MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) (/showthread.php?tid=81)

Pages: 1 2


[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - André Van Nieuwenhuysen - 01-15-2018

Donderdag 25 januari nemen onze boys het in het Jan Breydelstadion op tegen Club Brugge.
Van een echte derby gesproken Big Grin.

Scheidrechters:
° Nathan Verboomen
° Karel De Rocker
° Koen Thys
° Alexandre Boucaut

Inschrijven/info busverplaatsing: www.kustboys.be/verplaatsing/176

Ook nu leggen er een aantal clubs een bus in richting Club Brugge
Kustboys Den As
Supportersbus NR9
De supportersbussen vertrekken stipt om 19.00u aan deze lokalen

Combiregeling NIET van toepassing - iedereen kan dus gerust met eigen vervoer richting Brugge maar door het drukke verkeer rond het stadion raden we jullie wel aan om met de bus van de Kustboys te gaan.

www.facebook.com/KustboysKVO/posts/1842621759144078

Kunnen we de blauw/zwarte verslaan op Jan Breydel?
Geef gerust uw mening.


[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - kavéé - 01-25-2018

weinig animo voor de match van vanavond? We geven ons toch nog niet gewonnen? Hopelijk gaat er toch nog wat volk mee vanavond.

Ik zou onze snelle Zivko nog eens laten starten met daarachter Berrier en Canesin. Ik ga ervan uit dat Brugge vanavond vol gemakzucht zal spelen en wij dat droogweg zullen afstraffen.


[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - jantje - 01-25-2018

bij wie speelde Gano vandaag ? zag hem meer passen geven aan tegenstrever dan aan teamgenoten
als de trainer het nu nog niet gezien heeft dat hij met Zivkovic en Akpala moet spelen ,
ehwel dan is' t van Gano moeten opstellen , omdat meneer niet op de bank wil starten.
hij scoort , maar daarmee is ook alles gezegd.

Berrier was weer goed voor die ene beslissende flits, jammer ééntje te weinig

hopelijk gaan we PO2 serieus aanpakken, wie weet zien we daar ook geen mooi wedstrijden
met een finale plaats om het seizoen goed te eindigen

en zingen we oyaléééléééé
en vraagt samsom aan Gerdje,..... wie is nu die meneer die koekenbakt ? Wink


[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - Keun - 01-26-2018

Idd jantje , die ga zeker geen stap teveel zetten
Mechele kon bij momenten op wandel gaan tot aan ons doel

Gano kan de volgende match ze truitje her gebruiken (als hij hem niet weggeeft) geen druppel zweet
Devroe mag ze duurste top aankoop meenemen naar brussel van mij part !!
Canesin moet in oostende blijven !!!


[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - André Van Nieuwenhuysen - 01-26-2018

Wat een wedstrijd Rolleyes
Tijdens de eerste helft waren we nergens maar dan ook nergens...
Hadden we teveel respect voor Club? Waren er sommige jongens onder de indruk? Kwam het door de opstelling?
Wie zal het zeggen...
Al bij al zagen we een veel beter KVO tijdens de 2e helft.
Met Zivko vooraan in de ploeg kunnen we voor meer gevaar zorgen in de 16.
Op naar zondag.... met de inzet van de 2e helft winnen we zeker van Sporting Lokeren.


[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - kavéé - 01-26-2018

Na 15 minuten had ik écht goesting om mijn auto in te kruipen. Heb ik nog nooit meegemaakt. Dat Brugge beter was, kan ik zeker mee leven. Maar hoe slap we speelden, niet in duel gingen, geen beweging in balbezit,... Geen enkel excuus was geldig om dat te verantwoorden: het was meer dan beschamend. In de rust hebben ze waarschijnlijk een serieuze bolwassing gekregen van Custo, want de 2de helft was dan wel op niveau. Maar hopelijk staren ze zich daar niet op blind want dat was vooral te danken aan Brugge die de voet van het gaspedaal bracht.


Ik val nooit spelers direct aan, maar weinigen zullen mij tegenspreken als ik hier verkondig dat voor mijn part Gano een maandje of 2 mag gaan bezinnen bij de beloften. Dat hij uit vorm is, kan best zijn, maar hij straalt werkelijk niets uit om uit die vormdip te willen geraken. Als er technisch niets lukt, dan mag je toch verwachten dat hij zich 110% inzet, loopt als een zot, een kopduel aangaat, enz. Onbegrijpelijk dat Custo hem niet verving.


Zondag mag het duo Berrier - Zivko van mij aan de match starten.


[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - jantje - 01-26-2018

bij de tweede goal van Club , hebben jullie dat gezien ?

alle supporters achter die goal begonnen te blazen....... daarom dat Jali opeens omver viel hé Big Grin

ofwel dacht Jali even dat hij René Higuita ( El Loco) was
en probeerde de bal acrobatisch tegen te houden, alleen kwamen zijn voeten niet van de grond


[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - oostendenaar - 01-26-2018

De tweede helft was echt hoopgevend, het eerste kwartier een ramp. Zoals hier al gezegd, Gano was weer matig, behalve wat alibi-lopen doet hij quasi niks van werk. Van een spits die drie man kan dribbelen en dan een goal maken, kan ik dat nog verstaan, maar van een matige spits als Gano is inzet toch het minste wat je mag verwachten.
Hopelijk stapt Custovic nu af van die 5 verdedigers.


[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - thirty_one_fan - 01-26-2018

oostendenaar Wrote:De tweede helft was echt hoopgevend, het eerste kwartier een ramp. Zoals hier al gezegd, Gano was weer matig, behalve wat alibi-lopen doet hij quasi niks van werk. Van een spits die drie man kan dribbelen en dan een goal maken, kan ik dat nog verstaan, maar van een matige spits als Gano is inzet toch het minste wat je mag verwachten.
Hopelijk stapt Custovic nu af van die 5 verdedigers.
TOCH zit hij steeds in de opstelling, begrijpe wie het begrijpen kan ??????


[JPL] CLUB BRUGGE - KV OOSTENDE (25.01.2018) - thirty_one_fan - 01-26-2018

Waarom waren die netten nodig voor onze neus in de tribune?
Hebben wij niet het imago van een vredelievend publiek te zijn?
Wat is er met overblijvende drankbonnetjes gebeurd , goed voor volgend jaar.....wordt vervolgd....
De zitjes ( waarschijnlijk werelderfgoedstoeltjes ) van 20€; nog altijd beklad met dezelfde duivensouvenirs van de laatste JAREN !
Geen begeleiding van onze bus naar E40, .....???
Bedankt boeren van Brugge voor jullie hartelijke ontvangst....jullie hebben de naam niet gestolen maar dubbel en dik verdiend!!
Bedankt KV-tje voor de voorbeeldige tweede helft !!!
Van onze spits...zal de goede zaken slechts onthouden... zijn doelpunt !