MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version
Kustboys Forum
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wat zegt de media? (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: KVO, Internet en krantenknipsels (/showthread.php?tid=9)



RE: KVO, Internet en krantenknipsels - dirkoost - 08-24-2018

vandaag in De Standaard/Het Nieuwsblad :
OOSTENDE
‘Hugo, ik had ongelijk. Sorry.’ In 2005 lag Nenad Jestrovic mee aan de basis van het ontslag van Hugo Broos als coach van Anderlecht. Dertien jaar later heeft Broos dat ontslag nog altijd niet verwerkt. ‘Ze lieten me doodbloeden’, zegt hij. Maar daar leest u verder meer over. Jestrovic is ondertussen voetbalmakelaar en dus moet hij spelers komen aanbieden bij KVO. Daarom was een Wiedergutmachung met Broos noodzakelijk. ‘Of hij die sorry meende, weet ik niet’, grijnst Broos. ‘Maar ik zei: Nenad, zand erover. Jestrovic was in 2000 ook één van eersten met wie ik keiharde contractbesprekingen hield.’

Dat was toen Broos coach was bij Moeskroen en Les Hurlus een spits zochten. Voorzitter Jean-Pierre Detremmerie kwam aandraven met Nenad Jestrovic van Metz. ‘Ik vroeg Detremmerie of hij een bank beroofd had. Als coach van Club Brugge wou ik Jestro al, maar dat mislukte. Nu zat hij op een dood spoor bij Metz, maar kiezen voor Moeskroen… Maar Detremmerie was ook burgemeester en nodigde Jestrovic uit in het stadhuis. Ik zie nog altijd hoe zijn makelaar meteen drie A4’tjes uithaalde. S’il vous plaît, monsieur Broos. Na een half blad viel ik van mijn stoel. Onmogelijke looneisen. Drie dagen later belde Jestro me zelf op. Hij wou nog eens praten. Hij kwam binnen en zei: Oké, maar… Die maar blokte ik af. Na een halfuur overleggen met zijn vrouw tekende hij. Een seizoen later werd hij topschutter en trok hij voor 110 miljoen frank (2,75 miljoen euro, red.) naar Anderlecht. Ik wist dat hij veel te goed was voor Moeskroen. Zo herlanceerde ik zijn carrière en daarom deed het pijn toen hij me nadien bij Anderlecht liet vallen.’

Digibeet

De anekdote bewijst dat Hugo Broos niet de toegeeflijke goedzak is voor wie hij soms wordt versleten. Sinds mei bepaalt hij de transfers bij Oostende. Zijn bureau is niet meer dan een container op het oefencomplex. ‘Deze job wou ik altijd doen, maar er komt veel bij kijken. Ik heb genoeg voetbalkennis om een goeie speler op te sporen, maar de onderhandelingen zijn soms genadeloos. Zo hadden we een akkoord met Colin Coosemans, maar Mechelen wilde 750.000 euro. Te veel voor ons. Gent betaalde dat wel en nu zit Colin daar op de bank achter Kalinic. Frustrerend, hé. Daarnaast is er het administratieve luik. Ik kan overweg met een standaardcontract, maar vraag me om een speler te registreren bij de Fifa en ik weet begot niet hoe ik eraan moet beginnen. Daarom was ik zo ontgoocheld dat mijn assistent Johan Plancke Oostende al na drie maanden verliet voor Anderlecht.’

‘Bossaerts denkt dat Barcelona gaat komen, maar als hij NEC weigert, kan hij straks wellicht een andere job gaan zoeken voor minder geld’
Broos is een digibeet. Plancke was de man die betalingsmodules regelde, die nieuwkomers speelgerechtigd kreeg… ‘Johan heeft ongelofelijke kwaliteiten, maar ik zag al snel dat hij zich niet in zijn sas voelde. Kreeg hij te weinig verantwoordelijkheid? Ik zei hem meermaals om eens met onze voorzitter Peter Callant te praten, maar dat deed hij niet. Als ik het mag geloven, stuurde hij meteen sms’jes naar Luc Devroe. Hadden Luc of Marc Coucke dan niet beter even met Peter Callant gebeld om dit aan te kaarten? Ze zijn toch bevriend? Dat was beter geweest dan hem naar Anderlecht te halen.’


Coucke. Het woord is eruit. De RSCA-voorzitter verweet Broos dat hij Plancke niet goed opving, maar Broos moet van KVO wel weer een leefbare club maken zonder de geldstromen van Coucke.

