MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version
Kustboys Forum
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wat zegt de media? (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: KVO, Internet en krantenknipsels (/showthread.php?tid=9)



KVO, Internet en krantenknipsels - pinanti - 12-12-2015

Erudict Wrote:
Keun Wrote:al heeft onze voorzitter zeker Anderlecht niet nodig om spelers aan te kopen

KVO heeft internationaal 0.00001 betekenis. Geen enkel toptalent zal kiezen om naar KVO te gaan als er andere ploegen ook interesse tonen. Met anderlecht heb je dat wel.

oostendenaar Wrote:Als daar volgens jou niets mis mee is, waarom doen ze dit dan nergens anders?

Tuur Dierckx uitgeleend van Club naar Kortrijk
Benito Raman uitgeleend van Gent naar Kortrijk
Canesin, Lukaku en Vico uitgeleend van Anderlecht naar KVO
Corstjens van Gent uitgeleend aan Westerlo, Lierse en Waasland Beveren
Hubert van Gent uitgeleend aan Waasland beveren en Moeskroen
Oussalah van Gent uitgeleend aan Moeskroen
Gano van Club uitgeleend aan Moeskroen en Waasland Beveren
Verstraete van Club uitgeleend aan Moeskroen
Storm van Club uitgeleend aan Zulte Waregem
Goblet van Standard uitgeleend aan Waasland Beveren
Milosevic van Standard uitgeleend aan Waasland Beveren
Houdret van Charleroi uitgeleend aan OHL
Om er maar even een paar te noemen die door een 1ste klasser zijn uitgeleend aan een andere 1ste klasser. Wie weet staan er ook allerlei terugroepclausules in die contracten. Dat kun je toch helemaal niet weten?

Het verschil is dat hier KVO mede eigenaar zou zijn van de gehuurde speler. In België is dat iets nieuws maar gebeurt ook in Spanje, Portugal en vooral in Italië. Er gelden dan wel nog enkele extra regels waardoor je bvb in een contract kunt stoppen dat ze niet speelgerechtigd zijn tegen de club waarvan ze gedeeltelijk eigendom zijn of dat de speler slecht 2 jaar eigendom van 2 clubs mag zijn en dergelijke. Hoe dat in België zit weer ik niet. Ik zeg niet dat het een goede zaak zou zijn voor KVO want stel nu dat die speler na zijn periode bij KVO niet verkocht wordt maar gewoon bij RSCA blijft plakken, dan verliezen we er enkel geld aan. Maar ik heb ook wel het volste vertrouwen dat onze voorzitter weet waar hij mee bezig is en dat er achter alles wel een reden zit die noch de pers noch de supporters direct weten. Tis écht een slimme man, die voorzitter van ons.
Goed gezien , en mooie voorbeelden dat je geeft Erudict.
Ik denk ook dat Coucke zeer goed weet waar hij mee bezig is.


KVO, Internet en krantenknipsels - oostendenaar - 12-12-2015

Erudict Wrote:
Keun Wrote:al heeft onze voorzitter zeker Anderlecht niet nodig om spelers aan te kopen

KVO heeft internationaal 0.00001 betekenis. Geen enkel toptalent zal kiezen om naar KVO te gaan als er andere ploegen ook interesse tonen. Met anderlecht heb je dat wel.

oostendenaar Wrote:Als daar volgens jou niets mis mee is, waarom doen ze dit dan nergens anders?

Tuur Dierckx uitgeleend van Club naar Kortrijk
Benito Raman uitgeleend van Gent naar Kortrijk
Canesin, Lukaku en Vico uitgeleend van Anderlecht naar KVO
Corstjens van Gent uitgeleend aan Westerlo, Lierse en Waasland Beveren
Hubert van Gent uitgeleend aan Waasland beveren en Moeskroen
Oussalah van Gent uitgeleend aan Moeskroen
Gano van Club uitgeleend aan Moeskroen en Waasland Beveren
Verstraete van Club uitgeleend aan Moeskroen
Storm van Club uitgeleend aan Zulte Waregem
Goblet van Standard uitgeleend aan Waasland Beveren
Milosevic van Standard uitgeleend aan Waasland Beveren
Houdret van Charleroi uitgeleend aan OHL
Om er maar even een paar te noemen die door een 1ste klasser zijn uitgeleend aan een andere 1ste klasser. Wie weet staan er ook allerlei terugroepclausules in die contracten. Dat kun je toch helemaal niet weten?

