MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



Stand van zaken van ons weireldploegsje - fonzie - 12-22-2017

Martin Heylen zet in het programma De Afspraak de gebeurtenissen in een juist perspectief :
“Ik viel compleet uit de lucht toen ik het nieuws vernam, want ik weet hoe zeer hij betrokken is bij KVO", vertelt Heylen in De Afspraak. "Ik moest dit dus even verwerken en plaatsen, al begrijp ik zijn keuze ergens wel. Supporters die nu zeggen dat Coucke een verrader is en een lafaard die de club de rug toekeert... Ik denk dat veel mensen - als ze de kans krijgen om elders 10 miljoen euro of meer te verdienen - misschien wel eens een andere sjaal zouden aantrekken."

"Ik ben er wel zeker van dat hij de club niet zomaar achter zich zal kunnen laten. Hij is al meer dan 40 jaar supporter, zoiets kan je niet faken of spelen. Ik denk dus dat hij zichzelf nog zal tegenkomen", besluit het tv-Figuur
Dus ook hij ziet Coucke nog terugkeren .


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 12-22-2017

Had hij verdomme niet eerst eens kvo toegesproken .... heeft zelfs nog geen overnemer “ wie interesse heeft kom maar af” nog slechter dan op de donderdag markt

Laat ons in plan en moet nu in 60 dagen een topkantidaat vinden om ons boven water te houden

Heb echt het gevoel dat hij er echt niet past .... zal niet lang duren voor het botst

Al wat telt is €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

Clubliefde me Kl....


Stand van zaken van ons weireldploegsje - oostendenaar - 12-22-2017

Keun Wrote:( ik weet nog geen één ploeg die er super beter van werd om samen te werken met een buitenlandse club !! )
Vitesse, Eupen en Moeskroen zijn toch voorbeelden van clubs die relatief goed presteren/presteerden dankzij (o.a.) samenwerking met buitenlandse clubs.
Al hoop ik ook dat KVO zonder buitenlandse club kan verder bestaan. Veel eigenheid schiet er toch niet over als satellietclub.
En elk seizoen de Afrikanen en Zuid-Amerikanen van Man City naar KVO zien komen omdat ze geen werkvergunning krijgen in Engeland lijkt me ook verre van een droomscenario. Zeker niet omdat die spelers als ze dan presteren direct terug weg zijn om te worden verkocht aan een Duitse subtopper ofzo.
Soit, we sullen wel zien hoe het allemaal afloopt, een kleiner budget hoeft geen ramp te zijn, nu betalen we aan bepaalde spelers prijs/kwaliteit buitensporige bedragen.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Lucje - 12-22-2017

Vraagje aan onze leden, al zijn we hier beperkt op dit Forum.

Ken je een figuur of een persoon die je als voorzitter of uithangbord naar voren kan schuiven om onze geliefde club te leiden ?
Voetbalkennis is wel een vereiste.

Ken je een bepaald persoon die eventueel op termijn Luc De Vroe kan vervangen mocht hij de overstap naar RSCA wagen ?


Stand van zaken van ons weireldploegsje - kavéé - 12-22-2017

Weinig duidelijkheid dus na vanmiddag. Ik betwijfel sterk of er de voorbije dagen massaal interesse was om KV over te nemen. Wat heeft een ploeg als KV meer te bieden dan een ploeg als Lokeren (waar ze al jaren op zoek zijn naar een overnemer)? Mocht MC zijn buitenlands netwerk aanspreken om een buitenlandse topploeg te laten investeren, lijkt een verderzetting van de voorbije 4 jaar me wel nog mogelijk. Elke andere 'normale' belgische investeerder zal toch nooit KV overkopen en nadien dezelfde ambitie als MC ermee hebben. Want we liggen nog steeds met die geografische beperking en met een te beperkte achterban om organisch een top-5 ploeg te worden. Hoe graag we het als supporter onszelf ook hebben laten geloven de voorbije jaren: een stadion van bv 12000 man wekelijks vullen is voor ons zelfs op middellange termijn te hoog gegrepen.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - thirty_one_fan - 12-22-2017

Keun Wrote:Had hij verdomme niet eerst eens kvo toegesproken .... heeft zelfs nog geen overnemer “ wie interesse heeft kom maar af” nog slechter dan op de donderdag markt

Laat ons in plan en moet nu in 60 dagen een topkantidaat vinden om ons boven water te houden

Heb echt het gevoel dat hij er echt niet past .... zal niet lang duren voor het botst

Al wat telt is €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

Clubliefde me Kl....
ondertussen zitten we ermee ....nu juist ; heeft veel verloren van zijn hartelijkheid !!!!!


Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 12-22-2017

Het nieuws van de overkant.
Met de nieuwe ferrydienst en Man city gaan we nog nooit zoveel Engelsen gezien hebben op 1 Maart lol

Van een kwaliteitskrant--))
https://www.thesun.co.uk/sport/football/5197747/manchester-city-owners-talks-to-buy-kv-oostende/


Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 12-22-2017

We kunnen het ook anders zien.
Stel dat MC overleed tijdens een zoveelste polonaise, denk je dan dat Mevr Coucke nog interesse zou hebben in KVO? Lees het artikel in het NB, geen enkele interesse in het voetbal.
Zijn dochters misschien wel maar zijn nog minderjarig dus hoogstens binnen een jaar of 10 kunnen die iets doen.
Wie weet dat ze dan niet iets doen voor KVO. De jongste vrouwelijke voorzitster van een voetbalploeg ter wereld...

Hoe dan ook we zouden bij een overlijden nu een ploeg in de uitverkoop zijn.
Verkocht aan één of andere buitenlandse eigenaar die enkel de club gebruikt. Voorbeelden genoeg in 1B...


Nu kan en zal MC nog een oogje in het zeil houden en met ouder worden zal zijn koopgedrag ook wel veranderen.
Het gras is altijd groener aan de andere kant...mauve gras...


Stand van zaken van ons weireldploegsje - fonzie - 12-22-2017

Lucje Wrote:Vraagje aan onze leden, al zijn we hier beperkt op dit Forum.

Ken je een figuur of een persoon die je als voorzitter of uithangbord naar voren kan schuiven om onze geliefde club te leiden ?
Voetbalkennis is wel een vereiste.

Ken je een bepaald persoon die eventueel op termijn Luc De Vroe kan vervangen mocht hij de overstap naar RSCA wagen ?

Als voorzitter denk ik aan Wouter Vandenhautte als troostprijs na zijn misser bij Anderlecht.

Als sportief manager zou ik denken aan : Geert Devlieger , Marc Degryse of Gert Verheyen. Ik denk echter niet dat ze dat ook zouden willen doen.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Gaston - 12-22-2017

Het aangekondigd vertrek van onze "mecenas" roept veel emoties op. Iedereen is ontgoocheld, maar de manier om daar mee om te gaan verschilt vaak dag en nacht. Er komt wrijving van onder de supporters. ALLEEN KALMTE KAN ONS REDDEN. Jaag a.u.b. potentiële overnemers niet weg door negatieve acties en gedrag. Wees een waardige ambassadeur van ons Kaveetje !!!