MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version
Kustboys Forum
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wat zegt de media? (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: KVO, Internet en krantenknipsels (/showthread.php?tid=9)



RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Keun - 12-02-2019

We beginnen mc ze ware aard te kennen .... van sympathieke zakenman naar verwend kleinkind

Zoek idd een stok , belachelijk ....hopelijk kunnen wij het gefoefel met callant eens blootleggen
en mc onder druk zetten om te verkopen .... ook de bond mocht dit nooit toegelaten hebben een voorzitter van andere club die station bezit van ze vorige club

Hij begint ook meer en meer vijanden te maken in het voetbal wereldje ....na onze voorzitter ook nog van den stock en gans ze hun achterban met de grond gelijk gemaakt , ghysens van den antwerp ...vlug voor hem kloot af te trekken Anderlecht gekocht enz.... vroeg of laat is het karma hoe rijk je ook bent !!

Was voorzitter van de jpl ...trapte het ook af
Makelaars en eigen dikke vriend Devroe en clubdokter aan de deur gezet enz..enz..

Had het graag eens gezien als mc stuk van tribune zette in antwerp en naar Anderlecht trok... ze braken de tribune eigenhandig af


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - pinanti - 12-02-2019

(12-02-2019, 09:25 AM)Keun Wrote: We beginnen mc ze ware aard te kennen .... van sympathieke zakenman naar verwend kleinkind

Zoek idd een stok , belachelijk ....hopelijk kunnen wij het gefoefel met callant eens blootleggen
en mc onder druk zetten om te verkopen .... ook de bond mocht dit nooit toegelaten hebben een voorzitter van andere club die station bezit van ze vorige club

Hij begint ook meer en meer vijanden te maken in het voetbal wereldje ....na onze voorzitter ook nog van den stock en gans ze hun achterban met de grond gelijk gemaakt , ghysens van den antwerp ...vlug voor hem kloot af te trekken Anderlecht gekocht enz.... vroeg of laat is het karma hoe rijk je ook bent !!

Was voorzitter van de jpl ...trapte het ook af
Makelaars en eigen dikke vriend Devroe en clubdokter aan de deur gezet enz..enz..

Had het graag eens gezien als mc stuk van tribune zette in antwerp en naar Anderlecht trok... ze braken de tribune eigenhandig af

We hebben nog altijd geen " station " hoor ,  beste Keun Smile Tongue


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - jantje - 12-02-2019

(12-02-2019, 06:05 PM)pinanti Wrote: [

We hebben nog altijd geen " station " hoor ,  beste Keun Smile Tongue

Coucke zei nochtans : " als de trein van Anderlecht passeert , moet je erop springen , je krijgt maar één keer in je leven die kans."


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - *4got* - 12-03-2019

Idd de kans van je leven ... om slapeloze nachten te hebben, maagzweren te krijgen, geld te verliezen, van sympathieke voorzitter (met geld) omgevormd te worden tot meedogenloze geldwolf en verzuurd te raken. Je moet er iets voor over hebben é.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Keun - 12-03-2019

De echte waarheid is dat mc en Joris ide.... Mr gheysens wouden kloot aftrekken
Omdat Gheysens wou Anderlecht kopen..... (om te bouwen)

Ergens iets in Knokke waar de rijke mannen in aanvaring kwamen om een verbouwing van een appartement

MC wou volledig nieuw stadion te bouwen in brussel
Waarom wil mc kvo niet loslaten.... Ja heeft ons naar de hemel gebracht.... Maar wil ons nu onder de grond met ze huur waar je 2 stadions mee kan huren

Onze voorzitter moet hem uitnodigen en hopen op oplossing .... Maar als mc steeds wegloopt zegt het genoeg... Als je recht in je schoenen staat loop je niet weg
Wie heel veel weet van mc is toch wel Orlans, of is hij onze mol.... Hij verdient genoeg dus dat hij met ze vriendje mc gaat spreken
Anders alles in de media gooien.... Want iedereen weet dat het één en al gefoefel was... We hebben dan toch niks meer te verliezen


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - oostendenaar - 12-03-2019

Artikel uit het Nieuwsblad (zit achter betaalmuur dus heb de tekst gekopieerd):

