MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
De trainer - Printable Version
Kustboys Forum
De trainer - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: De trainer (/showthread.php?tid=62)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35


De trainer - Fabian - 04-29-2015

Ik zal ook uit volle borst Fredje zijn naam scanderen! Ook al verliezen we met 0 - 7 bij wijze van spreken, Fredje zal onze man blijven!


De trainer - Beadiemike - 04-29-2015

Stel je voor als werknemer een functioneringsgesprek krijgen waar ze zeggen dat je super goed je best hebt gedaan en dat je boven niveau presteerde maar dat het beter is voor beide dat er iets nieuws komt. Geld maakt de mens en sport kapot maar het kan helaas niet zonder. Patrick Lefevre begin maar te zweten want ik had meer verwacht van Etixx Quickstep dit voorjaar. Succes Fred, eens zien wie met zelfde materiaal beter zou gedaan hebben.


De trainer - Fabian - 04-29-2015

Ik ga totaal ook niet akkoord met de keuze, en wat daar allemaal op de persconferentie werd gezegd, is mooie praat! Maar verdienen we niet de echte reden? De echte reden van zijn 'ontslag'? Je mag het gerust houden op 'Verschillende visie', maar wat is er dan verschillend?

Als het bestuur het meent, en de sups wil betrekken, organiseren ze een avond waar we kunnen praten, discussieren enzoverder over onze ploeg! Onze wensen, onze ergenissen, onze angsten op tafel zwieren! Dat gebeurt nu niet echt! Dat stelt me teleur. Wij, de trouwe sups, de federatie, iedereen die KVO een warm hart toedraagt, willen een gezellige club, en geen afkooksel van een andere ploeg. Dat is mijn grootste angst, dat we teveel een andere eerste klasser gaan nadoen! Ik blijf liever een kleine garnaal, dan een grote walvis!

Fredje deed het goed, misschien te goed voor een beginnende coach! Eindronde, promotie, 9de, 10de met meer punten dan jaar evoor! Zijn rapport is beter dan dat van mij in de middelbare school! Waarom dan buiten? Peter Maes, Franky Dury, Hein Vanhaezebrouck. Allemaal hebben ze het vetrouwen gekregen in mindere tijden, allemaal hebben ze jaren met hart en ziel gewerkt bij hun ploeg. Sommigen met een kleine tussenstap! En ik hoop dat het met Fredje ook zo zal zijn. Een stap naar een andere ploeg om dan nog sterker terug bij KVO te komen! Dat hoop ik van harte.

Ik heb schrik dat ons KVO teveel een geldmachine aan het worden is. Ik wil weer dat kleine visserbootje zijn dan die grote piratenschip die zo nodig in de linkerhelft willen geraken!

Ik hoop dat het bestuur van KVO eens grondig nadenkt wat ze nu gedaan hebben! Want wat ze nu gedaan hebben, slaat wonden bij vele supporters!


De trainer - dirk - 04-29-2015

Elk ontslag is een triestige zaak , maar ik denk dat dit ontslag een goede zaak is voor zowel Fredje als voor KVO .
Oostende moet het hebben van jong talent die na een paar jaar kan doorverkocht worden om de club zelfbedruipend ( zoals MC vorig jaar reeds zegde ) , en met jonge spelers werken was nu eenmaal niet VDB's sterkste punt .
De nieuwe trainer moet kunnen werken met de jeugd , iets wat naar mijn mening een Sollied of een Leekens niet kunnen .
Vergeet niet dat we met onze max. capaciteit van 8000 man ons niet kunnen veroorloven wat andere clubs met een mogelijkheid van 15 à 20 000 meer toeschouwers ( 20.000 X € 15,00 = € 300.000 per match, X minimum 18 (15 + 3) matchen per seizoen nl.18 X € 300.000 = € 5.400.000 per seizoen ,enkel van ticketten .
Om beloftevolle spelers te krijgen van Rijsel , Anderlecht , Brugge , Standard , ............. enz. moeten deze beloften zeker speelkansen krijgen en ook goed omringd worden door enkele spelers die hen niet enkel gebruiken als waterdragers , maar hen ook helpen om progressie te maken .


De trainer - jantje - 04-29-2015

MC wil een ervaren trainer dus :

Sollied ......leert spitsen afwerken ( dit hebben we nodig )

Leekens..... moest nog ergens 10% voltooien ........Fred heeft hier al 90% gedaan ( dé kans voor Georges om eens aan 100% te geraken )

Antheunis.... een man die ervaring uitstraalt

Gerets .... denkt aan pensioen en vissen , Oostende de stad van gepensioneerden en vissers, waar kan je beter terecht

Broos......oud en wijs = ervaring

of snoept onze sluwe voorzitter , Peter Maes weg, voor de neus van RC Genk Big Grin


als we spreken over een ervaren trainer, denken we NIET aan Bob Peeters , Vuka..... of andere jongeren
we konden dan evengoed Fred houden


De trainer - Carlboro - 04-29-2015

Alex McLeish of Huub Stevens ?


De trainer - jantje - 04-29-2015

vereisten voor de nieuwe trainer = kennis van talen

Frans - Engels - Spaans - Kroatisch - eneuh...... een beetje nederlands :p


De trainer - oostendenaar - 04-29-2015

jantje Wrote:MC wil een ervaren trainer dus :

Sollied ......leert spitsen afwerken ( dit hebben we nodig )

Leekens..... moest nog ergens 10% voltooien ........Fred heeft hier al 90% gedaan ( dé kans voor Georges om eens aan 100% te geraken )

Antheunis.... een man die ervaring uitstraalt

Gerets .... denkt aan pensioen en vissen , Oostende de stad van gepensioneerden en vissers, waar kan je beter terecht

Broos......oud en wijs = ervaring

of snoept onze sluwe voorzitter , Peter Maes weg, voor de neus van RC Genk Big Grin


als we spreken over een ervaren trainer, denken we NIET aan Bob Peeters , Vuka..... of andere jongeren
we konden dan evengoed Fred houden
Je noemt allemaal trainers die serieus passé zijn (behalve Gerets)... Er is een reden waarom ze niet meer aan een club raken. PS: Vukomanovic en Peeters zouden het waarschijnlijk wel beter doen dan die oudjes die je opnoemt.


De trainer - Fabian - 04-29-2015

Keeskop roepen is genoeg Wink Alhoewel, we hebben geen hollanders meer zeker in de trainerswereld van belgië?


De trainer - Dee van de Zee - 04-29-2015

Fredje verdient vrijdag een mooi eerbetoon, dat spontaan vanuit de tribunes komt.

Hopelijk begrijpen dus ook alle supporters, dat verwijten aan het adres van bestuurders geen plaats hebben bij het afscheid van onze succestrainer.
Laat het Albertpark vrijdag tonen dat we waardig afscheid kunnen nemen, van iemand die we misschien liever hadden zien blijven.