MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version
Kustboys Forum
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wat zegt de media? (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: KVO, Internet en krantenknipsels (/showthread.php?tid=9)



RE: KVO, Internet en krantenknipsels - carlo - 06-18-2020

Waasland-Beveren haalt gelijk bij Belgische mededingingsautoriteit …

Als we die laatste match moeten spelen moet vooraf klacht neergelegd worden bij dezelfde autoriteit omdat de ploeg die nog kan opgesteld worden niet dezelfde kansen heeft dan deze die op 15/03 kon opgesteld worden ...
dus geen gelijke kansen voor KVO t.o.v. Waasland-Beveren / Cercle


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Strangeloaper - 06-19-2020

Gelezen in HLN van 19/6/2020
KV Oostende: Kapitaalsverhoging van 4,2 in plaats van 2,7 miljoen euro

't Blijft voorlopig windstil aan zee. Enkele dagen voor de herstart van de trainingen van KV Oostende (24 juni) is het nog steeds wachten op de invulling van de trainersstaf en fel uitgedunde spelersgroep. Wel blijkt uit een statuutwijziging in het Belgisch Staatsblad dat hoofdaandeelhouder Pacific Media Group een kapitaalsverhoging van 4,2 miljoen euro heeft doorgevoerd. De Amerikaanse eigenaars moesten 2,7 miljoen euro in KVO pompen om aan de licentievoorwaarden te voldoen, maar brachten daarnaast nog eens 1,5 miljoen euro in. Daarmee moet de kustploeg, die in het tussenseizoen afscheid nam van maar liefst 17 kernspelers, zich wapenen voor het nieuwe seizoen.

Na de aanstelling van de Duitse coach Alexander Blessin bleef het de voorbije weken stil. Custovic werd bedankt voor bewezen diensten, assistent Berrier volgt wellicht in zijn zog. Hulptrainers Van der Elst, Creemers en fysiektrainer Desender tasten in het duister. Naar verluidt is het de bedoeling om door te gaan met Van der Elst en Creemers, beiden nog één seizoen onder contract. Blessin zou zelf een T2 aanduiden en ook een fysiektrainer meebrengen. KVO hervat woensdag de trainingen. Naast de elf overgebleven kernspelers krijgen zij die eind juni einde contract zijn de kans om aan te sluiten. Het gaat onder meer over Neto, Vargas, Dutoit en Akpala. KVO informeerde naar de diensten van doelman Jackers (KRC Genk) en verdediger Caufriez (Waasland-Beveren), die de interesse van hoger aangeschreven eersteklassers geniet. Op een eerste inkomende transfer is het nog steeds wachten. (TTV/NVK/MVS)



RE: KVO, Internet en krantenknipsels - danny2 - 06-19-2020

KV Oostende onderhandelt momenteel met een nieuwe hoofdsponsor die logischerwijs prominent op de wedstrijdshirts zal pronken. Daarbij zou KVO dicht bij een deal staan met sportketen Decathlon. Het Franse merk zou niet alleen naamsvermelding op de truitjes krijgen, maar de shirts ook aanleveren.

De link tussen KVO en Decathlon is vrij duidelijk. De kustploeg heeft met Gauthier Ganaye een Noord-Franse algemeen directeur, terwijl Decathlon een kantoor heeft in Villeneuve-d'Ascq, op een steenworp van de stad Lille. Ook op commercieel vlak vullen de twee partners elkaar aan.

Leuk detail: Decathlon opende amper een maand geleden een nieuwe vestiging in Oostende. De overeenkomst is nog niet officieel, maar zit wel in de pijplijn. (TVA)


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Keun - 06-20-2020

Volgens... KW.. Zou decathlon onze nieuwe shirtsponsor worden  

Ale toch wat goed nieuws op komst


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - tim2pin - 06-20-2020

Ik denk ook dat alles door de handen van Gauthier Ganaye passeert van sponsorovereenkomsten tot spelerscontracten tot leverancierscontracten tot ... dan kan ik het wel begrijpen dat dit allemaal wel wat duurt, die jongen is nog maar een dikke week in functie.

Ma bon Decathlon lijkt me wel een degelijke sponsor te zijn moest dit doorgaan.

Prioriteit van de nieuwe investeerders is denk ik de begroting op orde te krijgen en dan te zien wat mogelijk is zeker?


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - pinanti - 06-20-2020

Goed nieuws !


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Lucje - 06-20-2020

(06-20-2020, 06:22 AM)tim2pin Wrote: Ik denk ook dat alles door de handen van Gauthier Ganaye passeert van sponsorovereenkomsten tot spelerscontracten tot leverancierscontracten tot ... dan kan ik het wel begrijpen dat dit allemaal wel wat duurt, die jongen is nog maar een dikke week in functie.

