MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) (/showthread.php?tid=639)

Pages: 1 2 3


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - oostendenaar - 07-25-2022

(07-25-2022, 02:03 PM)Lucje Wrote:
(07-25-2022, 06:12 AM)Turbof Wrote: Ik heb dan toch een andere mening want ik vond Dhaese sterk en gretig invallen. Dikke pluim ook voor Tanghe die zich ontpopt als leider. Musayev voor zijn eerste match zeer veel lef getoond. 

We speelden zeer degelijk naar onze kwaliteiten. Helaas kwamen de gebreken van zeer veel spelers weer sterk naar voren. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Katelaris (zal veel kaarten pakken, hoewel die tweede licht was), Ndicka (geen overzicht), Rocha (valt licht uit) en exponent Medley (welke data waren dat?). 

We hebben tekort: minstens 1 extra centrale verdediger (liefst linkspoot), een creatieve middenvelder, een grote middenvelder en een goeie spits.

Maar moesten we ook niet minimum 1 penalty hebben gekregen?
Tekort aan kwaliteit. Geen scorend vermogen en ook geen aangevers. De jonkies worden nu helaas voor de leeuwen gegooid. Ndicka is gewoon een oliedomme speler. Geeft zomaar hoekschop weg waaruit de goal voorkomt. Heeft veel inzet en loopvermogen maar dat is ook alles gezegd. Medley wat een drama, de slak in de verdediging. De buitenspel openzetten heeft die waarschijnlijk nog nooit van gehoord. Kan m.i. nog niet mee in 1B.  Rocha kan het ook niet, geen spelmaker, kan geen behoorlijke hoekschop trappen, werkt wel in het middenveld. Dhaese zal het nooit maken. Ik zie hem in de nabije toekomst bij FC Knokke. Een dikke merci voor het beleid van KVO. Oncapabele prutsers.
Trouwens ken er iemand één Europese club die succesvol is nadat Amerikanen hun boeltje overnamen ??
Behalve Liverpool ken ik er geen. 
Rocha is geen slechte speler vind ik, maar niet iemand die het verschil zal maken. Zet die in een ploeg met een type-Berrier en die kan wel van nut zijn, D’Haese idem. Dat is ook het grote probleem m.i., het zijn bijna allemaal waterdragers die in een goed draaiende ploeg wel mee kunnen, maar we hebben niemand die het verschil kan maken. Maar ja, vind die spelers maar eens zonder geld.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - pinanti - 07-25-2022

(07-25-2022, 02:03 PM)Lucje Wrote:
(07-25-2022, 06:12 AM)Turbof Wrote: Ik heb dan toch een andere mening want ik vond Dhaese sterk en gretig invallen. Dikke pluim ook voor Tanghe die zich ontpopt als leider. Musayev voor zijn eerste match zeer veel lef getoond. 

We speelden zeer degelijk naar onze kwaliteiten. Helaas kwamen de gebreken van zeer veel spelers weer sterk naar voren. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Katelaris (zal veel kaarten pakken, hoewel die tweede licht was), Ndicka (geen overzicht), Rocha (valt licht uit) en exponent Medley (welke data waren dat?). 

We hebben tekort: minstens 1 extra centrale verdediger (liefst linkspoot), een creatieve middenvelder, een grote middenvelder en een goeie spits.

Maar moesten we ook niet minimum 1 penalty hebben gekregen?
Tekort aan kwaliteit. Geen scorend vermogen en ook geen aangevers. De jonkies worden nu helaas voor de leeuwen gegooid. Ndicka is gewoon een oliedomme speler. Geeft zomaar hoekschop weg waaruit de goal voorkomt. Heeft veel inzet en loopvermogen maar dat is ook alles gezegd. Medley wat een drama, de slak in de verdediging. De buitenspel openzetten heeft die waarschijnlijk nog nooit van gehoord. Kan m.i. nog niet mee in 1B.  Rocha kan het ook niet, geen spelmaker, kan geen behoorlijke hoekschop trappen, werkt wel in het middenveld. Dhaese zal het nooit maken. Ik zie hem in de nabije toekomst bij FC Knokke. Een dikke merci voor het beleid van KVO. Oncapabele prutsers.
Trouwens ken er iemand één Europese club die succesvol is nadat Amerikanen hun boeltje overnamen ??
Volledig akkoord.
We missen kwalteit in ELKE linie !!
Met deze ploeg gaan we ons niet redden : hier ben ik nu zeker van.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - Turbof - 07-25-2022