‘De erfenis van Coucke weegt véél zwaarder dan gedacht. Als Marc 800.000 euro moest leggen voor een speler, dan deed hij dat. Oké, hij maakte van Oostende een club die Europees voetbal haalde en ze deden ook goeie zaken door de verkoop van Dimata, Marusic en Lukaku, maar het ging te snel, hé. Ik denk ook niet dat Coucke ooit nog sterren als Proto of Lombaerts zal halen. Als Lombaerts hier vertrekt, verdienen wij daar 0,0 euro aan. In de kleedkamer zaten op een bepaald moment ook 32 spelers omdat alles hier kon. Dat wekte wrevel op. Ik weet wel dat Marc Coucke soms gepikeerd reageert als ik zulke dingen zeg, maar dat mag toch? Het is niet omdat Coucke hier passeerde dat het allemaal hosanna was. Hij zal zelf wel begrijpen dat de KVO-fans zich in de steek gelaten voelen.’

‘Toen ik debuteerde bij Anderlecht, durfde ik naast Van Himst amper te bewegen. Nu doen spelers na twee dagen alsof ze anciens zijn’
Broos zit ook met de ballast van Coucke. Lombaerts heeft een gigantisch contract, grootverdieners als Conté en Bossaerts zitten in de B-kern. ‘Ach, ik maak me er niet meer druk in. Met Bossaerts sprak ik al twee keer. Hij kan naar NEC, maar weigert. Het is geen club aan de Costa del Sol, neen. Maar denkt hij dat Barçelona gaat komen? De realiteit is dat er amper interesse is. Als hij Nijmegen weigert, kan hij in de toekomst wellicht een andere job gaan zoeken voor minder geld. Maar goed, hij mag me een ouwe zaag vinden. De jeugd komt meer voor zichzelf op, hè.’

‘Ik zie ook hoe mondig mijn kleindochters van veertien zijn. Een dat zijn dan nog mijn twee oogappels van wie ik veel kan verdragen. Toen ik debuteerde bij Anderlecht durfde ik naast Van Himst amper te bewegen. Nu doen spelers na twee dagen alsof ze anciens zijn. De slinger slaat soms door en dan worden het vedettes. Dat willen we niet meer.’

Samen eten

Om de temperatuur te meten, eet Hugo Broos mee met de trainers en de spelers. Vraag is of Broos als speler ook zo rustig zou zijn gebleven als hij zoals Nicolas Lombaerts aan de kant werd geschoven.

‘Ja’, zegt hij. ‘Dat Nico op de bank zit, is niet ingegeven door het bestuur. Bovendien was Lombaerts de allereerste met wie ik een gesprek had. Nico zei toen dat hij weg wou omdat hij ontgoocheld was dat Coucke zijn beloftes bij KVO niet nakwam. Twee maanden later herhaalde hij dat. Dan moet hij nu niet zeggen dat hij wil blijven. Zelfs zijn contract ontbinden, is voor ons te duur. Door Nico’s loon denken nieuwkomers trouwens nog steeds dat ze hier gigantisch kunnen verdienen, maar iemand als De Bock konden wij enkel halen omdat we hem heel goedkoop huren van Leeds, hoor. Als Lombaerts zou vertrekken, is er weer wat ademruimte.’

Het frustreert ook dat Marc Coucke zijn ex-club soms de hand moest reiken. Zo haalde Coucke Milic en Musona weg, straks volgt ook Nkaka. ‘Als we Milic en Musona op de buitenlandse markt hadden gezet, hadden we er misschien meer voor gekregen. Maar meteen toen Coucke Anderlecht-voorzitter was, kwam hij met een bod. Moesten we dat afhouden? Bij Nkaka maakten we een deal voor 2019, maar sinds Nkaka weet dat hij naar Anderlecht verhuist, loopt hij naast zijn schoenen. Het is tijd dat hij de knop omdraait, want zo zal hij bij Anderlecht niet eens de bank halen.’

Het was dus puzzelen in het post-Coucke tijdperk. ‘Ik wil vooral niet dat Gert Verheyen me straks verwijten kan maken. Want als het mislukt, zal Gert er als coach op afgerekend worden. Al zal ik ook altijd twintig procent van de verantwoordelijkheid dragen. Niet omdat ik mij moei met de opstelling, maar omdat ik de kern samenstelde. Al zal ik mijn trainer nooit laten doodbloeden.’

