MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version
Kustboys Forum
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wat zegt de media? (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: KVO, Internet en krantenknipsels (/showthread.php?tid=9)



KVO, Internet en krantenknipsels - Keun - 12-09-2015

Vandaag in de krant , kvo armste club van eetste
Man man man ....


KVO, Internet en krantenknipsels - kavéé - 12-09-2015

iemand het volledige artikel met reactie van KVO zelf?


KVO, Internet en krantenknipsels - santafab - 12-09-2015

kavéé Wrote:iemand het volledige artikel met reactie van KVO zelf?

Hoeveel artikels moet je hebben ?
De reacties lees je best niet...


https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-12-09/kv-oostende-heeft-plots-een-eigen-vermogen-van--57-miljoen-euro

http://www.voetbalnieuws.be/news/198479/Oostende_maakt_zich_geen_zorgen_om_rode_cijfers:_Verlies_is_ingecalculeerd

http://www.hln.be/sportplus/jupiler-pro-league/kv-oostende-4-miljoen-in-het-rood-a2551071/

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20151209_02012112


KVO, Internet en krantenknipsels - kavéé - 12-09-2015

merci, ik had enkel dat van het nieuwsblad gezien en de reactie van de club kon je natuurlijk enkel maar lezen als abonnee.
Zoals gedacht, pure stemmingmakerij dus, dat soort artikels. En natuurlijk 'mooie' artikels voor die kranten om veel kliks te verzamelen en dus geld te verdienen.


KVO, Internet en krantenknipsels - Strangeloaper - 12-10-2015

Voetbalprimeur:
Coucke is kritiek op 'geldploegje' beu: "Mijn spelers zijn niet overbetaald"
KV Oostende is voorlopig dé verrassing van het seizoen, maar is de opmars van de kustploeg wel zo verbazend? Met miljardair Marc Coucke aan het roer mag het wat kosten, en zo staan er aardig wat grote namen op het veld. Volgens de voorzitter ligt het succes echter niet (alleen) aan geld.

Bij Oostende verdienen de spelers goed hun boterham, maar Coucke vindt niet dat we moeten overdrijven. "Ik vind het fantastisch dat spelers als Akpala, Rozehnal of Cyriac hier komen spelen, zeker na een flauw seizoen. De spelers worden hier zéker niet overbetaald. Ze geloven in ons project en als een van die jongens een stap vooruit kan zetten, dan moet ik hen dat misschien ook gunnen. Ik zeg niet tegen iedereen dat ze niet mogen vertrekken, we moeten een springplank zijn", aldus Coucke in Sport/Voetbalmagazine.

KV Oostende is volgens Coucke een gezonde club, al denken velen daar anders over. Ik was de katalysator was om dit in gang te zetten. Er moest vijf miljoen in spelers geïnvesteerd worden, vanaf dan konden we naar een break-even streven. Ik lees soms vreemde analyses. Meestal worden transfers meegerekend om te zeggen of een ploeg winst of verlies maakt, terwijl dat in de eerste plaats investeringen zijn: spelers stijgen meestal in waarde. Als een bedrijf een nieuwe fabriek bouwt, dan maakt het geen 20 miljoen verlies, hé. Neen, door die fabriek wil je de volgende jaren je ambities invullen."

Coucke wil dan ook liever geen financiële analyses over zijn club meer lezen. "We stevenen af op een overschot van 500.000 euro. Maar mochten we in januari een speler van een miljoen kopen, dan schrijven jullie dat we 500.000 euro verlies hebben gemaakt. Dat klopt niet, hé, want dat overschot is er nog altijd, terwijl dat miljoen een investering is. Tenzij hij zijn been breekt."


KVO, Internet en krantenknipsels - pinanti - 12-10-2015

Strangeloaper Wrote:Voetbalprimeur:
Coucke is kritiek op 'geldploegje' beu: "Mijn spelers zijn niet overbetaald"
KV Oostende is voorlopig dé verrassing van het seizoen, maar is de opmars van de kustploeg wel zo verbazend? Met miljardair Marc Coucke aan het roer mag het wat kosten, en zo staan er aardig wat grote namen op het veld. Volgens de voorzitter ligt het succes echter niet (alleen) aan geld.

