MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) (/showthread.php?tid=629)

Pages: 1 2


[JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - André Van Nieuwenhuysen - 03-07-2022

De wedstrijd van het jaar voor vele KVO supporters  Smile
Valt er zaterdagavond iets te rapen?

Andere belangrijke wedstrijden voor ons dit weekend:
  • Standard-Seraing
  • Zulte Waregem-Eupen
  • Beerschot-Gent



RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - josée - 03-07-2022

SCHEIDSRECHTERS VOOR DER WEDSTRIJD K.V.OOSTENDE- CLUB BRUGGE V.V.

REF: ALEXANDRE BOUCAUT

AR1: VITO DI VICENZO

AR2: MATTHIAS MASSA

OFF4: MICHIEL DE CUYPER

VAR: KEVIN VAN DAMME

        JORDY VERMEIRE

        CHRISTOPHE SNOECK


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - pinanti - 03-13-2022

Het grote blunderboek.
Deze match hadden we nooit mogen verliezen , Brugge stond dikwijls onder druk,.... We lagen zeker niet onder , integendeel,...
We moesten hier minstens 1 punt halen.
Maar als je 3 ( ! ) maal flatert in 1 match , ...........................


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - markos - 03-13-2022

Scherpen, tis e scherpen...man man man toch.
Dat hij maar vlug opnieuw de tribune gaat opwarmen in Brighton.

Zou Sakamoto nu al op zijn tandvlees zitten? Weinig gezien gisteren...


Met de ploeg van vorig seizoen gingen we een gans andere match gezien hebben.

Iemand een Chinees in de tribune gezien?


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - danny2 - 03-13-2022

(03-13-2022, 05:17 PM)markos Wrote: Scherpen, tis e scherpen...man man man toch.
Dat hij maar vlug opnieuw de tribune gaat opwarmen in Brighton.

Zou Sakamoto nu al op zijn tandvlees zitten? Weinig gezien gisteren...


Met de ploeg van vorig seizoen gingen we een gans andere match gezien hebben.

Iemand een Chinees in de tribune gezien?

Voor mij was Sakamoto de man van de wedstrijd , wat die afloopt op een wedstrijd , valt en toch doorgaan , chapeau !!Hadden we maar meer spelers met zijn ingesteldheid .

En waar ik me ook mateloos aan erger week na week is het zeer zwakke tot geen sfeer uit het sfeervak C2 !!
Deze zou constant achter de ploeg moeten staan met zang , triestig als je dan andere spionkoppen ziet , ook bezoekers troeven onze kop af !


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - Turbof - 03-16-2022

Ik vind de sfeer wel best ok de laatste tijd. Wat ik wel vind is dat we nogal makke fans hebben op vlak van met een kritische blik de zaken bekijken. In Nancy zijn de fans wat sterker op dat vlak precies.

Stelt er zich niemand vragen waar het geld naar toe gaat? Zoveel miljoenen binnen aan uitgaande transfers ... hoeveel is er van ons geld naar Nancy gegaan (5 miljoen voor die spits)? Conway zei in de Kustboys dat we elk jaar beter moeten doen en zo groeien. Om vervolgens al je beste spelers te verkopen en goedkope en vooral slappe aanwinsten te halen en te eindigen met 1 van de zwakste kernen in eerste klasse. Los van dan nog feit dat onze club stilaan zijn ziel aan het kwijt spelen is. Volgens de krant eerste keer in de clubgeschiedenis dat er geen enkele Belg aan de aftrap stond. We zijn echt een investeringsvehikel geworden.

Enfin dit gezegd zijnde.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - pinanti - 03-16-2022

(03-16-2022, 07:54 AM)Turbof Wrote: Ik vind de sfeer wel best ok de laatste tijd. Wat ik wel vind is dat we nogal makke fans hebben op vlak van met een kritische blik de zaken bekijken. In Nancy zijn de fans wat sterker op dat vlak precies.

Stelt er zich niemand vragen waar het geld naar toe gaat? Zoveel miljoenen binnen aan uitgaande transfers ... hoeveel is er van ons geld naar Nancy gegaan (5 miljoen voor die spits)? Conway zei in de Kustboys dat we elk jaar beter moeten doen en zo groeien. Om vervolgens al je beste spelers te verkopen en goedkope en vooral slappe aanwinsten te halen en te eindigen met 1 van de zwakste kernen in eerste klasse. Los van dan nog feit dat onze club stilaan zijn ziel aan het kwijt spelen is. Volgens de krant eerste keer in de clubgeschiedenis dat er geen enkele Belg aan de aftrap stond. We zijn echt een investeringsvehikel geworden.

