MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



Stand van zaken van ons weireldploegsje - Erudict - 03-19-2015

t800d200 Wrote:Ruiz is een speler van M.C. niet van Lille.
Hoe weet je dat?


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 03-19-2015

t800d200 Wrote:Ruiz kan zeker dat peil aanhouden van de laatste wedstrijd , met nog beter spelers in zijn omgeving .
Ruiz is een speler van M.C. niet van Lille.

Het is niet dat je 4% aandelen heeft dat de spelers dan je eigendom zijn hé , MC kan mss wel iets forceren maar heeft nog altijd contract met Lille hé

bekijk ruiz over heel het seizoen en niet over één wedstrijd Wink .... zou hem ook graag zien blijven bij ons , maar volgens de media is hij van ons en zullen ze veel geld moeten neerleggen voor ruiz ??????


Stand van zaken van ons weireldploegsje - santafab - 03-19-2015

Als hij nog een paar keer in de Gazetto della Sport gaat staan, gaat hij hier niet lang meer blijven...
Hopelijk kunnen ze hem houden !


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-01-2015

Is dat vandaag niet dat er een nieuwe directeur word aangesteld ??


Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 04-01-2015

Keun Wrote:Is dat vandaag niet dat er een nieuwe directeur word aangesteld ??


ook geen dag om te vergeten........ 1 april Big Grin

ik was er ook ingelopen, dat ze vandaag de stand van zaken en de toekomstplannen zouden bekend maken Wink


Stand van zaken van ons weireldploegsje - .bakkertje - 04-01-2015

jantje Wrote:
Keun Wrote:Is dat vandaag niet dat er een nieuwe directeur word aangesteld ??


ook geen dag om te vergeten........ 1 april Big Grin

ik was er ook ingelopen, dat ze vandaag de stand van zaken en de toekomstplannen zouden bekend maken Wink

der werd zelfs gezegd dat Fredje ontslagen was en vervangen werd door die baskettrainer van oostende Big Grin


Stand van zaken van ons weireldploegsje - etixxxx - 04-06-2015

Beste KVO-supporters, tijd om nog eens een stand van zaken te geven he.
Ons seizoen was extreem wisselvallig. Zalige start, patat tegen kortrijk en slechts laatste matchen ervan hersteld.
10e plaats, ok, kan ik mee leven voor ons 2e seizoen, maar spektakel na nieuwjaar was onvoldoende. Sorry hiervoor.
Maar belangrijkste: voor het eerst in de geschiedenis speelt kvo 3 opeenvolgende jaren in 1e klasse!! Bedankt aan alwie daaraan meegewerkt heeft.
En onderschat dat niet, vraag maar aan cercel of lierse hoe PO3 voelt, de aarde zakt weg onder uw voeten.

Qua inzet zag ik iets fantastisch tegen Waasland-Beveren. Onbelangrijke match voor ons, maar ik had spelers gevraagd om voor jullie alles te geven. En wat een heerlijke match werd dat. Tegen Zulte-Waregem gingen we op elan verder.

Tegen Lokeren was het een rare match. In de eerste helft zongen jullie 'wij willen voetbal zien' en ik had zin om mee te zingen. Maar zo een sterke 2e helft, dat verdiende beter dan de 1-2. PO2 wordt moeilijk, maar we mogen niet opgeven, spelers willen er ten volle voor gaan.

Het is dus een moeilijk seizoen om conclusies uit te trekken voor volgend seizoen. Ik ben het niet eens met sommigen die hier beweren dat we moeilijk seizoen zullen hebben. Zou niet mogen, we hebben een echte basis waarop we kunnen verderwerken. De ambitie is simpel: weer een stapje vooruit zetten, rustig opbouwen, linker kolom ambieren.
Veel ploegen degraderen in het 2e seizoen. Daarom kozen we voor veel ervaring, en we hebben ons vlot gered. Nu kijken we verder en kunnen we jonger gaan. Met Biebauw, Milic, Locigno, Musona en Vandendrièssche komt er al heel wat talent bij, dat er dit seizoen niet vanaf de start bij was. Ik vind daarmee dat we al een zeer goede basis hebben, die vlot mee moet kunnen in 1e. Nu nog grondig analyseren hoe we onze 2 zwakste punten (tegendoelpunten op stilstaande fases, en zelf te weinig scoren) kunnen wegwerken en we zouden moeten gewapend zijn voor een nieuw seizoen, dat zich zeer boeiend aankondigt. Volgend seizoen kan echt ons seizoen worden.....

