10-17-2017, 12:21 AM (This post was last modified: 10-17-2017, 12:23 AM by pinanti.)
Turbof Wrote:Die zever van die kabeljauwen is anders nog steeds de naakte waarheid. Ons hinterland zal ons altijd parten blijven spelen, ook nu krijgen we de tribunes niet vol, tenzij met club fans. Kvo leeft nu gewoon boven zijn stand met de gratie van het geld van coucke en de vips. Neem het vip circus weg en we zijn hoogstens een kleine middenmotor. Maar wat is daar mis mee ? Liever onze eigenheid weer terug en iets minder sportieve ambitie dan het schlager circus waar alles kan en mag voor vips.
Tenslotte speelden we onder Fred ook al finale play-offs en zonder blunderende ref ook bekerfinale. En dat met jongens als de schutter, brillant, jonckheere, wilmet, schmisser, ... En natuurlijk aangevuld met een technisch surplus van lukaku , berrier, canesin en depoitre. Met veel werkers en enkele technisch betere spelers raak je al ver, maar nu helt de balans te veel over naar (pseudo) vedetten a la zivkovic , bossaerts, conte en reza die veel show lijken te hebben maar niet presteren. En hoe zit het eigenlijk met die Bah ?
ZEER JUIST.
Er is niets verkeerd aan een kleine middenmoter.
Dat schlager circus ben ik al zeer lang zéér beu.
Met de genoemde (pseudo) vedetten die er nu rondlopen krijg je heimwee naar de mix van Brillant/Jonckheere/Schmisser enz en Berrier/Depoitre,...........
En als het waar is dat Custovic voor dat circus zijn liedje moest zingen vind ik dat schandalig.
pinanti Wrote:We lieten Brugge veel te lang en veel te dicht bij ( en in ) onze 16 komen : dit kan je nooit volhouden.
We hebben te weinig hoge druk gezet.
Hebben we wel de spelers om hoge druk te zetten tegen een ploeg als Club Brugge?
Voetbalkrant : https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l...steklasser
"De Kustboys moeten namelijk voorbereid zijn op een doemscenario. De ambitieuze Adnan Custovic zou het roer kunnen overnemen, meldt de krant. En mogelijk is ook Frank Vercauteren bereid in een nieuw Belgisch avontuur te stappen."
10-17-2017, 08:09 AM (This post was last modified: 10-17-2017, 08:13 AM by Keun.)
pinanti Wrote:We lieten Brugge veel te lang en veel te dicht bij ( en in ) onze 16 komen : dit kan je nooit volhouden.
Daar heb je gelijk in .... maar Siani en berrier eraf was om problemen vragen , ik zag veel liever musona eraf gaan .... loopt heel veel verkeerd en zit niet meer met ze kopje bij kvo volgens mij
En van die kabeljauwen .... oké we hebben nadeel en met club op 20km van ons
Maar in London liggen de stadions bijna tegen elkaar !
En er zijn zoveel ploegen die aan zee liggen
Alles staat en gaat met het aankoopbeleid .... dat is de fundament van je ploeg
We verkochten onze beste spelers voor vele €€€ , de andere helft wilde ook weg en speelt meer tegen hun zin dan met hun zin ... en dan zet je een rozehnal op de bank " publiekslieveling " voor een groot verdiener Lombaerts ... oké ik was heel blij met Lombaerts , maar is alsof hij paar jaar in de vriezer gezetten heeft hoe hij speelt
Toch benieuwd als Custovic ze kans ga krijgen en vooral een contract van t1. Of laten we hem nog paar weken op proef ?
Als je als ploeg zelfbedruipend wil worden heb je de vips nodig. Als je als sponsor van KVO over een tiental vipplaatsen beschikt is het normaal dat je eens klanten tevreden stelt en meeneemt die Brugge-sup zijn. Als ik bij gelegenheid naar Kortrijk ga op uitnodiging, dan zit ik in een box van 20 personen, 19 KVO-sups en 1 KVK-er, deze die het betaalt, dus ... . Om eens iets duidelijker te maken, tegen FCB waren 1200 eters, wel, 5 à 6 jaar terug waren er niet eens 12OO aanwezigen.
Jammerlijke nederlaag met o.a. een doelpunt in de eerste en de laatste minuut. Het mag duidelijk zijn dat je tegen Brugge de ganse wedstrijd aan 100% moet spelen, zoniet lig je er op. Ze kennen alle trucen van de foor, snelle spelhervattingen, kaarten aansmeren, jagende spelers afblokken ... . Ik vond ook dat bepaalde spelers van KVO teveel uitgleden ... professionaliteit.
Daar heb je gelijk in .... maar Siani en berrier eraf was om problemen vragen , ik zag veel liever musona eraf gaan .... loopt heel veel verkeerd en zit niet meer met ze kopje bij kvo volgens mij
En van die kabeljauwen .... oké we hebben nadeel en met club op 20km van ons
Maar in London liggen de stadions bijna tegen elkaar !
En er zijn zoveel ploegen die aan zee liggen
Alles staat en gaat met het aankoopbeleid .... dat is de fundament van je ploeg
We verkochten onze beste spelers voor vele €€€ , de andere helft wilde ook weg en speelt meer tegen hun zin dan met hun zin ... en dan zet je een rozehnal op de bank " publiekslieveling " voor een groot verdiener Lombaerts ... oké ik was heel blij met Lombaerts , maar is alsof hij paar jaar in de vriezer gezetten heeft hoe hij speelt
Toch benieuwd als Custovic ze kans ga krijgen en vooral een contract van t1. Of laten we hem nog paar weken op proef ?
