bedrogen door onze "grootste supporter".
Ik vraag me af hoe Coucke zichzelf nog in de spiegel kan bekijken, maar ik zal dan ook nooit rijk worden.

Hoe het ook zij, we staan er nog wel beter voor dan in de tijd van de kuiperijen met ons stamnummer.
Voorlopig nog. Ons stamnummer komt opnieuw op de markt.
Hopelijk komt er een regeling uit de bus die KVO levensvatbaar houdt.

Dit slaat echter wonden die moeilijk te helen zijn.

KVO FOREVER !!!


Stand van zaken van ons weireldploegsje - MARCO - 12-20-2017

Gaston Wrote:Dit komt zeer hard aan. Bovendien nog vlak voor kerst en op een moment dat we het sportief moeilijk hebben.
We voelen ons zwaar bedrogen door onze "grootste supporter".
Ik vraag me af hoe Coucke zichzelf nog in de spiegel kan bekijken, maar ik zal dan ook nooit rijk worden.

Hoe het ook zij, we staan er nog wel beter voor dan in de tijd van de kuiperijen met ons stamnummer.
Voorlopig nog. Ons stamnummer komt opnieuw op de markt.
Hopelijk komt er een regeling uit de bus die KVO levensvatbaar houdt.

Dit slaat echter wonden die moeilijk te helen zijn.

KVO FOREVER !!!

Helemaal akkoord...zal vermoedelijk beter nieuws zijn vrijdag maar slecht gevoel zal blijven overheersen .

Gelijk hoe,heb de vele jaren in derde klasse meegemaakt en zal dus in tegenstelling met coucke de ploeg onvoorwaardelijk trouw blijven.

GO KVO


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 12-21-2017

Weet je wat ik ergste vind ..... dat hij nog durft te beweren dat hij kvo supporter is , ik denk dat die mens niet begrijpt wat dit betekend ! !

Zelfs ze vrienden als kama ..... lachen hem uit en als Coucke roent op twitter

Je mag nog doen wat hij willen mag nog 20 Anderlecht spelers overbrengen .... een club wil eigenheid ! En niet klein broertje of zusje van zijn !!

the day after ..... maar nog steeds voel ik me geraden door mc , ik heb hier nog nooit verkeerd woord gezegd over die man maar wat hij nu deed is er totaal over .... wat andere ook beweren van wacht tot vrijdag enz....
wat denk dat hij Anderlecht ga laten ten onder gaan om Oostende groter te maken ?

Respect voor deze man is héél ver zoek !!


Stand van zaken van ons weireldploegsje - dirkoost - 12-21-2017

Keun Wrote:
Lucje Wrote:Ik denk wel dat Marc een groot supporter is van ons Kavéetje ... maar het speeltje was te klein en er zijn helaas geen groeimogelijkheden.
Nu RSCA voor een deftig prijsje kon binnengehaald worden heb je nu een nieuw speeltje met veel meer mogelijkheden. Dit heet in business-termen een opportuniteit. De achtergebleven KVO aanhangers (medewerkers en supporters) kunnen maar enkel en allen bang afwachten tot vrijdag vooraleer we een Kerstmenu geserveerd krijgen of in het slechtste geval een rouwmaaltijd.

Dit jaar en volgend jaar mss nog oké ... maar op lange termijn zullen supporters en sponsors weg trekken = je club gaat achteruit !!

Heb niets tegen zaken doen .... maar zeg niets waar je woord niet kan houden , 10j plan ??
De club van ze hart ?? En dan nog naar een ander club trekken en opeens zijn we te min voor mr omdat hij daar meer aandacht zal krijgen .... draait ze leven nu echt op altijd willen in de belangstelling te staan .... te koste wat of wie dan ook ?

We spelen een jaar minder en hij verlaat vlug het zinkend schip ...zo zie ik het

Zo zie ik het ook, zwaar teleurgesteld in de mens Coucke, emoties spelen blijkbaar geen rol. Devroe is trouwens de volgende die naar Anderlecht gaat....was te denken.
We zullen dus het satellietploegje worden van RSCA om hun probleem van overschot aan jongeren die geen kans krijgen op te vangen.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Gaston - 12-21-2017

Een kapitein kocht een visserssloep en wou er een cruiser van maken om de oceaan over te steken. De bemanning werd afgedankt en vervangen door huurlingen. Halverwege de oceaan beslist de kapitein om toch maar over te stappen op een groter schip. Gaan de huurlingen de sloep naar veilige wateren varen?