MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



Stand van zaken van ons weireldploegsje - oostendenaar - 02-20-2018

Keun Wrote:Iedereen hoopt dat het goed komt ..... maar soms moet men eens nuchter denken en niet met een kvo hart

Ik stel mij grote vraag als Coucke meer dan 10 overnemers had waarom verkocht hij dan niet ???
En konden we met nieuwe lei beginnen en met vers geld .... als ging het minder zijn ( maar dit zal nu ook zo zijn )
Waarom callant en geen studio 100 of een tabaksboer of man city of weet ik veel wie nog allemaal ??
Is iedereen daarom anti mc anti kvo en altijd negatief .... nee , gewoon nuchter bekijken

Heb heb zo een dubbel gevoel bij die constructie .... waarom kan het bij ons nooit eens normaal gaan

De toekomst zal het uitwijzen .... straks heeft ze reisje naar Dubai nog te maken met kandidaat overnemer mc kende
Wie het ook word ik hoop dat kvo er beter van word
Te beginnen met niet zomaar met grote sommen rond te gooien voor transfers met namen en eens doordacht te scouten
Toch positief dat het geen Man City is geworden vind ik. Elk jaar de 18-jarige Afrikanen en Zuid-Amerikanen zonder werkvergunning van MAnCity verplicht opstellen, echt goed lijkt dat me toch ook niet.
Tabaksproducenten mogen bij mijn weten geen reclame maken, dus wat voor baat die zouden hebben bij het kopen van een club?

Ik denk niet dat het zo makkelijk is om een club met zoveel schulden schulden te verkopen. Gans tweede klasse is zo bijvoorbeeld al in buitenlandse handen. Dat toch liever niet. Gezien de situatie waar we in zitten, lijkt me de huidige ‘verkoop’ de beste optie.
Al vind ik het (als het klopt) wel ridicuul dat er 800000 huur per seizoen dient te worden betaald aan Coucke voor de huur van het stadion. Een stadion waar men subsidies heeft voor ontvangen en de grond quasi gratis in erfpacht heeft gekregen. Lees ook overal dat het 18 miljoen heeft gekost, dat lijkt me dan toch ook overdreven, daarvoor zet men normaal gezien een volledig nieuw stadion met 10000 zitplaatsen.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - *4got* - 02-20-2018

Zoals een TV-reporter zei na de overname door Peter Callant. Wat krijg hij er voor in de plaats? Niet veel eigenlijk.
Aannemend dat de overname 15 milj. bedroeg dan krijg je x-aantal spelers voor je geld. Als ze allemaal een Jali'tje doen (contract gewoon uitdoen en desnoods tegen geen ei meer stampen) dan zijn de spelers niets waard.
De accommodatie dan. Nope, die krijg je ook niet, zo'n beetje het "win for life" van MC als het zijn eigendom blijft.
De tegoeden die MC nog heeft uit die vier jaar voorzitterschap er nog bijgerekend.
Maw iedere ondernemer die kapitaalkrachtig is zal zijn neus ophalen voor een dergelijke constructie, tenzij dat ze andere doeleinden hebben om spelers te verschepen.
Volgens mij is het dan ook niet de bedoeling geweest KVO "echt" over te laten tenzij er groot gewin mee gemoeid was.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 02-20-2018

't is zoals een ex-burgemeester het zegt, Coucke heeft geïnvesteerd in KVO en het zal hem niets kosten
het zal hem alleen véél geld opbrengen

massa's inkomsten van sponsors , goedkope spelers ....duur verkocht , (Lukaku-Dimata-Marusic-Proto-ElGanassy.....)
hoeveel betaalde hij ook weer aan Dejaeghere om KVO over te nemen ( 600.000 ??? )

KVO verkopen met zogezegd 30 eigen spelers voor 15mlj ?
eigen spelers ??? als hun contract ten einde is , heb je er niets aan

hoeveel kostte een KVO aandeel toen Coucke het kocht ???
nu vragen ze 150.000 , maar de waarde zal niet meer stijgen
want we zitten aan het plafond Wink

zo was dat ook met omega pharma, als het aan zijn plafond zit , moet je verkopen
en liefst met grote winst Big Grin

en wat zeggen ze, we hebben véél te danken aan Coucke
' t is Coucke die véél te danken heeft aan KVO
hij komt elke dag in het nieuws
zal veel winst maken door KVO

anderen gaan zijn schulden afbetalen

hij investeerde ook in Versluys
wie bouwt er ? .........ja
dus MC betaalde toch aan zijn eigen of niet ??


Stand van zaken van ons weireldploegsje - kavéé - 02-20-2018

jij bent blijkbaar van veel financiële zaken op de hoogte, Jantje? Kan je deze beweringen wat staven met cijfers uit betrouwbare bronnen? Of zijn hln, voetbalkrant en een minder leuke droom de enige bronnen van jouw veronderstellingen?