Keun,
Hou op met altijd maar hetzelfde te herhalen.
Zelfs een speler die weg wil, moet zich tot aan de wintermercato tonen, want anders zal de interesse voor hem fors dalen. Die spelers zijn echt geen imbecielen, zoals jij laat uitschijnen.
En ja, ik heb ook nog steeds mijn twijfels over Lombaerts. Is inderdaad veel te statisch en stuurt zijn verdediging niet of nauwelijks. Zie dus ook veel liever Rozehnal spelen i.p.v. Lombaerts. Al ben ik bereid mijn mening te herzien als Lombaerts zich effectief begint te bewijzen. Is uiteindelijk jonger dan Rozehnal. Al heb ik mijn twijfels...
Wat betreft het aankoopbeleid, daar is zoals ik reeds schreef tot aan de wintermercato niets meer aan te doen en dus zullen we het met de huidige kern moeten doen.
En blijkbaar heb je als zovelen nog niet gehoord van de regels over de 'financial fairplay'. Coucke en de rest van het bestuur van KVO wisten en weten dat blijven geld pompen in de ploeg vroeg of laat op een transferverbod zou stuiken.
Wat betreft het verkoopbeleid. Dimato liet bij zijn komst al uitschijnen dat hij hoger op wilde. Marusic was na zijn schitterend seizoen niet houdbaar. Enz...
HOOG TIJD dat er duidelijkheid komt over trainer ...Het is zichtbaar dat de spelers er onder Custovic zekers voor gaan en gezien we in een overgansjaar terechtgekomen is kan ik verstaan dat er heel wat mensen vinden dat hij de coach moet blijven.
Persoonlijk denk ik ook dat het een overgangsjaar is maar zou toch niet het risiko nemen om met een coach in zee te gaan met weinig ervaring .Voor men het weet blijft men laatste staan en dat zou rampzalig zijn . Ik heb ook soms nostalgie naar de jaren waar we met kleine groep naar KVO trokken op verplaatsing in derde klasse maar moet toch toegeven dat dit met coucke gouden jaren zijn (PO1,bekerfinale,marseille...) en dit dank zij iemand die als voorzitter toch een echt rood/groen/geel hart heeft .
Custovic is een zware risicofactor en ik neem als voorbeeld toch bepaalde opstellingen . In genk was eerste helft (door een te verdedigende 3 5 2 ) gewoon rampzalig en gelukkig heeft genk daar niet van geprofiteerd . Bijgestuurd aan de helft maar toch had dit slecht kunnen aflopen . Zelfde scenario tegen brugge (opstelliing in de eerste helft was gewoon slecht waardoor brugge overal tussen de linies kon doorgaan en voor gevaar zorgen ).Hier ook bijgestuurd maar had gerust 1-3 kunnen geweest zijn en dan was het heel snel al over en out . Ik kan mij ook niet inbeelden dat ozkan op training pannen van het dak speelt en hem dan inbrengen op cruciaal moment is moeilijk te snappen .
Men kan natuurlijk bij elke trainer opmerkingen maken maar om uit de onderste regionen weg te geraken denk ik dat ervaring nodig is en dat we dan misschien zelf nog iets kunnen bereiken (PO2 finale,goede bekercompetitie).
En die zekerheid hebben we Custovic blijft hoofdcoach tot en met eind volgend seizoen.
Had die verlenging hoogstens gezien tot einde van dit seizoen maar blijkbaar heeft het bestuur toch vertrouwen in 'Adi'.
Allez we kunnen beginnen bouwen !
Custovic blijft T1 tot op het einde van seizoen 2018-2019.
Hopelijk komt er een goede vervanger van Gino Caen.
MARCO Wrote:HOOG TIJD dat er duidelijkheid komt over trainer ...Het is zichtbaar dat de spelers er onder Custovic zekers voor gaan en gezien we in een overgansjaar terechtgekomen is kan ik verstaan dat er heel wat mensen vinden dat hij de coach moet blijven.
Persoonlijk denk ik ook dat het een overgangsjaar is maar zou toch niet het risiko nemen om met een coach in zee te gaan met weinig ervaring .Voor men het weet blijft men laatste staan en dat zou rampzalig zijn . Ik heb ook soms nostalgie naar de jaren waar we met kleine groep naar KVO trokken op verplaatsing in derde klasse maar moet toch toegeven dat dit met coucke gouden jaren zijn (PO1,bekerfinale,marseille...) en dit dank zij iemand die als voorzitter toch een echt rood/groen/geel hart heeft .
Custovic is een zware risicofactor en ik neem als voorbeeld toch bepaalde opstellingen . In genk was eerste helft (door een te verdedigende 3 5 2 ) gewoon rampzalig en gelukkig heeft genk daar niet van geprofiteerd . Bijgestuurd aan de helft maar toch had dit slecht kunnen aflopen . Zelfde scenario tegen brugge (opstelliing in de eerste helft was gewoon slecht waardoor brugge overal tussen de linies kon doorgaan en voor gevaar zorgen ).Hier ook bijgestuurd maar had gerust 1-3 kunnen geweest zijn en dan was het heel snel al over en out . Ik kan mij ook niet inbeelden dat ozkan op training pannen van het dak speelt en hem dan inbrengen op cruciaal moment is moeilijk te snappen .
Men kan natuurlijk bij elke trainer opmerkingen maken maar om uit de onderste regionen weg te geraken denk ik dat ervaring nodig is en dat we dan misschien zelf nog iets kunnen bereiken (PO2 finale,goede bekercompetitie).