Bossaerts toch een serieuze misrekening geweest. Ik verwachtte veel van hem, maar ik vermoed dat hem nog een kans geven een te groot (financieel) risico was. Die zal hier niet voor een appel en een ei getekend hebben (net als Conte). Is inderdaad goed dat er snel duidelijkheid komt wie weg mag en wie niet. Na een paar weken training zal er dan wel een volgende schifting komen, voor wie wel en niet in het sportieve plaatje past.
En zeggen dat er hier waren die pro bvb Özkan waren ... Gelukkig met de anderen naar de B kern wat betekend ophoepelen. Hopelijk is het gedaan met de vriendjespolitiek. Merci Devroe toch gemakkelijk als je kan spelen met het geld van je baas. Wij zitten er wel mee opgezadeld want die mannen staan nog onder contract.
Lucje Wrote:En zeggen dat er hier waren die pro bvb Özkan waren ... Gelukkig met de anderen naar de B kern wat betekend ophoepelen. Hopelijk is het gedaan met de vriendjespolitiek. Merci Devroe toch gemakkelijk als je kan spelen met het geld van je baas. Wij zitten er wel mee opgezadeld want die mannen staan nog onder contract.
Idd ik zo zie ik ook ....niet te vergeten onze record aankoop van 2,5milj
ben al blij dat hij naar Brussel is
Maar nu begin ik me stilaan wat zorgen te maken .....tot op heden 1 transfer
Of gaan we er op één dag 5 krijgen ?
Lucje Wrote:En zeggen dat er hier waren die pro bvb Özkan waren ... Gelukkig met de anderen naar de B kern wat betekend ophoepelen. Hopelijk is het gedaan met de vriendjespolitiek. Merci Devroe toch gemakkelijk als je kan spelen met het geld van je baas. Wij zitten er wel mee opgezadeld want die mannen staan nog onder contract.
Vier toptransfers van topmanager Devjoe. Conte anderhalf jaar achter gezeten, Bossaerts nieuwe rode duivel volgens coucke. Was Bah niet de vervanger van dimata?
Achteraf is het natuurlijk makkelijk zeggen dat bv Özkan, Bah en Bossaerts slechte transfers waren. Vooraf leken het me net als Dimata jonge talenten die ik niet kende maar die veelbelovend leken te zijn. Maar wat bedoel je met vriendjespolitiek? Werden zij allemaal via dezelfde makelaar binnengehaald ofzo?
Vier toptransfers van topmanager Devjoe. Conte anderhalf jaar achter gezeten, Bossaerts nieuwe rode duivel volgens coucke. Was Bah niet de vervanger van dimata?
Ivm Bah, hij scoorde met de ogen dicht bij de jeugd(U15-16-17 Standard). Hij was beter bij de jeugd dan Dimata maar zoals bij Bossaerts zijn er altijd dingen die men niet altijd kan begrijpen bij die gasten.
Net zoals er "Rode duivels" zitten bij de jeugd van KVO maar door verschillende factoren niet kunnen doorbreken.
Met deftige jeugdtrainers(kennis van zaken en neus voor talent) die door een management gesterkt worden moet men deze diamanten kunnen sorteren en via sociale verengingen de jeugd/ouders steunen.
Een trainer kan een speler maken of breken en zeker bij de jeugd.