Verraden

En zo zitten we weer bij dat ontslag in Anderlecht. ‘In dertien jaar heb ik nooit meer vrijwillig een voet op Anderlecht gezet. Ik ben er twaalf jaar speler geweest, maakte hen kampioen als trainer en werd dan bij het huisvuil gezet. Het was een journalist die me meldde dat ik buiten lag. Ik belde meteen naar manager Van Holsbeeck en voelde hoe hij verkrampte. Een uur later was alles officieel. Het was niet eens Herman zijn schuld. Roger Vanden Stock was boos omdat ik Zetterberg niet opstelde. En Jestrovic, hé... Nadat Jestro slecht had gerevalideerd van een voetbreukje, wilde Anderlecht hem verkopen als halve invalide. Ik hield het tegen en herlanceerde hem nog eens. Maar toen ik hem eens niet aan de aftrap zette tegen Club Brugge – na een blessure – scoorde hij als invaller wel de winning goal en achteraf haalde hij zwaar uit in de pers: dat ik geen respect had, dat ik een slechte trainer was... Het kwam nooit meer goed en het bestuur ging daarin mee. Bij de latere trainers Vercauteren en Jacobs stonden ze in moeilijke tijden altijd aan de zijde van hun coach, maar mij lieten ze doodbloeden. Op den duur kreeg ik zelfs de schuld wanneer Kompany te laat was voor een interview. En na een groepsgesprek achter gesloten deuren las ik een dag later alles tot in de details in de krant. Ja, ik weet wie lekte. En neen, hij is nu geen spelersmakelaar. (grijnst) Die C4 bij Anderlecht is bij mij nooit verteerd.’

Twee weken geleden was Broos met Oostende nochtans in het Astridpark. Het voelde beter, want het regime Vanden Stock is er weg. Zo zit er toch nog een voordeel aan de verhuis van Coucke naar Brussel.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Lucje - 10-01-2018

(08-03-2018, 06:56 PM)Keun Wrote: Tuurlijk gaat callant mc niet op de tenen trappen ( wie is er de baas ).... De show van Coucke gaat zelfs verder zonder hem

Laten we ons concentreren op Anderlecht en niet op bijzaak Coucke en ze schoothondje Devroe

Hier Keun ik zal je eens op je wenken bedienen :

Kristal Abazaj en Luka Adzic moesten Hein Vanhaezebrouck de nodige aanvallende opties bijgeven. Zij haalden nog niet één keer de wedstrijdselectie. Pijnlijk voor manager Luc Devroe, die zei dat ze 'tijd' nodig hebben.

Stephan Keygnaert, hoofdredacteur bij Het Laatste Nieuws, komt met onheilspellend nieuws over de twee flankaanvallers. "Volgens onze informatie zijn ze zelfs niet bij de beteren bij de beloften van Anderlecht", zei hij aan VISTA. Abazaj zat er zelfs al regelmatig op de bank…:

Begrijp je nu waarom we vorig seizoen en begin dit seizoen opgezadeld zaten met onbruikbare spelers. Vriendschappelijke Managers tevreden houden.  Geen probleem de baas betaald toch of moeten we stellen de dure seathouders betalen hen.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Keun - 10-04-2018

(10-01-2018, 07:07 PM)KLucje Wrote:
(08-03-2018, 06:56 PM)Keun Wrote: Tuurlijk gaat callant mc niet op de tenen trappen ( wie is er de baas ).... De show van Coucke gaat zelfs verder zonder hem

Laten we ons concentreren op Anderlecht en niet op bijzaak Coucke en ze schoothondje Devroe

Hier Keun ik zal je eens op je wenken bedienen :

Kristal Abazaj en Luka Adzic moesten Hein Vanhaezebrouck de nodige aanvallende opties bijgeven. Zij haalden nog niet één keer de wedstrijdselectie. Pijnlijk voor manager Luc Devroe, die zei dat ze 'tijd' nodig hebben.

Stephan Keygnaert, hoofdredacteur bij Het Laatste Nieuws, komt met onheilspellend nieuws over de twee flankaanvallers. "Volgens onze informatie zijn ze zelfs niet bij de beteren bij de beloften van Anderlecht", zei hij aan VISTA. Abazaj zat er zelfs al regelmatig op de bank…:

Begrijp je nu waarom we vorig seizoen en begin dit seizoen opgezadeld zaten met onbruikbare spelers. Vriendschappelijke Managers tevreden houden.  Geen probleem de baas betaald toch of moeten we stellen de dure seathouders betalen hen.
Lucje , het is al van in het tijdperk ...club en Roeselare 

Mc staart zich blind aan Devroe ....waarom denk je dat ze hem aan de deur hadden gezet bij club 

