MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version
Kustboys Forum
KVO, Internet en krantenknipsels - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wat zegt de media? (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: KVO, Internet en krantenknipsels (/showthread.php?tid=9)



RE: KVO, Internet en krantenknipsels - markos - 02-07-2022

https://kw.be/sport/voetbal/jupiler-pro-league-profs-1a/bondsparket-wil-geen-schorsing-voor-lang-wel-voor-videoanalist-kv-oostende/

Ewel wat heeft kabouter Wesley wel gedaan?


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - markos - 02-11-2022

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220211_96127713


https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/brecht-capon-kv-oostende-krijgt-opnieuw-yves-vanderhaeghe-als-trainer-niemand-zag-zijn-terugkeer-aankomen~a3c0b41f/


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - oostendenaar - 02-23-2022

https://sporza.be/nl/2022/02/23/nicolas-lombaerts-over-vertrek-bij-oostende-ze-hebben-me-er-het-leven-zuur-gemaakt~1645633971545/

"Maar na het vertrek van Coucke, wist ik dat het schip ging zinken. Dan hebben ze er in Oostende alles aan gedaan om me het leven zuur te maken en mij zo buiten te krijgen. Daar zijn ze toch wel in geslaagd. Ik hoop voor hen dat ze daar nu blij om zijn”

Ik dacht dat Lombaerts hier tot de laatste dag z’n contract heeft uitgezeten en elke poging om het vervroegd te verbreken afwees? Ben ik nu zo verkeerd? 

Overigens wel zeer weinig zelfkritiek, ook in dat eerste seizoen speelde hij niet beter dan de gemiddelde verdediger in eerste klasse die 5 keer minder verdiende.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - pinanti - 02-24-2022

(02-23-2022, 07:06 PM)oostendenaar Wrote: https://sporza.be/nl/2022/02/23/nicolas-lombaerts-over-vertrek-bij-oostende-ze-hebben-me-er-het-leven-zuur-gemaakt~1645633971545/

"Maar na het vertrek van Coucke, wist ik dat het schip ging zinken. Dan hebben ze er in Oostende alles aan gedaan om me het leven zuur te maken en mij zo buiten te krijgen. Daar zijn ze toch wel in geslaagd. Ik hoop voor hen dat ze daar nu blij om zijn”

Ik dacht dat Lombaerts hier tot de laatste dag z’n contract heeft uitgezeten en elke poging om het vervroegd te verbreken afwees? Ben ik nu zo verkeerd? 

Overigens wel zeer weinig zelfkritiek, ook in dat eerste seizoen speelde hij niet beter dan de gemiddelde verdediger in eerste klasse die 5 keer minder verdiende.
Je bent niet verkeerd oostendenaar : was een zwaar contract : verdiende zeer veel bij KVO en wilde het niet afbreken.
Het is een vervelend ventje.
En ik ben inderdaad blij dat hij weg is.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - wiender - 03-04-2022

Afgelopen maandag op Focus/WTV: Yves Vdh!
Wat er te horen viel:
Afhankelijk van een verlenging van zijn contract, staat hij niet weigerachtig tegenover een buitenlandse opdracht (liefst met véél olie-dollars  [Image: cool.png] ), Monaco is nog niet afgeschreven, het trainingscomplex is uitstekend (dankzij destijds Luc D), de feestzaal is geweldig en Red Bull is niet te zuipen. Ofzo

Op de achtergrond zag ik Bram een aantal keren draaien met zijn ogen draaien (mondmasker, weet-je-wel) en schuifelen op zijn stoel, vooral toen de coach het had over "nog 6 matchen" om ons te redden  [Image: rolleyes.png] 

NB: over het feit dat KVO nog steeds geen veldverwarming heeft, liet hij zich niet uit. 
https://www.hln.be/kv-kortrijk/kv-kortri...~a3ff6231/


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - André Van Nieuwenhuysen - 03-05-2022

Voor wie het gemist zou hebben... https://player.clevercast.com/?account_id=VzaPKg&item_id=2bEXBo&chromecast=true&playsinline=true


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - markos - 06-04-2022

Vandaag in HLN.be TE DURE Abo's!

Tis redelijk stil daarover, Bram??
Kan die gast verstaan, een schande, de kustboys zouden op de oefenmatchen dit moeten aankaarten!!!
Een spandoek??

Supporters KVO: "Bestuur doof voor onze klachten"
"Wij zijn er niet content mee, maar we kunnen toch niet overgaan tot een boycot?", reageert Wim Vollemaere, secretaris bij de vzw Kustboys KV Oostende. "We hebben die prijsstijgingen ook aangekaart, maar het bestuur is doof voor onze klachten. Vorig jaar gaven ze nog voordelen aan nieuwe abonnees, maar dat is nu gedaan. Ik snap het ook niet. Als ze meer volk willen, moeten ze de prijs toch niet optrekken? Ik vermoed dat ze de verminderde inkomsten in coronatijden nu proberen te compenseren. En toen we in 2020 van 16 naar 18 clubs in 1A gingen, ging de prijs omhoog omdat er twee thuismatchen meer waren. Dat kan je als supporters nog verstaan. Maar ik vraag me af of ze hun prijzen ook gaan laten dalen wanneer we in de toekomst weer naar 16 of 14 clubs gaan..."


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - Bram - 06-05-2022

De prijzen die HLN vergelijkt, kloppen aan geen kanten. Dit is dus zeer onjuiste journalistiek. Heb ik al laten weten aan HLN en we krijgen een rechtzetting (veelal vijgen na pasen). 

Ook met de Kustboys al contact gehad. HLN heeft - classic - alles op 1 hoop gegooid en bepaalde zinnen verdraaid.

