MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Abonnementen - Printable Version
Kustboys Forum
Abonnementen - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Abonnementen (/showthread.php?tid=64)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


Abonnementen - Keun - 07-19-2016

Ik vind de verkoop al veel beter dan vorig seizoen ....daar waren er nog plaatsen over in de C tot de laatste week

hoop dat het allemaal abonnees zijn en geen sponsors die dan mensen uitnodigen van de tegenpartij .... D1-2-3 ??
Dit zagen we vorig jaar heel veel daar

jammer dat de verkoop niet echt goed draaid in de nieuwe tribune ... daar gaat het grote prijs verschil voor iets tussen zitten

Maar ja ....Gent had in het begin van hun nieuw stadion ook heel weinig volk .... Nu paar jaar later is het al te klein het stadion


Abonnementen - jantje - 07-19-2016

Keun Wrote:jammer dat de verkoop niet echt goed draaid in de nieuwe tribune ... daar gaat het grote prijs verschil voor iets tussen zitten

de prijs ? ik denk meer als je voor de gekleurde lijnen zit , dat je een paraplu zult nodig hebben Smile


Abonnementen - Keun - 05-30-2017

Prijzen van abo's zijn aangepast .... vind ze persoonlijk héél goed !!!

jongeren tot 23 betalen nu minder zo kan je meer jeugd aantrekken
De E is de goedkoopste ... mooi gedaan zo krijgen we mss eens 2de sfeervak

Ons C vak 199 met play offs erin vind ik super

Mooi gedaan kvo !!! Nu hopen op vol huis met abo's Wink


Abonnementen - Koene - 05-31-2017

Yep, ik ben van dezelfde mening. Qua prijs scheelt het dus eigenlijk niet met dit jaar. Nu hopen dat toch een aantal zitters uit de C tribune beslissen om te wisselen met mensen die daar willen komen staan...

Misschien een idee om dat te kunnen doorgeven aan de ticketing.
Na de voorrangsperiode een weekje of een paar dagen om de mensen die willen wisselen van plaats te voorzien, en dan pas de vrije verkoop te starten.

Sups uit de C kunnen dan naar D en als er uit de D naar C willen, hoeven ze niet te wachten op vrijgekomen plaatsen...

Een andere optie is natuurlijk dat iedereen daar eens altijd begint mee te doen ipv af en toe Smile probleem opgelost


Abonnementen - tim2pin - 05-31-2017

Die prijzen zijn zeer democratisch, mooi van KVO !

Wat betreft C-tribune om daar één grote sfeertribune van te maken, vrees ik dat dit nooit zal lukken als er geen 'prijswaardig' alternatief is.
Veel supporters nemen het 'goedkoopste' abonnement ongeacht welke tribune, ik denk dat er zolang er in de A/B/D geen zelfde prijsklasse komt, de 'zittende' supporter zich in de C zal blijven nestelen. (C optrekken of D op prijs C brengen). Ik zie hier eigenlijk maar één oplossing voor en dat is de D-tribune aanpakken, want mijn inziens zit het daar een beetje verzadigd, als je daar plaatsen zou kunnen creëren voor de zittende supporter lijkt me het mogelijk om de C-tribune volledig sfeervak te maken maar dat komt wel nog. Trouwens ik heb wel de indruk dat de C-tribune (dan toch aan de C3-kant, de C1 zie ik niet van mijn kant Smile ) ook aardig mee supportert met momenten.

Wat betreft de E denk ik dat dit nog enkele seizoenen zal nodig hebben tot de supporter zijn weg naar daar vindt, ik heb er nog nooit gezeten maar het voelt daar zo een beetje 'ver weg' van de sfeer aan voor mij.


Abonnementen - dirk - 05-31-2017

Veel van de zittenden zijn reeds jaren lang trouwe supporters van KVO , vroeger ASO , ook in tijden van 2de en 3de klasse . Dat sommige " roepers en brullers die nog niet zo lang hun pampers ontgroeid zijn " pas de laatste 2 - 3 jaar erbij gekomen zijn toen alles goed ging en nu zeggen wat goed is voor degenen die die al jaren trouwe supporters zijn van het Oostendse voetbal en zeggen waar ze moeten gaan zitten vind ik erg . Ik vraag mij af of , als we nu eens een minder goede periode zouden hebben , hoeveel die hun recht van staan opeisen nog hun abonnement zouden hernieuwen , nog mee op verplaatsing zouden gaan of nog afkomen ?
Veel stadia in het buitenland zijn alcohol - en/of rookvrij , zouden die rechtstaande roepers dan nog komen ?
Dat er sfeer is in de tribunes 100% akkoord , maar dat men enkel een goede supporter zou zijn afhankelijk van het aantal decibels die een individu produceert lijkt mij serieus bij de haren gegrepen , of wil men zakken naar het niveau van de gestoorde Brugse fanatiekelingen en gekken ?


Abonnementen - Koene - 05-31-2017

Het gaat hem niet over het aantal decibels om een goeie te zijn, het gaat er om dat je de spionkop niet kan uitbreiden met "vers bloed" of met mensen die WEL meedoen, als er voor de anderen geen deftig alternatief voorzien is. Als je enkel wil zitten en kijken, en sporadisch een handjeklap doet, dan moet je niet in de C zijn vind ik. Maar dan moet er wel een deftig alternatief zijn


Abonnementen - kavéé - 05-31-2017

klopt helemaal, Koene. Het is ook niet zo dat de langste, meest trouwe supporters aan de kant moeten worden geschoven. Maar iedereen is het toch erover eens dat een stadion met meer decibels aangenamer is?? En dan zal er idd moeten 'geschoven' worden om de meer zittende, zwijgende supporters te groeperen en met de joelende, springende en zingende bende hetzelfde.

@dirk: ga je niet een beetje kort door de bocht door alle roepers te bestempelen als dronkaards en rokers? Je zou als ervaren rot (met alle respect!) toch moeten blij zijn dat er meer volk en sfeer is. En als het slechter gaat, dan zal er idd mss weer wat volk afhaken, maar met die denkwijze geraken we vandaag en morgen geen stap verder hé.


Abonnementen - Gaston - 05-31-2017

Koene Wrote:Het gaat hem niet over het aantal decibels om een goeie te zijn, het gaat er om dat je de spionkop niet kan uitbreiden met "vers bloed" of met mensen die WEL meedoen, als er voor de anderen geen deftig alternatief voorzien is. Als je enkel wil zitten en kijken, en sporadisch een handjeklap doet, dan moet je niet in de C zijn vind ik. Maar dan moet er wel een deftig alternatief zijn

Volledig akkoord!
De hondstrouwe zittende toeschouwers moeten absoluut gekoesterd worden..., maar niet in de sfeervakken.
Tribune C zou het biotoop moeten zijn voor jeugdige enthousiastelingen (zonder leeftijdsbeperking).
Een uitbreiding met goedkope zitplaatsen aan de kant van het aquarium zou daar tegemoet aan kunnen komen.
Misschien kunnen er, in afwachting, voordelige tarieven voor de nieuwe tribune gegeven worden aan trouwe abonnees...


Abonnementen - Keun - 06-03-2017

Verleng je abo online ???? de C kan je niet aanvinken .... toch eens die site updaten of eens vernieuwen zou ik zeggen