12-22-2017, 10:44 PM
Marc Coucke is maar van een iemand supporter en dat is van Marc Coucke zelf.
*4got* Wrote:Marc Coucke is maar van een iemand supporter en dat is van Marc Coucke zelf.Zeer juist.
dirk Wrote:Zijn we dan allemaal vergeten dat KVO dank zij MC nog altijd een Oostendse ploeg is en geen Antwerpse ?
En ja , wat deze week gebeurd is doet pijn
Keun Wrote:Zeer juist.dirk Wrote:Zijn we dan allemaal vergeten dat KVO dank zij MC nog altijd een Oostendse ploeg is en geen Antwerpse ?
Wat zijn we met nieuwe vip tribune .... als straks al je vips naar Brussel trekken
Een vergiftigd geschenk noem ik dat .... maar we kennen het al in Oostende als er een nieuwe tribune komt is het zover ..... zelfde liedje in de tijd me desimpel
kavéé Wrote:klopt, ofwel gaan we daar onszelf nog meer belachelijk maken door marginale gezangen op hem ofwel pakken we het klassevol aan en kijken verder naar onze toekomst, met nog meer eenheid dan ooit voor wie het echt meent met KVO. Dat alle succes-supporters het dan maar samen met MC aftrappen, als ze dan toch zo snel opgeven door één tegenslag.100% akkoord
Voor elke KVO supporter is dit slikken, maar bekijk het toch een héééél klein beetje rationeel: we leefden boven onze stand dankzij één man. Nu hij wegvalt, moet er vooruit gekeken worden en is er een basis om elk jaar tussen plaats 8 en 12 te spelen, met hopelijk eens een uitschieter.
Keun Wrote:Die nieuwe tribune was broodnodig, oude hoofdtribune was een samenraapsel van oude versleten koterijen.dirk Wrote:Zijn we dan allemaal vergeten dat KVO dank zij MC nog altijd een Oostendse ploeg is en geen Antwerpse ?
Wat zijn we met nieuwe vip tribune .... als straks al je vips naar Brussel trekken
Een vergiftigd geschenk noem ik dat .... maar we kennen het al in Oostende als er een nieuwe tribune komt is het zover ..... zelfde liedje in de tijd me desimpel
oostendenaar Wrote:kavéé Wrote:klopt, ofwel gaan we daar onszelf nog meer belachelijk maken door marginale gezangen op hem ofwel pakken we het klassevol aan en kijken verder naar onze toekomst, met nog meer eenheid dan ooit voor wie het echt meent met KVO. Dat alle succes-supporters het dan maar samen met MC aftrappen, als ze dan toch zo snel opgeven door één tegenslag.100% akkoord
Voor elke KVO supporter is dit slikken, maar bekijk het toch een héééél klein beetje rationeel: we leefden boven onze stand dankzij één man. Nu hij wegvalt, moet er vooruit gekeken worden en is er een basis om elk jaar tussen plaats 8 en 12 te spelen, met hopelijk eens een uitschieter.
oostendenaar Wrote:Keun Wrote:Die nieuwe tribune was broodnodig, oude hoofdtribune was een samenraapsel van oude versleten koterijen.dirk Wrote:Zijn we dan allemaal vergeten dat KVO dank zij MC nog altijd een Oostendse ploeg is en geen Antwerpse ?
markos Wrote:oostendenaar Wrote:Keun Wrote:Wat zijn we met nieuwe vip tribune .... als straks al je vips naar Brussel trekkenDie nieuwe tribune was broodnodig, oude hoofdtribune was een samenraapsel van oude versleten koterijen.
Idd en wat Keun hier schrijft is zever.
Met onze nieuwe tribune(stadion) hadden ploegen schrik om naar hier te komen.
Remember de overwinning tegen RSCA en FCB!!
Desimpel wou deze aquarium en Coucke vermelde al in het verleden dat hij daar iets nieuws wou.
Coucke zal er officieel niet meer zijn maar Versluys en co wel.
Alsof een nieuwe tribune slecht is voor een ploeg.
Vergeet niet dat onze ploeg nu een deftig onderkomen heeft(kleedruimte,douches)
Veel zal ook afhangen van de verkiezingen van 2018.(stadion,subsidies, oefencomplex)
Vergeet niet dat als KVO stopt, een stad als Oostende(68.994 inwoners) enkel nog Zandvoorde als voetbalploeg zal hebben...
Eigenlijk een ideale locatie voor een gloednieuw stadion, bij de A10.
Zal Gheysens op de hoogte brengen.lol