Ward jij praat altijd maar over het wintermercato
Als je ploeg bouwt miet hij er staan in de zomer en niet in de winter .... kijk gewoon eens wie door wat vervangen is .... als hier op een forumtje door paar domme supporters al zeggen dat we een lb nodig hadden zegt dat toch al genoeg , of wil je het gewoon niet inzien ? En was emmers geen voetballer van anderlecht :-)
santafab Wrote:Bram,
Waarom worden de supporters uit de C plots 1 voor 1 gefouilleerd ????? Is dat nu echt nodig ??
Om het dan nog niet te hebben over de strenge ticketcontrole om in de tribune binnen te geraken...
Ik heb een paar weken geleden in de hoofdtribune gezeten, daar heb je dat toch allemaal niet ???
Bovendien werden die supporters dan nog eens door security tegengehouden om naar de tribune te gaan om de pakweg 100 VIPS uit de oude business door te laten.
We worden tegenwoordig echt in hokjes geduwd, achter de gele lijntjes blijven, of je wordt berispt...
Waar is men mee bezig ??? Het gaat echt van kwaad naar erger...
Fabian,
het is de eerste keer dat ik hoor van het strenge fouilleren aan de C-tribune. Ik vraag zeker na hoe of wat.
Keun Wrote:Ward jij praat altijd maar over het wintermercato
Als je ploeg bouwt miet hij er staan in de zomer en niet in de winter .... kijk gewoon eens wie door wat vervangen is .... als hier op een forumtje door paar domme supporters al zeggen dat we een lb nodig hadden zegt dat toch al genoeg , of wil je het gewoon niet inzien ? En was emmers geen voetballer van anderlecht :-)
Ik praat over de wintermercato, omdat er voordien toch niets meer aan de situatie veranderd kan worden.
Ja, ik weet ook dat we een lb nodig hadden en die hebben Coucke & C° ondertussen toch met Aleksandar Bjelica gehaald. Of niet soms? Maar ja, Coucke en Devroe hadden volgens jou en jantje met miljoenen moeten gooien om een lb proberen te halen, die eigenlijk liever in het buitenland wil spelen. M.a.w. het type dat toch niet naar Oostende wil komen...
Emmers was inderdaad ooit een speler van o.a. Waterschei, Mechelen (zijn beste periode) en Anderlecht.
En emmeren betekent zeuren, zaniken, langdurig en vervelend over iets praten...
Ward alsje een post van jantje of ik niet wil lezen heb je nog altijd zoiets als doorscrollen
Zou niet weten waarom je met miljoenen moet gooien als je eind van de competitie je scoutwerk af is
Maar de woorden waren we hebben daar niemand nodig op de lb we hebben milic en thomasevic nog
Keun Wrote:Ward jij praat altijd maar over het wintermercato
Zeer juist ivm je LB.
En we waren op dit forum niet alleen.
Voetbalkrant : https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l...steklasser
"De Kustboys moeten namelijk voorbereid zijn op een doemscenario. De ambitieuze Adnan Custovic zou het roer kunnen overnemen, meldt de krant. En mogelijk is ook Frank Vercauteren bereid in een nieuw Belgisch avontuur te stappen."