Natuurlijk mag onze kern niet te breed zijn, en zullen we dan enkele spelers moeten verkopen/verhuren/niet verlengen.

Financieel bouwen we razendsnel aan ons kvo-project. Quasi alle sponsors blijven, de meeste verhogen in bijdrage, en er komen er veel bij. Wekelijks nieuwe! Volgend jaar gaan we bvb naar bijna 1.000 business seats...
Budget gaat dus weer omhoog, en ondanks de vele nieuwe spelers en hogere ambities blijven de abonnementen echt goedkoop. Iets duurder in de C, maar daar is een galamatch tegen Lille èn nog enkele verrassingen inbegrepen.
PO2 blijft inbegrepen qua poulematchen, evt PO1 natuurlijk niet. Hopelijk kunnen we ooit die mini-abonnementen uitgeven..
Voor wie max €99 kan uitgeven, hebben we in de ex-bezoekerstribune staanplaatsen gecreeerd. Voetbal aan zee moet voor iedereen betaalbaar blijven. En zo zal ons thuisgevoel nog meer spelen in het Albertpark.

Bedankt voor jullie trouw. Dit seizoen hebben we voor de thuissupporters een gemiddelde bezetting boven de 90%! Daarom komen er volgend jaar bij, en dus minder uit-bezoekers. En het seizoen daarop hebben we onze gloednieuwe grote tribune, en dus weer wat extra plaatsen.

En zo proberen we stap per stap, alles elk jaar te laten groeien : sportieve kern, onze supportersgroep en onze businessgroep.

Bedankt voor jullie fenomenale steun dit seizoen, we gaan er nog een leuke einde proberen aan te breien, maar vooral : ik voel dat we de basis hebben gelegd voor veel voetbalplezier-aan-zee volgend seizoen. Een belangrijk jaar richting de ontbolstering van het enige echte weireldploegsje!

Marc


Stand van zaken van ons weireldploegsje - kohae - 04-06-2015

Marc,

Bedankt voor je update. Ik kan me perfect vinden in je bevindingen & doelstellingen.

We staan er inderdaad fantastisch voor, en zijn dit seizoen bij momenten ongelooflijk verwend geweest. T was ook een paar keer niet goed, maar na 25 jaar KVO-fan ga ik daar echt niet moeilijk over doen. De gouden serie in de herfst heeft ons waarschijnlijk wat teveel doen hopen.

Benieuwd welke stap we volgend seizoen kunnen zetten. De reeds gekende transfers lijken een goeie zaak, maar het zal ook wel een evenwichtsoefening zijn hoe om te gaan met de huidige kern. Met wie gaan we verder, voor wie groeien we te snel, wie zit er met zijn gedachten elders, wie wordt er weg gekaapt. In elke categorie kunnen ongetwijfeld namen gezet worden.

Ik hoop alvast dat we stijlvol afscheid kunnen nemen van diegenen waarvan het KVO-verhaal stopt. Mijn appreciatie voor iedereen die een bijdrage heeft gehad aan de voorbije 4 jaar voetbalfun is immers bijzonder groot, en in de harde voetbalwereld is er vaak te weinig ruimte voor open doekjes.

Bedankt aan allen voor een fijn seizoen, en nu al hongerig naar wat t einde van het huidige & het begin v t volgende zal brengen!

Korneel


Stand van zaken van ons weireldploegsje - André Van Nieuwenhuysen - 04-06-2015

Bedankt Voorzitter voor de stand van zaken.
Stap voor stap verder werken aan de uitbouw van ons Weireldploegsje en elk jaar proberen iets beter te doen...
En dat er af en toe eens een mindere wedstrijd tussen zit dat nemen we er maar bij.
Rome heeft men ook niet gebouwd in één jaar.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - pinanti - 04-06-2015

Bedankt Voorzitter voor Uw post.
Ik ben 1 van de sommigen die denken dat het volgend seizoen moeilijk zal worden.
Ik verander niet van mening.
Milic en Lucigno moeten nog veel leren in eerste.
Wat als Musona gekwetst uitvalt ?
Wie op linksachter als Lukaku vertrekt ?
De goals op corner en vrije trappen die we binnen krijgen : zie ik nog niet snel veranderen,enz,.......
Hopelijk zie ik het verkeerd.
Bedankt voor Uw onschatbare inzet voor KVO.