Ma bon Decathlon lijkt me wel een degelijke sponsor te zijn moest dit doorgaan.

Prioriteit van de nieuwe investeerders is denk ik de begroting op orde te krijgen en dan te zien wat mogelijk is zeker?

(06-20-2020, 05:57 PM)pinanti Wrote: Goed nieuws !

Eigenaardig maar misschien heb ik het over het hoofd gezien. Ik lees hier niets aangaande de 20.000 Euro dat Dennis van Wijk wenst te bekomen ...


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - tim2pin - 06-21-2020

Ben ook benieuwd hoe dat juridisch gaat aflopen. Het voelt uiteraard zelfs belachelijk aan dat Van Wijk hiermee komt aanzetten, maar gelet op zijn reputatie verbaast mij dit niet. En als er staat 'Wordt een premie uitbetaald van 20.000 euro wanneer KV Oostende zich handhaafd in eerste klasse voor het seizoen 2019-2020' zonder meer dan zal hij daar juridisch recht op hebben en zal hij dat gevoelloos cashen.

Het is duidelijk dat er de laatste jaren losjes omgesprongen werd met overeenkomsten cfr. optie lichten van Bushiri, de naamgeving van het stadion waar er enkel een mondelinge overeenkomst was, nu dit akkefietje met Van Wijk ... dit zijn toch zaken waar een ploeg met geen eindeloze middelen toch wat voorzichtiger mee moet omspringen. In die optiek denk ik wel dat die Gauthier Ganaye daar een 'feeling' voor heeft om zulke zaken te vermijden.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Lucje - 06-21-2020

(06-21-2020, 07:08 AM)tim2pin Wrote: Ben ook benieuwd hoe dat juridisch gaat aflopen. Het voelt uiteraard zelfs belachelijk aan dat Van Wijk hiermee komt aanzetten, maar gelet op zijn reputatie verbaast mij dit niet. En als er staat 'Wordt een premie uitbetaald van 20.000 euro wanneer KV Oostende zich handhaafd in eerste klasse voor het seizoen 2019-2020' zonder meer dan zal hij daar juridisch recht op hebben en zal hij dat gevoelloos cashen.

Het is duidelijk dat er de laatste jaren losjes omgesprongen werd met overeenkomsten cfr. optie lichten van Bushiri, de naamgeving van het stadion waar er enkel een mondelinge overeenkomst was, nu dit akkefietje met Van Wijk ... dit zijn toch zaken waar een ploeg met geen eindeloze middelen toch wat voorzichtiger mee moet omspringen. In die optiek denk ik wel dat die Gauthier Ganaye daar een 'feeling' voor heeft om zulke zaken te vermijden.
Het is duidelijk als en ik zeg wel ALS die bewuste clausule opgenomen is in zijn contract, betekend dit gewoon een vriendendienst .... Ik ga er geen tekeningetje bij maken. Het werd hoog tijd dat er professioneler dient gewerkt te worden. Bepaalde mensen hebben hun kans gehad en ik zie die liever niet meer op de voorgrond verschijnen. Aan anderen om het beter te doen en ons te vrijwaren van blunders en onkunde.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - markos - 06-21-2020

(06-21-2020, 09:04 PM)Lucje Wrote:
(06-21-2020, 07:08 AM)tim2pin Wrote: Ben ook benieuwd hoe dat juridisch gaat aflopen. Het voelt uiteraard zelfs belachelijk aan dat Van Wijk hiermee komt aanzetten, maar gelet op zijn reputatie verbaast mij dit niet. En als er staat 'Wordt een premie uitbetaald van 20.000 euro wanneer KV Oostende zich handhaafd in eerste klasse voor het seizoen 2019-2020' zonder meer dan zal hij daar juridisch recht op hebben en zal hij dat gevoelloos cashen.

Het is duidelijk dat er de laatste jaren losjes omgesprongen werd met overeenkomsten cfr. optie lichten van Bushiri, de naamgeving van het stadion waar er enkel een mondelinge overeenkomst was, nu dit akkefietje met Van Wijk ... dit zijn toch zaken waar een ploeg met geen eindeloze middelen toch wat voorzichtiger mee moet omspringen. In die optiek denk ik wel dat die Gauthier Ganaye daar een 'feeling' voor heeft om zulke zaken te vermijden.
Het is duidelijk als en ik zeg wel ALS die bewuste clausule opgenomen is in zijn contract, betekend dit gewoon een vriendendienst .... Ik ga er geen tekeningetje bij maken. Het werd hoog tijd dat er professioneler dient gewerkt te worden. Bepaalde mensen hebben hun kans gehad en ik zie die liever niet meer op de voorgrond verschijnen. Aan anderen om het beter te doen en ons te vrijwaren van blunders en onkunde.

Vriendendienst dus 50/50?