Coucke weggejaagd door zijn weireldploegsje

Gisteren om 06:00 door Jürgen Geril en junior verbeeke
Reconstructie:hoe de bom tussen KV Oostende en zijn steenrijke ex-voorzitter Marc Coucke helemaal ontplofte
(archiefbeeld) FOTO: BELGA

Drie jaar geleden stond Marc Coucke nog te dansen op de tafels bij KV Oostende. Gisteren kon hij bij de kustploeg niet meer op de tribune zitten en uiteindelijk vertrok de miljardair nog voor de rust naar huis. Na een interview in ‘De zevende dag’ en na een escalerende ruzie met KVO-voorzitter Frank Dierkens ontplofte de boel.
Frank Dierckens
Coucke viel mij aan in het midden van de zaal. Ik heb mij niet laten doen en diende hem van antwoord. Het was rap gedaan
Marc Coucke
Het is toch niet mijn schuld als het sponsorbudget naar beneden gaat en er mensen vertrekken? Hallucinant!
Al zijn raadgevers en naasten zeiden vrijdag: Doe het niet. De sfeer is al gespannen genoeg. Toch stuurde Marc Coucke vier tweets de wereld in waarin hij min of meer ontkende dat KV Oostende nog 6,2 miljoen euro schulden aan hem heeft en waarbij hij aangaf dat hij niet de oorzaak was van alle financiële problemen van zijn ex-club. “Even serieus blijven”, postte hij.

Het hitste de KVO-fans en het bestuur nog meer op. Eerder was al uitgelekt dat de kustclub failliet dreigt te gaan als Coucke 1,2 miljoen euro huur per jaar zou blijven vragen voor de hoofdtribune in de Versluys Arena. Daarom werd voor zijn terugkeer naar Oostende al extra veiligheidspersoneel en extra bewaking voorzien. Enkele uren voor de match kreeg Coucke zelfs een telefoontje dat hij beter niet in de tribune kon plaatsnemen.

Weg van de eretafel

Toch zakte hij af naar zee. Geagiteerd. Ook omdat KVO-voorzitter Frank Dierckens haantjesgedrag vertoonde. De gordijnenman had in het VRT-programma De zevende dag alle cijfers op tafel gegooid. “Die 6,2 miljoen euro schulden aan Coucke: dat klopt”, klonk het. “Voor dit jaar is de huur van de tribune betaald, maar de vorige twee jaar gebeurde dat niet door geldgebrek. Ook het geld van een viertal transfers dat nog moest worden doorgestuurd aan Coucke – onder meer die van Cyriac en Jordan Lukaku – staat nog niet op zijn rekening. Die situatie is ongezond, maar de erfenis van Coucke zou geen enkele ploeg kunnen dragen.”

De Anderlecht-voorzitter was in alle staten. Coucke staat op geheimhouding. Hij vindt het niet kunnen dat Oostende het geld dat hij nog opeist zomaar in de openbaarheid brengt. “Dat interview was niet sportief”, reageerde Coucke op Radio 1. “Als je het erg eenzijdig bekijkt, klopt het verhaal natuurlijk als je je facturen niet betaalt. Maar ik wil me niet meer moeien.”

Toch kwam de zakenman behoorlijk opgewonden binnen tijdens het bestuursetentje voor de wedstrijd. Eerst zat hij tegenover Dierckens, maar toen hij daar het De zevende dag-interview opwierp, kwam het tot een ruzie. “Je doet alsof je er voor niets tussen zit, maar had ik geen gelijk misschien?”, beet Dierckens hem toe. Daarop stond Coucke recht en uiteindelijk nam hij twee tafels verderop plaats, bij Jean-Pierre Janssens van de seniorenvereniging. Een goeie vriend van zijn broer Guy Coucke. Verbouwereerd bleef Michael Verschueren alleen achter met het Oostendse bestuur. De veiligheidsagent die alles in de gaten hield, stond op scherp.

LEES OOK.Marc Coucke reageert na “hallucinante dag” in Oostende: “Supporters opgehitst door interview KVO-voorzitter”

Reconstructie:hoe de bom tussen KV Oostende en zijn steenrijke ex-voorzitter Marc Coucke helemaal ontplofte
FOTO: BELGA
“Coucke viel mij aan in het midden van de zaal”, vertelde Dierckens later. “Ik heb mij niet laten doen en diende hem van antwoord. Het was rap gedaan. Wat wil hij dan? Hij nam voor 3 miljoen euro sponsoring mee naar Anderlecht, maar er bleven hier wel 3,5 miljoen euro makelaarskosten openstaan. Hij kwam binnen op een ongepaste manier.”

