MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-06-2015

Bedankt voorzitter ,

Rome is idd niet in jaar gebouwd , de basis is er .... maar denk dat we toch paar van die basis van de hand moeten doen ... spelers die hun blijkbaar niet goed in hun vel voelen bij ons zonder namen te noemen

toro en couli moesten depoitre doen vergeten ... samen kwamen ze niet in de buurt van depoitre
Kwa transfers hebben we mss fouten gemaakt en moeten we lessen uittrekken

Vrije trappen en corners is idd om bij te huilen ...heb soms gevoel dat de één niet wil voor de andere spelen
Doelpunten tegen op corners ... trainen en trainen maar zitten sommige spelers niet echt aan hun plafond ??
Waar we vorig jaar geluk mee hadden zit dit jaar tegen

Wat gaat er gebeuren met de samenwerking met Lille ? of komt er geen samenwerking ?

Ik ben tot nu toe met de huidige kern ook niet overtuigd dat we de linker vak gaan halen
Er gaan toch een paar spelers moeten vervangen worden door meer kwaliteit als we play off 1 willen ooit willen halen


Stand van zaken van ons weireldploegsje - hans - 04-06-2015

Beste etixxx

Top 3 jaar eerste klasse !!!!
Merci


Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 04-06-2015

ik denk dat we door de competitie hervorming,
toch enkele jaren zullen safe zitten in eerste klasse
we zijn dus op het juiste moment bij de grote terecht gekomen en gebleven

elke seizoen een stapje vooruit, dat horen we graag ,
we zouden dat ook graag op het veld zien natuurlijk,
daarom zoeken ze dus nog iemand die vlot scoort en iemand die ze verhinderd
hopelijk worden ook de mensen die vertrekken, deftig vervangen.

want als de internationals vertrekken ..... en te laat of gekwetst terugkeren Big Grin
hebben we problemen

er was ooit sprake van samenwerking met een topploeg , Franse ? Engelse ?
komt er daar nog iets van voort of bouwen we ons eigen ploeg zonder hulp


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Strangeloaper - 04-07-2015

Bedankt Marc,
Wij hebben het volste vertouwen in jouw strategie en in het uitbouwen van KVO op alle niveaus. Ik ben al zeker 50 jaar supporter. Eerst van ASO en daarna van ons weireldploegje. Ik heb nog nooit meegemaakt dat KV 3 seizoen in eerste klasse speelt. Dus het is een succes. We zijn dit jaar nooit in de problemen geraakt. Dat is fantastisch. Het is niet steeds met mooi voetbal. Het zij zo.
Op het forum komt er zeer vlug kritiek. Trek het je niet teveel aan, voorzitter!!!!!! De kritiek is niet steeds gegrond. Vroeger was dat ook al zo. Sommige supporters gingen de trainer al buitengooien!! De kern was niet OK!!! Teveel oudjes!!! Het resultaat van het seizoen is voor mij dik in orde: PO2. Mooi resultaat!!!!! Proficiat!!!!!


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Erudict - 04-07-2015

Bedankt voor de open communicatie, voorzitter.
Ik kan mij goed vinden in deze brief.
Echter, ik ben ervan overtuigd, het klassement zoals deze na 30 speeldagen was loog niet. 10de positie, sterker dan westerlo en zwakker dan mechelen.
dixit:
[Image: 1PF3MaU.png]
In de problemen komen volgend seizoen, dat denk ik ook niet. Alles heeft te maken met wat de ambitie is. Relatief groot verschil tussen de 14de plaats en de 8ste plaats.
Voor de linkerkolom te ambiëren is toch nog wat kwaliteit nodig. Verschillende spelers spelen op hun limieten of er zelfs boven (wat volledig het verdienste van Fred is), een ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel.

Of die linkerkolom voor ons is weggelegd volgend seizoen zal dus nog afwachten zijn wat de transferperiode voor ons zal betekenen.
Toch geloof ik in deze gezonde ambitie en in ons project.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-07-2015

In problemen komen met de huidige aankopen , dat denk ik niet ...maar in voetbal weet je nooit !
Kan van zoveel factoren afhangen ...
Maar de huidige transfers lijken me idd goeie aankopen , met vandriessche kan je naar een oorlog Wink
Bibauw bewees de laatste maanden ook sterk in ze doel te staan , locigno en milic hebben nog wat aanpassing nodig

Blijf ruiz ?

ik persoonlijk zou me 2 huidige target mannen van de hand doen en 2 nieuwe in de plaats brengen
ik hoopte op een Pollet en diaby Smile Smile ...maar voor pollet denk dat het kosten plaatje te duur ga zijn , maar hij zou goed passen in ons spel met musona
Wie weet vind Devroe een jonge spits ergens op aarde waar ons mondje open van valt Smile
moeten niet altijd de duurste zijn die de beste zijn !
Maar musona zie ik volgend seizoen potten breken als hij gesteund word door een goeie collega type santini


Stand van zaken van ons weireldploegsje - t800d200 - 04-10-2015

Bedankt Marc voor de goede inzet en ook voor alle bestuursleden we zijn er toch weer ingeslaagd in eerste klasse te blijven .
Op naar volgend seizoen en proberen die play off 1 te halen want daar is geld mee te verdienen en onze ploeg verder te versterken .
Doe zou verder en we komen er zeker bij de top zes.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - carlo - 04-11-2015

Hoi Marc, leve de goede voornemens die ieder jaar opnieuw gemaakt worden... '
Op 31/12/2014 schreef je:
Hello allemaal, hier is jullie Etixxxx weer. Veel succes met het forum! En ik kom zeker regelmatig een svz van ons aller kvo posten.

De tijd vliegt hé, net als de voornemens.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - etixxxx - 04-12-2015

Ik kom hier wel regelmatig rondneuzen hoor. Maar ja, tijd is in 2015 beetje een probleem, nogal veel aan het gebeuren op zakelijk vlak, nooit gedacht dat ik zo hard ging moeten werken. Maar wel boeiend!

Qua kvo : bedankt voor wie gisteren de verplaatsing maakte naar moeskroen, jullie bleven zelfs gans de match positief, kvo heeft echt de beste supporters van het land. Maar wat we toonden was een ramp he, tegen een der zwakkere 1eklassers, en zij hadden dan nog 5 gekwetsten. Sorry voor de marteling. Het was niet de leukste avond van ons leven...

Conclusie : Stand van zaken van ons weireldploegsje : ik weet het zelf even niet meer. Effe bezinnen. En dan weer vechten, want dat hoort bij opbouwen: hoogtes en laagtes. Maar nu wel genoeg laagtes gehad. Op twitter zou ik gezegd hebben : #benhetnuwelbeetjebeudielaagtes.


KVO4ever,

Marc


Stand van zaken van ons weireldploegsje - .bakkertje - 04-12-2015

ja, in 2015 hebben we echt teveel laagtes gezien, hopelijk grote kuising in het elftal na het seizoen