Het verschil is dat hier KVO mede eigenaar zou zijn van de gehuurde speler. In België is dat iets nieuws maar gebeurt ook in Spanje, Portugal en vooral in Italië. Er gelden dan wel nog enkele extra regels waardoor je bvb in een contract kunt stoppen dat ze niet speelgerechtigd zijn tegen de club waarvan ze gedeeltelijk eigendom zijn of dat de speler slecht 2 jaar eigendom van 2 clubs mag zijn en dergelijke. Hoe dat in België zit weer ik niet. Ik zeg niet dat het een goede zaak zou zijn voor KVO want stel nu dat die speler na zijn periode bij KVO niet verkocht wordt maar gewoon bij RSCA blijft plakken, dan verliezen we er enkel geld aan. Maar ik heb ook wel het volste vertrouwen dat onze voorzitter weet waar hij mee bezig is en dat er achter alles wel een reden zit die noch de pers noch de supporters direct weten. Tis écht een slimme man, die voorzitter van ons.
Beetje rare voorbeelden, uiteraard worden spelers uitgeleend aan andere eersteklassers, maar er is toch nog een verschil tussen occasioneel eens een speler huren bij een andere eersteklasser en een samenwerkingsverband met een concurrent.

En ook je stuk over mede-eigendom klopt niet, in Italië is men recent afgestapt van dat systeem. Waarschijnlijk omdat het zo goed werkte....


KVO, Internet en krantenknipsels - Erudict - 12-12-2015

Laat ons gewoon afwachten wat hier van komt. Kan gewoon perspraat zijn. Volgende week zouden ze vergaderen dus dan zullen we wel wat meer horen zeker.
Idd het klopt dat Italië onlangs van dat systeem is afgestapt maar het feit dat het er erg lang mogelijk was wil ook iets zeggen.


KVO, Internet en krantenknipsels - Ward - 01-14-2016

El Ghanassy :

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20160113_02066577?hkey=b3533b0da54093c70a30425213da93e6&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=sportwereld&utm_content=meest_recent&M_BT=44534860423&adh_i=d9c8a7d0fba56b3c0135eafad92892c3&imai=0280c3e2-1847-47c0-a6b5-c70f033594f8

De man heeft duidelijk geen klein ego. Al hij straks opnieuw zijn niveau haalt van bij Gent, kunnen we er dat wel bijnemen :-)


KVO, Internet en krantenknipsels - johnny - 01-14-2016

Ze moesten maar één ploeg uitgenodigd hebben op de uitreiking van de gouden schoen (AA Gent)


KVO, Internet en krantenknipsels - carlo - 02-22-2016

Brusselmans haat KVO, wellicht jaloers van Kama, daarom doet deze zege tegen Gent mij extra deugd want de vuilbekker zit nu wellicht met zijn haar tussen zijn tanden te janken ....
Ik heb nog nooit een verstandige uitspraak over voetbal gehoord van hem, daarom vind ik het des te erger dat ze die clojo nu ook al als analist op tv brengen ...


KVO, Internet en krantenknipsels - Jempie.lon@hotmail. Com - 02-22-2016

En die twee Hollandse blaaskaken mogen ze ook deleten uit Stadion, ze nemen teveel pixels van mijn tv - scherm weg.
Ze kunnen een talkshow beginnen met Filip Joos, zo ver mogelijk !


KVO, Internet en krantenknipsels - Lucje - 03-02-2016

http://www.voetbalnieuws.be/news/206346/Nieuw_gokschandaal_in_Jupiler_Pro_League?_Duitsers_stellen_verdachte_patronen_vast

Hopla de insinuaties kunnen weer gewoon beginnen. Ik herinner me nog de 2 prachtige goals van Siebe Schrijvers in zijn debut-match.
Als je zo de berichtgeving over het voetbal moet vullen, gewoonweg triestig.


KVO, Internet en krantenknipsels - gintonic - 03-03-2016

Lucje Wrote:http://www.voetbalnieuws.be/news/206346/Nieuw_gokschandaal_in_Jupiler_Pro_League?_Duitsers_stellen_verdachte_patronen_vast

Hopla de insinuaties kunnen weer gewoon beginnen. Ik herinner me nog de 2 prachtige goals van Siebe Schrijvers in zijn debut-match.
Als je zo de berichtgeving over het voetbal moet vullen, gewoonweg triestig.

Ik heb die reportage gezien, er werd opvallend meer ingezet op veel goals in een tijdsperiode. Redelijk logisch als er na 15 minuten al 3 prachtgoals waren. Insinuaties van matchfix slaan werkelijk nergens op. De Duitse reportage schetst een algemeen beeld van de gokmaffia en toont 10 seconden beeld van de match, zonder concrete aanwijzingen. De vlaamse populaire media springen er op als wilde zwijnen. Be-lache-lijk. Iedereen die de match en goals objectief bekeken heeft, weet dat er zelfs geen aanleiding is tot verdachtmaking. Gazettepraat. Ik word er kwaad van.

Belachelijk was ook wel de onnodige tackle van lukaku, net als op ohl. Ik zie het hem niet doen in de nationale ploeg...... Maar dit geheel terzijde.


KVO, Internet en krantenknipsels - oostendenaar - 03-16-2016

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160315_02185050
Top-5 is dus niet meer dan logisch als je 5de beste betaler bent. Geld bepaalt immers zeer veel in voetbal.
Wel verrassend dat we meer betalen dan Gent, kan dat eerlijk gezegd niet geloven.