MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
De trainer - Printable Version
Kustboys Forum
De trainer - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: De trainer (/showthread.php?tid=62)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35


De trainer - Keun - 04-30-2015

Been oke ...maar Vercauteren weet ik zo niet direct Sad .. ga wel trainer zijn die vrij is , vermits we al spelers halen die vrij zijn Wink


De trainer - jantje - 04-30-2015

Erudict Wrote:Een coach die eerlijk is in zijn analyses, aanvallend voetbal wil brengen, tactisch sterk is, niet moet hebben van luilakken, onze compititie toch kent, niet van de ene club naar de andere springt en vooral haalbaar is...
Dan kom ik uit bij Mario Been..

ik zie het al voor me........BEEN trainer bij ons en....... PIWIE in de tribune

en opeens roept er ééne vanuit de tribune...... KEESKOP .....ik heb ze het anders geleerd Big Grin Big Grin


De trainer - t800d200 - 04-30-2015

Spijtig voor Fred maar zegt het nogmaals een trainer niet langer dan vier a vijf bij de zelfde ploeg .
Toch is het een goede en correcte keuze van het bestuur er moet verandering komen .
Toch ook respect wat Fred hier bewezen heeft maar we moeten verder met andere gedachten en een andere concept van voetballen voor wie hoger op wilt natuurlijk.
Wat de keuze betreft van trainer laat ik aan het bestuur over en het gezond verstand , mijn gedacht is Trond.
Het gaat je goed Fred en vecht terug bewijs het nogmaals elders , en kom binnen vijf jaar terug.


De trainer - kohae - 04-30-2015

Erudict Wrote:Een coach die eerlijk is in zijn analyses, aanvallend voetbal wil brengen, tactisch sterk is, niet moet hebben van luilakken, onze compititie toch kent, niet van de ene club naar de andere springt en vooral haalbaar is...
Dan kom ik uit bij Mario Been..

Maakte indertijd bij Genk een heel goeie indruk; zou waarschijnlijk wel goeie keuze zijn! Zit ondertussen ook al een jaartje thuis, dus zal wel honger hebben.


De trainer - Carlboro - 04-30-2015

waarom eens niet aankloppen bij die nederlandse coach , neen niet dennis van wijk , niet mario been maar Huub Stevens , stuttgart zakt en ik denk dat hij deze zomer jobloos is


De trainer - pinanti - 04-30-2015

Erudict Wrote:Was KVM niet te min voor vercauteren waardoor hij er erg snel is opgestapt vorig jaar? Volgens mij wil die enkel een ploeg uit de g5 in België coachen. Matthijsen is zodanig belachelijk datk er ni eens op ga antwoorden.
Je laatste zin is de nagel op de kop.
Als ze dat doen is de alcohol van hun feestjes nog niet verwerkt.


De trainer - pinanti - 04-30-2015

t800d200 Wrote:Spijtig voor Fred maar zegt het nogmaals een trainer niet langer dan vier a vijf bij de zelfde ploeg .
Toch is het een goede en correcte keuze van het bestuur er moet verandering komen .
Toch ook respect wat Fred hier bewezen heeft maar we moeten verder met andere gedachten en een andere concept van voetballen voor wie hoger op wilt natuurlijk.
Wat de keuze betreft van trainer laat ik aan het bestuur over en het gezond verstand , mijn gedacht is Trond.
Het gaat je goed Fred en vecht terug bewijs het nogmaals elders , en kom binnen vijf jaar terug.
Je gedacht is Trond ? Met alle respect , maar waar zijn je gedachten ?
Oervervelend voetbal , altijd de lange bal naar voor , voorbijgestreefd !
Zijn adagium : " Foetbol is sjimpel , je mot wiennen met 1 gol mer dan den ander "


De trainer - Homer - 04-30-2015

Sorry dit moet mij even van het hart maar met de namen die overal circuleren van Spongebob tot Sollied, van VanderElst tot Matthijssen,... geraak je geen plaats hogerop in het klassement! Ik hoop dat men hier eens een DEFTIGE (en de enige juiste ) uitleg geeft waarom niet verder gedaan wordt met FVDB! Want hij heeft al meer betekend voor KVO dan welke andere trainer die nu genoemd wordt. Het is een regelrechte schande dat Fredje aan de kant geschoven wordt. Is het de bedoeling om in het derde jaar eerste klasse dan toch degradatievoetbal te brengen? Amaai mijn kl.... als je zo abonnementen aan de man moet brengen!


