Waarom spreekt hier niemand over de vreselijke zwake Gano die 2,5M€ gekost heeft? Dat vind ik een veel slechtere transfer dan Lombaerts die ondertussen de goeie wedstrijden opstapeld.
Het is duidelijk dat zonder Berrier, met Musona die uit vorm is en Canessin die precies niet meer kan voetbalen, er geen creativiteit in de ploeg meer is. Normaal als je al je creative spelers (Marusic, Dimata, El Ghanassi, Cyriac) verkoopt en vervangt door spelers die nog niets bewezen hebben en die ook geblesseerd uitvalen (Zivkovitch, Rajsel, Banda).
Tweede klasse is ook plezant.... Tenminste zal ik in de hoofdtribune alleen met echte Kvo supporters zijn (zelfs als we met heel weinig zijn) ipv tussen de bezoekers een "thuiswedstrijd" te moeten beleven. Aan alles is er een voordeel...
10-22-2017, 08:32 AM (This post was last modified: 10-22-2017, 08:33 AM by Turbof.)
Daar heb je een serieus punt socrates. Met Depoitre, Dimata, Cyriac, ... had je beweeglijke spitsen die ook in de hoeken doken en hard werkten. Gano is een statische speler die enkel goed speelt als ie ballen in de carré krijgt en dan nog mist ie veel kansen. Ondanks zijn lengte ook niet balvast. 2,5 miljoen, ik denk dat ze in Beveren nog altijd lachen. Paniekaankoop van de zuiverste soort.
Wat Lombaerts betreft, toch wel een belangrijke nuance: speelt in dit systeem gewoon in een zetel. Enige wat ie moet doen, zijn z'n duels winnen en ballen wegrammen, hij komt zelden nog in man op man situaties. Ik wil het wel nog eens zien als we weer overschakelen naar viermansdefensie.
Enfin, ik vraag me toch af wanneer Devroe eens verantwoording mag afleggen. Of doen we transfers om onze beloftenploeg te versterken? Conte, Bah, Ndenbe, Zivkovic, Bossaerts, Banda, ... allemaal geen sprake van. Voor Gano veel te veel betaald, Lombaerts hoefden we niet te halen (al zal dat wel eentje op conto van de voorzitter zijn), ... Enkel Bjelica en Vanhamel zijn geslaagd en dat waren dan nog paniekaankopen want eigenlijk was het huiswerk af in juli en was een linksachter niet meer nodig ...
Doet me denken aan vroeger toen Devroe Nierynck verpatste naar Cercle omdat hij voor dezelfde prijs drie Brazilianen kon halen. Wel, die Brazilianen waren ook zo goed dat ze vooral met de beloften meespeelden en KVO zakte naar derde klasse. Zal de geschiedenis zich herhalen? Devroe trok na die degradatie wel de deur achter zich dicht ...
Het is absoluut mijn gewoonte niet om spelers af te breken maar ozkan is actueel volgens mij absoluut nog niet inzetbaar in eerste ploeg.
Is natuurlijk niet de enige reden voor de 2 laatste verliespartijen maar als hij invalt spelen we precies met 10 tegen 11 waardoor we terugzakken in de laatste 10min en mannen als gano en musona achteraan komen te staan.
Was gisteren erg dat custovic VDD ( die uitstekend aan het spelen was ) vervangde.En niet afkomen dat hij vervanging vroeg want dit was niet het geval.
Gelijk hoe onze tweede helft was zekers goed en de spirit is absoluut ok..we zullen er wel uitgeraken en ondanks mijn kritische noot blijf ik natuurlijk in elke match KVO aanmoedigen .
Schitterende assist van Musona naar de steeds in buitenspel lopende Legear. Prachtige invalbeurt van Özkan. Hoe doe je het om in 2 matchen geen bal deftig te raken. Misschien contract openbreken kunnen we volgend jaar goed gebruiken in 1B.
Ben verschrikkelijk ontgoocheld dat we weeral de boot in gaan door opnieuw een individuele fout. STVV was toch verre van beter en we gaven geen kansen weg tot dat weeral iemand een handje toesteekt. Anderzijds blijft pech ons ook achtervolgen moest die bal van VDD ... ipv op de paal.
MARCO Wrote:Het is absoluut mijn gewoonte niet om spelers af te breken maar ozkan is actueel volgens mij absoluut nog niet inzetbaar in eerste ploeg.
Is natuurlijk niet de enige reden voor de 2 laatste verliespartijen maar als hij invalt spelen we precies met 10 tegen 11 waardoor we terugzakken in de laatste 10min en mannen als gano en musona achteraan komen te staan.
Was gisteren erg dat custovic VDD ( die uitstekend aan het spelen was ) vervangde.En niet afkomen dat hij vervanging vroeg want dit was niet het geval.
Gelijk hoe onze tweede helft was zekers goed en de spirit is absoluut ok..we zullen er wel uitgeraken en ondanks mijn kritische noot blijf ik natuurlijk in elke match KVO aanmoedigen .
Inderdaad : Ozkan is ABSOLUUT NIET klaar voor de eerste ploeg , valt zwaar tegen.
En VDD was de beste bij KVO , begrijp vervanging ook niet.
En St Truiden vond ik zeer pover : die match niet winnen toont onze zwakte momenteel.
Vdd eraf voor ozkan .... zelfde verhaal met de vervanging tegen club en zelfde verhaal al kan ozkan nu wel niets doen aan de stomme kopbal van musona .... die volgens mij voorlopig geen basisplaats meer verdient geef van mij part kans aan een jeugdspeler die ervoor vecht !!
Tja wat Devroe betreft zijn er hier pro en contra's
Maar ik kreeg veel over me kop als ik in juli zei dan we grote gokken aan nemen waren en geen transfers deden naar waarde ... Devroe had beginners geluk met dimata en dat duurt niet lang
Marusic was transfer van Yves daar blijf ik bij !!
Al wat telt is €€€€€€ voor de bevriende makelaars , club liefde no way !!!
Als mc niet ingrijpt zal het onze ondergang worden ...geloof me
Alle transfers kunnen geen shot in de roos zijn ... maar noem me paar gouden transfers buiten dimata al viel hij de 2de ronde ook al door de mand
We moeten nu met wit blad beginnen en hoe erg het ook klinkt beginnen van nul !! En 1B proberen te vermijden !! Verliezen we van chalala zie ik Custovic zelfs nieuwjaar niet halen
Het schokeffect is er duidelijk niet gekomen