MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
De trainer - Printable Version
Kustboys Forum
De trainer - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: De trainer (/showthread.php?tid=62)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35


De trainer - carlo - 04-19-2015

Beste supports-vrienden

Aan de persoon die met het idee speelt om Fred te vervangen zeg ik gewoon: rot zelf op want wat heb jij KVO al gebracht?
Ja, ik heb het ook al meegemaakt dat ik mij afvroeg waarom een bepaalde vervanging, en waarom er niet offensiever gespeeld werd maar het is de verdienste van Fred, en zijn verdienste alleen, dat de groep ondanks mindere matchen het tot maar waar maakte om zonder al teveel problemen in eerste te blijven. Hij kreeg een paar Wintertransferts maar het zijn deze niet die ons in eerste gehouden hebben !

Fred heeft zijn opdracht volbracht ondanks het totaal gebrek aan gestalte en scorend vermogen. Dat was zijn opdracht en dat heeft hij gebracht. Wie kan hem dan wat verwijten ?

Fred heeft ons een ploeg en een mentaliteit gegeven. Dit jaar moest hij het doen met een paar oude paarden ter vervanging van Lepoitre en voor de rest een bende liliputters.

Laat die kleintjes maar draven maar steek er ten minste enkel spelers bij die gewicht en gestalte in de schaal kunnen leggen samen met jeugdig enthousiasme. Als Fred er dan eentje kan kneden tot het niveau waar hij Jonckheere gebracht heeft gaan wij nog plezier beleven.


De trainer - Erudict - 04-19-2015

Zonder Fred zaten we nog in 2de of 3de zelfs.
Dan zou Coucke niet bij ons gekomen zijn en zaten we nu iedere thuiswedstrijd met 700 man in het stadion.


De trainer - hans - 04-19-2015

Wie zegt dat vdb weg moet????????


De trainer - carlo - 04-19-2015

Dat weet ik niet Hans, is gewoon een artikel in Nieuwsblad dat overgenomen werd door andere bronnen en waarop vanuit de club geen krachtige ontkenning kwam. Werd ook rondverteld door een man die veel op KV rondloopt maar ja, wat is dat waard hé.
Van heel de club is er maar één persoon die ik op zijn woord vertrouw en dat is de voorzitter.


De trainer - hans - 04-19-2015

Laat ons 3 keer winnen ...


De trainer - Keun - 04-19-2015

Denk dat er ééntje in ze gat gebeten is ...na wat mindere goeie matchen en na dat piwie ze mond open deed dat het niet al zijn schuld is en er zwakke transfers kwamen ...denk dat uit die hoek komt Wink

Ach wij gaan er niet veel aan veranderen hé, wie weet staat hij hier dan met een jaar of 3 terug om kampioen te spelen Smile Smile


De trainer - geertje - 04-20-2015

Als je zaterdag na de match bijna de volledige C Fred zijn naam hoort roepen dan weet je genoeg
de supporters zijn hem niet beu.


De trainer - Socrates - 04-20-2015

Na de wedstrijd kvo-kvk zouden ernstige dingen gezegd zijn en sindsdien zou er iets gebroken zijn die niet meer te herstellen valt. Het feit dat MC de geruchten niet ontkent en gewoon geen commentaar geeft is eigenlijk voor een grote communicator als hem al een antwoord op zich. Ik vrees dat wij na de play-offs het slechte nieuws officieel zullen krijgen.
Op sportieve vlak wat heeft VDB verkeerd gedaan ? Volgens mij niet veel !
Als er interne ruzies zijn moeten ze dat ook intern gladstrijken.
Hem vervangen kan alleen gerechtvaardigd worden als de nieuwe trainer van een ander kaliber is en dus geen Bob Peeters, Vukomanovic of Vanderhaegen maar een trainer met een serieus palmares (en dus waarschijnlijk niet betaalbaar voor kvo).
Als wij willen dat VDB blijft, dan is het de moment om onze steun te betuigen, als het al niet te laat is.
Zo kunnen wij misschien MC overtuigen om zoals Vakantieman al vroeg, rond de tafel met het hele technische staf te zitten om een oplossing proberen te vinden.


