volgens mij moet custovic in de volgende 2 matchen minstens 4 op 6 halen anders is de situatie meer dan ernstig en dan moet er ONMIDDELLIJK een meer ervaren trainer komen om nog van die laatste plaats te af te geraken ...
VDD beste man op het veld wordt vervangen. Goed voor het vertrouwen nadat hij al meer dan genoeg op de bank heeft gezeten. Trainerswissel is mislukt . Net zoals alles lijkt te mislukken dit jaar .
Keun Wrote:Tijd om nieuwe wind door kvo te jagen .... hoeveel wil mc nog in kvo steken ?
Want we gaan van heel hoog naar heel laag in investeringen
Denk aan scouting en waakhond naast Devroe ( ik den aan een Marc Degryse ) al zou Devroe dat niet willen
Denk dan eerder halve nieuwe kern en halve kern de deur uit !
Denk ook aan nieuwe C tribune
Custovic geef ik nog voordeel van de twijfel maar het schokeffect is er niet gekomen
We staan laatste met 5 op 33 dat heeft niet meer met pech te maken sorry !!
Ik vraag me af wat er aan de hand is met de C tribune dat je iedere keer een nieuwe C tribune zet in jouw wenslijst?
Wil je een grotere C zodat er nog meer ruimte vrij komt in de hoofdtribune voor de bezoekers ?
10-22-2017, 09:14 PM (This post was last modified: 10-22-2017, 09:15 PM by carlo.)
Gano: loopt minder afstand dan onze doelman ... echt zwak en lui. Doet veel alsof hij een inspanning doet. Geef mij dan maar Akpala tot die zijn batterij leeg is. Dan mag Gano nog opdraven voor 15 min. Die denkt echt dat heel de ploeg naar hem moet opkijken maar hij komt nog niet aan de kuiten van een Depoitre. Die kon ten minste een bal opvangen met de borstkas en er iets mee doen.
Berrier: tot spijt van diegenen die hem verleden jaar zo vergruisden is hij incontournable. Zonder hem zit er geen muziek in.
Vandendriesche: Deed het wel beter dan in vorige optredens en speelt dus van langsom beter maar is geen Berrier. Jali ook niet trouwens.
Voor mij was VDD man van de match en daarom begreep ik niet dat hij vervangen werd ipv de zwakke Musona.
10-22-2017, 09:21 PM (This post was last modified: 10-22-2017, 09:22 PM by carlo.)
Je hebt MAZU-time en KVO-time.
KVO-time = in de laatste 3 minuten de punten cadeau doen, en om zeker te zijn dat het lukt haal je tijdig je middenveld naar de bank.
Keun Wrote:Tijd om nieuwe wind door kvo te jagen .... hoeveel wil mc nog in kvo steken ?
Want we gaan van heel hoog naar heel laag in investeringen
Denk aan scouting en waakhond naast Devroe ( ik den aan een Marc Degryse ) al zou Devroe dat niet willen
Denk dan eerder halve nieuwe kern en halve kern de deur uit !
Denk ook aan nieuwe C tribune
Custovic geef ik nog voordeel van de twijfel maar het schokeffect is er niet gekomen
We staan laatste met 5 op 33 dat heeft niet meer met pech te maken sorry !!
Ik vraag me af wat er aan de hand is met de C tribune dat je iedere keer een nieuwe C tribune zet in jouw wenslijst?
Wil je een grotere C zodat er nog meer ruimte vrij komt in de hoofdtribune voor de bezoekers ?
Eerst kijken wie de bezoekers binnen liet !! er waren nog veel kvo supporters die zelfs geen kaart konden bekomen
omdat alles al weg was door de clubmannen
Idd een grotere C voor het gewone volk , nu we toch ramp seizoen hebben zal het niet uitmaken als er bouwwerken zullen zijn of ga je liever naar Roeselare voor de play offs ??
Socrates Wrote:Ik vraag me af wat er aan de hand is met de C tribune dat je iedere keer een nieuwe C tribune zet in jouw wenslijst?