De trainer - Keun - 04-30-2015

Hoop dat ze toch niet te lang wachten met de nieuwe naam.. Is voor niemand goed en we moeten vooruit , mss kan hij wat inspraak krijgen bij de inkomende transfers ...want we mogen de beste trainer van de wereld krijgen we hebben spitsen nodig die kunnen scoren!!!


De trainer - Lucje - 04-30-2015

Net terug uit het buitenland. Wat in de lijn van de verwachtingen lag is uitgekomen ttz het ontslag van Fred.

We mogen hier schrijven wat we willen, onze nagels afbijten, jammeren, klagen enz.
Heb gelukkig ook goed gelachen met sommige mensen hun grappige posts.

MC is de grote baas en de eigenaar van de club. Zoals in elke onderneming maakt hij de beslissingen en daar moeten wij als supporters ons bij neerleggen.

Fred heeft uitstekend werk geleverd en ik hoef hier al zijn tewerkstellingen niet meer op te sommen.

Dit jaar echter had MC gedacht een vooruitgang te maken en dit is helaas niet zo gelopen. Akkoord niet degraderen was het hoofdoel, toch moet men ontgoocheld zijn over bepaalde gang van zaken :

Paar voorbeelden van goeie en slechte zaken :

a) het aantrekken van vrije spelers Coulibaly, Ruytinx en Hoefkens die geen succes was.
b) Coulibaly was kop van jut bij menig supporter wegens geen inzet, geen loopvermogen enz. Mocht weken lang starten als vervanger van Depoitre alhoewel totaal ander profiel. Zou probleemloos 10x scoren. Werd zogezegd uitgescholden voor "zwarte". Een verhaal die totaal verzonnen was en bijgevolg de Nationale pers haalde, wat KVO in een slecht daglicht stak.
Wie was eigenlijk verantwoordelijk voor die transfer ???
c) Ruytinx, ook zeker geen meerwaarde, simpele speler van OHL en vriend van de trainer alhoewel nooit bevoordeeld geweest door Fred.
d) Jali en Ovono werden toch door Devroe gehaald.
e) De connecties van Devroe met Anderlecht hadden als resultaat dat we Canesin en Lukuku konden aankopen. Behalve uitlenen verkoopt RSCA zelden spelers aan Belgische clubs.
f) voor de belangrijke match tegen KVK maakte Milic zijn debuut in mineur en werd nog voor de rust vervangen.
g) bepaalde spelers mochten weken lang minder presteren vooraleer ze naar de bank werden verwezen.
h) Jonckheere laat optekenen in de pers dat hij alles aan Fred heeft te danken.
i) de spelerskern wordt gewoon overschat. Helaas zullen sommige spelers die zelfs de promotie hebben bewerkstelligd moeten opkrassen. Wat met de T2, T3 en T4 ? Vrees ook voor een paar van hen.
j) heeft VDB al het nodige diploma, want om comfort de regels te zijn moest MC ook Chris Janssens er bij nemen.

Ik heb zo een voorgevoel dat men reeds een voorakkoord heeft met een bepaalde trainer en dat we misschien nog een paar serieuze verrassende transfers gaan realiseren.

Ook heb ik de indruk dat onze volkse familieclub aan het wegebben is en dat het plaats zal moeten maken voor meer glamour.

Ik kan me absoluut niet vinden in trainers als Jacky Mathijssen, Brepoels, Leekens enz.
Bij OHL willen sommige supporters de Jacky persoonlijk komen afleveren.
Sollied : hoelang is het geleden dat hij nog een club trainde ?
Ook bij Bob Peeters heb ik mijn bedenkingen.
Een speler als Akpala aub zeg, ook het beste is eraf. Kan momenteel beter zingen dan voetballen. Moeten we de eventuele interesse aanschouwen als entertainer voor de businessclub of als speler.