KVO bereikte vandaag een overeenkomst met de Kroatische verdediger Goran Milovic (29). De Kroatische international legt vandaag zijn medische testen af en ondertekent daarna zijn contract. Milovic speelde dit seizoen voor het Kroatische Osijek en tekent voor 2 seizoenen met optie op één seizoen.
jantje Wrote:ik zou eens willen weten hoe die transfer van Dimata eigenlijk geregeld is
toen hij hier vertrok kreeg KVO dan 11 miljoen ??? of ging dat naar Coucke
er was toen ook sprake van, dat Dimata's prijs nog kon oplopen tot 17 miljoen door bonussen en doorverkoop opties enzo
in wie zijn zak verdwijnen die centen , als Coucke/Devroe straks Dimata naar Anderlecht zullen halen
Jantje, word je het spuien van gif nooit moe?
In het huidige Belgische voetbalbestel kan een speler nooit eigendom zijn van een sponsor of van een (mede-)eigenaar van de club. De sponsor of de (mede-)eigenaar kunnen de club een lening aan marktconforme rente geven om een speler aan te kopen - en dat dan nog binnen de marges van de financiële fairplay - en zullen na de verkoop met liefst winst van de speler in kwestie hun leningen met interest terug betaald krijgen.
Wie de publiek beschikbare jaarrekeningen van KVO geraadpleegd heeft, weet dat het effectief ook zo gebeurd is. En binnen een maandje komt er een nieuwe publiek beschikbare jaarrekening aan...
Of ik daarmee gezegd wil hebben dat er nooit niets onoirbaars gebeurd in het voetbalwereldje. Helemaal niet. Maar ik ben er vrij zeker van dat je continue verdachtmakingen in belangrijke mate ongegrond zijn...
Ward , ik denk dat Keun en Jantje jaloers zijn op Callant omdat MC hen niet gekozen heeft om voorzitter te worden , en als Callant niet genoeg centen heeft , Keun en Jantje warschijnlijk ook niet , vandaar het enige verschil tussen Callant , Keun en Jantje zijn niet de centen , maar Callant kan tenminste zwijgen .
Dat lijkt me toch allemaal vrij logisch, doorverkooppercentage zal niks zijn, want als hij naar Anderlecht gaat zal het voor een lagere transfersom zijn als dat wij hem hebben verkocht.
En op veel bonussen zullen we ook niet hoeven te rekenen aangezien zowel Dimata als Wolfsburg een slecht seizoen speelden.
Dirk .... je moet zelf eens nogmaals je eigen tekst lezen we zitten toch niet meer in de kleuterschool hé
Waarom zouden wij jaloers moeten zijn op callant ?? die mens heeft wel degelijk veel centen een vermogen van ongeveer 5milj €
ik ben maar simpele werkmens met een abo’tje in de C tribune niet in de vip
Dat er veel vragen worden gesteld bij de overname van callant is normaal denk ik en trouwens niet door ons alleen hé
heel de buitenwereld bekijkt ons nu met vergrootglas ( vele hebben het gevoel dat mc nog steeds achter de schermen zit en voor kvo hoop ik het ook ) maar we zijn dan met gevaarlijk spelletje bezig .... de overname was normaal 40milj hé
Callant is een zakenman .....en denk goeie ook dat zal de tijd uitwijzen , wat mc betreft ,blijf ik respect hebben voor hem als zakenman maar niet meer als kvo supporter
Devroe ..... daar ken je al lang me mening over en dat stoor je ( maar elk heeft ze mening daarover)
Dus jaloers ?? waarom zou ik ...als ik naar wc ga is het dezelfde kleur hoor
Laten we het niet meer over ons hebben ...het is de topic transfers : dus laten we het op de transfers houden ...wij zijn niet belangrijk maar kvo en onze transfers wel
06-14-2018, 07:33 AM (This post was last modified: 06-14-2018, 07:35 AM by Keun.)
Transfers !!
Straks komt er een middenvelder bij .... benieuwd , het zou marquet zijn van Beveren
bij die gast heb ik me twijfels ....1m70 op het middenveld had liever eens kopbalsterke middenvelder zien komen
Wat niet is kan natuurlijk nog komen
maar gertje zou hem erbij willen dus we zien wel ..... straks weten we meer
06-14-2018, 07:39 AM (This post was last modified: 06-14-2018, 09:00 AM by jantje.)
het nieuwsblad leest met ons mee en publiceert een reeks namen vandaag
Francois Marquet een middenvelder van Waasland Beveren doet zijn medische testen
Coosemans en Ondoa staan in belangstelling voor in het doel
Vanlerberghe en Vanheusden worden vernoemt
en Leye Iseka
er staat ook bij dat die vermoedelijk niet haalbaar zijn
Anderlecht is bereid om Faes en Vancamp te verhuren
dat zien er wel twee serieuse knapen uit , 1.86m en 1.87m , 19 en 20 jaar , een verdediger en een spits
en beide goed gekend door Gertje :p
en dan hebben we nog Indy Boonen van Man United
tja, het wordt een zware taak voor het nieuwe bestuur om iedereen terug te overtuigen
krijgen we vandaag een Indiana Jones of Tom Boonen...... neeee ...... het wordt INDY BOONEN
het nieuwsblad meld dat Seba Siani zou willen terugkeren ,
tja , dat had ik verwacht toen Hugo hier kwam.
één ding is zeker, we gaan volgend seizoen een sterk beloften team hebben
straks wil Lombaerts niet weg ,
want zo te zien gaan we een sterk ploegsje hebben
en iemand als Nicolas kan nuttig zijn
misschien dat hij wil inleveren , een beetje minder loon maar werkzekerheid ( speel zekerheid )