Heb echt minuten getreurd na de pijnlijke nederlaag. De ingekomen middenvelders haalden geen niveau. Eentje er van is m.i. goed voor 1B. Zo halen we het niet de kern heeft geen waardevolle vervangers om bvb een vervanging van Siani of een Berrier op te vangen.
Binnen de minuut op achterstand (blunder op de boek van Capon en Vanhamel). Nochtans heel goeie match van KVO met 2 schitterende goals maar als je blijft fouten maken en je hebt geen waardevolle vervangers dan blijf je onderaan bengelen. Als de voorzitter zijn geldbeugel niet zal bovenhalen tijdens de winterstop zie ik grote moeilijkheden. Direct een paar onmiddellijk inzetbare spelers en geen kernvulling aub.
Lucje Wrote:Heb echt minuten getreurd na de pijnlijke nederlaag. De ingekomen middenvelders haalden geen niveau. Eentje er van is m.i. goed voor 1B. Zo halen we het niet de kern heeft geen waardevolle vervangers om bvb een vervanging van Siani of een Berrier op te vangen.
Binnen de minuut op achterstand (blunder op de boek van Capon en Vanhamel). Nochtans heel goeie match van KVO met 2 schitterende goals maar als je blijft fouten maken en je hebt geen waardevolle vervangers dan blijf je onderaan bengelen. Als de voorzitter zijn geldbeugel niet zal bovenhalen tijdens de winterstop zie ik grote moeilijkheden. Direct een paar onmiddellijk inzetbare spelers en geen kernvulling aub.
Tja je hebt gelijk .... maar nogmaals alles staat en gaat met het aankoopbeleid ... en daar gaan we zwaar de mist in dit seizoen
Proto zo maar vervangen door een keeper van 2de klasse ??
Dimata vervangen door een zivkovic
Een marusic vervangen ... ???
Een Lombaerts die niet fit was
dan halve kern die er geen zin meer in had ?
Dan trainer buiten die er zelf geen schuld aan had
En een Dutoit die naar achteruit word geschoven voor een keeper uit 2 de ( die al 2 doelpunten op ze naam heeft in 2 wedstrijden ) ... oké Dutoit was ook niet altijd super maar de manier waarop ??
Wat doen ze nu met Custovic ?? hem t1 contract geven of toch iemand anders in huis halen ??
En wat iedereen afvraagd is .... zitten we aan het plafond en zijn de centen op ...en moeten inleveren ?
Wat met de €€€ van dimata , lukaku, marusic enz... alles op voor de nieuwe tribune ?
Komt er ooit nog een nieuwe C tribune of is alles af ? ( voor de vips )
Lucje Wrote:Heb echt minuten getreurd na de pijnlijke nederlaag. De ingekomen middenvelders haalden geen niveau. Eentje er van is m.i. goed voor 1B. Zo halen we het niet de kern heeft geen waardevolle vervangers om bvb een vervanging van Siani of een Berrier op te vangen.
Doordat ik volgens Turbof dom ben begrijp ik de VEEL TE LATE vervangingen van Siani ( misschien door zijn kaart ) en Berrier niet . De grootste helft van de 2de helft geraakten we niet aan de middenlijn . Vandendriesche warmt zich intensief op en moet terug naar de bank om zich 10 min later terug op te warmen en in te vallen . Een onervaren Ozkan moet de ervaren Berrier en Siani vervangen . Rezaeian , met ervaring , warmt zich intensief op maar krijgt weer geen kans alhoewel de verdediging aan het pompen was om niet te verzuipen en voor de rest , onze bank heeft een grote naam , maar sommigen willen en kunnen niet , van anderen heb ik de indruk dat ze kunnen maar niet willen en de jonge beloften krijgen geen kans tenzij voor een onmogelijke opdracht zoals Ozkan
En ja , zoals elke week waren ze nog niet wakker toen de match begon .
10-16-2017, 11:46 AM (This post was last modified: 10-16-2017, 11:47 AM by santafab.)
Bram,
Waarom worden de supporters uit de C plots 1 voor 1 gefouilleerd ????? Is dat nu echt nodig ??
Om het dan nog niet te hebben over de strenge ticketcontrole om in de tribune binnen te geraken...
Ik heb een paar weken geleden in de hoofdtribune gezeten, daar heb je dat toch allemaal niet ???
Bovendien werden die supporters dan nog eens door security tegengehouden om naar de tribune te gaan om de pakweg 100 VIPS uit de oude business door te laten.
We worden tegenwoordig echt in hokjes geduwd, achter de gele lijntjes blijven, of je wordt berispt...
Waar is men mee bezig ??? Het gaat echt van kwaad naar erger...
Een Jonckheere is nochtans een ideale speler om op je bank te hebben: heeft kwaliteiten, brengt een surplus aan inzet en speelt met een KVO-hart. Maar die mag naar verluidt niet meer worden opgesteld van voorzitter (of is het trainer ?) Marc Coucke. Net als Rozehnal eigenlijk.