Als je 30 spelers koopt gaat er natuurlijk soms eens een topper tss zitten en dan pronkt hij alsof hij warm water uitgevonden heeft ..... ik zei het vooraf nog, hij zal in Brussel wel vlug door de mand vallen we zijn 2 maand verder ....en het is al opstand van hun eigen trouwe supporters 
De volgende slachtoffer van tijdperk Devroe word Hein .... want Devroe doe niks verkeerd hij is de beste manager van België ....zelfs Europa ..... Alé denkt hij zelfs hé

Mss schiet mc ook eens wakker uit ze winterslaap ..... hij mag het al gaan uitleggen aan ze achterban 
terwijl hij bij ons op de tafels en stoelen kon dansen en zingen Smile 

Word vervolgd zou ik zeggen Smile


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - pinanti - 10-05-2018

(10-04-2018, 07:52 AM)Keun Wrote: Lucje , het is al van in het tijdperk ...club en Roeselare 

Mc staart zich blind aan Devroe ....waarom denk je dat ze hem aan de deur hadden gezet bij club 

Als je 30 spelers koopt gaat er natuurlijk soms eens een topper tss zitten en dan pronkt hij alsof hij warm water uitgevonden heeft ..... ik zei het vooraf nog, hij zal in Brussel wel vlug door de mand vallen we zijn 2 maand verder ....en het is al opstand van hun eigen trouwe supporters 
De volgende slachtoffer van tijdperk Devroe word Hein .... want Devroe doe niks verkeerd hij is de beste manager van België ....zelfs Europa ..... Alé denkt hij zelfs hé

Mss schiet mc ook eens wakker uit ze winterslaap ..... hij mag het al gaan uitleggen aan ze achterban 
terwijl hij bij ons op de tafels en stoelen kon dansen en zingen Smile 

Word vervolgd zou ik zeggen Smile
Coucksje zit daar inderdaad precies in een winterslaap ,hem zelden zo'n zuur gezicht zien trekken.
Groooooooot verschil met de high fives die hij gaf als Anderlecht scoorde tegen zijn "weireldploegsje" KVO.
Dimata had meer TACT : bleef sereen als hij scoorde tegen zijn ex-club.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Socrates - 10-05-2018

(10-05-2018, 01:19 AM)pinanti Wrote:
(10-04-2018, 07:52 AM)Keun Wrote: Lucje , het is al van in het tijdperk ...club en Roeselare 

Mc staart zich blind aan Devroe ....waarom denk je dat ze hem aan de deur hadden gezet bij club 

Als je 30 spelers koopt gaat er natuurlijk soms eens een topper tss zitten en dan pronkt hij alsof hij warm water uitgevonden heeft ..... ik zei het vooraf nog, hij zal in Brussel wel vlug door de mand vallen we zijn 2 maand verder ....en het is al opstand van hun eigen trouwe supporters 
De volgende slachtoffer van tijdperk Devroe word Hein .... want Devroe doe niks verkeerd hij is de beste manager van België ....zelfs Europa ..... Alé denkt hij zelfs hé

Mss schiet mc ook eens wakker uit ze winterslaap ..... hij mag het al gaan uitleggen aan ze achterban 
terwijl hij bij ons op de tafels en stoelen kon dansen en zingen Smile 

Word vervolgd zou ik zeggen Smile
Coucksje zit daar inderdaad precies in een winterslaap ,hem zelden zo'n zuur gezicht zien trekken.
Groooooooot verschil met de high fives die hij gaf als Anderlecht scoorde tegen zijn "weireldploegsje" KVO.
Dimata had meer TACT : bleef sereen als hij scoorde tegen zijn ex-club.

Ik zie het nog gebeuren dat hij Hein buiten zet en ons Gertje komt pikken!


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Keun - 10-05-2018

(10-05-2018, 06:34 AM)Socrates Wrote:
(10-05-2018, 01:19 AM)pinanti Wrote:
(10-04-2018, 07:52 AM)Keun Wrote: Lucje , het is al van in het tijdperk ...club en Roeselare 

Mc staart zich blind aan Devroe ....waarom denk je dat ze hem aan de deur hadden gezet bij club 

Als je 30 spelers koopt gaat er natuurlijk soms eens een topper tss zitten en dan pronkt hij alsof hij warm water uitgevonden heeft ..... ik zei het vooraf nog, hij zal in Brussel wel vlug door de mand vallen we zijn 2 maand verder ....en het is al opstand van hun eigen trouwe supporters 
De volgende slachtoffer van tijdperk Devroe word Hein .... want Devroe doe niks verkeerd hij is de beste manager van België ....zelfs Europa ..... Alé denkt hij zelfs hé