Onze Amerikanen hebben met hun befaamde databeleid al drie van hun clubs doen zakken van tweede naar derde. Ganaye blinkt in niets uit, vraag maar eens aan Nancy. Is KVO de volgende in het degradatierijtje? Hopelijk worden onze fans wakker als we met 0 op 15 staan. Al hoop ik natuurlijk gewoon op een zege tegen Mechelen.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - oostendenaar - 07-25-2022

(07-25-2022, 07:05 PM)Turbof Wrote: Onze Amerikanen hebben met hun befaamde databeleid al drie van hun clubs doen zakken van tweede naar derde. Ganaye blinkt in niets uit, vraag maar eens aan Nancy. Is KVO de volgende in het degradatierijtje? Hopelijk worden onze fans wakker als we met 0 op 15 staan. Al hoop ik natuurlijk gewoon op een zege tegen Mechelen.
Dat klopt volgens mij niet, behalve Barnsley en Nancy hebben ze volgens mij geen ploegen in derde klasse? 
Dat zijn overigens wel traditionele jojo-clubs, weet niet of je hen dat kwalijk kan nemen.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - Turbof - 07-26-2022

Traditionele jojoclubs ? Nancy heeft nog nooit in hun clubgeschiedenis in derde klasse gespeeld. 1 jaar PMG = degradatie naar derde klasse.

Barnsley = degradatie naar derde klasse. 

Esbjerg, normaal gezien een subtopper in eerste klasse. 1 jaar pmg = gezakt naar derde klasse.

Niet zo moeilijk hoor die research Wink bij alle drie de clubs bovendien supportersmrotesten tegen pmg, tegen conway, tegen ganaye,... 

Dus kunnen we wel stellen dat hun beleid een ramp is, nee?


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - Gaston - 07-26-2022

(07-25-2022, 07:05 PM)Turbof Wrote: Hopelijk worden onze fans wakker als we met 0 op 15 staan.
Wat zouden die wakker geworden fans dan moeten doen om de situatie te verbeteren?


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - oostendenaar - 07-26-2022

(07-26-2022, 05:59 AM)Turbof Wrote: Traditionele jojoclubs ? Nancy heeft nog nooit in hun clubgeschiedenis in derde klasse gespeeld. 1 jaar PMG = degradatie naar derde klasse.

Barnsley = degradatie naar derde klasse. 

Esbjerg, normaal gezien een subtopper in eerste klasse. 1 jaar pmg = gezakt naar derde klasse.

Niet zo moeilijk hoor die research Wink bij alle drie de clubs bovendien supportersmrotesten tegen pmg, tegen conway, tegen ganaye,... 

Dus kunnen we wel stellen dat hun beleid een ramp is, nee?
Wij spelen nog altijd in eerste klasse en hebben een van onze beste seizoenen ooit gekend onder de nieuwe eigenaars. Een ramp is dat dus allesbehalve. 

Alles clubs die ze over nemen, zijn clubs waar er problemen zijn, sportief of financieel. Dat er dan degradaties zijn, is logisch.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - Turbof - 07-26-2022

Ok sorry, het beleid van PMG is top. Drie clubs die degraderen van tweede naar derde klasse heeft niets met hen te maken maar met vorig beleid. Probeer dat eens in Nancy te vertellen. 

Ons topseizoen lag vooral aan Blessin (inderdaad aangesteld door pmg), een paar goede transfers (waaronder chanceslag Theate) en vooral heel veel spelers die hier al zaten. Die het jaar erop allemaal mochten beschikken.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - markos - 07-26-2022

(07-26-2022, 09:44 PM)Turbof Wrote: Ok sorry, het beleid van PMG is top. Drie clubs die degraderen van tweede naar derde klasse heeft niets met hen te maken maar met vorig beleid. Probeer dat eens in Nancy te vertellen. 

Ons topseizoen lag vooral aan Blessin (inderdaad aangesteld door pmg), een paar goede transfers (waaronder chanceslag Theate) en vooral heel veel spelers die hier al zaten. Die het jaar erop allemaal mochten beschikken.

Klopt!
Spelers die ervaring hadden plus de chance die we hadden dat we telkens tegen een topploeg speelden die enkele daarvoor Europees speelde.

Wij hebben nu dringend een CV, een type Berrier en een goaltjesdief..

Al verschillende keren spelers aanbevolen maar de data van GG hapert precies.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (24.07.2002) - fonzie - 07-27-2022

(07-26-2022, 09:56 AM)Gaston Wrote:
(07-25-2022, 07:05 PM)Turbof Wrote: Hopelijk worden onze fans wakker als we met 0 op 15 staan.
Wat zouden die wakker geworden fans dan moeten doen om de situatie te verbeteren?
Namens de supporters federatie moet er een open brief geschreven worden die in alle sociale media worden gepost en waar de situatie wordt aangeklaagd.