De trainer - Keun - 04-20-2015

Socrates Wrote:Na de wedstrijd kvo-kvk zouden ernstige dingen gezegd zijn en sindsdien zou er iets gebroken zijn die niet meer te herstellen valt. Het feit dat MC de geruchten niet ontkent en gewoon geen commentaar geeft is eigenlijk voor een grote communicator als hem al een antwoord op zich. Ik vrees dat wij na de play-offs het slechte nieuws officieel zullen krijgen.
Op sportieve vlak wat heeft VDB verkeerd gedaan ? Volgens mij niet veel !
Als er interne ruzies zijn moeten ze dat ook intern gladstrijken.
Hem vervangen kan alleen gerechtvaardigd worden als de nieuwe trainer van een ander kaliber is en dus geen Bob Peeters, Vukomanovic of Vanderhaegen maar een trainer met een serieus palmares (en dus waarschijnlijk niet betaalbaar voor kvo).
Als wij willen dat VDB blijft, dan is het de moment om onze steun te betuigen, als het al niet te laat is.
Zo kunnen wij misschien MC overtuigen om zoals Vakantieman al vroeg, rond de tafel met het hele technische staf te zitten om een oplossing proberen te vinden.

Ook gelezen .... Ik heb ook dat gevoel ,MC zou al lang de pers te woord staan
Dat het erop zat tegen Kortrijk ..kan ik wel beetje begrijpen

Een trainer houden na interne ruzie vind ik geen goed idee , ofwel moet je Devroe ontslaan ... Vele van de kvo familie zou hem natuurlijk liever zien vertrekken ...door ze naam en faam Sad maar iedereen moet een nieuwe kans krijgen ... mss waren er geen centen voor handen hé om deftige spelers te kopen , MC kan niet eindeloos alles betalen hé
maar blijf erbij Devroe heeft even zelfs nog meer boter op ze hoofd dan VDB want de Devroe heeft pak meer ervaring in het wereldje dan VDB
Onze trainer vervangen door een vukomanovic enz... is verkeerd , dan doe je gewoon verder met je eigen trainer !
Kom je met een meester coach voor de dag ....dat is dan weer ander verhaal


De trainer - mikedanneels - 04-20-2015

Sorry, maar dit is enorm respectloos!!!!

Fred heeft ons van middenmoot 2e klasse naar middenmoot 1e klasse gebracht. In 4,5 jaar heeft hij ons een eindronde in 2e klasse, een titel in 2e klasse en winst in POII bezorgd. Tevens gaf hij ons een aantal goeie bekerjaren met een halve finale vorig seizoen en bovenal heeft hij ons een 3e jaar 1e klasse gegarandeerd. Dit in niet altijd even makkelijke omstandigheden, en dit met vallen en opstaan.

Hem op deze wansmakelijke, onmenselijke manier aan de kant zetten is laag bij de grond. Zeker niet van het niveau MC. Ik ben er van overtuigd dat onze MC het zeker niet op deze manier wou of zou doen (ik hoop nog stiekem dat het artikel niet juist is of dat er nog iets kan veranderen).

Zoals ieder trainer/speler/manager heeft Fred fouten gemaakt. Dit lijkt mij ook meer dan normaal als jonge trainer. Aan hem om die fouten in te zien en hier uit te leren. (denkt men echt dat een ervaren, "grote" trainer geen fouten meer maakt??. De "grote vlaamse Mourinho" heeft ook een aantal keer op zijn bek gegaan, heeft een aantal keren terug zijn kans gekregen en is door zijn karakter/mentaliteit nu toch trainer bij een ploeg die meestrijdt voor de titel) (los of je voor of tegenstander bent van H.VHZB).
Wat ik wel spijtig vind is dat degene die deels toch de hand in eigen boezem moet steken zijn paraplu opentrekt om zo zelf uit de wind te kunnen staan. Vindt hij zelf dat zijn werk geslaagd is? Vindt hij zelf dat zijn werk in het verleden zo geslaagd was? Een beetje zelfkritiek zou hier aan de orde zijn me dunkt.
Is het ook niet zo dat hij er is gekomen op vraag van Fred??...(zou dit dan niet de grootste fout geweest zijn dat fred gemaakt heeft??..)

Dit artikel, deze beslissing is echt een aanval, een messteek in de rug is..

(toch blij te horen dat de gewone supporter en de spelers (artikel Brillant/Siani) aan de kant van hun trainer staan)

Bij deze dus een oproep aan MC:
1: zoals hier eerder al geschreven: volledige meeting en screeningvan uw sportieve staf met rondvraag individueel en in groep inzake wat liep er "fout", wat kunnen en wat gaan we er aan doen.
2: geef Fred een eerlijke kans met een eerlijke ambitie en beoordeel hem dan op een waardige correcte manier.
3: verander uw transferbeleid: waarom enkel werken op mooie verhalen van managers en bureaus...

please MC, maak de juiste beslissing voor ons weireldploegske zonder de eigenheid van ons KVO te verliezen.

met dank