Mss schiet mc ook eens wakker uit ze winterslaap ..... hij mag het al gaan uitleggen aan ze achterban 
terwijl hij bij ons op de tafels en stoelen kon dansen en zingen Smile 

Word vervolgd zou ik zeggen Smile
Coucksje zit daar inderdaad precies in een winterslaap ,hem zelden zo'n zuur gezicht zien trekken.
Groooooooot verschil met de high fives die hij gaf als Anderlecht scoorde tegen zijn "weireldploegsje" KVO.
Dimata had meer TACT : bleef sereen als hij scoorde tegen zijn ex-club.

Ik zie het nog gebeuren dat hij Hein buiten zet en ons Gertje komt pikken!

Denk dat het yves’ke zal worde, is graag gezien bij de mauve .... weer charmeoffensief van mc 
Al is het afwachten wat er bij ons gebeurd is tss Devroe en Yves ? 

2de opvolger is dury

Devroe nogmaals .... je koopt een ploeg ....en niet kopen om te kopen... een spelertje links en eentje rechts en gooi ze samen , tis geen soepe daje maakt ee...maar nu wel soepe bij de mauve  Big Grin
als hij er maar beter van word 

Gingen ze Anderlecht niet weer op de kaart zetten in Europa .... eerder schande voor Belgisch voetbal !


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - pinanti - 10-05-2018

(10-05-2018, 07:34 AM)Keun Wrote:
(10-05-2018, 06:34 AM)Socrates Wrote:
(10-05-2018, 01:19 AM)pinanti Wrote:
(10-04-2018, 07:52 AM)Keun Wrote: Lucje , het is al van in het tijdperk ...club en Roeselare 

Mc staart zich blind aan Devroe ....waarom denk je dat ze hem aan de deur hadden gezet bij club 

Als je 30 spelers koopt gaat er natuurlijk soms eens een topper tss zitten en dan pronkt hij alsof hij warm water uitgevonden heeft ..... ik zei het vooraf nog, hij zal in Brussel wel vlug door de mand vallen we zijn 2 maand verder ....en het is al opstand van hun eigen trouwe supporters 
De volgende slachtoffer van tijdperk Devroe word Hein .... want Devroe doe niks verkeerd hij is de beste manager van België ....zelfs Europa ..... Alé denkt hij zelfs hé

Mss schiet mc ook eens wakker uit ze winterslaap ..... hij mag het al gaan uitleggen aan ze achterban 
terwijl hij bij ons op de tafels en stoelen kon dansen en zingen Smile 

Word vervolgd zou ik zeggen Smile
Coucksje zit daar inderdaad precies in een winterslaap ,hem zelden zo'n zuur gezicht zien trekken.
Groooooooot verschil met de high fives die hij gaf als Anderlecht scoorde tegen zijn "weireldploegsje" KVO.
Dimata had meer TACT : bleef sereen als hij scoorde tegen zijn ex-club.

Ik zie het nog gebeuren dat hij Hein buiten zet en ons Gertje komt pikken!

Denk dat het yves’ke zal worde, is graag gezien bij de mauve .... weer charmeoffensief van mc 
Al is het afwachten wat er bij ons gebeurd is tss Devroe en Yves ? 

2de opvolger is dury

Devroe nogmaals .... je koopt een ploeg ....en niet kopen om te kopen... een spelertje links en eentje rechts en gooi ze samen , tis geen soepe daje maakt ee...maar nu wel soepe bij de mauve  Big Grin
als hij er maar beter van word 

Gingen ze Anderlecht niet weer op de kaart zetten in Europa .... eerder schande voor Belgisch voetbal !

Gingen ze volgens coucksje binnen 5 jaar niet de finale spelen van de CL ?


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - markos - 11-24-2018

Valencia...!!!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181124_03981291


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Gaston - 12-19-2018

Interssant interview met Gert Verheyen in Sportmagazine

https://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/gert-verheyen-ik-ben-een-heel-tevreden-trainer-met-zorgen/article-longread-1408355.html


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Erudict - 12-19-2018

(12-19-2018, 09:51 AM)Gaston Wrote: Interssant interview met Gert Verheyen in Sportmagazine

https://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/gert-verheyen-ik-ben-een-heel-tevreden-trainer-met-zorgen/article-longread-1408355.html

Zou je dat artikel eens als tekst kunnen posten? 
Merci!