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Ward - 02-20-2018

kavéé Wrote:jij bent blijkbaar van veel financiële zaken op de hoogte, Jantje? Kan je deze beweringen wat staven met cijfers uit betrouwbare bronnen? Of zijn hln, voetbalkrant en een minder leuke droom de enige bronnen van jouw veronderstellingen?

kavée, je zal lang moeten wachten op betrouwbare bronnen... vanuit een bepaalde hoek van kritikasters.

En by the way, zelf ben ik zo al ongelukkig omwille van deze soap. Maar er op inhakken, zoals sommigen hier continu doen, daar wordt ik doodongelukkig van.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - kavéé - 02-20-2018

ik vind het vooral schrijnend dat pure verzinsels en roddels steeds als 'de waarheid' worden bestempeld. Ik heb geen enkele link met wat er binnenin de club gebeurt, maar als medewerker of bestuurder moet het toch frustrerend zijn dat niet enkel de buitenwereld, maar ook sommige supporters constant negatief doen.

Dat MC veel wind kan en moet verdragen vind ik niet onterecht, maar stel je zelf eens in zijn plaats: je maakt bepaalde (onpopulaire) beslissingen en je krijgt dan constant verwijten van supporters. Denk je zelf dat die verwijten positief of negatief zullen werken in zijn hoofd om meer of minder moeite te doen om het beste te doen voor KVO?

Het is wat het is: een onzekere periode die hopelijk snel duidelijkheid brengt.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Ward - 02-20-2018

kavéé Wrote:ik vind het vooral schrijnend dat pure verzinsels en roddels steeds als 'de waarheid' worden bestempeld. Ik heb geen enkele link met wat er binnenin de club gebeurd, maar als medewerker of bestuurder moet het toch frustrerend zijn dat niet enkel de buitenwereld, maar ook sommige supporters constant negatief doen.

Dat MC veel wind kan en moet verdragen vind ik niet onterecht, maar stel je zelf eens in zijn plaats: je maakt bepaalde (onpopulaire) beslissingen en je krijgt dan constant verwijten van supporters. Denk je zelf dat die verwijten positief of negatief zullen werken in zijn hoofd om meer of minder moeite te doen om het beste te doen voor KVO?

Het is wat het is: een onzekere periode die hopelijk snel duidelijkheid brengt.

101% akkoord.

Overigens een tip voor de kritikasters. Op de 'kruispuntbank van ondernemingen' kunnen ze de jaarrekeningen van KVO opvragen. Met deze info en de wetenschap dat KVO de (nieuwe?) tribunes huurt van Coucke, hadden we hier een deftige discussie kunnen houden over de financiële toestand van ons KVOtje.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Ward - 02-20-2018

Goed nieuws : Rajsel maakte zijn comeback

http://www.kvo.be/nieuws/beloften-kloppen-gent-rajsel-maakt-comeback


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Gaston - 02-20-2018

kavéé Wrote:ik vind het vooral schrijnend dat pure verzinsels en roddels steeds als 'de waarheid' worden bestempeld. Ik heb geen enkele link met wat er binnenin de club gebeurd, maar als medewerker of bestuurder moet het toch frustrerend zijn dat niet enkel de buitenwereld, maar ook sommige supporters constant negatief doen.

Dat MC veel wind kan en moet verdragen vind ik niet onterecht, maar stel je zelf eens in zijn plaats: je maakt bepaalde (onpopulaire) beslissingen en je krijgt dan constant verwijten van supporters. Denk je zelf dat die verwijten positief of negatief zullen werken in zijn hoofd om meer of minder moeite te doen om het beste te doen voor KVO?

Het is wat het is: een onzekere periode die hopelijk snel duidelijkheid brengt.

Met azijn vang je geen vliegen, luidt het spreekwoord.
Spelers gaan niet beter spelen door ze uit te schelden en bestuurders gaan niet harder hun best doen als ze voor leugenaar uitgemaakt worden.
Toch blijken veel mensen meer te geloven in het hanteren van de karwats.

De manier waarop KVO en Coucke door (een deel van) de pers weggezet wordt, is ook niet altijd objectief te noemen.
De indruk wordt sterker, dat er in de voetbalwereld veel mensen zijn die ons liever kwijt zijn.
Als kritische supporter kun je daar ook bedenkingen bij maken.
Blijkbaar missen we bij KVO echter de fierheid om ons in moeilijke en onzekere tijden positief te engageren.

Een club met trouwe en positieve supporters is veel aantrekkelijker voor overnemers.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 02-20-2018

Diegene die willen weten of KV winst of verlies maakt kunnen via deze link de boeken inkijken.
Oordeel zelf:

https://www.nbb.be/nl/balanscentrale/jaarrekeningen-raadplegen