Ik zeg het, Marc Coucke was de redder van KVO en ik vrees dat hij op termijn ook de ondergang van KVO wordt. Zolang de Couckeshow geslaagd loopt in de VIP is alles goed, maar de gewone fans beginnen meer en meer te morren. Clubfans die ons stadion vullen, all about the money. En Orlans die dan blijkbaar vraagt aan Custovic om een liedje te zingen na een nederlaag, waar stopt het circus?
En ja, het transferbeleid van Devroe hebben we het ook al over gehad, dat is dit seizoen een dikke buis.
Dirk, waar u haalt dat Reza zich opgewarmd heeft, is mij een raadsel, want die zat niet zo ver van mij in de tribune met zijn trainingspak aan. Dus intensief opgewarmd lijkt me straf.
Siani had al geel en Berrier zijn bobijntje leek af. Dan breng je stabiliteit op je middenveld om dat punt tegen de leider vast te houden. Dan krijg je nog in de laatste seconde een goal binnen en dan krijg je kritiek op de wissels. Nogal makkelijk achteraf. Die Ozkan is trouwens gewoon nog niet klaar voor dit werk.
Was toch goede wedstrijd van KVO met weliswaar een spijtig slot.
Hopelijk halen ze punten op sint truiden.
Ik ga in elk geval kijken.
Gisteren is wel opgevallen dat musona en gano absoluut nog niet samen combineren.Het is goed met 2 spitsen te spelen OP VOORWAARDE dat er samenspel is.Aan de trainer om intensieve oefeningen 2 tegen 2 of 2 tegen 3 te doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik zag gisteren de best match van KVO in deze competitie.
Met geweeklaag over de 'mislukte' aankooppolitiek komen we niet verder, want voor de wintermercato kan daar voorlopig niets meer aan verholpen worden... We zullen het dus met de huidige kern moeten doen.
En het eeuwige gezeur van sommigen over Coucke helpt ons ook niet verder. De man redde KVO van de totale afgang in ons eerste seizoen in eerste klasse en maakte samen met Devroe en de rest van het bestuur dit jaar weliswaar fouten, maar krijgt van mij het voordeel van de twijfel.
Het wordt dit jaar een moeilijk seizoen en voor de winterstop zie ik ons niet in veilig vaarwater komen, maar daarna kan volgens mij nog veel in de tweede helft van de competitie en er is nog steeds de beker.
Toch eventjes een reactie op de zovele Brugge-fans die tussen de KVO supporters zaten :
Keur dit absoluut niet goed. Ook het showgehalte die werd opgevoerd voor de Bruggelingen verfoei ik. Het brengt wel veel geld in het laatje.
Dat zoveel Oostendenaars supporter zijn van Club heeft zijn redenen :
a) sommigen hebben de fusie nooit verteerd.
b) veel zijn overgelopen toen we in 3e klasse speelden en we het telkens lieten afweten (bewust of niet bewust, laat ik in het midden).
c) na de degradatie toen we het jaar voordien nipt een ticket voor Europees voetbal misten.
d) telkens het liedje van die kabeljauwen in de tribune en andere flauwe zever te moeten aanhoren.
Welke supporter wou toen nog terugkeren toen er door enerzijds gebrek aan geld en ambitie, er weinig toekomst was voor KVO. Niet vergeten dat er vroeger dikwijls serieus met ons voeten werd gerammeld.
Nu is er wel geld en ambitie maar het gaat ten koste van de eigenheid van de club. Anderzijds zijn we enorm verwend geweest de laatste jaren.
10-16-2017, 09:44 PM (This post was last modified: 10-16-2017, 09:45 PM by Turbof.)
Die zever van die kabeljauwen is anders nog steeds de naakte waarheid. Ons hinterland zal ons altijd parten blijven spelen, ook nu krijgen we de tribunes niet vol, tenzij met club fans. Kvo leeft nu gewoon boven zijn stand met de gratie van het geld van coucke en de vips. Neem het vip circus weg en we zijn hoogstens een kleine middenmotor. Maar wat is daar mis mee ? Liever onze eigenheid weer terug en iets minder sportieve ambitie dan het schlager circus waar alles kan en mag voor vips.
Tenslotte speelden we onder Fred ook al finale play-offs en zonder blunderende ref ook bekerfinale. En dat met jongens als de schutter, brillant, jonckheere, wilmet, schmisser, ... En natuurlijk aangevuld met een technisch surplus van lukaku , berrier, canesin en depoitre. Met veel werkers en enkele technisch betere spelers raak je al ver, maar nu helt de balans te veel over naar (pseudo) vedetten a la zivkovic , bossaerts, conte en reza die veel show lijken te hebben maar niet presteren. En hoe zit het eigenlijk met die Bah ?