Onze prijzen zijn nu dezelfde als van voor covid en zijn de laatste 5 jaar eigenlijk nauwelijks nog gestegen. Ik denk dat we vrij economische prijzen hebben, zeker in vergelijking met andere clubs.

Dus ik denk eerlijk gezegd niet dat er in deze een schande is.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - pinanti - 06-05-2022

(06-05-2022, 08:37 AM)Bram Wrote: De prijzen die HLN vergelijkt, kloppen aan geen kanten. Dit is dus zeer onjuiste journalistiek. Heb ik al laten weten aan HLN en we krijgen een rechtzetting (veelal vijgen na pasen). 

Ook met de Kustboys al contact gehad. HLN heeft - classic - alles op 1 hoop gegooid en bepaalde zinnen verdraaid.

Onze prijzen zijn nu dezelfde als van voor covid en zijn de laatste 5 jaar eigenlijk nauwelijks nog gestegen. Ik denk dat we vrij economische prijzen hebben, zeker in vergelijking met andere clubs.

Dus ik denk eerlijk gezegd niet dat er in deze een schande is.
Typisch voor HLN : is voor mij een ordinaire roddelgazet.


RE: KVO, Internet en krantenknipsels - wiender - 06-07-2022

Feit is wel dat het duurder is dan 5 jaar geleden (logisch). Maar ook voor de "vroege vogels" is het 20€ duurder geworden in vergelijking met vorig seizoen.
Ook vorig seizoen was er commotie rond de prijzen, zie www.forum.kustboys.be/showthread.php?tid=570

Ik kijk al uit naar de goedkopere drankprijzen en gratis uitmatchen... Rolleyes

En ik herinner me dit artikel:

Heisa bij KV Oostende. Terwijl clubs als Anderlecht hun abonnees een jaar gratis laten verlengen na het coronaseizoen, moeten de KVO-fans een nieuw abonnement kopen. Weliswaar goedkoper en met compensaties zoals 15 euro op de drankkaart, maar veel supporters vinden dat onvoldoende. KVO reageert kalm: “We misliepen 3 miljoen door corona. Gratis abonnementen kunnen we niet geven, wel een interessant totaalpakket.
"Vinden jullie het normaal hoe KV Oostende zijn supporters behandelt? Ze zien ons als sponsors in plaats van abonnees. Dit seizoen betaalde ik 199 euro voor mijn abonnement en ik kon twee matchen bijwonen. Uitgerekend is dat dus 99,5 euro per wedstrijd. Nu kan ik mijn abonnement vernieuwen voor 174 euro en nog een hoop gebakken lucht erbij. Moeten wij ons daar zomaar bij neerleggen?”De kustclub maakte de abonnementen weliswaar goedkoper, maar voor velen voelt het nog alsof ze de volle pot betalen. De andere compensaties vinden ze magertjes en kosten de club ook niets. Eventuele play-offs zijn dit keer inbegrepen, je krijgt 15 euro op je drankkaart, je krijgt 15 vouchers om een vriend of familielid mee te brengen naar een match, je krijgt toegang tot een VIP-feest na een match, je krijgt een eenmalige korting bij enkele sponsors zoals Mediamarkt, je krijgt een membershipcard ter waarde van 25 euro... “Wat zijn we daar mee?”

Peter Van Nuffel, voorzitter van supportersorganisatie Kustboys begrijpt de animo. “Het is ook binnen de supportersclubs een moeilijke discussie”, zegt hij. “Je hebt fans die de situatie begrijpen. Toen ze begin dit seizoen een abonnement kochten, hielden ze er rekening mee dat ze door corona weinig matchen zouden bijwonen. Zij vernieuwen hun abonnement nu om de club te steunen. Andere fans vinden dat ze recht hebben op een jaar gratis voetbal. Die mensen begrijp ik ook. KVO is niet de club met de rijkste supporters. Velen komen met een heel gezin en hebben dus vier abonnementen nodig. Om dat te betalen moeten ze een boterham minder eten. Daarvoor heb ik de club gewaarschuwd, maar het is moeilijk om een compensatieregeling te vinden die iedereen tevreden stemt. Bij Anderlecht lukt dat blijkbaar wel met hun gratis beleid. “Ja, maar als je de rode cijfers van Anderlecht bekijkt, vraag ik me af wie daarvoor de kosten draagt”, vervolgt Van Nuffel. “Je moet ook realistisch zijn. De Amerikanen die KVO overnamen zijn hier niet om Sinterklaas te spelen. Ze willen winst maken en door corona liepen ze al heel veel geld mis. Terwijl het toch al een mooi seizoen was. Zonder de Amerikanen bestond Oostende misschien niet meer en dus is het misschien goed om in de compensaties een gulden middenweg te zoeken.”

Dat is ook het standpunt van Oostende zelf. De club gaf 150.000 euro uit aan covid-tests en misliep 3 miljoen omdat het zonder publiek speelde. Het moet leefbaar blijven. “Liefst zouden we gratis abonnementen geven”, repliceerde KVO-woordvoerder Bram Keirsebilck op Facebook aan de ontevreden fans. “Dan is iedereen content, maar er zijn nu éénmaal economische wetmatigheden. Er was het inkomstenverlies van 3 miljoen en de nieuwe investeerders gooien niet zomaar met geld. Daarom probeerden we een interessant totaalpakket samen te stellen. Al is goed doen voor iedereen natuurlijk moeilijk. KVO wil wel de dialoog aangaan en bekijkt wat er nog mogelijk is om fans te compenseren.”

Veel hangt af van het seizoenseinde. Hoe hoger Oostende eindigt, hoe meer TV-geld. Dan kunnen de bierprijzen nog worden aangepast of zijn gratis uitmatchen misschien mogelijk. Vraag is of de misnoegde fans daarmee gesust zullen zijn.