MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



Stand van zaken van ons weireldploegsje - geertjekvo - 05-24-2018

Gaston Wrote:
Lucje Wrote:Iets anders nu. Wil er geen nieuwe topic over maken :

Ons clublied op de Vismarkt kan dat eindelijk eens vervangen worden door een lied van een andere Oostendenaar of Oostendse groep. Met alle respect ben ik dat liedje kotsbeu. Overal waar je komt krijg je garnaal of vuile viskop naar je hoofd geslingerd. Nu de clown weg is mag op muzikaal gebied ook iets veranderen. Ga dit niet op fb zetten of ik ben kop van jut. Doe niet graag mee aan het gescheld op fb. Kijk daar enkel op om eventueel iets belangrijk niet te missen.

Dat lied maakt deel uit van de ziel van onze club.
Ook ik krijg kippenvel als het massaal wordt meegezongen (daar is timing belangrijk en het moet ook niet van uit de omroepkabine komen).

Ik word er ook telkens enorm goed gezind van? als ik onze tricolore kleuren zie (zoals afgelopen zaterdag).
Ook daar willen sommige mensen vanaf, terwijl die zotte kleurencombinatie net deel uitmaakt van de unieke aantrekkingskracht van KVO.

Idd en als de speaker zegt supporters dan is het nu aan jullie, wel zet dan de muziek stiller.
In de E horen ze alleen Lucy Loes en niet de supporters


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 05-28-2018

Iemand op de hoogte als de werken nog doorgaan op de schorre voor ons nieuw oefencomplex ??


Stand van zaken van ons weireldploegsje - pinanti - 05-28-2018

Keun Wrote:Iemand op de hoogte als de werken nog doorgaan op de schorre voor ons nieuw oefencomplex ??
Ik dacht van wel , heb dit reeds vroeger eens gevraagd.
Maar ja , wanneer ?


Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 06-15-2018

Voor Keun en Jantje;

KV Oostende stelt nieuwe ondervoorzitters voor (die aandelen kochten van Coucke en Callant)
Redactie KW


Met Frank Dierckens en Gino Vanderhaeghen stelt KVO straks twee kersverse ondervoorzitters en aandeelhouders voor.

Frank is al sponsor met Diaz en Gino ook met Vanver.
Beiden kochten aandelen met hun eigen geld en niet van hun bedrijven.

Hopelijk nu nog Vandermarliere en Verhulst met hun eigen centen...


Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 06-16-2018

djuu , kheb toch wel juist een nieuwe auto op't ooge

en uit het verleden heb ik gehoord dat 25.000 niet genoeg is , als een concurrent meer geeft

Vailliant wou sponsoren, maar er is één die meer geeft, dus ja


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 06-23-2018

Er heerst wat ongerustheid op fb over de stand van zaken en vooral over de transfers

Er werd beloofd om het budget op te trekken met 2milj er is ongerustheid bij het aankopen van jonge gasten ..... en vooral we gaan voor play off 1 ??

Ik zie het zo het zal erop of eronder zijn ...liever jonge gasten die voor een bal vechten dan vedette die hem te goed voeld om meter meer te lopen

Ik maak me wel ongerust bij het uitblijven van onze keeper , een sterke middenvelder (er is geen speler aangetrokken die beter is dan onze oude of onze vertrekkers ) en vooraan rekenen ze nu plots op Gano ?? volgens mij zitten we heel mager vooraan als pure spitsen ( ik reken Gano er niet bij )

Dus versta het ongerustheid .... maar we moeten die jonge gasten de kans geven ....liever werkvoetbal en af en toe verliezen dan de vele achteruit pasjes op de keeper en geen beweging in heel je ploeg

Komaan Devroe koop Gano voor Anderlecht voor 2milj .... dan zeg ik nooit geen kwaad woord meer over je Smile Smile Smile


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - tim2pin - 06-23-2018

(06-23-2018, 07:14 AM)Keun Wrote: Er heerst wat ongerustheid op fb over de stand van zaken en vooral over de transfers

Ik versta die ongerustheid eigenlijk totaal niet.

Ik vrees dat sommigen de voorbije jaren wat te verwend/verblind zijn geweest, vooral in het uitgeven van $$$. De dagen dat we 2 miljoen betalen voor een onbekende zwarte parel zijn voorbij. En het gaat er niet om van hebben we dat budget of niet, het gaat erom dat we inkopen/aantrekken met kennis en inzicht die passen in de visie en het spelbeeld van de sportieve staf.
Trouwens de transfers dit seizoen kunnen mij misschien meer bekoren dan degene die we de voorbije jaren hebben gekregen. De jonkies die we op dit moment aantrekken (of willen aantrekken) hebben volgens mij meer potentieel dan de jonkies die we vroeger hebben aangetrokken. Milic, Canesin, Lukaku, Blazevic, Bossaerts, Saviour, Banda, Van der Heyden, Vandewiele ... <----> Faes, Boonen, Marquet, Guri, Vanheusden? ... Het zal er natuurlijk nog moeten uitkomen, maar die hebben echte wel een mooie toekomst voor zich.

Een gooi doen naar POI vind ik dat iedere ambitieuze middenmoter moet uitspreken, als je voor aanvang zegt we mikken op de voorlaatste plaats dan kun je er beter mee stoppen. Topsport draait nu eenmaal om winnen, niet om ergens achterop te hinken en tevreden te zijn met deelname. We hebben een TD met tonnen ervaring, een jonge beloftevolle trainer (alom geprezen) en een ervaren sportieve staf die een nuchtere, hardwerkende visie uitdraagt zoals dat voor KVO hoort te zijn, ik weet niet wat we meer willen?

Ik heb anders een voorstel voor die ongeruste supporters we halen glamourboy Leekens als trainer en TD en vullen aan met spelers Buffel (37), Simons (40), Deschacht (37), ... kopen ergens nog een oostblokker voor 5 miljoen waar de trainer niet om gevraagd heeft, ergens nog een afrikaan of 2 voor 2,5 miljoen, lijkt me zeker een garantie op succes, gaan ze dan tevreden zijn?

Bescheidenheid en voortdoen zoals we bezig zijn dat is het echte KVO.

Trouwens ik begin die FB pagina van KVO hoe langer, hoe meer zo lachwekkend te vinden dat het zelfs zielig wordt. Niveau, nuance, inzicht, verstand = 0,0


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 06-23-2018

Tim ik kan je mening volgens .... maar iedereen mag van mij ze eigen mening uiten

Ik zie ook liever een ploeg werkers dan bende vedetten ..... wat ik mij ongerust maak is dat w met paar vedetten gaan zitten die duur betaald en geen maarwaarde meer zijn buiten Lombaerts natuurlijk

En zovlug mogelijk een keeper halen zou ik zeggen en ergens nog een superstips in wording Smile


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Lucje - 06-30-2018

Is er al nieuws aangaande eventuele interesse in de 4 spelers die thans bij de B-kern zitten ?
Vind het jammer dat we Leya-Iseka niet konden aantrekken om budgetaire redenen gezien eerst Gano dient verkocht te worden.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 06-30-2018

Gano en Lombaerts zijn er erg zware last na het vertrek van mc

Die 4 worden nog betaald door kvo ....dus waarom zouden ze zich haasten op het einde van de transfers zal er wel meer schot in komen en zullen de prijzen ook zakken
Dus waarom niet eind juli een einde stellen aan de transfers ipv eind aug.

Toch beetje benieuwd naar ons nieuw seizoen .... toch benieuwd wat er nog zou bij komen ....we hebben nog de kers op de taart nog Smile