Bij Oostende verdienen de spelers goed hun boterham, maar Coucke vindt niet dat we moeten overdrijven. "Ik vind het fantastisch dat spelers als Akpala, Rozehnal of Cyriac hier komen spelen, zeker na een flauw seizoen. De spelers worden hier zéker niet overbetaald. Ze geloven in ons project en als een van die jongens een stap vooruit kan zetten, dan moet ik hen dat misschien ook gunnen. Ik zeg niet tegen iedereen dat ze niet mogen vertrekken, we moeten een springplank zijn", aldus Coucke in Sport/Voetbalmagazine.

KV Oostende is volgens Coucke een gezonde club, al denken velen daar anders over. Ik was de katalysator was om dit in gang te zetten. Er moest vijf miljoen in spelers geïnvesteerd worden, vanaf dan konden we naar een break-even streven. Ik lees soms vreemde analyses. Meestal worden transfers meegerekend om te zeggen of een ploeg winst of verlies maakt, terwijl dat in de eerste plaats investeringen zijn: spelers stijgen meestal in waarde. Als een bedrijf een nieuwe fabriek bouwt, dan maakt het geen 20 miljoen verlies, hé. Neen, door die fabriek wil je de volgende jaren je ambities invullen."

Coucke wil dan ook liever geen financiële analyses over zijn club meer lezen. "We stevenen af op een overschot van 500.000 euro. Maar mochten we in januari een speler van een miljoen kopen, dan schrijven jullie dat we 500.000 euro verlies hebben gemaakt. Dat klopt niet, hé, want dat overschot is er nog altijd, terwijl dat miljoen een investering is. Tenzij hij zijn been breekt."
Coucke is een man met verstand.
Sommige journalisten zijn idioten die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden en gazetten vullen met gazettepraat voor andere idioten.


KVO, Internet en krantenknipsels - Keun - 12-10-2015

Al die zever komt van jaloerse clubs ..... en de roddelpers neemt het over
Zijn nog de west Vlaamse ploegen die luids huilen


KVO, Internet en krantenknipsels - Keun - 12-12-2015

We zouden op punt staan een samenwerkingsakkoord te sluiten met anderlecht ipv met aankoop van spelers

Als daar maar geen problemen van komen ivp met competie vervalsing
Hoor de andere ploegen nu al schreeuwen ....
Ben toch eens benieuwd wat ze van plan zijn


KVO, Internet en krantenknipsels - koni - 12-12-2015

ja, volgende week zouden de beide voorzitters en managers rond de tafel gaan zitten om dit te concretiseren... talenten samen aankopen, bij KVO stallen en laten rijpen en als RSCA roept dan moeten ze naar daar... bij eventuele verkoop door RSCA zou KVO ook nog langs de kassa passeren. Inderdaad Keun, ik hoor de anderen ook al reageren, jaloers als ze zijn dat KVO zich mengt tussen de groten. Wordt vervolgd denk ik.


KVO, Internet en krantenknipsels - oostendenaar - 12-12-2015

ik stel me daar toch zeer grote vragen bij. Third party ownership mag niet meer, een speler is dus eigendom van of KVO of Anderlecht. Hoe kan je die dan verplichten van naar Anderlecht te gaan als ze hier goed spelen? Of komt het erop neer dat Anderlecht de spelers koopt, KVO mee de transfersom betaalt en de speler hier dan even speelt tot Anderlecht hem terug wil.
Daarnaast is het toch zeer ongebruikelijk om binnen de eigen competitie zo'n samenwerkingsverbanden aan te gaan en daar is een reden voor. Sportief zal dit gewoon voor problemen zorgen.
Ik ben dus helemaal geen voorstander van zo'n samenwerkingsverband en ik kan me voorstellen dat de KBVB en de andere Belgische clubs dit ook niet vinden kunnen. Als je dan toch zoiets wil doen doe het dan met Lille ofzo.