MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
De trainer - Printable Version
Kustboys Forum
De trainer - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: De trainer (/showthread.php?tid=62)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35


De trainer - mikedanneels - 04-20-2015

Sorry, maar dit is enorm respectloos!!!!

Fred heeft ons van middenmoot 2e klasse naar middenmoot 1e klasse gebracht. In 4,5 jaar heeft hij ons een eindronde in 2e klasse, een titel in 2e klasse en winst in POII bezorgd. Tevens gaf hij ons een aantal goeie bekerjaren met een halve finale vorig seizoen en bovenal heeft hij ons een 3e jaar 1e klasse gegarandeerd. Dit in niet altijd even makkelijke omstandigheden, en dit met vallen en opstaan.

Hem op deze wansmakelijke, onmenselijke manier aan de kant zetten is laag bij de grond. Zeker niet van het niveau MC. Ik ben er van overtuigd dat onze MC het zeker niet op deze manier wou of zou doen (ik hoop nog stiekem dat het artikel niet juist is of dat er nog iets kan veranderen).

Zoals ieder trainer/speler/manager heeft Fred fouten gemaakt. Dit lijkt mij ook meer dan normaal als jonge trainer. Aan hem om die fouten in te zien en hier uit te leren. (denkt men echt dat een ervaren, "grote" trainer geen fouten meer maakt??. De "grote vlaamse Mourinho" heeft ook een aantal keer op zijn bek gegaan, heeft een aantal keren terug zijn kans gekregen en is door zijn karakter/mentaliteit nu toch trainer bij een ploeg die meestrijdt voor de titel) (los of je voor of tegenstander bent van H.VHZB).
Wat ik wel spijtig vind is dat degene die deels toch de hand in eigen boezem moet steken zijn paraplu opentrekt om zo zelf uit de wind te kunnen staan. Vindt hij zelf dat zijn werk geslaagd is? Vindt hij zelf dat zijn werk in het verleden zo geslaagd was? Een beetje zelfkritiek zou hier aan de orde zijn me dunkt.
Is het ook niet zo dat hij er is gekomen op vraag van Fred??...(zou dit dan niet de grootste fout geweest zijn dat fred gemaakt heeft??..)

Dit artikel, deze beslissing is echt een aanval, een messteek in de rug is..

(toch blij te horen dat de gewone supporter en de spelers (artikel Brillant/Siani) aan de kant van hun trainer staan)

Bij deze dus een oproep aan MC:
1: zoals hier eerder al geschreven: volledige meeting en screeningvan uw sportieve staf met rondvraag individueel en in groep inzake wat liep er "fout", wat kunnen en wat gaan we er aan doen.
2: geef Fred een eerlijke kans met een eerlijke ambitie en beoordeel hem dan op een waardige correcte manier.
3: verander uw transferbeleid: waarom enkel werken op mooie verhalen van managers en bureaus...

please MC, maak de juiste beslissing voor ons weireldploegske zonder de eigenheid van ons KVO te verliezen.

met dank


De trainer - Dee van de Zee - 04-20-2015

Toen ik hoorde dat er aan gedacht wordt(werd) om Fredje te vervangen door Vukomanovic (of Vanderhaeghen) had ik een reactie van ongeloof.
We hebben een relatief onervaren trainer, die nog veel kan bijleren.
Als je snel wil groeien moet je misschien een ervaren succestrainer binnen halen, maar Fredje vervangen door een even onervaren trainer met een kleiner palmares?
Ik krijg de indruk dat we momenteel te kampen hebben met groeipijnen. De aansluiting bij de subtop kan blijkbaar niet snel genoeg gaan. Daarbij verkijken velen zich ook op het succes van charleroi en vooral kortrijk. Coucke zei het vorig jaar zelf ; het eerste seizoen in de jupiler league verliep bijna te goed. Daardoor wordt dit seizoen van bevestiging verkeerdelijk bekeken als een seizoen van stagnatie of zelf achteruitgang.


De trainer - carlo - 04-20-2015

Ik hoop dat de supportersvereniging een duidelijk statement laten horen en zien met bijv. een spandoek: KVO = FVDB = KVO


De trainer - Fabian - 04-20-2015

je kan de vraag altijd doorspelen naar onze sfeergroep Smile maar ik ben wel voor zo'n spandoek!


De trainer - Socrates - 04-20-2015

Of
Fredje is een ketje van 't zeetje
Of
FVDB Kustboy forever


De trainer - geertje - 04-20-2015

En Devroe is een overloper, weg ermee. Leve Fred !!!