Enfin dit gezegd zijnde.
Dit gezegd zijnde heb je gelijk.
Maar ,........sssssst want anders ben je " een zaag " en moet je niet kreften.
Als Conway zei dat we elk jaar beter moeten doen en groeien , dan is dat een leugen : KVO is inderdaad een investeringsvehikel.
Wij kunnen niet groeien , of we moeten eens nu en dan een seizoen hebben waarbij onbekende transfers een meerwaarde betekenen , maar dat is in feite ook niet groeien : daar heb je een vaste basis voor nodig.
Dat is ons lot : ieder jaar overleven.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - oostendenaar - 03-18-2022

Ieder jaar overleven is spijtig genoeg toch al altijd het geval geweest. We zitten in een regio waarin het moeilijk is, Club Brugge op 20 minuten, een regio met veel ouderen uit het binnenland, veel werkloosheid,... Dus weinig potentiële fans of sponsoren voor een lokale club. 

Ben ook geen voorstander van het gebrek aan Belgische spelers, maar voor de rest valt er weinig te klagen vind ik. We spelen nu al bijna 10 jaar onafgebroken in eerste klasse, dit is de beste periode ooit in het Oostends voetbal.

Ik heb ook de indruk dat van zodra men terug naar 16 ploegen gaat, dat we eruit liggen, dus snap het pessimisme wel. Maar objectief bekeken is het nu beter dan 10-20 jaar geleden.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - MARCO - 03-18-2022

(03-18-2022, 04:24 PM)oostendenaar Wrote: Ieder jaar overleven is spijtig genoeg toch al altijd het geval geweest. We zitten in een regio waarin het moeilijk is, Club Brugge op 20 minuten, een regio met veel ouderen uit het binnenland, veel werkloosheid,... Dus weinig potentiële fans of sponsoren voor een lokale club. 

Ben ook geen voorstander van het gebrek aan Belgische spelers, maar voor de rest valt er weinig te klagen vind ik. We spelen nu al bijna 10 jaar onafgebroken in eerste klasse, dit is de beste periode ooit in het Oostends voetbal.

Ik heb ook de indruk dat van zodra men terug naar 16 ploegen gaat, dat we eruit liggen, dus snap het pessimisme wel. Maar objectief bekeken is het nu beter dan 10-20 jaar geleden.
Helemaal akkoord ...Soms denk ik met wat nostalgie naar verplaatsingen naar Zele,Jong lede,ninove,Doornik.....etc maar er is geen twijfel dat het toch beter is om KVO te zien thuis of op verplaatsing tegen ploegen als anderlecht,antwerp,mechelen ........


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (12.03.2002) - markos - 03-18-2022

(03-18-2022, 04:56 PM)MARCO Wrote:
(03-18-2022, 04:24 PM)oostendenaar Wrote: Ieder jaar overleven is spijtig genoeg toch al altijd het geval geweest. We zitten in een regio waarin het moeilijk is, Club Brugge op 20 minuten, een regio met veel ouderen uit het binnenland, veel werkloosheid,... Dus weinig potentiële fans of sponsoren voor een lokale club. 

Ben ook geen voorstander van het gebrek aan Belgische spelers, maar voor de rest valt er weinig te klagen vind ik. We spelen nu al bijna 10 jaar onafgebroken in eerste klasse, dit is de beste periode ooit in het Oostends voetbal.

Ik heb ook de indruk dat van zodra men terug naar 16 ploegen gaat, dat we eruit liggen, dus snap het pessimisme wel. Maar objectief bekeken is het nu beter dan 10-20 jaar geleden.
Helemaal akkoord ...Soms denk ik met wat nostalgie naar verplaatsingen naar Zele,Jong lede,ninove,Doornik.....etc maar er is geen twijfel dat het toch beter is om KVO te zien thuis of op verplaatsing tegen ploegen als anderlecht,antwerp,mechelen ........

Franc Borains, Deinze, Kapellen, Harelbeke...nostalgie