MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - oostendenaar - 10-17-2018

Ik denk dat Callant de prijs van de overname in schijven aan Coucke betaalt.
Net zoals de transfer van Dimata naar Wolfsburg in schijven zal worden betaald. De betalingen voor Dimata zullen dan worden aangewend door Callant om Coucke te betalen voor de overname.

Vermoed ik, want het artikel trekt op geen zak.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - kavéé - 10-18-2018

Er wordt veel geschreven door dit soort van 'journalisten' die hun eigen fantasie of theorie als werkelijkheid nemen, gebaseerd op een wild gerucht. Veel aandacht zou ik er niet aan besteden, want hoe de financiële vork aan de steel zit ivm de overnamen, zullen we nooit weten vrees ik.

Ik las ook net zo'n artikel dat het contract met onze hoofdsponsor (Willems Veranda's) na dit seizoen afloopt en daar werd de vraag gesteld of ze nog zouden verlengen. "Alles ligt open..." aldus KVO, maar vermits hij daar elke week naast MC op de tribune zit vrees ik voor een verlenging.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 10-18-2018

(10-18-2018, 09:45 AM)kavéé Wrote: Er wordt veel geschreven door dit soort van 'journalisten' die hun eigen fantasie of theorie als werkelijkheid nemen, gebaseerd op een wild gerucht. Veel aandacht zou ik er niet aan besteden, want hoe de financiële vork aan de steel zit ivm de overnamen, zullen we nooit weten vrees ik.

Ik las ook net zo'n artikel dat het contract met onze hoofdsponsor (Willems Veranda's) na dit seizoen afloopt en daar werd de vraag gesteld of ze nog zouden verlengen. "Alles ligt open..." aldus KVO, maar vermits hij daar elke week naast MC op de tribune zit vrees ik voor een verlenging.
Na bijna volledige staf ... spelers , dokter gaat hij nu nog de loop nemen met onze hoofdsponsor gaan .... kvo de ploeg van hart me kl.... wie geloofd er die pipo nog


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Lucje - 10-18-2018

Alle grote sponsors zijn er gekomen door en vooral voor Marc Coucke. De vorige voorzitters van KVO zijn er nooit in geslaagd een grote vis aan de haak te slaan. Heb allang een vermoeden dat Willems MC zal volgen naar RSCA.
Niet bij de pakken blijven zitten KVO en eens praten met de brouwerij van Van Honsebrouck.
En MC gaat de macht van de managers beperken nadat hij zelf het makelaarsbureau van Frenay 3 miljoen Euro aan de transfer van Dimata liet verdienen.
Die man komt nergens nog geloofwaardig over.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - pinanti - 10-19-2018

(10-18-2018, 07:30 PM)Lucje Wrote: Alle grote sponsors zijn er gekomen door en vooral voor Marc Coucke. De vorige voorzitters van KVO zijn er nooit in geslaagd een grote vis aan de haak te  slaan. Heb allang een vermoeden dat Willems MC zal volgen naar RSCA.
Niet bij de pakken blijven zitten KVO en eens praten met de brouwerij van Van Honsebrouck.
En MC gaat de macht van de managers beperken nadat hij zelf het makelaarsbureau van Frenay 3 miljoen Euro aan de transfer van Dimata liet verdienen.
Die man komt nergens nog geloofwaardig over.
Inderdaad.
En hij staat weer volop in de belangstelling waar hij op geilt :hij zal het eens allemaal "regelen" met weer eens een of andere commissie , laat me niet lachen.
Willems zie ik ook vertrekken.
500.000 Euro per jaar kwijt ?
Alsjeblief , dank U wel.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - oostendenaar - 10-19-2018

Dat Coucke de macht van managers wil inperken vind ik zeer goed. Alleen is hij weinig consequent. Als theodorczyck niet verkocht raakt, kan Bayat opeens geen kwaad meer. En de relatie tussen Devroe en Star Factory lijkt me ook niet gezond.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - kavéé - 10-20-2018

Het gevaar is nu dat natuurlijk alles in twijfel kan worden getrokken. Ik denk dat er zich sowieso veel ongemakkelijk zullen voelen in het voetbalwereldje, maar belangrijker is dat er snel strenge en duidelijke regels worden gemaakt mbt makelaars & arbiters en dat er geen grijze zone meer is.

Verder hoop ik ook dat de arbiters niet speciaal geviseerd zullen worden nu. Maar het niveau van sommige supporters kennende zullen zij zich wel weer laten vangen en zal het niet lang duren voor iedereen over dezelfde kam zal worden geschoren. En ja, ook ik roep al eens op de arbiter, maar om die mensen nu nog extra druk op te leggen? Het zal niemand ten goede komen.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - wiender - 10-21-2018

(10-19-2018, 05:57 PM)pinanti Wrote:
(10-18-2018, 07:30 PM)Lucje Wrote: Alle grote sponsors zijn er gekomen door en vooral voor Marc Coucke. De vorige voorzitters van KVO zijn er nooit in geslaagd een grote vis aan de haak te  slaan. Heb allang een vermoeden dat Willems MC zal volgen naar RSCA.
Niet bij de pakken blijven zitten KVO en eens praten met de brouwerij van Van Honsebrouck.
En MC gaat de macht van de managers beperken nadat hij zelf het makelaarsbureau van Frenay 3 miljoen Euro aan de transfer van Dimata liet verdienen.
Die man komt nergens nog geloofwaardig over.
Inderdaad.
En hij staat weer volop in de belangstelling waar hij op geilt :hij zal het eens allemaal "regelen" met weer eens een of andere commissie , laat me niet lachen.
Willems zie ik ook vertrekken.
500.000 Euro per jaar kwijt ?
Alsjeblief , dank U wel.

Ik zie Willems wel blijven. Alleen niet aan die prijs ...


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - fonzie - 11-02-2018

Met confrontaties tegen Gent, Anderlecht en Standard verwacht je geen verschuivingen onderaan het klassement, maar Moeskroen, Zulte Waregem en Lokeren pakken alle drie punten. Dat wil dus zeggen dat het voor ons stilaan 5 voor 12 wordt.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - carlo - 11-02-2018

Mijn geheugen is dat niet meer en dus vraag ik of, wat ik denk te weten, wel klopt namelijk dat wij enkele jaren terug thuis uit de halve finale van de beker gebonjourd werden door Mechelen met Maes als trainer ... Coppa ging spectaclair neer zonder dat er een KVO speler dichter dan 1m van hem stond ... en het kopbaldoelpunt werd afgekeurd door .... ja, wie was die ref ???  en Maes mocht de beker op zijn palmares schrijven, je zou voor minder vrienden worden.