De trainer - geertje - 04-20-2015

Toch ook vreemd zaterdag dat als de C de naam van Fred scandeert onze voorzitter zelfs geen blik voor de supporters heeft.


De trainer - Fabian - 04-20-2015

Ze gaven elkaar wel een hand, maar idd, daarna niet echt meer een blik.

Wel schoon dat zowel de C tribune als de spelers probeerden Fredje naar voren te krijgen. Jammer genoeg niet gelukt, maar toch een teken dat hij nog steeds populair is, ondanks zijn 'beginnersfoutjes' die hij soms maakt. Al moet gezegd worden, hij werkt keihard voor KVO!


De trainer - tim2pin - 04-20-2015

mikedanneels Wrote:Sorry, maar dit is enorm respectloos!!!!

Fred heeft ons van middenmoot 2e klasse naar middenmoot 1e klasse gebracht. In 4,5 jaar heeft hij ons een eindronde in 2e klasse, een titel in 2e klasse en winst in POII bezorgd. Tevens gaf hij ons een aantal goeie bekerjaren met een halve finale vorig seizoen en bovenal heeft hij ons een 3e jaar 1e klasse gegarandeerd. Dit in niet altijd even makkelijke omstandigheden, en dit met vallen en opstaan.

Hem op deze wansmakelijke, onmenselijke manier aan de kant zetten is laag bij de grond. Zeker niet van het niveau MC. Ik ben er van overtuigd dat onze MC het zeker niet op deze manier wou of zou doen (ik hoop nog stiekem dat het artikel niet juist is of dat er nog iets kan veranderen).

Zoals ieder trainer/speler/manager heeft Fred fouten gemaakt. Dit lijkt mij ook meer dan normaal als jonge trainer. Aan hem om die fouten in te zien en hier uit te leren. (denkt men echt dat een ervaren, "grote" trainer geen fouten meer maakt??. De "grote vlaamse Mourinho" heeft ook een aantal keer op zijn bek gegaan, heeft een aantal keren terug zijn kans gekregen en is door zijn karakter/mentaliteit nu toch trainer bij een ploeg die meestrijdt voor de titel) (los of je voor of tegenstander bent van H.VHZB).
Wat ik wel spijtig vind is dat degene die deels toch de hand in eigen boezem moet steken zijn paraplu opentrekt om zo zelf uit de wind te kunnen staan. Vindt hij zelf dat zijn werk geslaagd is? Vindt hij zelf dat zijn werk in het verleden zo geslaagd was? Een beetje zelfkritiek zou hier aan de orde zijn me dunkt.
Is het ook niet zo dat hij er is gekomen op vraag van Fred??...(zou dit dan niet de grootste fout geweest zijn dat fred gemaakt heeft??..)

Dit artikel, deze beslissing is echt een aanval, een messteek in de rug is..

(toch blij te horen dat de gewone supporter en de spelers (artikel Brillant/Siani) aan de kant van hun trainer staan)

Bij deze dus een oproep aan MC:
1: zoals hier eerder al geschreven: volledige meeting en screeningvan uw sportieve staf met rondvraag individueel en in groep inzake wat liep er "fout", wat kunnen en wat gaan we er aan doen.
2: geef Fred een eerlijke kans met een eerlijke ambitie en beoordeel hem dan op een waardige correcte manier.
3: verander uw transferbeleid: waarom enkel werken op mooie verhalen van managers en bureaus...

please MC, maak de juiste beslissing voor ons weireldploegske zonder de eigenheid van ons KVO te verliezen.

met dank

... maar ik vraag me dan ook af wat 'wansmakelijker' is, na dit seizoen in onderling overleg mooi uit elkaar gaan of Fredje bv. in september aan de deur zetten?

Let wel, ik kan me wel vinden in het meeste van je post maar dat er geƫvalueerd wordt (ook de trainer) vind ik niet meer dan normaal.


De trainer - Keun - 04-20-2015

geertje Wrote:Toch ook vreemd zaterdag dat als de C de naam van Fred scandeert onze voorzitter zelfs geen blik voor de supporters heeft.


Wat er ook gebeurd onze voorzitter wil het beste voor kvo en heb alle vertrouwen in hem wat hij ook beslist !!

Zonder MC geen kvo !!! Devroe gaat het nu ook wel warm voelen worden onder ze gat Wink