Daar had de miljardair eveneens een repliek op. “Het is toch niet mijn schuld als het sponsorbudget naar beneden gaat en er mensen vertrekken? Ik had nooit gedacht dat ik hier zo’n hallucinante dag zou meemaken.”

In de kleedkamer

De opgehitste KVO-fans hadden voor spandoeken gezorgd. Coucke judas en Coucke fan vanaf zijn vijf jaar. Even serieus blijven viel er te lezen. Allleen zag de miljardair ze zelf niet, want hij wilde de match om veiligheidsredenen in de kleedkamer bekijken. Daar kwam de wedstrijdafgevaardigde echter zeggen dat hij tijdens de rust moest vertrekken, want anders zou er een verslag opgemaakt worden. Iemand van KVO stelde dan maar met een brede glimlach voor om hem toch naar de tribune te begeleiden, waarop Coucke naar huis vertrok. Weggejaagd bij zijn vroegere weireldploegsje. “Ach, als ik zie dat KVO nog een extra speler (Akpala, nvdr.) aantrekt en na de zege een dubbele winstpremie geeft, schat ik toch in dat alles hier niet zo slecht gaat.”

Alleen betaalde Dierkens die dubbele premie niet met geld van de club, maar wel uit zijn eigen zak. Het kan goed zijn dat Marc Coucke door deze hoogoplopende ruzie straks geen toegevingen meer zal doen in de zaak rond de tribune. Dan dreigt Oostende geen proflicentie meer te krijgen en failliet te gaan. “We hebben 2,5 miljoen euro nodig”, besloot Dierckens. “We onderhandelen met investeerders. De kans dat het lukt, schat ik nu op 50 procent. Laat ons nu eerst genieten van deze zege.”


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Ward - 12-04-2019

Riooljournalistiek...


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - *4got* - 12-04-2019

“Coucke viel mij aan in het midden van de zaal”, vertelde Dierckens later. “Ik heb mij niet laten doen en diende hem van antwoord. Het was rap gedaan. Wat wil hij dan? Hij nam voor 3 miljoen euro sponsoring mee naar Anderlecht, maar er bleven hier wel 3,5 miljoen euro makelaarskosten openstaan. Hij kwam binnen op een ongepaste manier.”

Hij nam voor 3 miljoen sponsoring mee naar Anderlecht.
Even weetje meegeven over mc, hij was nog maar pas voorzitter bij Anderlecht en hij stuurde al een mail naar de KVO-sponsors of ze niet wilden sponsoren voor zijn nieuwe ploeg. Ik moet hier wel nuanceren dat hij waarschijnlijk deze mail stuurde naar de sponsors die niet uit de regio Oostende kwamen.
Is dat verboden? Neen, iedereen mag potentiele sponsors aanschrijven. Maar ik stel me bij deze toch vragen over zijn KVO-hart.

Wat het artikel van Geril betreft, idd artikel met veel Story-gehalte, al doe ik nu de Story onrecht aan.
Het KVO-huis kennende, zeg nu zelf, wie in de VIP-tribune zou mc iets in de weg leggen? Hooguit wat hoongelach bij het scoreverloop zou zijn deel zijn geweest.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - fonzie - 12-06-2019

Dit lijkt mij een interessant artikel maar ik kan het niet lezen wegens geen abonnement : https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191205_04753294


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - ratatouille - 12-06-2019

(12-06-2019, 11:43 AM)fonzie Wrote: Dit lijkt mij een interessant artikel maar ik kan het niet lezen wegens geen abonnement : https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191205_04753294

Eindelijk , eindelijk een keer iemand in de media die de verantwoordelijkheid bij Callant legt.  Ja , Coucke heeft de schulden gemaakt maar Callant , de koper zonder geld, heeft de schulden afgeleid naar  de club KVO. Gaat dan achteraf nog en beetje rondbazuinen dat hij er geen frank aan verloren heeft . Natuurlijk niet , heeft tijdens zijn beleid niets afbetaald en de schulden doorgeschoven. Ik wordt letterlijk misselijk van zijn schijnheilige sm..... Voor mij in elk geval nooit geen Callant vezekering meer .